Nogen der har ide til hvad der er galt ?
Fra : Sand

Dato : 16-08-07 17:26

Hej Ng
Min ene kat en 7 mdr. gammel steriliseret hun, kastede op i 3-4 timer
i tirsdags. Der gik 20-40 min imellem, og imellemtiden sad hun bare og
så sølle ud. Der kom ikke noget op andet end spyt eller hvad det nu
er.
Så i går havde hun det helt fint og løb rundt og legede og spiste og
drak normalt. Men her til morgen kastede hun op igen et par gange, og
har næsten ikke spist eller drukket hele dagen. Og har stort set sovet
eller siddet stille hele dagen.
Har en tid til dyrlægen i morgen aften. Men ville lige høre hvad det
mon kunne være. Har nemlig ikke set hende spise noget underligt og har
ingen giftige planter.
Her til aften er hun dog begyndt at være lidt aktiv igen
Mvh. Martin

Fra : Tina.

Dato : 16-08-07 17:45

--

Uha, det kan være mange ting, lige fra en hårbolle der generer til sygdom af
en eller anden art.

Selvom du ikke har set hende spise noget underligt, kan hun sagtens have
slugt noget alligevel. Det er jo umuligt at overvåge dem tæt i døgnets 24
timer.

Godt, du har en tid ved dyrlægen.

Tina