test a' ny corolla
Fra : Mette & Michael

Dato : 15-08-07 19:01

Hej

Måtte lige høre om nogen har set danske test's a' den nye corolla sedan? Har
set efter i blade og på nettet, men intet held.
Den ser iøvrigt tilpas spændende ud til at kunne falde i manges interesse
http://www.toyota.com/corolla/exterior.html
Faktisk lidt vildt, men bilens mål siger at den stortset er ligeså stor som
min avensis 2004.

Mvh.
Michael

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 15-08-07 20:45

> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html

Okay, nu må det ikke hedde "Sunroof" længere - nu skal det hedde
"Moonroof"... Jow jow.

Troels

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 15-08-07 21:31

> Den ser iøvrigt tilpas spændende ud til at kunne falde i manges interesse
> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html

Jeg synes at den ser drønkedelig ud - minder i høj grad om den "gamle"
Corolla sedan der kører overalt i f.eks. Thailand. Men det er selvfølgelig
en smagssag...

/Kasper Hansen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 15-08-07 21:39

"Mette & Michael" <miv@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html
> Faktisk lidt vildt, men bilens mål siger at den stortset er ligeså stor

Arrhh - det der hækskørt er jeg nu slet ikke vild med - det er direkte grimt

Mvh.
Brian S Jensen
BMW 528i Steptronic
Toyota Previa 2.4i

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-08-07 07:31

"Mette & Michael" <miv@tdcadsl.dk> wrote in

> Den ser iøvrigt tilpas spændende ud til at kunne falde i manges
> interesse

Spændende? En Corolla Sedan?

Man skal godtnok anstrenge sig gevaldigt for at finde en bil der er mere
morfar-agtig

At du linker til den nord-amerikanske udgave af køretøjet gør ikke sagen
bedre. I Europa får bilen et lidt mere - tør jeg skrive det - sporty look.
Det svarer til at give Marianne Jelved læbestift på og kalde hende lidt
mere sexet

http://www.toyota.dk/cars/new_cars/corolla/gallery.aspx

Fra : Michael Westi

Dato : 16-08-07 11:06

> [...]
> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html
> Faktisk lidt vildt, men bilens mål siger at den stortset er ligeså stor

Damn. Den er godt nok kedelig at se på. Er der gået bedstefar i den hos
Toyota?

/Michael

Fra : Mette & Michael

Dato : 16-08-07 15:30

> Damn. Den er godt nok kedelig at se på. Er der gået bedstefar i den hos
> Toyota?
>
> /Michael

Øh, nu var min vurdering og holdning til bilen slet ikke til diskussion ,
det er og bliver min holdning. Men nu er jeg jo osse helt vild med min egen
avensis, som osse a' så mange andre bliver kaldt røv kedelig.
Men hva' kan man ikke finde andre fejl på en bil, kan man jo altid gøre som
Autobild og motor, kalde den kedelig
Nej, det jeg jo som skrevet står egentligt ville, var at læse en dansk test
a' hvor kedelig og monotom og....og om dens driftsikkerhed, sikkerhed,
komfort, rummelighed, miljøbevisthed o.l

Mvh.
Michael

Fra : Martin

Dato : 16-08-07 18:39

Hej

Det nye nummer af Bilmagasinet har en test/anmeldelse af bilen... gaaaab.
Men den er fornuftig og driftssikker!

Martin

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-08-07 22:26

On 15 Aug., 20:00, "Mette & Michael" <m...@tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html
> Faktisk lidt vildt, men bilens mål siger at den stortset er ligeså stor som

Da jeg sidst købte ny bil i 1997 var sedan-modeller i C-segmentet vidt
udbredt, salget af den race ser ud til at være nærmest uddød nu hvis
gadebilledet kan tages som målestok. Så jeg tror medierne sparre
krudtet til biler de mener vil have en større interesse for familien
Danmark, for Auris er det jo let at finde tests på. Jeg er dog stødt
på denne test http://www.bilzonen.dk/test-og-artikler/bil-tests/autobild/2007/7/naar-bagenden-er-en-fordel
og denne lille snip http://www.motorsiden.dk/Nyheder/Nyheder%20-%20kort.htm
Ingen af teksterne indeholder vist ordet kedelig, og at så mange
skriver driftsikker er vist mere en formodning ud fra historik.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 10:04

"Mette & Michael" <miv@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den ser iøvrigt tilpas spændende ud til at kunne falde i manges interesse

Der sælges ganske få sedanmodeller, som een skrev tidligere.
Desuden er den som flere skriver ufattelig kedelig og no-nyskabende
at se på. Ingen nye linjer overhovedet.
Om den er spændende ved jeg ikke - de sir' også,
en Auris er kedelig - også at køre i, så jeg ved ikke,
hvorfor Toyota står tilbage.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 20-08-07 17:17

> [...]
> http://www.toyota.com/corolla/exterior.html
> Faktisk lidt vildt, men bilens mål siger at den stortset er ligeså stor som

Der er en test mere her http://www.dinside.no/php/art.php?id=392880
dog ikke helt dansk, eller ikke mere.

Med venlig hilsen Kim