MS Windows
briani 27239
Hvad går der galt?
Fra : tr

Dato : 15-08-07 21:56

Jeg kan ikke komme ind i Firewall, jeg tror det er efter opdatering.
Jeg kan heller ikke skrive Firewall i emnelinien, så lukker outlook ned og
jeg kan starte forfra.
Skriver jeg ccleaner, norton eller lign ord for disse programmer er det det
samme.
Er her nogen der kan hjælpe med dette problem?
Mvh tr

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-07 22:28

Den 15-08-07 22.56 skrev tr følgende:
> [...]
> jeg kan starte forfra.
> Skriver jeg ccleaner, norton eller lign ord for disse programmer er det det

Det lyder grangiveligt som om, du skal over i denne gruppe:

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : tr

Dato : 15-08-07 22:40

> Det lyder grangiveligt som om, du skal over i denne gruppe:
Det kan jeg da prøve, men jeg tror det er windows det er galt med
tr

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-07 23:03

Den 15-08-07 23.40 skrev tr følgende:

> Det kan jeg da prøve, men jeg tror det er windows det er galt med

Jeg har aldrig oplevet, at Windows reagerer på bestemte ord i
emnelinjen. Men det er ikke usædvanligt at spyware gør alt for at
forhindre indtastning af navne på sikkerhedsprodukter. Hidtil har jeg
dog kun hørt om det i forbindelse med browseren, men det er vel ikke
utænkeligt, at de også vil forhindre, at brugeren henter hjælp via mail.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-08-07 23:12

Den 16-08-07 00.02 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Jeg har aldrig oplevet, at Windows reagerer på bestemte ord i
> emnelinjen. Men det er ikke usædvanligt at spyware gør alt

Jeg mente selvfølgelig "virus" og ikke "spyware".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tag på opdagelsesrejse i fantastisk flotte fraktaler.

Fra : kep

Dato : 15-08-07 23:22

"tr" <titris@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det samme.
> Er her nogen der kan hjælpe med dette problem?

Hej
For at udelukke/bekræfte, at det er sket efter opdatering
så prøv systemgendannelse til en tidligere tilstand.

kep