MS Windows
briani 27239
XP og My computer!
Fra : RK

Dato : 15-08-07 17:11

Det her er sikkert banalt for alle hajerne
Når jeg er ude hos venner kan jeg nogle gange ikke finde subject på
skrivebord eller i start, hvad gør man så?

Fra : Rado

Dato : 15-08-07 17:31

On Wed, 15 Aug 2007 18:10:31 +0200, "RK" <at@at.at> wrote:

>Det her er sikkert banalt for alle hajerne
>Når jeg er ude hos venner kan jeg nogle gange ikke finde subject på
>skrivebord eller i start, hvad gør man så?

Kigger øverst i Explorer/Stifinder.

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig

Fra : RK

Dato : 15-08-07 18:52

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kigger øverst i Explorer/Stifinder.

Tak!

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-08-07 23:57

On Wed, 15 Aug 2007 18:10:31 +0200, "RK" <at@at.at> wrote:

>Det her er sikkert banalt for alle hajerne
>Når jeg er ude hos venner kan jeg nogle gange ikke finde subject på
>skrivebord eller i start, hvad gør man så?

Højreklik på "Skrivebordet"
Vælg "Egenskaber"
Vælg Fanebladet "Skrivebord"
Tryk på "Tilpas skrivebordet"
Under fanebladet "Generelt" sættes et hak ud for "Denne computer"
Tryk på "OK" et par gange.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-08-07 00:04

Poul Erik Lindaa skrev:

>snip

Og husk så at fjerne den igen når pc'en forlades.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk