åbne porte med level one 3408
Fra : martin

Dato : 15-08-07 17:14

jeg har internet gennem fullrate.dk

jeg har købt fast ip og den er fungerende...

jeg kører gennem en router jeg har fået af dem.... en zyxel eller hvad
den hedder...

jeg har så købt en level one 3408 som kører trådløst til mine
computerer.... efter fullrate's mening er det min level one der
spærrer for at åbne porte...

jeg har et program der vil åbne port : 29480 men genrelt er det vel
muligt at åbne alle porte ?

er her nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke ?

Martin

Fra : NoOne

Dato : 15-08-07 19:19

On Wed, 15 Aug 2007 09:13:35 -0700, martin <martinvincentz@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>muligt at åbne alle porte ?
>
>er her nogle der ved hvad jeg skal gøre for at få det til at virke ?

se evt her
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
din level one model er ikke nævnt men der er andre level one's

RaZoR :)