Barnagtig malermester
Fra : Anders

Dato : 03-08-07 14:07

Der er nu ikke meget løve over malermester
B.L.Gyldenløve.
Tænk, at vælge kunder fra, der ikke ønsker
røg i sit hjem...
Det forlæller noget om, hvor afhængig han er af
røgen. Det er cigaretterne der bestemmer over ham.
Spændende, hvor længe hans forretning vil overleve.
Det er bevist, at rygning er sundhedsskadeligt. Derfor
er det også i orden, at regeringen har grebet ind, og
lavet nogle regler omkring rygning.
Med venlig hilsen
Anders

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-07 15:06

"Anders" <lige@enenkelt> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er bevist, at rygning er sundhedsskadeligt. Derfor
> er det også i orden, at regeringen har grebet ind, og

Kan de ikke også lave nogle regler omkring din internetforbindelse?

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 17:44

> Det er bevist, at rygning er sundhedsskadeligt. Derfor
> er det også i orden, at regeringen har grebet ind, og
> lavet nogle regler omkring rygning.
> Med venlig hilsen
> Anders

Og gudskelov for det.

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-07 18:38

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> Og gudskelov for det.

Du kører bil?

Fra : ThomasB

Dato : 03-08-07 19:39

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kører bil?

Du kører snart i havnen?

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-07 19:51

"ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum dk> skrev i en meddelelse
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kører snart i havnen?

Du er klassens tykke dreng?

Fra : ThomasB

Dato : 03-08-07 20:15

> Du er klassens tykke dreng?

Du er transvestit?

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 23:33

> Du er klassens tykke dreng?

Du er ude af stand til at argumentere, uden at ty til personlige
fornærmelser?

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-07 23:37

> Du er ude af stand til at argumentere, uden at ty til personlige
> fornærmelser?

Er det en personlig fornærmelse at spørge dig om du kører bil????

Fra : /Peter

Dato : 03-08-07 17:58

"Anders" <lige@enenkelt> skrev i en meddelelse
> Der er nu ikke meget løve over malermester
> B.L.Gyldenløve.
> Tænk, at vælge kunder fra, der ikke ønsker
> røg i sit hjem...

Det er sgu da helt i orden, hvis han ikke må ryge, kan de finde en anden
maler,
håber der kommer flere lokaliteter som kun tillader rygere adgang.

/Ikke-Ryger !

Fra : N_B_DK

Dato : 03-08-07 21:54

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> håber der kommer flere lokaliteter som kun tillader rygere adgang.

Det er jo diskriminerende, men det er det ikke den anden vej.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-08-07 20:39

"Anders" skrev i en meddelelse

> Det forlæller noget om, hvor afhængig han er af
> røgen. Det er cigaretterne der bestemmer over ham.
> Spændende, hvor længe hans forretning vil overleve.

Hvordan i alverden for du det til det !
Kunne det ikke tænkes at manden ryger fordi han nyder det og det bidrager
med et eller andet til hans kreativitet. Og vælger at leve med farligheden
af røgen.
Hvem fuck siger at manden er afhængig af røgen
Har du talt med ham ?
Hvor ved du fra at han ikke kan stoppe her og nu hvis han måtte ønske det ?
Har du talt med ham ?

Hvorfor skulle han ikke have ret til at sige

"Hvis i vil have min kunst og styrke , må i også leve
med min svaghed "

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 03-08-07 21:37

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46b3846f$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Har du talt med ham ?
>
> Hvorfor skulle han ikke have ret til at sige
>
> "Hvis i vil have min kunst og styrke , må i også leve

Det er sandsynligvis for avanceret disse små sjæle at forstå........i deres
indskrænkede verden er der ikke plads til hverken storhed eller fald.....kun
et trygt socialdemokratisk kernesundt småfascistisk liv....

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 23:36

> Hvordan i alverden for du det til det !

Får

> Kunne det ikke tænkes at manden ryger fordi han nyder det og det bidrager
> med et eller andet til hans kreativitet. Og vælger at leve med farligheden
> af røgen.

Det kræver s'gu ingen kreativitet at male vægge.

> Hvorfor skulle han ikke have ret til at sige:
> "Hvis i vil have min kunst og styrke , må i også leve
> med min svaghed "

Det må han da også gerne sige - folk lægger da bare deres penge andetsteds.
Good riddance.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-08-07 10:11

"Hans Christian Vang" skrev i en meddelelse

> Det kræver s'gu ingen kreativitet at male vægge.

Alt Arbejde er kreativt , men du mener så den ene maler kan være lige så god
som den anden ?

Man kan altså ikke se forskel på en væg malet med
omhu og respekt for håndværket og en klatet over på en halv time !?

Flot skrevet Vang !!, tænk igen

> Det må han da også gerne sige - folk lægger da bare >deres penge
> andetsteds. Good riddance.

Ja Ja .. væk med alle dem der ikke passe ind i den nye
ordens verdensbillede.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 04-08-07 17:30

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46b442c3$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Alt Arbejde er kreativt , men du mener så den ene maler kan være lige så
god
> som den anden ?

For at den påstand skal holde længere end en snebold i helvede, skal man nok
have et noget
afslappet forhold til definitionen af "kreativ".

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-08-07 18:43

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> For at den påstand skal holde længere end en >snebold i helvede, skal man
> nok
> have et noget
> afslappet forhold til definitionen af "kreativ".

Hvorfor dog , når jeg arbejder er jeg da skabende
og dermed kreativ , inovativ i søgen efter nye ider
uanset hvad mit arbejde måtte være.
Klart at et arbejde der også er et håndværk vil det jo
være særligt gældende.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 04-08-07 19:34

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46b4bab6$0$15885$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvorfor dog , når jeg arbejder er jeg da skabende
> og dermed kreativ , inovativ i søgen efter nye ider
> uanset hvad mit arbejde måtte være.

Ja, det var da en afslappet definition.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-08-07 20:00

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Ja, det var da en afslappet definition.

Du da dum

"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated
simple, awesomely simple, that's creativity"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 04-08-07 21:10

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46b4ccc7$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Du da dum
>
> "Making the simple complicated is commonplace; making the complicated
> simple, awesomely simple, that's creativity"

Ja, det citat rummer jo en sandhed, hvis validitet afhænger af, at det
simple rent faktisk _er_ simpelt og det kompliceret rent faktisk _er_
kompliceret
og hvis et job er ualmindelig simpelt, så simpelt man ikke kan gøre det mere
simpelt, er det tilsyneladende ikke brug for kreativitet idet kreativitet
defineres ud fra
at gøre komplicerede ting simple.....ifølge det simple citat.
heh..

Da jeg arbejdede som sommerferie-afløser som produktionsmedarbejder på en
fabrik, var jeg da monetært værdi-skabende i.f.t. det omgivende samfund,
men var ikke kreativ , var ikke søgende overhovedet..

Derfra og til at konkludere at _alt_ arbejde kun er monetært værdi-skabende,
ikke kreativ og overhovedet ikke søgende efter nye innovative idéer,
er der jo godt nok et stykke vej.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 22:51

Du er også skabende, når du sidder på lokum og har afføring. Er det
kreativt? =)

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-07 23:26

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> Du er også skabende, når du sidder på lokum og har afføring. Er det
> kreativt? =)

Da Edison markedsførte glødelampen var det forsøgt ofte før, men var LIDT
kreativt fordi hans pære holdt i flee timer og derfor blev et gennembrud -
delvis pga god reklame.

At børnehavebarnet former ler til askebæger efter at have set et andet
askebæger, er ikke særlig kreativt.

At skide i emballage der kan lukkes lugttæt til, synes jeg er en kreativ
pionergerning og i sommervarme hvor det er ubehageligt at have bukser på,
sæter jeg mig på hug over marmeladeglas i haven og har nederdel på og ingen
shorts, og måske man i fremtidien vil kopiere min nytænkning, især
pensionist-sjatpissere

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-08-07 12:31

"Hans Christian Vang" skrev i en meddelelse

> Du er også skabende, når du sidder på lokum og >har afføring. Er det
> kreativt? =)

Jeg arbejder jo ikke når jeg sidder på lokum !
Jeg træder af på naturens vejne

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 03-08-07 21:46

> [...]
> Det er bevist, at rygning er sundhedsskadeligt. Derfor
> er det også i orden, at regeringen har grebet ind, og

Tjaee...han har jo fået en del medie-omtale, der i sig selv formentlig er
adskillige hundrede tusinde kroner værd,
så hans forretning overlever jo nok.

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 23:36

> Tjaee...han har jo fået en del medie-omtale, der i sig selv formentlig er
> adskillige hundrede tusinde kroner værd,
> så hans forretning overlever jo nok.

Folk har s'gu da glemt alt om den klovn om nogle uger - som med så meget
andet.

Fra : Henri Gath

Dato : 04-08-07 01:01

> Folk har s'gu da glemt alt om den klovn om nogle uger - som med så meget
> andet.

Der er meget had i dig?

Fra : Michael Weber

Dato : 04-08-07 07:34

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> Folk har s'gu da glemt alt om den klovn om nogle uger - som med så meget
> andet.

Og som så meget andet er der nogle folk, der vil kunne huske ham igen, den
dag de skal have malet.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-07 01:16

> [...]
> Det er bevist, at rygning er sundhedsskadeligt. Derfor
> er det også i orden, at regeringen har grebet ind, og

Der er sund ærlig egoisme i ikke at ville male hvor intolerance hos kunderne
gør arbejdet ulideligt for de ansatte

Homer Simpson wisdon on environtment

I den ny Homer Simpson film bliver han redningsmand for sin by, selvom de
lyncher ham for ikke at være som de andre.

Afføring fra sit kæledyr - en gris - og ham selv, lader han sive ud i en
stor sø - noget der aldrig kan give sygdom eller død og heller ikke gør det
i filmen.

Men folk fantaserer ondskab, hvor ingen ondskab er.

At my wall-newspaper debate at the street, young do-good'ers attack my
nationalism as being "hate".

Like Homer Simpson I have only little hate against myself - and therefore
only little hate against my countrymen.

The new movie let him piss in a lake and the do-good'ers fabricate a threat
to the environment in order to harass him.

Through his open egoism, he saves his city.

Fra : Wilstrup

Dato : 04-08-07 07:18

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>b> Der er sund ærlig egoisme i ikke at ville male hvor
>intolerance hos kunderne gør arbejdet ulideligt for de
>ansatte

Intolerance hos kunderne? eller intolerance hos maleren. Det
er s'gu' ikke intolerance ikke at ville have sit helbred
ødelagt af cigaretrøg i sit eget hjem. Det er sund egoisme og
sund fornuft.