I USA kan man også
Fra : Kim2000

Dato : 02-08-07 21:37

R. Kelly skal møde i retten for at have haft sex med 13-årig. Det er ikke
det interessante i sig selv, det interessante er, at det er FEM år siden
sagen blev rejst!!

Det kan da hverken være tilfredsstillende for offeret (der så vidt jeg
husker havde svært ved at forstå det store postyr), gerningsmanden (der har
problemer med hukommelsen) og retssikkerheden.

Hvordan kan man egentlig forlange at de to skal kunne huske hvad der skete
for fem år siden? Det er da ikke betryggende.

Men USA kan så trøste sig med, at vi også her i landet har enorme lange
sagsbehandlingstider.

Brixtoftesagen kører fortsat (og han begynder vel efterhånden med god
samvittighed at kunne sige det husker jeg ikke).

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 21:56

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Brixtoftesagen kører fortsat (og han begynder vel efterhånden med god
> samvittighed at kunne sige det husker jeg ikke).

Med de mængder rødvin han har drukket, kan han allerede nu sige det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.