Hvor mange skal (un)blogge nu??
Fra : Notion

Dato : 01-08-07 16:30

http://politiken.dk/indland/article351917.ece

Anmeldelse om gruppevoldtægt i Vordingborg var opdigtet. Kvinde risikerer at
blive idømt fængsel.

Skal vi nu til at "opdrage" unge piger, så dem som virkelig bliver udsat for
voldtæge får den hjælp og opmærksomhed som der skal til, for at sætte fokus
på rigtige gerningsmænd. Hvem tør snart at være vidne til en "fake"
voldtægt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-08-07 20:27

Notion wrote:
> [...]
> udsat for voldtæge får den hjælp og opmærksomhed som der skal til,
> for at sætte fokus på rigtige gerningsmænd. Hvem tør snart at være

Det var dog en fantastisk fantasi denne kvinde har haft, - svært at
forestille sig at man kunne være SÅ langt ude på fantasiens vinger.

Hvad skal vi give hende? Behandlingsdom eller seks måneder i brummen?

Fra : @

Dato : 01-08-07 20:48

On Wed, 1 Aug 2007 21:27:02 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Det var dog en fantastisk fantasi denne kvinde har haft, - svært at
>forestille sig at man kunne være SÅ langt ude på fantasiens vinger.
>
>Hvad skal vi give hende? Behandlingsdom eller seks måneder i brummen?
en klækkelig bøde

samt betale for den tid politiet har spildt
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 21:07

> en klækkelig bøde
>
> samt betale for den tid politiet har spildt

Hvad med en undskyldning, til alle dem som af en del af offenligheden blev
udpeget til at være de skyldige ??

Fra : @

Dato : 01-08-07 21:11

On Wed, 1 Aug 2007 22:07:05 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvad med en undskyldning, til alle dem som af en del af offenligheden blev
>udpeget til at være de skyldige ??

udpegede hun navngivne personer?

i bekræftende fald kan disse personer jo blot anlægge erstatningssag
for bagvaskelse

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 21:22

> udpegede hun navngivne personer?
>
> i bekræftende fald kan disse personer jo blot anlægge erstatningssag
> for bagvaskelse

Navne .. ohh du vil have at man skal spørge . .vent lige med at svine mig
til indvendig, jeg skal lige have dit navn først ???

Nej hun udpegede "som de skyldige", at de var af fremmede herkomst. I
Vordingborg er der sikekrt mange ikke etniske danske som har haft det skidt
med deres "oprindelses"

Fra : Krumme

Dato : 01-08-07 21:47

> Nej hun udpegede "som de skyldige", at de var af fremmede herkomst. I
> Vordingborg er der sikekrt mange ikke etniske danske som har haft det
> skidt med deres "oprindelses"

Svenskere eller Cubanere, hvad mener du med af fremmed herkomst???

Mvh

Krumme

Fra : Peder B. Pels

Dato : 01-08-07 21:10

@ <1@invalid.net> wrote:

> en klækkelig bøde
>
> samt betale for den tid politiet har spildt

Hvad med en tshirt hvorpå der står "pas på jeg faker voldtægtsanklager".

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 21:24

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med en tshirt hvorpå der står "pas på jeg faker voldtægtsanklager".

Som kan tåle vask

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 21:32

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Det var dog en fantastisk fantasi denne kvinde har haft, - svært at
> forestille sig at man kunne være SÅ langt ude på fantasiens vinger.
>
> Hvad skal vi give hende? Behandlingsdom eller seks måneder i brummen?

Det kunne nemt være Notions kone, med ham som læremester er det jo ingen sag
at fabrikere den slags løgne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 02-08-07 00:18

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Det kunne nemt være Notions kone, med ham som læremester er det jo ingen sag
> at fabrikere den slags løgne.

Hør nu her, NB, hvis du synes så ilde om skiderikken er det bedste for
dit eget mentale helbred at killfile fjolset og komme videre med dit
liv. Du højer ikke ligefrem debatniveauet her ved hele tiden at synke
ned på hans niveau.

Fra : Notion

Dato : 06-08-07 16:55

> [...]
> dit eget mentale helbred at killfile fjolset og komme videre med dit
> liv. Du højer ikke ligefrem debatniveauet her ved hele tiden at synke

Du snakker om niveau, husk at jeg tilpasser mit debatniveau til den jeg
debatterer med. Alt i alt har du ikke vist mig, at du er i stand til at hæve
niveauet her inde, du er bedst til at link til artikler som du ikke engang
er i stand til at "kommenterer" på, med en faglighed der sætter dig i "lys"
som værende vidende på lige netop det du linker til.

Hvis du vil kan du jo starte med synspunkter som er i kontrast til dine egne
meninger, at afstedkomme med holdninger som korrekte er kun på dine
betingelser og ikke hvad du faktisk formår at vise af dit eget
vidensindhold, Det er forskellen på seriøs egenerkendelse og at tro på at
være facitvidendne. ".

Fra : Notion

Dato : 06-08-07 16:54

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Det kunne nemt være Notions kone, med ham som læremester er det jo ingen
> sag at fabrikere den slags løgne.

Hva' fanden skal min kone nu også blandes ind i en tråd her LOL N_B du
må sku have personlige problemer ... søg læge mand ...

Fra : Kim2000

Dato : 02-08-07 00:00

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var dog en fantastisk fantasi denne kvinde har haft, - svært at
> forestille sig at man kunne være SÅ langt ude på fantasiens vinger.
>
> Hvad skal vi give hende? Behandlingsdom eller seks måneder i brummen?

Hun skal naturligvis have psykologisk behandling, det er vel tydeligt for
enhver at hendes handling er et skrig på hjælp.

Iøvrigt en hjælp, hun ikke får uden at lave noget drastisk.

mvh
Kim

Fra : @

Dato : 02-08-07 05:25

On Thu, 2 Aug 2007 00:59:36 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

>Hun skal naturligvis have psykologisk behandling

naturligvis ikke,

hun skal have den straf der nu en gang er her i landet for falsk
anmeldelse, og har hun skadet personer ved sin handling skal hun
naturligvis udrede erstatning til skadelidte,

den moderne øvelse med at gøre alle ansvarsfri og uden skyld for egne
handlinger er ikke vejen frem

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 10:42

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> den moderne øvelse med at gøre alle ansvarsfri og uden skyld for egne
> handlinger er ikke vejen frem

100% enig, hun skal lære at den slags har konsekvenser, det er åbenbart den
eneste måde de sindsyge kvinder kan lære det på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-08-07 08:31

Kim2000 wrote:
> [...]
> for enhver at hendes handling er et skrig på hjælp.
>
> Iøvrigt en hjælp, hun ikke får uden at lave noget drastisk.

Er det rigtigt, - mon ikke også indbrud og røveri bare er "skrig om hjælp".

Så vidt jeg forstår så er der en ubønhørlig kamp blandet yngre mennesker i
vore dage, og "se mig, hør mig" lad mig få 15 minutter i mediernes lys, - og
der skulle IKKE være tale om "skrig om hjælp" - men skrig om opmærksomhed,
og det er jo ikke helt det samme.

Det er *muligt* at man i det aktuelle tilfælde kan kalde det "skrig om
hjælp", men det kan man jo kun vide hvis man kender kvinden og hendes
mentalitet iøvrigt.

Er der virkelig ingen der får en "sagsbehandler" uden at gøre noget
drastisk?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 02-08-07 08:23

On Wed, 1 Aug 2007 21:27:02 +0200 "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> sent the following smoke signals:

>Hvad skal vi give hende? Behandlingsdom eller seks måneder i brummen?

Eller spalteplads på "De Grå Sider"...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn