Anmeldelse: Erstatning for hærværk
Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-07 11:05

Anmeldelse: Erstatning for hærværk

Politiet er bekendt med CPR-nr på min ny 1 sals genbo, der er maler og kører
grøn Toyota-stationcar og samme dag han flyttede ind, nærlæste han
debatlitteraturen , der står med småt på mit plankeværk, og henvendte sig
om, at han forlangte det fjernet, fordi noget forhånede og nedværdigede
palæstinensere.

Måske det er ham, der satte ild på mit plankeværk. Politiet, der besøgte
brandtomten bad mig straks fjerne de forkullede brædder så ikke andre
inspireres til pyromani og ex-plankeværket stabledes få dage senere højt
(det var vindstille) efter de gængse instrukser fra
TMF-affalds-afhentning renovations personalet, der afhentede dagen efter,
og straks kørte han sin bil ind i stablen og spredte dem over mange
kvadratmeter vej og fortov, hvilket jeg har anmeldt til Station Bellahøj som
ulovligt hærværk og generende beslaglæggelse af gadeareal.

Siden har han trængt sig tæt på mig og slået mig med flad hånd i ansigtet,
hvilket jeg også har anmeldt skriftligt til Jer , også uden respons fra Jer.

Og han har grundløst anmeldt mig for blufærdighedskrænkelse, men betjentene
der dengang kom lynhurtigt, erkendte (denne gang - modsat da det var en sort
dame, der falsk-anmeldte) at det var grundløst.

I dag for han mod mig og jeg flygtede ind i huset og han valgte at smadre og
sprede på vejen den havestol, jeg havde siddet i.

Da jeg har krav på erstatning for denne tingsbeskadigelse, beder jeg
politiet tage affære.

For god ordens skyld skal bemærkes, at jeg aldrig nogensinde har opført mig
blufærdighedskrænkende. Politi har mundtligt og skriftligt godkendt "få
sekunder varende dovenskab" dvs. at jeg når ingen kan ses på fortov og vej
i lang afstand lægger dagens aviser under plexiglasregnbeskyttelse på
elmålerskab på fortovet ved minhave låge uden at have både bukser og jakke
på (altid en af delene).

Jeg formoder, at erstatning kræver at jeg pr privat søgsmål udtager
stævning, og da maleren kun skriver pseudonym ved sin dørtelefon, håber jeg
at politiet kan hjælpe mig med oplysning om navn.

Med venlig hilsen Bo Warming, 1702460529, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : ThomasB

Dato : 01-08-07 12:04

Bo Warming skrev:
> Siden har han trængt sig tæt på mig og slået mig med flad hånd i
> ansigtet, hvilket jeg også har anmeldt skriftligt til Jer , også uden
> respons fra Jer.

Jeg hader vold, men du kan være noget så øretæveindbydende, at jeg et eller
andet sted godt kan forstå at du får en flad indimellem.

> I dag for han mod mig og jeg flygtede ind i huset og han valgte at
> smadre og sprede på vejen den havestol, jeg havde siddet i.

Du må få nogen til at filme at han klapper dig en og så kan du sende det til
EkstraBladet: "Maler tæsker nabo".

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-07 16:58

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller andet sted godt kan forstå at du får en flad indimellem.

> Du må få nogen til at filme at han klapper dig en og så kan du sende det

"Den første stenaldermand, der kastede en fornærmelse i stedet for en sten "
opfandt civilisationen"
skriver Freud.

Det man ikke dør af blir man stærkere af, skriver Nietzsche og jeg ved at
det koster at gå i forfront med tiltrængte Glistrup-meninger

Fra : Lyrik

Dato : 01-08-07 14:02

Den 01.08.2007 kl. 12:04 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> [...]
> at politiet kan hjælpe mig med oplysning om navn.
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, 1702460529, Bjelkes Alle 46, 2200 N
++++++++++++++
Gode eksempler på den mest populære nabosport i Danmark anno 2007. "At
føre sager mod "naboen," -indsæt efter eget skøn "kollegaen".

Vi skal ikke gøre noget positivt eller konstruktivt, vi skal klage over
nogle og føre sager imod andre! 2007! Danmark!

Hilsen
jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:21

Den Wed, 01 Aug 2007 13:03:42 +0200 skrev ThomasB:

> [...]
> andet sted godt kan forstå at du får en flad indimellem.

> Du må få nogen til at filme at han klapper dig en og så kan du sende det til

Er du fra det autonome miljø?