Så har rygeforbuddet krævet sit første død~
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-08-07 07:32

http://politiken.dk/indland/article351768.ece

Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-08-07 07:45

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> http://politiken.dk/indland/article351768.ece

Du skriver som overskrift: "Så har rygeforbuddet krævet sit første
dødsoffer"

At du kan mene, at det er et argument imod det efterhånden udbredte
rygeforbud, er helt uforståeligt. Når man ved, hvor mange mennesker, der
hvert år dør af passiv rygning, er et enkelt uheld som dette altså en dråbe
i havet. Eller på godt dansk: Hvis vi kan redde livet for 10.000 mennesker,
der ellers ville være døde af passiv røg, ved at opretholde forbuddet,
hvorfor skal vi så ophæve forbuddet med henblik på at redde en enkelt fra at
falde ud af vinduet?

> Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Jeg arbejdere engang på et kontor, hvor samtlige andre var rygere. På det
tidspunkt gjaldt den regel, at hvis en af de tilstedeværende ikke ønskede,
at der blev røget, så skulle de andre ryge et andet sted. Jeg er ikke-ryger,
og oplevede betydelige luftvejsproblemer til følge. Hver dag i det år, jeg
sad på kontoret, havde jeg kraftige hosteanfald, som jeg ikke har lidt af
før eller siden. Men som eneste ikke-ryger fandt jeg det svært at gå imod
strømmen, så jeg valgte at acceptere tingenes tilstand, og tage imod
tilbuddet om et enkeltmandskontor, da lejligheden dukkede op.

Du kalder det formynderi. Jeg kalder det at hjælpe dem, der har brug for
hjælp, og som moralsk er berettigede dertil.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 07:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> at opretholde forbuddet, hvorfor skal vi så ophæve forbuddet med
> henblik på at redde en enkelt fra at falde ud af vinduet?

Eftersom jeg igår lærte dig at printere er ligeså skadelige, kan du så være
100% sikker på det er rygning og ikke printere der er skyld i det ?

> Du kalder det formynderi. Jeg kalder det at hjælpe dem, der har brug
> for hjælp, og som moralsk er berettigede dertil.

Dem der skal have hjælp er dem der konstant skal hjælpe andre med at indføre
forbud, og det mest komiske er at forbilledet er USA, som I ellers elsker at
hade.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:22

On Wed, 1 Aug 2007 08:57:08 +0200, N_B_DK wrote:

> Eftersom jeg igår lærte dig at printere er ligeså skadelige, kan du så være
> 100% sikker på det er rygning og ikke printere der er skyld i det ?

Så fik de "stakkels" rygere endnu et strå at klynge sig til, tænk at
rygning kan gøre folk så desperate.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:38

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
> Så fik de "stakkels" rygere endnu et strå at klynge sig til, tænk at
> rygning kan gøre folk så desperate.

Tænk at antirygning kan gøre folk så tåbelige at høre på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:50

On Wed, 1 Aug 2007 09:38:09 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Tænk at antirygning kan gøre folk så tåbelige at høre på.

LOL, lidt tyndt forsøg

--
mvh.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-08-07 09:49

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Eftersom jeg igår lærte dig at printere er ligeså skadelige,

Det må vist være en anden, tu tænker på.

> kan du så være 100% sikker på det er rygning og ikke printere der er skyld
> i det ?

For det første har det længe været forbudt og ualmindeligt at have
laserprintere i kontorer, så antallet af faktiske skader, som kan henføres
til det, må være meget lavt.

For det andet er den viden, jeg henviser til vedr. skaderne ved passiv
rygning opsamlet over en lang periode, hvor der ikke har eksisteret
laserprintere.

Så nej, det er end ikke teoretisk muligt.

Fra : Konrad

Dato : 01-08-07 09:58

Christian R. Larsen wrote:

> For det første har det længe været forbudt og ualmindeligt at have
> laserprintere i kontorer, så antallet af faktiske skader, som kan
> henføres til det, må være meget lavt.

Mon ikke du forveksler forbuddet mod ozon med forbuddet imod laserprintere?
Det er mange år siden jeg IKKE har set et kontormiljø udstyret med
laserprinter. Der står en motherfucker af en gestetner dsc38 til 1½ mio 3
meter fra mig.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 01-08-07 10:26

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er mange år siden jeg IKKE har set et kontormiljø udstyret med
> laserprinter. Der står en motherfucker af en gestetner dsc38 til 1½ mio 3

Et så dyrt instrument kræver også en fast vagt, og i det tilfælde er det dig
der er vagtmand.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 12:17

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
> Et så dyrt instrument kræver også en fast vagt, og i det tilfælde er
> det dig der er vagtmand.

Sludder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-07 11:10

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er mange år siden jeg IKKE har set et kontormiljø udstyret med
> laserprinter. Der står en motherfucker af en gestetner dsc38 til 1,5 mio 3

De plejer vist at stå i særskilte lokaler. Men personligt har jeg da
stående en HP LaserJet 4050N i den stue, hvor jeg har de fleste
computere stående.

<http://www.amazon.com/HP-LaserJet-4050N-Network-Printer/dp/B00000JHYT>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 07:59

On Wed, 1 Aug 2007 08:44:57 +0200, Christian R. Larsen wrote:

> Du kalder det formynderi. Jeg kalder det at hjælpe dem, der har brug for
> hjælp, og som moralsk er berettigede dertil.

Helt enig.

--
mvh.

Fra : Tveskaeg

Dato : 01-08-07 11:39

<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Du kalder det formynderi. Jeg kalder det at hjælpe dem, der har brug for
>hjælp, og som moralsk er berettigede dertil.

Så går du vel også ind for at forbyde biltrafikken hvis forurening
dræber op imod 1500 mennesker i københavn hvert eneste år.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 12:37

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> Så går du vel også ind for at forbyde biltrafikken hvis forurening
> dræber op imod 1500 mennesker i københavn hvert eneste år.

Og et antal der bliver kørt ned, ja lad os få forbudt unødvendigkørsel (dvs
kun fragtmænd, taxa, samt falck og lignende må køre), resten ja de må bare
cykle eller tage det fantastiske offenlige system vi har.

Så går der næpppe mange sekunder før piver op om personlig frihed og alt
muligt andet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 13:11

On Wed, 1 Aug 2007 13:37:00 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> cykle eller tage det fantastiske offenlige system vi har.
>
> Så går der næpppe mange sekunder før piver op om personlig frihed og alt

Du siger du ikke er afhængig af dine giftpinde, men sikke en larm du laver
over det forbud.

Jeg mener at det er helt iorden med det forbud, rygning er skadeligt, ikke
kun for "misbrugeren" men også for uskyldige som bliver pålagt passiv
rygning.

--
mvh.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-08-07 13:46

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> Så går du vel også ind for at forbyde biltrafikken hvis forurening
> dræber op imod 1500 mennesker i københavn hvert eneste år.

Nej, jeg mener ikke, at man skal forbyde alt, der er farligt. Jeg vil gerne
nøjes med de ting, som man kan forbyde uden andre omkostninger end, at nogle
mennesker under tvang får forlænget deres liv, fordi de er nødt til at ryge
mindre.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 14:18

> [...]
> gerne nøjes med de ting, som man kan forbyde uden andre omkostninger
> end, at nogle mennesker under tvang får forlænget deres liv, fordi de

Og præcis det kunne jo bruges til at forbyde bilismen, men næ nej, det
rammer jo mange folk, hyklerisk er hvad det er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 01-08-07 14:53

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Og præcis det kunne jo bruges til at forbyde bilismen,

Overhovedet ikke. Der er jo netop andre omkostninger ved at forbyde bilismen
end, at nogle mennesker mister lidt "cigaretrøg". Bilisme har jo omvendt
mange fordele som for eksempel, at man kan komme rundt i landet.

Så nej, det er ikke det fjerneste hyklerisk.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 07:58

On Wed, 1 Aug 2007 08:31:54 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> http://politiken.dk/indland/article351768.ece
>
> Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Endnu et eksempel på hvor idiotisk en ryger kan finde på at opfører sig,
bare for at få sit "stof".

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:05

> Endnu et eksempel på hvor idiotisk en ryger kan finde på at opfører
> sig, bare for at få sit "stof".

Forkert, endnu et eksempel på et hjernedødt forbud der koster menneskeliv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:14

On Wed, 1 Aug 2007 09:05:08 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Forkert, endnu et eksempel på et hjernedødt forbud der koster menneskeliv.

Forkert, forbudet er på ingen måde skyld i at hun opførte sig åndssvagt.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:47

> Forkert, forbudet er på ingen måde skyld i at hun opførte sig
> åndssvagt.

Aha, ja sådan kan man da sikkert godt se det, men har nu svært ved at se
hvorfor hun skulle hænge ud over kanten, hvis hun havde måtte ryge indenfor.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-08-07 07:58

On Wed, 1 Aug 2007 08:31:54 +0200 "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

>http://politiken.dk/indland/article351768.ece
>
>Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Men det beviser jo, at rygning er skadeligt for helbredet.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:03

On Wed, 01 Aug 2007 08:58:18 +0200, Hr. Jensen wrote:

> On Wed, 1 Aug 2007 08:31:54 +0200 "Kim Frederiksen"
> <kim@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

> Men det beviser jo, at rygning er skadeligt for helbredet.

Det må man sige

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:12

> Det må man sige

Ja, det er nemlig ikke falder (eller rettere kontakten med jorden der
dræbte), men i kan jo teste, ved at lave samme stunt, det vil jo ikke dræbe
jer, da I ikke er rygere ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:15

On Wed, 1 Aug 2007 09:12:00 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
>
> Ja, det er nemlig ikke falder (eller rettere kontakten med jorden der
> dræbte), men i kan jo teste, ved at lave samme stunt, det vil jo ikke dræbe

Man sænker bare farten inden man rammer jorden

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:39

> Man sænker bare farten inden man rammer jorden

Prøv, jeg er ikke overbevist om rigtigheden i det udsagn ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:52

On Wed, 1 Aug 2007 09:38:52 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Prøv, jeg er ikke overbevist om rigtigheden i det udsagn ;)

Jeg har ikke behovet for at hænge ud af vinduer, så jeg føler ingen trang
til at teste det, men du som ryger burde nok øve dig på at lande, det er jo
bevist at rygere kan opfører sig ret tåbeligt

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 09:55

> Jeg har ikke behovet for at hænge ud af vinduer, så jeg føler ingen
> trang til at teste det, men du som ryger burde nok øve dig på at
> lande, det er jo bevist at rygere kan opfører sig ret tåbeligt

Jeg behøver IKKE at ryge, jeg vil gerne, men det er altså ikke livs
nødvendigt for mig, og skulle jeg på forunderligvis være et sted hvor man
ikke må ryge, ja så er jeg altså intelligent nok til at gå et andet sted
hen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 10:01

On Wed, 1 Aug 2007 10:55:03 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> ikke må ryge, ja så er jeg altså intelligent nok til at gå et andet sted

Hvorfor brokker du dig så, hvis du accepterer at der er steder det er
forbudt, så er der da ikke noget problem.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 12:17

> Hvorfor brokker du dig så, hvis du accepterer at der er steder det er
> forbudt, så er der da ikke noget problem.

Jo for hvis alle gang på gang fandt sig i alt, så så DK meget anderledes ud
nu.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 12:31

On Wed, 1 Aug 2007 13:16:38 +0200, N_B_DK wrote:

> Jo for hvis alle gang på gang fandt sig i alt, så så DK meget anderledes ud
> nu.

Altså, du er bare en kværulant.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 12:40

> Altså, du er bare en kværulant.

Hvad vil det så gøre DIG til ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 13:12

On Wed, 1 Aug 2007 13:40:18 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Hvad vil det så gøre DIG til ?

Jeg brokker mig ikke, jeg roser det gode tiltag med ryge-forbudet, så det
kan ikke være kværulant.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 13:29

> Jeg brokker mig ikke, jeg roser det gode tiltag med ryge-forbudet, så
> det kan ikke være kværulant.

Jeg tror ikke du er særlig objektiv mht om du brokker dig eller ej, jeg
læser dine holdninger om rygning som brok.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:45

On Wed, 1 Aug 2007 14:29:05 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Jeg tror ikke du er særlig objektiv mht om du brokker dig eller ej, jeg
> læser dine holdninger om rygning som brok.

Det er ikke brok, jeg brokker mig ikke over rygning, men klapper gerne i
hænderne over et rygeforbud, ser du jeg gider ikke bruge min tid på brok,
men bruger den gerne på at smile når politikerne vedtager noget godt.

Men at du ikke kan se forskel, ja det overrasker mig ikke det fjerneste.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:18

> [...]

> Ja, det er nemlig ikke falder (eller rettere kontakten med jorden der
> dræbte), men i kan jo teste, ved at lave samme stunt

Se, som ikke ryger, har jeg ikke behov for at hænge i tæerne ud af et
vindue, men jeg kan forstå, at rygning ikke kun skader fysisk, men også
mentalt.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:40

> Se, som ikke ryger, har jeg ikke behov for at hænge i tæerne ud af et
> vindue, men jeg kan forstå, at rygning ikke kun skader fysisk, men
> også mentalt.

Nej din største last er da klart at du vil bestemme over andre.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:50

On Wed, 1 Aug 2007 09:39:51 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nej din største last er da klart at du vil bestemme over andre.

Nej, jeg vil bare gerne have mine lunger ikke bliver ødelagt af andres
dårlige vaner.

Ryg dog hjemme ved dig selv, der er der skader du forhåbentligt kun dig
selv.

--
mvh.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-08-07 18:35

"Ludvig Nielsen" skrev i en meddelelse

> Se, som ikke ryger, har jeg ikke behov for at hænge i >tæerne ud af et
> vindue, men jeg kan forstå, at rygning ikke kun >skader fysisk, men også
> mentalt.

Nå Luvig !! , Så fandt jeg ud af hvor hunden ligger begravet.
Ikke bare er du patetisk i dit korstog mod rygerer
men nu se vi det sande "korstog", rygerer er så mentalt
retaderet, hvad er dit næste argument ?
Rygerer er under mennesker ?
Rygerer skal fratages sociale rettigheder ?
Rygerer skal interneres ?

At du sikkert i dit inderste griner af en der falder ud af et vindue fra
femte sal og dør , føler jeg mig nu mere end overbevidst om.
Ingen medfølese der , vel Ludvig
Og Ludvig , den dag der ikke er flere rygerer , hvad så
Er det så Kaffen ? , eller flødekagerne ?
Eller vil du i dit klarsyn finde helt nye argumenter
for hvem der hører til "de frelste".

Og Ludvig , den dag det går op for dig i al din naive stupiditet at mange
andre ting slår ihjel en rygning.
Ting som du ikke ænser fra den eltiær krop du kigger
ud af.
Så ta dig en tur fra femte sal.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:50

On Wed, 1 Aug 2007 19:34:30 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> andre ting slår ihjel en rygning.
> Ting som du ikke ænser fra den eltiær krop du kigger

Hele dette indlæg bekræfter bare min påstand om at nogen rygere er dumme,
kan det hænge sammen med et evt. hash/øl forbrug som gerne indtages på den
lokale

--
mvh.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-08-07 17:57

> [...]

> kan det hænge sammen med et evt. hash/øl forbrug >som gerne indtages på

Jamen kæreste Ludvig dog !!
Hvorfra ved du om jeg ryger ?
Hvorfor føler du behov for at insinuerer at jeg skulle
drikke eller ryge hash ?
Skulle jeg ikke kunne kritiserer din nyreligiøse indlæg
uden at være ryger ?
Har jeg skrevet noget om at rygning er ufarligt eller
passivrygning skulle være det ?
Nej Ludvig jeg går direkte efter dig og dine indlæg
som bære meget præg af at _du_ er over og rygerer
er under.
En farlig vej du der betræder Ludvig, før du ser dig om
vil der være tilføjet nye mennesker til din list over
undermennesker , søg hjælp til at komme ud af det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 18:49

On Thu, 2 Aug 2007 18:57:12 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Jamen kæreste Ludvig dog !!
> Hvorfra ved du om jeg ryger ?

Ja hvorfra mon.

> Hvorfor føler du behov for at insinuerer at jeg skulle
> drikke eller ryge hash ?

Røg og øl følges ofte hånd i hånd.

> Skulle jeg ikke kunne kritiserer din nyreligiøse indlæg
> uden at være ryger ?

Nyreligiøse, lol, det har intet med religion at gøre, der er tale om et
misbrug som ikke alene generer andre mennesker, men også slår uskyldige
ihjel.

Jeg er overbevist om du er ryger.

> Har jeg skrevet noget om at rygning er ufarligt eller
> passivrygning skulle være det ?

Rygere bagatelliserer altid den skadevirkning der er ved røg.

> Nej Ludvig jeg går direkte efter dig og dine indlæg
> som bære meget præg af at _du_ er over og rygerer
> er under.

Jeg har en mening, og den er jeg berettiget til at have, kan du ikke lide
den så er det jo bare ærgeligt, men ændre den det kan du ikke.

> En farlig vej du der betræder Ludvig, før du ser dig om
> vil der være tilføjet nye mennesker til din list over
> undermennesker , søg hjælp til at komme ud af det.

Jeg har på intet tidspunkt sagt rygere er undermennesker, men de har
tilsyneladende ikke nogen rygrad, og de mangler evnen til at tage hensyn
til os der ikke ryger.

Lad mig lige understrege én ting, det står folk frit for at ryge, men gør
det dog derhjemme.

--
mvh.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-08-07 22:37

On Thu, 2 Aug 2007 19:48:30 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Lad mig lige understrege én ting, det står folk frit for at ryge, men gør
> det dog derhjemme.

Det står også frit for dig og andre ikkerygere at forlade ethvert
lokale som der ryges i, eller lade være med at gå ind i det lokale.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 03:18

On Sat, 4 Aug 2007 23:37:05 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Det står også frit for dig og andre ikkerygere at forlade ethvert
> lokale som der ryges i, eller lade være med at gå ind i det lokale.

Hvad er det du ikke forstår, rygeren forlader området, alt andet ville være
ulogisk.

Ryg dog i dit eget hjem.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 03:40

> Hvad er det du ikke forstår, rygeren forlader området, alt andet
> ville være ulogisk.

Du kommer ind i et rum, der er 25, alle pånær dig ryger, og så er det alle
andre der skal flytte sig pga dig ? du er rablende gal hvis du svarer ja.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 03:50

On Sun, 5 Aug 2007 04:40:25 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du kommer ind i et rum, der er 25, alle pånær dig ryger, og så er det alle
> andre der skal flytte sig pga dig ? du er rablende gal hvis du svarer ja.

Er det er sted hvor rygning er tilladt, så går jeg, men er rygning forbudt,
må de der ryger forlade rummet.

Iøvrigt er der ikke så mange rygere som du går og håber, gudskelov for det.

--
mvh.

Fra : Wilstrup

Dato : 05-08-07 08:30

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Det står også frit for dig og andre ikkerygere at forlade
> ethvert
> lokale som der ryges i, eller lade være med at gå ind i det
> lokale.

Nej, Bruno - at man ryger er en privatsag - derfor hjemme -
hvor man ryger er en social sag -derfor ikke rygning i det
offentlige rum.

Alle har ret til at bevæge sig i det offentlige rum, men ikke
alle har ret til at gøre hvad-som-helst i det offentlige rum.

Ikke alle har ret til at bevæge sig i dit private hjem, og de
har slet ikke ret til at gøre noget som helst du ikke bryder
dig om i dit hjem.

Selv du må da kunne forstå forskellen?

Fra : Joakim

Dato : 05-08-07 08:50

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ikke alle har ret til at bevæge sig i dit private hjem, og de har
> slet ikke ret til at gøre noget som helst du ikke bryder dig om i

Altså, det offentlige rum er /alt/ udenfor hjemmets fire vægge og
friheden til selv at vælge; en by i rusland. Hurra hurra...

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 09:11

<news@lpdommer.dk> wrote:

>Det står også frit for dig og andre ikkerygere at forlade ethvert
>lokale som der ryges i, eller lade være med at gå ind i det lokale.

Heldigvis må der stadig ryges på Fønix...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 06:14

On Sun, 05 Aug 2007 10:11:03 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Heldigvis må der stadig ryges på Fønix...

Jeg var et smut på Jernbane cafeen (lige overfor Kbh. hovedbanegård i
min ferie. Der var sedler på alle borde med: "her må der fortsat
ryges", samt en tegning af lokalet der viste hvordan det var "målt
ned". (Det er noget med at baren ikke skal tages med i opmålingen).

Jeg kan dog stadig ikke forstå hvorfor det ikke må være indehaveren af
et værtshus der bestemmer om der må ryges eller ej.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 08:33

On Mon, 6 Aug 2007 07:13:52 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg kan dog stadig ikke forstå hvorfor det ikke må være indehaveren af
>et værtshus der bestemmer om der må ryges eller ej.

Præcis... Det burde suverænt være værtshusejeren der bestemte det (og
selvfølgelig skiltede med det udenfor)....

PS: Det var hyggeligt at se en herindefra i det virkelige liv...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 11:10

On Mon, 06 Aug 2007 09:33:29 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> PS: Det var hyggeligt at se en herindefra i det virkelige liv...

I lige måde.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:04

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Men det beviser jo, at rygning er skadeligt for helbredet.

Så skal der også være forbud for at få børn, det vides med sikkerhed at det
har en dødelig udgang.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 08:04

Fra : Peder B. Pels

Dato : 01-08-07 08:18

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> On Wed, 1 Aug 2007 08:31:54 +0200 "Kim Frederiksen"
> <kim@the-coffeeshop.dk> sent the following smoke signals:

> Men det beviser jo, at rygning er skadeligt for helbredet.

*SPLAT*

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 09:14

On Wed, 1 Aug 2007 09:17:47 +0200, Peder B. Pels wrote:

> *SPLAT*

Mon hun havde overlevet, hvis det var en filtercigaret

--
mvh.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-07 08:10

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> http://politiken.dk/indland/article351768.ece
>
> Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Løsning: Gå ned på gaden når du vil ryge.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 08:15

On Wed, 1 Aug 2007 09:10:12 +0200, Per Rønne wrote:

> Løsning: Gå ned på gaden når du vil ryge.

Enig, men der er jo langt, og som ryger kniber det vel med luft til den
lange tur.

--
mvh.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-07 10:10

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Enig, men der er jo langt, og som ryger kniber det vel med luft til den
> lange tur.

5. sal, på et hotel. Jeg er rimeligt sikker på at der er en elevator ned
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 10:13

On Wed, 1 Aug 2007 11:10:13 +0200, Per Rønne wrote:

> 5. sal, på et hotel. Jeg er rimeligt sikker på at der er en elevator ned

Jo, men det kræver at man flytter sig

--
mvh.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-07 11:10

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Jo, men det kræver at man flytter sig

Det kræver det vist også, hvis man hænger fast i en arm, ud af vinduet
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 10:28

In news:1i25yq4.7oc6u51kqd3kxN%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> 5. sal, på et hotel. Jeg er rimeligt sikker på at der er en elevator
> ned ...

Det tager jo tid. Når en ryger skal, så skal en ryger altså...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-07 11:10

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> In news:1i25yq4.7oc6u51kqd3kxN%per@RQNNE.invalid,
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Det tager jo tid. Når en ryger skal, så skal en ryger altså...

Nu lyder det jo nærmest som om rygertrangen kommer lige så hurtigt og
krævende, som når vi andre får diarre ..
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 11:15

In news:1i261lc.5noc4a7xc112N%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Nu lyder det jo nærmest som om rygertrangen kommer lige så hurtigt og
> krævende, som når vi andre får diarre ..

Tja. Når man studerer rygernes adfærd, er din sammenligning vist ikke helt
ved siden af. Rygere kan dårligt nå at forlade et fly eller en biograf, før
der er ild på den første smøg. Et "rygning forbudt"-skilt udløser
tilsyneladende en ubændig trang til nikotin hos disse ynkelige slaver.
Trangen er tydeligvis så stor, at rygeren er villig til at gå i døden for at
få den tilfredsstillet.

Jeg har oplevet heroin-afhængige, der har væsentligt bedre styr på deres
misbrug.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 10:25

In news:46b028d1$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> typed:

Din overskrift er misvisende. Der burde retteligt have stået "Så har rygning
krævet endnu et dødsoffer".

> Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Nej. Løsning: Lad være med at ryge. Det koster liv og helbred.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-08-07 11:46

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev:
>http://politiken.dk/indland/article35 1768.ece
>
>Løsning: mindre formynderi, mindre hysteri.

Egentlig er løsningen vel nærmere, at man bør undlade at falde
ud af vinduer.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 12:39

"Peter Bang (slet XKN1M)" <peterbang@XKN1Mprivat.dk> wrote in message
> Egentlig er løsningen vel nærmere, at man bør undlade at falde
> ud af vinduer.

Se det er jeg 100% sikker på du har ret i, det virker som nogle ikke rygere
tror de kan ophæve tyngdeloven.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 01-08-07 13:13

On Wed, 1 Aug 2007 13:39:01 +0200, N_B_DK wrote:

> "Peter Bang (slet XKN1M)" <peterbang@XKN1Mprivat.dk> wrote in message
>
> Se det er jeg 100% sikker på du har ret i, det virker som nogle ikke rygere
> tror de kan ophæve tyngdeloven.

LOL, nu var hun altså ryger hende der røg ud af vinduet, men det har du
måske allerede glemt.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 13:32

> LOL, nu var hun altså ryger hende der røg ud af vinduet, men det har
> du måske allerede glemt.

Er du virkelig så dum at du tror at udfaldet havde været anderledes hvis det
var en ikke ryger der var faldet ned ?

Hvad har dødsfaldet at gøre med om det er en ryger eller ikke ryger ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:59

On Wed, 1 Aug 2007 14:31:43 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Er du virkelig så dum at du tror at udfaldet havde været anderledes hvis det
> var en ikke ryger der var faldet ned ?

Jeg klipper det lige ud i pap, havde hun ikke været ryger, ja så havde hun
jo nok ikke hængt i fødderne ud af et vindue.

> Hvad har dødsfaldet at gøre med om det er en ryger eller ikke ryger ?

Det var jo altså det tråden handlede om, har du røget hash engang, eller
gør du det stadig, du virker til at have problemer med at huske og forstå.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 03:56

> Det var jo altså det tråden handlede om, har du røget hash engang,
> eller gør du det stadig, du virker til at have problemer med at huske
> og forstå.

Jeg har og kommer aldrig til at røre hash, men fine argumenter du kommer
med, du har da en fantastisk evne på det område, ikke nok er du djævelsk
formyunderisk, du er også hamrende dobbeltmoralsk, føj for satan.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 10:46

On Thu, 2 Aug 2007 04:56:03 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> med, du har da en fantastisk evne på det område, ikke nok er du djævelsk
> formyunderisk, du er også hamrende dobbeltmoralsk, føj for satan.

Jeg er skam ikke formynderisk, og dobbelt moralsk!? på hvilken måde dog.

--
mvh.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-08-07 18:10

> [...]

har du røget hash engang, eller gør du det stadig, du virker til at have

( kan du se det nu ? )

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 18:58

On Thu, 2 Aug 2007 19:10:29 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> har du røget hash engang, eller gør du det stadig, du virker til at have
> problemer med at huske
> og forstå.
>
> ( kan du se det nu ? )

Overhovedet ikke, for at den skal give mening så skulle jeg selv være
misbruger, og ville bestemme over andre, men ingen af delene er rigtige,
beklager, alt jeg siger er at det er ikke et sekund for tidligt, at rygerne
får en hjælpende hånd, de magter jo ikke selv at tage hensyn til andre
mennesker.

Rygere er egoister, og de har fået lov til at være det alt for længe.

Min mening er stadigvæk, at NDBK er usædvanligt dårlig til at huske og
forstå.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 20:01

> Min mening er stadigvæk, at NDBK er usædvanligt dårlig til at huske og
> forstå.

Det er du velkommen til at tro, min hukommelse fejler intet, tværtimod,
kunne af og til ønske den ikke er så god som dem er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 20:47

On Thu, 2 Aug 2007 21:01:07 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Det er du velkommen til at tro, min hukommelse fejler intet, tværtimod,
> kunne af og til ønske den ikke er så god som dem er.

Ja, set fra min side af skærmen, så virker det bestemt som om du har en del
problemer.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 21:28

> Ja, set fra min side af skærmen, så virker det bestemt som om du har
> en del problemer.

Du ser jo problemer overalt, som den afstumpede kværulant du er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 21:50

On Thu, 2 Aug 2007 22:27:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du ser jo problemer overalt, som den afstumpede kværulant du er.

LOL, NDBK med endnu et brilliant indlæg

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:09

Den Wed, 01 Aug 2007 14:10:30 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
>
> Jeg mener at det er helt iorden med det forbud, rygning er skadeligt, ikke
> kun for "misbrugeren" men også for uskyldige som bliver pålagt passiv

Og du svare ikke på om man skal forbyde alt unødvendigkørsel.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:39

On 01 Aug 2007 17:08:37 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og du svare ikke på om man skal forbyde alt unødvendigkørsel.

For min skyld ingen alarm, men det er OT i denne tråd, hold dig til emnet.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:11

Den Wed, 01 Aug 2007 14:46:19 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> [...]
> mennesker under tvang får forlænget deres liv, fordi de er nødt til at ryge

Jeg er stærkt generet af trafik osen fra den stærkt trafikerede vej, der
går forbi mit hjem. Hvornår laver man et forbud mod alt unødvendigt kørsel?

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:12

Den Wed, 01 Aug 2007 15:52:54 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> [...]
> end, at nogle mennesker mister lidt "cigaretrøg". Bilisme har jo omvendt
> mange fordele som for eksempel, at man kan komme rundt i landet.

Man kan da bare tage bussen og toget, hvis det er til privat formål.

> Så nej, det er ikke det fjerneste hyklerisk.

Jo.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:15

Den Wed, 01 Aug 2007 14:11:38 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg brokker mig ikke, jeg roser det gode tiltag med ryge-forbudet, så det
> kan ikke være kværulant.

Og står jeg ved siden af dig ved busstoppestedet og tænder en smøg, så vil
du ikke brokke dig, fordi det endnu er lovligt at ryge udendørs?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:46

On 01 Aug 2007 17:14:40 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og står jeg ved siden af dig ved busstoppestedet og tænder en smøg, så vil
> du ikke brokke dig, fordi det endnu er lovligt at ryge udendørs?

Nej, det har jeg aldrig brugt, jeg flytter mig, gider ikke bruge tid på at
skælde en "narkoman" ud, han/hun fatter det alligevel ikke.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 19:25

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Og står jeg ved siden af dig ved busstoppestedet og tænder en smøg,
> så vil du ikke brokke dig, fordi det endnu er lovligt at ryge
> udendørs?

LOL det kan jeg garanterer dig han vil.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-08-07 18:49

"Pjensen73" skrev i en meddelelse

> Og står jeg ved siden af dig ved busstoppestedet og >tænder en smøg, så
> vil
> du ikke brokke dig, fordi det endnu er lovligt at ryge >udendørs?

Selvfølgelig vil han ikke det , han er en apostel af værste skuffe.
Han hælmer ikke før hans religiøse korstog er gennemført, og der kaster han
sig så over noget andet, der ikke passer på hans og hans ligesindedes
forstillinger om Sunhed og moral.
Tænk på han havde kun et smøret LOLat ytre om en dræbt kvinde i en trakisk
ulykke.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:47

On Wed, 1 Aug 2007 19:49:06 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Tænk på han havde kun et smøret LOLat ytre om en dræbt kvinde i en trakisk
> ulykke.

Ja, det er sgu dat komisk at rygere er så stupide at de skvatter ud af
vinduet, bare for at få deres "fix"

Så ja, LOL.

--
mvh.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-08-07 18:06

"Ludvig Nielsen" skrev i en meddelelse

> Ja, det er sgu dat komisk at rygere er så stupide at de >skvatter ud af
> vinduet, bare for at få deres "fix"
>
> Så ja, LOL.

Prøv at være ærlig , du var også lidt skadefro da du læste artiklen, ikke
også ?
Hvis ja , så har du i mine øjne mere brug for hjælp
end en håbeløs kæderyger.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 18:40

On Thu, 2 Aug 2007 19:05:42 +0200, Michael Meidahl Jensen wrote:

> Prøv at være ærlig , du var også lidt skadefro da du læste artiklen, ikke
> også ?

For det første så er jeg ikke skadefro, slet ikke når nogen dør, men det
forhindrer ikke at jeg kan se det komiske i det, selv i en tragisk
hændelse, kvinden var jo tilsyneladende totalt blæst, ellers gør man ikke
det hun gjorde.

> Hvis ja , så har du i mine øjne mere brug for hjælp
> end en håbeløs kæderyger.

Nu var svaret nej, men havde det været ja, hvad så, det var jo ikke mig der
smed hende ud af vinduet, rygere er "narkomaner" så de behøver hjælp, det
er det de får nu med div. rygeforbud, se det som hjælp til selvhjælp.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 19:58

> For det første så er jeg ikke skadefro, slet ikke når nogen dør, men
> det forhindrer ikke at jeg kan se det komiske i det, selv i en tragisk
> hændelse,

Men alligevel skrev du LOL, men du aner måske ikke hvad det betyder ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 20:44

On Thu, 2 Aug 2007 20:58:17 +0200, N_B_DK wrote:

> Men alligevel skrev du LOL, men du aner måske ikke hvad det betyder ?

Jo, bestemt og jeg mener LOL, det er trist ja, men skide komisk.

Er det godt nok så svært at forstå, jeg må jo bare huske at bruge pap og
saks, når jeg skal forklarer dig noget, for eftertiden.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 21:27

> Jo, bestemt og jeg mener LOL, det er trist ja, men skide komisk.
>
> Er det godt nok så svært at forstå, jeg må jo bare huske at bruge pap
> og saks, når jeg skal forklarer dig noget, for eftertiden.

Du er simpelhen for langt ude, hvordan dødsfald nogensinde kan være komiske
siger mere om dig, end om nogen som helst andre der deltager herinde.

Selvom jeg er af den opfattelse at Wilstrup og Kim Larsen er rablende
idioter, så har jeg dog aldrig set nogen af dem more sig over andres
dødsfald, du må helt seriøst have en brist et eller andet sted.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:16

Den Wed, 01 Aug 2007 11:24:45 +0200 skrev Jens Bruun:

> [...]
> krævet endnu et dødsoffer".

> Nej. Løsning: Lad være med at ryge. Det koster liv og helbred.

Og mangel på penge i statskassen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 18:45

In news:46b0bfed$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Og mangel på penge i statskassen.

So fucking what?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:18

Den Wed, 01 Aug 2007 14:31:43 +0200 skrev N_B_DK:

> [...]
> var en ikke ryger der var faldet ned ?
>
> Hvad har dødsfaldet at gøre med om det er en ryger eller ikke ryger ?

Ja. Vi venter spændt på hvad ikke rygerne vil svare på dette spørgsmål.
Mens jeg venter, tager jeg mig lige en smøg i min egen lejlighed, så længe
det er tilladt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 03:00

On 01 Aug 2007 17:18:14 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja. Vi venter spændt på hvad ikke rygerne vil svare på dette spørgsmål.
> Mens jeg venter, tager jeg mig lige en smøg i min egen lejlighed, så længe
> det er tilladt.

LOL, ja for I kan jo ikke selv regne det ud.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 18:39

Den Wed, 01 Aug 2007 19:34:30 +0200 skrev Michael Meidahl Jensen:

> [...]
>
> At du sikkert i dit inderste griner af en der falder ud af et vindue fra
> femte sal og dør , føler jeg mig nu mere end overbevidst om.

Den tanke har jeg også haft om ham, og andre anti-rygere. Det beviser hvor
kyniske anti-rygere i virkeligheden er. Føj for satan.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:51

On 01 Aug 2007 17:38:51 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den tanke har jeg også haft om ham, og andre anti-rygere. Det beviser hvor
> kyniske anti-rygere i virkeligheden er. Føj for satan.

Ja føj for satan, vi er så kyniske at vi gerne vil bestemme over vores eget
helbred, og da rygere ikke kender til hensyn, så må de jo skoles

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:05

Den Wed, 01 Aug 2007 20:52:21 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Det mener jeg så ikke, at man "bare" kan. Prøv at fortælle folk i
> vestjylland, at de bare lige skal tage toget...

Den offentlige transport, vil nok bliver bedre, hvis efterspørgslen stiger.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:06

Den Wed, 01 Aug 2007 20:53:24 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Det synes jeg da, du skal dokumentere. Kan du få en læge til at skrive en
> lægeerklæring på det f.eks.?

> Når du kan bevise, at det er et signifikant problem for dit helbred.

Vil du hermed påstå at bilos ikke er skadeligt?

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:08

Den Wed, 01 Aug 2007 19:45:16 +0200 skrev Jens Bruun:

> In news:46b0bfed$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> So fucking what?

Så stiger skatterne. Jeg glæder mig til, at skatten stiger, eftersom flere
og flere holder op med at ryge.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 20:14

In news:46b0d9fc$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Så stiger skatterne. Jeg glæder mig til, at skatten stiger, eftersom
> flere og flere holder op med at ryge.

Jeg glæder mig til, at nikotin-narkomanerne begynder at forholde sig til
deres latterlige misbrug, der forpester andre menneskers luft, i stedet for
deres evindelige forsøg på at dreje fokus hen på noget, der i denne
sammenhæng er totalt irrelevant.

Rygere er generelt ualmindeligt ynkelige at høre på, når deres misbrug skal
forsvares. Du adskiller dig ikke fra dine medslaver.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:08

Den Wed, 01 Aug 2007 20:25:25 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> LOL det kan jeg garanterer dig han vil.

Ja, det er jeg også sikker på.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:49

On 01 Aug 2007 19:08:14 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja, det er jeg også sikker på.

Hvor er det rart at se, to rygere klappe hinanden på skuldrene, især i
disse svære tider

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:22

Den Wed, 01 Aug 2007 21:14:04 +0200 skrev Jens Bruun:

> [...]
>
> Rygere er generelt ualmindeligt ynkelige at høre på, når deres misbrug skal
> forsvares. Du adskiller dig ikke fra dine medslaver.

Jamen så luk ørene. Lad dog folk ryge i fred. Hvorfor skal DU bestemme om
folk skal ryge?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 20:27

In news:46b0dd65$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Jamen så luk ørene. Lad dog folk ryge i fred. Hvorfor skal DU
> bestemme om folk skal ryge?

Det skal jeg heller ikke. Jeg ønsker generelt ikke at blande mig i, hvad
andre mennesker foretager sig bag hjemmets fire vægge. Rygning skal såmænd
blot forbydes i det offentlige rum.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:24

Den Wed, 01 Aug 2007 21:20:24 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Bare vent, der vil komme et piveri af den anden verden, det er ligeså
> sikkert som amen i kirken søndag formiddag!

Ja. De piver allerede. De piver over at folk ryger ved busstoppestedet,
mens bilerne oser forbi og udsætter dem for bilos.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:32

Den Wed, 01 Aug 2007 21:24:15 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Hvad tyder på, at udbuddet af _offentlig_ transport er styret af
> efterspørgselen?

Sådan er det her i Odense. Priserne stiger, færre afgange, færre passager.
Og pga. færre passager, bliver de nødt til at sætte priserne yderligere op
og igen skære ned på afgange, som igen betyder færre passagerer. Men hvis
flere og flere ville tage bussen, så ville Odense Bytrafik få flere penge,
og kunne lave flere afgange.

> Anyway: Det er et stupidt argument, du har gang i her. Hvis du seriøst
> tror, at andre mennesker har problemer med at se forskel på rygning og
> bilkørsel hvad dødelighed angår, må du være dummere, end jeg umiddelbart
> troede. Og det siger ikke så lidt.

Folk dør både af bilos, og af trafikulykker. Dagligt bliver folk slået
ihjel, fordi folk køre rundt i deres osende biler og det er ikke kun
bilisten selv det går udover. Nej, der er også mange fodgængere og
cykelister der bliver kørt ned, fordi folk tager bilen. Havde lige netop
denne bilist, som var årsag til ulykken taget bussen i stedet for, så var
ulykken aldrig sket.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:33

Den Wed, 01 Aug 2007 21:27:03 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Du forstår ikke dansk vel?

Nej, fordi jeg er en perker

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 20:34

Den Wed, 01 Aug 2007 21:27:24 +0200 skrev Jens Bruun:

> [...]
> andre mennesker foretager sig bag hjemmets fire vægge. Rygning skal såmænd

Hvorfor?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:54

On 01 Aug 2007 19:33:50 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvorfor?

Tænk at du kan spørge så dumt, du er altså en af dem der ikke tager hensyn,
jeg glæder mig til det rygeforbud træder i kraft.

Ryg dog hjemme ved dig selv, hvorfor skal du forpeste andre med dit røg.

--
mvh.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-07 20:42

In news:46b0e01e$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> typed:

> Hvorfor?

Fordi det generer andre mennesker, og gør dem syge.

Og nej - jeg gider ikke høre dit trafikos-argument igen. Det kan være, du
kan overbevise dig selv (det kan misbrugere jo som oftest). Mig bider det
ikke på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 21:08

Den Wed, 01 Aug 2007 21:41:35 +0200 skrev Jens Bruun:

> [...]
> kan overbevise dig selv (det kan misbrugere jo som oftest). Mig bider det

Nej, det er rygernes skyld det hele. Rygerne er også skyld i den globale
opvarmning, krig i Irak, trafikuheld og at folk har et dårligt musiksmag

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 02:56

On 01 Aug 2007 20:08:29 GMT, Pjensen73 wrote:

> Nej, det er rygernes skyld det hele. Rygerne er også skyld i den globale
> opvarmning, krig i Irak, trafikuheld og at folk har et dårligt musiksmag

Svagt forsøg på at kamuflere at du ikke har argumenterne iorden.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 01-08-07 21:15

Den Wed, 01 Aug 2007 21:36:40 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Så DSB kører ikke igennem Odense? Det var mnyt for mig.

Jo, der køre tre tog mod København i timen. To IC og et Lyntog. Var
efterspørgselen større, var der vel flere togsæt pr. afgange.

> Jeg forventer ikke, at lige netop du forstår de finere nuancer i
> nationaløkonomiens svære kunst, men mener du virkelig helt alvorligt, at
> du tror, at ovenstående er et eksempel på, at udbuddet styres af
> efterspørgselen?

Der har været en artikel om det i Fyens Stiftidende, så noget må der være
om det.
Det er en spiral uden ende og færre afgange betyder færre passager.

> Ja, og det ændrer så bare ikke ved, at der i 2007 dør flere af rygning
> og de sygdomme, der relateres der til, end der dør af bilkørsel. Er det
> svært at forstå det?

Ja for dem som ryger, men ikke for passiv rygning.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-08-07 21:21

Den Thu, 02 Aug 2007 03:51:29 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Ja føj for satan, vi er så kyniske at vi gerne vil bestemme over vores eget
> helbred, og da rygere ikke kender til hensyn, så må de jo skoles

Der er jo ingen der tvinger dig i at være i samme rum som en ryger, men
fordi i er så egoistisk, så skal rygning forbydes alle steder, bare fordi
du vil være alle steder.
Hvor er jeg træt af den heksejagt der går efter rygerne. Der er langt
større problemer at tage sig af, en at folk ryger et par smøger i det
offentlige rum.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 21:48

On 02 Aug 2007 20:21:07 GMT, Pjensen73 wrote:

> Der er jo ingen der tvinger dig i at være i samme rum som en ryger, men
> fordi i er så egoistisk, så skal rygning forbydes alle steder, bare fordi
> du vil være alle steder.

Nu er det mest logiske jo altså at fjerne kilden til forureningen, men det
forstår du jo nok ikke en lyd af.

> Hvor er jeg træt af den heksejagt der går efter rygerne. Der er langt
> større problemer at tage sig af, en at folk ryger et par smøger i det
> offentlige rum.

Ryg hjemme ved dig selv, der er der ingen der blander sig i det.

--
mvh.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-08-07 22:31

On Thu, 2 Aug 2007 22:48:08 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Ryg hjemme ved dig selv, der er der ingen der blander sig i det.

Hvis du og andre ikkerygere konsekvent forlod ethvert lokale hvor der
blev røget,

så kunne det være at vi rygere kunne få lidt fred...

Jeg, ryger, kan undvære dit selskab, kan du undvære rygernes selskab?

Hvis du kan, så vis din antipati ved ikke at komme hvor der ryges.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 03:16

On Sat, 4 Aug 2007 23:31:25 +0200, Bruno Christensen wrote:

> [...]
>
> Jeg, ryger, kan undvære dit selskab, kan du undvære rygernes selskab?
>
> Hvis du kan, så vis din antipati ved ikke at komme hvor der ryges.

Men nu er loven altså lavet sådan, at du/ I rygere forlader området, det er
vel også det der er mest logisk at den der sviner flytter sig.

Ryg dog hjemme ved dig selv.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 03:39

> Men nu er loven altså lavet sådan, at du/ I rygere forlader området,
> det er vel også det der er mest logisk at den der sviner flytter sig.

Ja det er jo nødvendigt, når der findes folk der ikke kan finde ud af at gå
ud af lokaler de ikke vil være i, endnu engang må staten hjælpe de
hjernedøde (ikke-rygerne)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 03:49

On Sun, 5 Aug 2007 04:39:05 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
>
> Ja det er jo nødvendigt, når der findes folk der ikke kan finde ud af at gå
> ud af lokaler de ikke vil være i, endnu engang må staten hjælpe de

Det er en hjælpende hånd til den gruppe af rygere der ikke kender ordet
"hensyn"

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 09:36

> Det er en hjælpende hånd til den gruppe af rygere der ikke kender
> ordet "hensyn"

Forkert, det er en hjælpende hånd til de ikke rygere der ikke er
intelligente nok til at flytte sig hvis de føler sig generet af røgen, det
ville ikke undre mig hvis du f.eks også spiste noget du er ved at brække dig
af, istedet for at sige, nej tak til at spise det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 09:46

On Sun, 5 Aug 2007 10:36:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Forkert, det er en hjælpende hånd til de ikke rygere der ikke er
> intelligente nok til at flytte sig hvis de føler sig generet af røgen

Den der sviner, flytter sig, ganske enkelt.

> det
> ville ikke undre mig hvis du f.eks også spiste noget du er ved at brække dig
> af, istedet for at sige, nej tak til at spise det.

Hvor er du altså klog, fandt du selv på dette, eller fik du hjælp af en
voksen.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 09:55

On Sun, 5 Aug 2007 10:45:55 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Den der sviner, flytter sig, ganske enkelt.

Hvorfor ikke: "Den der kommer sidst, flytter sig" eller "den der ikke
kan lide lugten i bageriet, flytter sig"....???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:02

On Sun, 05 Aug 2007 10:55:12 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Hvorfor ikke: "Den der kommer sidst, flytter sig" eller "den der ikke
> kan lide lugten i bageriet, flytter sig"....???

Du mener altså i ramme alvor, at hvis der står 20 mennesker i et lokale, og
der så kommer en eller to personer ind og begynder at ryge, så skal de
andre flytte sig, du tænker som en rigtig ryger, ikke en centimeter ud over
din egen næsetip.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 10:12

> [...]
> ryge, så skal de andre flytte sig, du tænker som en rigtig ryger,
> ikke en centimeter ud over din egen næsetip.

Nej, der er det rygerne der må gå ud hvis de vil ryge, det er logik, men det
er ikke logik hvorfor du mener at hvis det er omvendt så er det stadig
rygerne der skal flytte sig.

Det med du ikke ser ud over næsetippen har du helt ret i, men som kværulant
ser du det jo ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:22

On Sun, 5 Aug 2007 11:12:25 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> rygerne der skal flytte sig.
>
> Det med du ikke ser ud over næsetippen har du helt ret i, men som kværulant

Jeg har fortalt dig, jeg kværulerer skam ikke, jeg fester over det gode
lovforslag, et glimrende tiltag fra de gode politikeres hånd, mere af den
slags.

Du bliver nødt til at accepterer at der bliver færre og færre rygere, så
hvis I vil ryge, så må I gøre det hjemme ved jer selv.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 10:34

On Sun, 5 Aug 2007 11:01:45 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Du mener altså i ramme alvor, at hvis der står 20 mennesker i et lokale, og
>der så kommer en eller to personer ind og begynder at ryge, så skal de
>andre flytte sig,

Nej da.... Så må de to selvfølgelig gå udenfor og ryge (de kom jo
sidst)...

>du tænker som en rigtig ryger, ikke en centimeter ud over
>din egen næsetip.

Gaaaaaaaaaaaaab.... Jeg ryger IKKE.....

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 10:11

> Hvor er du altså klog, fandt du selv på dette, eller fik du hjælp af
> en voksen.

Du har en hukommelse som en si, når du kan skrive ovenstående.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:23

On Sun, 5 Aug 2007 11:10:46 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du har en hukommelse som en si, når du kan skrive ovenstående.

Lol, hvad har det med hukommelse at gøre, mener du jeg har glemt hor dumt
det meste af det du skriver er, det har jeg ikke, bare rolig

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 10:33

> Lol, hvad har det med hukommelse at gøre, mener du jeg har glemt hor
> dumt det meste af det du skriver er, det har jeg ikke, bare rolig

Men du har åbenbart glemt hvad du selv har skrevet, men skal da gerne finde
det til dig senere, hvis du så gerne vil udstilles endnu engang som en
dobbeltmoralsk hykler.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:40

On Sun, 5 Aug 2007 11:33:26 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> det til dig senere, hvis du så gerne vil udstilles endnu engang som en

Hvad snakker du om, har du sovet dårligt, for du vrøvler.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-08-07 21:23

Den Thu, 02 Aug 2007 03:45:45 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nej, det har jeg aldrig brugt, jeg flytter mig, gider ikke bruge tid på at
> skælde en "narkoman" ud, han/hun fatter det alligevel ikke.

Hvorfor kan du så ikke flytte dig i det offentlige rum, hvis røgen genere
dig?
Jeg flytter mig da, hvis en muslim lugter langt væk af hvidløg

Fra : Pjensen73

Dato : 02-08-07 21:23

Den Thu, 02 Aug 2007 03:49:00 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Hvor er det rart at se, to rygere klappe hinanden på skuldrene, især i
> disse svære tider

Ja, og?

Fra : Pjensen73

Dato : 02-08-07 21:25

Den Thu, 02 Aug 2007 03:55:33 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Svagt forsøg på at kamuflere at du ikke har argumenterne iorden.

Det da ved gud jeg har. Det jeg mener med dette, er at denne rygelov er
totalt tåbeligt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 21:49

On 02 Aug 2007 20:24:30 GMT, Pjensen73 wrote:

> Det da ved gud jeg har. Det jeg mener med dette, er at denne rygelov er
> totalt tåbeligt.

Det er ikke et argument.

Jeg og mange andre synes den er SUPER, mere af den slags.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 22:01

> Jeg og mange andre synes den er SUPER, mere af den slags.

Dinpåstand om du ikke er formynderisk, falder mere og mere fra hinanden, du
burde jo leve i et kommunistisk land, det ville du nyde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 22:58

On Thu, 2 Aug 2007 23:00:59 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Dinpåstand om du ikke er formynderisk, falder mere og mere fra hinanden, du
> burde jo leve i et kommunistisk land, det ville du nyde.

Jeg skærer det lige ud i pap, det er ikke mig der laver reglerne, jeg nyder
blot at de bliver lavet, kan du se en forskel, eller skal jeg lave en model
i ler

--
mvh.

Fra : John

Dato : 02-08-07 23:10

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> det er ikke mig der laver reglerne, jeg nyder
> blot at de bliver lavet

Overvej evt at flytte til förbjuds Sverige, dér kan du nyde endnu flere
regler!

Jeg har hørt, at de har regler for alt muligt, så alt hvad der ikke er
forbudt, er påbudt.

Det må da være eventyrland for dig! :)

John

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 23:19

On Fri, 3 Aug 2007 00:10:28 +0200, John wrote:

> [...]
> regler!
>
> Jeg har hørt, at de har regler for alt muligt, så alt hvad der ikke er

Jeg elsker danmark, men dem der er træt af rygeforbudet, kan da bare rykke
til et land uden forbud.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 02-08-07 21:35

Den Thu, 02 Aug 2007 22:26:42 +0200 skrev N_B_DK:

> [...]
> idioter, så har jeg dog aldrig set nogen af dem more sig over andres
> dødsfald, du må helt seriøst have en brist et eller andet sted.

Den mand er farlig at have løs ude i samfundet.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 02-08-07 21:46

On 02 Aug 2007 20:34:35 GMT, Pjensen73 wrote:

> Den mand er farlig at have løs ude i samfundet.

Jeg har samme opfattelse af dig og NDBK

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 10:31

Den Sun, 05 Aug 2007 09:50:12 +0200 skrev Joakim:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Altså, det offentlige rum er /alt/ udenfor hjemmets fire vægge og
> friheden til selv at vælge; en by i rusland. Hurra hurra...

Ja. Arne er jo kommunist, så derfor er friheden og demokratiet en by i
Rusland.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 10:32

Den Sun, 05 Aug 2007 04:40:25 +0200 skrev N_B_DK:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du kommer ind i et rum, der er 25, alle pånær dig ryger, og så er det alle
> andre der skal flytte sig pga dig ? du er rablende gal hvis du svarer ja.

Ja, det beviser bare hvor egoistiske han og andre ikke rygere er.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:43

On 05 Aug 2007 09:32:12 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja, det beviser bare hvor egoistiske han og andre ikke rygere er.

Hvor er det synd for I stakkels nikotinvrag.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 11:25

On Sun, 5 Aug 2007 11:42:46 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Hvor er det synd for I stakkels nikotinvrag.

Du mener altså at alle der ikke er enige med dig, med hensyn til
rygning, er nikotin-vrag... ))

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 11:34

On Sun, 05 Aug 2007 12:25:24 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du mener altså at alle der ikke er enige med dig, med hensyn til
> rygning, er nikotin-vrag... ))

Dem der er afhængige af rygning er nikotinvrag imo.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 11:37

On Sun, 5 Aug 2007 12:33:40 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Dem der er afhængige af rygning er nikotinvrag imo.

Du skrev "I stakkels nekotinvrag".... Det må jo betyde Pjensen73 og
alle dem der mener det samme som ham....

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 12:09

> Dem der er afhængige af rygning er nikotinvrag imo.

Skær du bare alle over en kam, det er meget nemmere at sige ALLE andre end
dem der har dine holdninger er nikotin vrag.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 13:37

On Sun, 5 Aug 2007 13:08:33 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Skær du bare alle over en kam, det er meget nemmere at sige ALLE andre end
> dem der har dine holdninger er nikotin vrag.

Jamen, er det ikke det du plejer at gøre, altså skærer alle over en kam.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 12:08

> Hvor er det synd for I stakkels nikotinvrag.

Er det hvad dine evner rækker til ? kniber det med at argumentere Hr.
kværulant ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 13:38

On Sun, 5 Aug 2007 13:07:50 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Er det hvad dine evner rækker til ? kniber det med at argumentere Hr.
> kværulant ?

Slet ikke, men de må ikke blive for kompliceret, så fatter du jo ikke hvad
der menes, og I vil jo gerne ynkes, så jojo, jeg har skam ondt af jer.

15/8/2007 <-- en glædens dag.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 10:34

Den Thu, 02 Aug 2007 22:48:08 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nu er det mest logiske jo altså at fjerne kilden til forureningen, men det
> forstår du jo nok ikke en lyd af.

Er det kun rygerne der forurener?
Hvad med biler, industri, osv?

> Ryg hjemme ved dig selv, der er der ingen der blander sig i det.

Ikke endnu, men hvis det går som i ikke rygere vil have, bliver det vel
også forbudt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 10:41

On 05 Aug 2007 09:34:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> Er det kun rygerne der forurener?
> Hvad med biler, industri, osv?

Det er sagen uvedkommende, nu drejer det sig om rygning.

> Ikke endnu, men hvis det går som i ikke rygere vil have, bliver det vel
> også forbudt.

Nej, det tvivler jeg på, men de skulle hæve prisen til 100.-kr pr. pakke i
hele EU.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 11:27

On Sun, 5 Aug 2007 11:41:19 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Nej, det tvivler jeg på, men de skulle hæve prisen til 100.-kr pr. pakke i
>hele EU.

Og her gav du så Pjensen73 ret... ))

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 11:33

On Sun, 05 Aug 2007 12:26:53 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Og her gav du så Pjensen73 ret... ))

Overhovedet ikke, læs og forstå.

--
mvh.

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-08-07 10:36

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg

> Det er sagen uvedkommende, nu drejer det sig om rygning.

> Nej, det tvivler jeg på, men de skulle hæve prisen til 100.-kr pr.
> pakke i hele EU.

Ja for en 10 stk. pakke vel at mærke (blot til en start).

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 10:39

On Mon, 6 Aug 2007 11:36:06 +0200, Kim Larsen wrote:

> Ja for en 10 stk. pakke vel at mærke (blot til en start).

Enig.

--
mvh.

Fra : @

Dato : 06-08-07 14:06

On Mon, 6 Aug 2007 11:38:47 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Enig.

nogle tåber VIL IKKE tage ved lære af historien

faktaresistens synes temmelig udbredt

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 21:26

On Mon, 6 Aug 2007 11:38:47 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Enig.

Kender du eller Kim prisen på en speedbåd i dag?

Hvis I får den pris igennem, så har en speedbåd tjent sig selv hjem i
løbet af 2 måneder, UANSET hvad den koster.

Hvis prisen på en pakke cigaretter bliver sat så højt, så laves der et
sort marked. Prøv at læse om forbudstiden i USA, og prøv at tænke
derfra.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 09:08

On Mon, 6 Aug 2007 22:26:00 +0200, Bruno Christensen wrote:

> [...]
>
> Hvis prisen på en pakke cigaretter bliver sat så højt, så laves der et
> sort marked. Prøv at læse om forbudstiden i USA, og prøv at tænke

Gabbbbbbbbbbbbbbbbb, så får vi lige en gang forvrøvlet fuldemands snak
igen.

--
mvh.

Fra : @

Dato : 06-08-07 14:06

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 12:22

Den Sun, 05 Aug 2007 13:07:50 +0200 skrev N_B_DK:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Er det hvad dine evner rækker til ? kniber det med at argumentere Hr.
> kværulant ?

Det har det gjort længe. Manden kan ikke argumentere, men istedet morer
han sig over en tragisk ulykke på et hotel i København, hvor en kvinde
dødede pga. rygeforbudet.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 13:39

On 05 Aug 2007 11:21:38 GMT, Pjensen73 wrote:

> Det har det gjort længe. Manden kan ikke argumentere, men istedet morer
> han sig over en tragisk ulykke på et hotel i København, hvor en kvinde
> dødede pga. rygeforbudet.

Ja sgu da, og det der er rigtigt komisk, er at I giver rygeloven skylden,
det viser jo med al tydelighed, at I bestemt ikke er de skarpeste knive i
skuffen

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 12:24

Den Sun, 05 Aug 2007 11:41:19 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Det er sagen uvedkommende, nu drejer det sig om rygning.

Okay, så starter jeg snart en tråd, der omhandler om industriens
og privat bilistmens forurening.

> Nej, det tvivler jeg på, men de skulle hæve prisen til 100.-kr pr. pakke
> i hele EU.

Hvorfor det? Hvis folk kun ryger derhjemme, kan du da vel være ligeglad
med hvad det koster?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 13:36

On 05 Aug 2007 11:24:00 GMT, Pjensen73 wrote:

> Okay, så starter jeg snart en tråd, der omhandler om industriens
> og privat bilistmens forurening.

God ide.

> Hvorfor det? Hvis folk kun ryger derhjemme, kan du da vel være ligeglad
> med hvad det koster?

Vi kan sgu da ligeså godt bonge dem for lidt ekstra, den kloge tjener på
den mindre kloge

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:41

> Vi kan sgu da ligeså godt bonge dem for lidt ekstra, den kloge tjener
> på den mindre kloge

spasser.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:43

On Sun, 5 Aug 2007 15:40:54 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> spasser.

ROFL

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:03

Den Sun, 05 Aug 2007 14:39:21 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Ja sgu da, og det der er rigtigt komisk, er at I giver rygeloven skylden,
> det viser jo med al tydelighed, at I bestemt ikke er de skarpeste knive i
> skuffen

Hvis der ikke var rygeforbud, havde hun vel ikke røget ud af vinduet.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:10

On 05 Aug 2007 13:02:34 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvis der ikke var rygeforbud, havde hun vel ikke røget ud af vinduet.

Med din logik, ville ingen blive dræbt hvis mord var lovligt.

Hvis du seriøst mener det, er du sgu dummere end loven tillader.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:45

> Hvis du seriøst mener det, er du sgu dummere end loven tillader.

Loven siger intet om dumhed, og vær du glad for det, ellers var du blevet
enten aflivet, eller brugt til medicinske forsøg.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:48

On Sun, 5 Aug 2007 15:45:11 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Loven siger intet om dumhed, og vær du glad for det, ellers var du blevet
> enten aflivet, eller brugt til medicinske forsøg.

Jeg er bange for at du står først i køen

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:48

> Jeg er bange for at du står først i køen

Ja mon ikke det meste af det du lukker bunder i angst.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:54

On Sun, 5 Aug 2007 15:48:27 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Ja mon ikke det meste af det du lukker bunder i angst.

Uhh jo, bestemt

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:03

Den Sun, 05 Aug 2007 14:38:07 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Slet ikke, men de må ikke blive for kompliceret, så fatter du jo ikke hvad
> der menes, og I vil jo gerne ynkes, så jojo, jeg har skam ondt af jer.
>
> 15/8/2007 <-- en glædens dag.

Måske også en glædens dag for rygerne.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:11

On 05 Aug 2007 13:03:18 GMT, Pjensen73 wrote:

> Måske også en glædens dag for rygerne.
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/05/113534.htm

Med mindre vi ikke rygere anmelder det til AT, når vi ser at forbudet
bliver krænket, jeg er helt klart en der melder det.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 14:17

On Sun, 5 Aug 2007 15:10:51 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Med mindre vi ikke rygere anmelder det til AT, når vi ser at forbudet
>bliver krænket, jeg er helt klart en der melder det.

Er det ikke Kim Larsen, der har sin egen betegnelse for personer der
anmelder andre...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:21

On Sun, 05 Aug 2007 15:17:24 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Er det ikke Kim Larsen, der har sin egen betegnelse for personer der
> anmelder andre...???

Og spørg om det rager mig

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Er det ikke Kim Larsen, der har sin egen betegnelse for personer der
> anmelder andre...???

Er det ikke noget med stikkersvin ? men ok ludvig er jo et svin, så stikker
fra eller til.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:52

On Sun, 5 Aug 2007 15:47:55 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Er det ikke noget med stikkersvin ? men ok ludvig er jo et svin, så stikker
> fra eller til.

Hvor får du det fra

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:07

Den Sun, 05 Aug 2007 14:35:59 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> God ide.

Og det har jeg allerede gjort.

> Vi kan sgu da ligeså godt bonge dem for lidt ekstra, den kloge tjener på
> den mindre kloge

Så du mener altså at rygerne er dummere end ikke rygerne?
En ryger overholder loven og lader være med at slå en mand ned.
En ikke ryger overholder ikke loven og slår en mand ned.
Hvem er dummest af disse to?
Rygeren eller ikke rygeren?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:14

On 05 Aug 2007 13:07:00 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
> En ryger overholder loven og lader være med at slå en mand ned.
> En ikke ryger overholder ikke loven og slår en mand ned.

Jeg ved ikke hvor du får din logik fra, men få den byttet den er i stykker.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:41

> Jeg ved ikke hvor du får din logik fra, men få den byttet den er i
> stykker.

Det er du ikke i stand til at afgøre.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:44

On Sun, 5 Aug 2007 15:41:24 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Det er du ikke i stand til at afgøre.

Jeg er godt klar over du synes det er guldkorn pjevsen kommer med

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:28

> Jeg er godt klar over du synes det er guldkorn pjevsen kommer med

Endnu engang en formidabel argumentations taktik og evne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:12

Den Sun, 05 Aug 2007 15:09:41 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Med din logik, ville ingen blive dræbt hvis mord var lovligt.
>
> Hvis du seriøst mener det, er du sgu dummere end loven tillader.

Hvad fanden er det for noget pis at fyre af her i gruppen. Tror du hun var
røget ud af vinduet, hvis det var hun måtte ryge på værelset?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:16

On 05 Aug 2007 13:11:43 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvad fanden er det for noget pis at fyre af her i gruppen. Tror du hun var
> røget ud af vinduet, hvis det var hun måtte ryge på værelset?

Hvem der er dum, er der ingen tvivl om, rygeloven er IKKE skyld i hendes
død, og fatter du ikke det, så er jeg bange for at vådt bølgepap er klogere
end dig.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:13

Den Sun, 05 Aug 2007 15:10:51 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Med mindre vi ikke rygere anmelder det til AT, når vi ser at forbudet
> bliver krænket, jeg er helt klart en der melder det.

Læs svar i "Stadigvæk håb for rygerne".

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:18

On 05 Aug 2007 13:12:37 GMT, Pjensen73 wrote:

> Læs svar i "Stadigvæk håb for rygerne".

Lur mig om ikke politikerne finder en løsning på problemet, og indtil da,
virker mit kamera og min personlige anmeldelse ganske fint er jeg sikker
på.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:49

> Lur mig om ikke politikerne finder en løsning på problemet, og indtil
> da, virker mit kamera og min personlige anmeldelse ganske fint er jeg
> sikker på.

Du skulle ikke regne med du fik lov at tage et billede af mig, så kan det da
godt være du skulle løbe stærkt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:55

On Sun, 5 Aug 2007 15:49:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du skulle ikke regne med du fik lov at tage et billede af mig, så kan det da
> godt være du skulle løbe stærkt.

LOL, du er bare så stor, stærk og mandig, dit maskuline monster.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:31

> LOL, du er bare så stor, stærk og mandig, dit maskuline monster.

Det kan da godt være du griner nu, det ville du næppe gøre bagefter, og du
er tager fejl hvis du tror størrelse har noget med handling at gøre.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:20

Den Sun, 05 Aug 2007 15:13:32 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg ved ikke hvor du får din logik fra, men få den byttet den er i stykker.

Hvorfor kommer du ikke med en modargumentation. Kniber det med
argumentationen?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:22

On 05 Aug 2007 13:19:43 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvorfor kommer du ikke med en modargumentation. Kniber det med
> argumentationen?

Fordi det er et totalt tåbeligt setup, det du påstår er at ikke rygere er
voldelige, men rygere er fredelige, sig mig har du drukket af natpotten.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:43

> Fordi det er et totalt tåbeligt setup, det du påstår er at ikke
> rygere er voldelige, men rygere er fredelige, sig mig har du drukket
> af natpotten.

Hvordan kan du få EN ryger /ikke ryger til at blive alle ? kan du ikke læse
eller er det evnen til at forstå der er problemet ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:47

On Sun, 5 Aug 2007 15:43:09 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Hvordan kan du få EN ryger /ikke ryger til at blive alle ? kan du ikke læse
> eller er det evnen til at forstå der er problemet ?

Det er et tåbeligt eksempel, men jeg er godt klar over du ikke kan se det.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:27

> Det er et tåbeligt eksempel, men jeg er godt klar over du ikke kan se
> det.

Dårligt eksempel eller ej, kan du svare på spørgsmålet, (men sikkert ikke,
det vil jo indebære at du skal indrømme du endnu engang skød dig i foden)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:21

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:24

On 05 Aug 2007 13:20:48 GMT, Pjensen73 wrote:

> Læs svar i "Stadigvæk håb for rygerne".

Dine svar er omtrent lige så brugbare som en vejrudsigt fra afrika.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:25

Den Sun, 05 Aug 2007 15:16:12 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Hvem der er dum, er der ingen tvivl om, rygeloven er IKKE skyld i hendes
> død, og fatter du ikke det, så er jeg bange for at vådt bølgepap er klogere
> end dig.

Og så kommer tilsviningen.
Du skriver direkte at rygerne er dummere en ikke rygerne. Så kommer jeg
med et eksempel på en situation, som er modsat. Men det betyder ikke at
jeg angriber alle ikke rygerne for at være dummere en rygerne. Der er både
ryger og ikke ryger der desværre begår noget kriminelt. Så den med at
rygerne er dummere end ikke rygerne er vist ikke noget argument.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:37

On 05 Aug 2007 13:24:50 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
> ryger og ikke ryger der desværre begår noget kriminelt. Så den med at
> rygerne er dummere end ikke rygerne er vist ikke noget argument.

Hun falder ud af vinduet fordi hun skal have hendes "fix"
1. hun er for doven til at gå ned på gaden.
2. Hun er ikke skarp nok til at regne ud at det hun har gang i er farligt.
3. Det er under ingen omstændigheder lovens skyld.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:25

Den Sun, 05 Aug 2007 15:24:23 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Dine svar er omtrent lige så brugbare som en vejrudsigt fra afrika.

Nå!

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:27

Den Sun, 05 Aug 2007 15:22:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Fordi det er et totalt tåbeligt setup, det du påstår er at ikke rygere er
> voldelige, men rygere er fredelige, sig mig har du drukket af natpotten.

Det var nu altså dig, der mente at rygerne er dummere end ikke rygerne. Så
bruger jeg bare et eksempel på, at der findes ikke rygere der er voldelige
og rygere som er fredelige.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:35

On 05 Aug 2007 13:27:26 GMT, Pjensen73 wrote:

> Det var nu altså dig, der mente at rygerne er dummere end ikke rygerne. Så
> bruger jeg bare et eksempel på, at der findes ikke rygere der er voldelige
> og rygere som er fredelige.

Det er sgu da et idiotisk eksempel, arbejd lidt mere på dine eksempler,
inden du slipper dem løs næste gang.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:44

> Det er sgu da et idiotisk eksempel, arbejd lidt mere på dine
> eksempler, inden du slipper dem løs næste gang.

Prøv nu lige og læs hvad han skrev, ikke hvad du tror han skrev, men det
magter du vel ikke, du skal jo bare brokke dig, selvom det er dig selv der
åbanlyst tager fejl.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:48

On Sun, 5 Aug 2007 15:43:57 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> magter du vel ikke, du skal jo bare brokke dig, selvom det er dig selv der

Det bliver eksemplet ikke mindre tåbeligt af.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:26

> Det bliver eksemplet ikke mindre tåbeligt af.

Så du kan altså ikke læse.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:50

Den Sun, 05 Aug 2007 15:36:57 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
> 2. Hun er ikke skarp nok til at regne ud at det hun har gang i er farligt.
> 3. Det er under ingen omstændigheder lovens skyld.

Og alligevel syntes du at det er fedt, at hun blev slået ihjel, fordi hun
ville ryge. Hvorfor skriver du ellers "LOL" andet sted i tråden?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:54

On 05 Aug 2007 13:50:23 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og alligevel syntes du at det er fedt, at hun blev slået ihjel, fordi hun
> ville ryge. Hvorfor skriver du ellers "LOL" andet sted i tråden?

"At synes det er komisk" og "at synes det er fedt" hvis ikke du kan se
forskel, ja så er den med vådt bølgepap oppe igen.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:29

> "At synes det er komisk" og "at synes det er fedt" hvis ikke du kan se
> forskel, ja så er den med vådt bølgepap oppe igen.

Hvor er det komiske i at dø ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:52

Den Sun, 05 Aug 2007 15:34:52 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Det er sgu da et idiotisk eksempel, arbejd lidt mere på dine eksempler,
> inden du slipper dem løs næste gang.

Sagde manden, der syntes at en kvindes død er fedt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:57

On 05 Aug 2007 13:52:20 GMT, Pjensen73 wrote:

> Sagde manden, der syntes at en kvindes død er fedt.

Komisk ja, men fedt, nahh det er bare dig der ikke magter at se forskel på
de to ting.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:58

Den Sun, 05 Aug 2007 15:53:45 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

>>> 2. Hun er ikke skarp nok til at regne ud at det hun har gang i er farligt.

> "At synes det er komisk" og "at synes det er fedt" hvis ikke du kan se
> forskel, ja så er den med vådt bølgepap oppe igen.

Du skriver stadigvæk LOL. Jeg går ud fra, at du ved hvad det betyder.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:04

On 05 Aug 2007 13:58:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> Du skriver stadigvæk LOL. Jeg går ud fra, at du ved hvad det betyder.

Ja, jeg har nok brugt det i flere år end du, så jo jeg er godt klar over
hvad det betyder.

Men LOL har intet med "fedt" at gøre , det er et meget højt grin, det var
du klar over, eller troede du det betød noget andet

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:30

> Ja, jeg har nok brugt det i flere år end du, så jo jeg er godt klar
> over hvad det betyder.

Og hvorfor tror du så det ?

> Men LOL har intet med "fedt" at gøre , det er et meget højt grin, det
> var du klar over, eller troede du det betød noget andet

Og at more sig over andres dødsfald mener du ikke er bare lidt afstumpet ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 15:01

Den Sun, 05 Aug 2007 15:57:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Komisk ja, men fedt, nahh det er bare dig der ikke magter at se forskel på
> de to ting.

Men hvis hun havde ramt dig i hovedet, så havde du nok haft et andet syn
på den tåbelige rygelov.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:07

On 05 Aug 2007 14:00:50 GMT, Pjensen73 wrote:

> Men hvis hun havde ramt dig i hovedet, så havde du nok haft et andet syn
> på den tåbelige rygelov.

Nej, så have jeg syntes hun var en lam kost, rygeloven er stadig ikke den
skyldige.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 17:49

Den Sun, 05 Aug 2007 16:03:35 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
>
> Men LOL har intet med "fedt" at gøre , det er et meget højt grin, det var
> du klar over, eller troede du det betød noget andet

Så du griner meget højt over et dødsfald?
Jeg troede ikke at du kunne være så kynisk overfor dine medmennesker. Er
du venstreorienteret?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:36

On 05 Aug 2007 16:48:33 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så du griner meget højt over et dødsfald?
> Jeg troede ikke at du kunne være så kynisk overfor dine medmennesker.

Jo, når nogen tilsyneladende er så stupid.

> Er du venstreorienteret?

Er de da værre end andre.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:22

> Er de da værre end andre.

Når man ser på de venstre orienterede herinde så er det klare indtryk da at
de er komplet debile, den røde tråd er trangen til at bestemme over andre,
og så er de yderst dobbelt moralske.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 18:07

> Så du griner meget højt over et dødsfald?
> Jeg troede ikke at du kunne være så kynisk overfor dine medmennesker.

Han ser alle som under ham, de fleste er uden tvivl mest til gene.

> Er du venstreorienteret?

Kan han være andet med alt det formynderi han vil have indført ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:36

On Sun, 5 Aug 2007 19:06:40 +0200, N_B_DK wrote:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Han ser alle som under ham, de fleste er uden tvivl mest til gene.

> Kan han være andet med alt det formynderi han vil have indført ?

Og du påstår du ikke ryger hash, ja jeg har stadig min tvivl.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:19

> Og du påstår du ikke ryger hash, ja jeg har stadig min tvivl.

Nej det påstår jeg ikke, det er fakta.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:29

On Sun, 5 Aug 2007 20:18:56 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nej det påstår jeg ikke, det er fakta.

Ja det påstår du godt nok.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:57

> Ja det påstår du godt nok.

Det er ikke en påstand.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:59

On Sun, 5 Aug 2007 20:56:38 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Det er ikke en påstand.

Nå nå, javel ja

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:02

Den Sun, 05 Aug 2007 19:36:19 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Og du påstår du ikke ryger hash, ja jeg har stadig min tvivl.

Bevis det? Du har jo dit mobilkamera.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:07

On 05 Aug 2007 18:02:11 GMT, Pjensen73 wrote:

> Bevis det? Du har jo dit mobilkamera.

Bevis hvad, jeg siger jeg ikke tror på ham, når han siger han ikke ryger
hash, skal jeg bevise det med mit kamera, du mener tage et billede af mig
selv når jeg siger det

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:04

Den Sun, 05 Aug 2007 19:35:38 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jo, når nogen tilsyneladende er så stupid.

Så ved vi hvor menneskefjendsk du er.

> Er de da værre end andre.

Ja, for de går ikke ind for frihed, sådan som de borgerlige gør. Derfor
undre det mig også, at regeringen er gået med til at lave denne tåbelige
lov.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:15

On 05 Aug 2007 18:04:27 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så ved vi hvor menneskefjendsk du er.

> Ja, for de går ikke ind for frihed, sådan som de borgerlige gør. Derfor
> undre det mig også, at regeringen er gået med til at lave denne tåbelige
> lov.

Du snakker som du har forstand til

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:25

Den Sun, 05 Aug 2007 20:07:26 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Bevis hvad, jeg siger jeg ikke tror på ham, når han siger han ikke ryger
> hash, skal jeg bevise det med mit kamera, du mener tage et billede af mig
> selv når jeg siger det

Suk.
Du anklager N_B_DK for at ryge hash, og det er dig der har bevisbyrden.
N_B_DK er uskyldig indtil det modsatte er bevist og med dit kamera, kan du
filme N_B_DK, mens han ryger hash, hvis han altså gør det.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:29

On 05 Aug 2007 18:25:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
> N_B_DK er uskyldig indtil det modsatte er bevist og med dit kamera, kan du
> filme N_B_DK, mens han ryger hash, hvis han altså gør det.

Nej, jeg anklager ikke, jeg siger bare at jeg ikke tror på ham, når han
siger han ikke gør

--
mvh.