Video: Dansetimer i Iran - for tilhængere ~
Fra : C. Overgaard

Dato : 30-07-07 16:27

http://www.liveleak.com/view?i=2a0_1185106657

Den gyldne regel er at man ikke skal sætte knuden i siden, når man
hænger folk ved at løfte dem op istedet for et fald. Det gælder om at
blokere en blodåre, så personen bliver bevidstløs indenfor et minut.

Læg mærke til de to personer på fløjene. Her kører alt efter planen.

Hvad siger strammerne til dette?

Mvh
C.Overgaard

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 30-07-07 16:37

"C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

jeg siger at du må søge proffessionel hjælp.

Peter

Fra : C. Overgaard

Dato : 30-07-07 17:24

On 30 Jul., 17:37, "Peter K. Nielsen" <glem...@no.domain> wrote:
> [...]
>
> Hvad siger strammerne til dette?
>
> jeg siger at du må søge proffessionel hjælp.

På hvilken baggrund. Jeg har checket historiebøgerne. Vi skal 2-300
hundrede år tilbage her på egnen for at finde tilsvarende scener. Men
dette forum er fulde af strammere, som ønsker både død og lemlestelse,
hvilket man kan se i trådene om kriminelle.

Så hvad er der i vejen med at vise, hvordan at det tager sig ud, hvis
strammerne får lov at løbe linien ud?

Mvh
C.Overgaard

Fra : @

Dato : 30-07-07 17:29

On Mon, 30 Jul 2007 08:27:23 -0700, "C. Overgaard"
<covergaard3650@gmail.com> wrote:

> [...]
>blokere en blodåre, så personen bliver bevidstløs indenfor et minut.
>
>Læg mærke til de to personer på fløjene. Her kører alt efter planen.

mere interessant at vide -

hvad siger alle muhamedaner-appologeterne til dette?

at det er lissom det samme som???

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : JensenDenmark

Dato : 30-07-07 19:57

> mere interessant at vide -
>
> hvad siger alle muhamedaner-appologeterne til dette?
>
> at det er lissom det samme som???

Begivenheden er taget fra en bedre vinkel end videoen på Youtube. Måske
skulle der ligefrem skrives en novelle om det. Næ - vent. Det er der
allerede.

http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/cartoonist.txt

Mvh
JensenDenmark

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-07-07 20:35

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse news:3c4sa3hja7d40o4abhfuec8a4bqr7fj3a3@4ax.com...

> mere interessant at vide -
>
> hvad siger alle muhamedaner-appologeterne til dette?
>
> at det er lissom det samme som???

At jeg ville foretrække Iran fremfor Nebraska(US)
hvor den elektriske stol stadig er den foretrukne aflivnings metode,
hvis jeg var dømt til døden.

Jan Rasmussen

Fra : JensenDenmark

Dato : 31-07-07 08:39

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> At jeg ville foretrække Iran fremfor Nebraska(US)
> hvor den elektriske stol stadig er den foretrukne aflivnings metode,
> hvis jeg var dømt til døden.

http://www.wsws.org/articles/2006/dec2006/leth-d18.shtml

Det tog 34 min. med sprøjten og damen sparker trods alt kun i ca. 1 minut og
20 sekunder.

Med hensyn til den elektriske stol, hvem vil så dø med smagen af Nutella i
munden?

"My mouth tasted like cold peanut butter. I felt a burning in my head and my
left leg, and I jumped against the straps" citat: Willie Francis, som blev
sendt tilbage til stolen senere, hvor den virkede. (Han var sort og en jury
bestående af hvide mænd klarede at dømme ham for mord på kun 8 dage. Der var
en gang hvor at man kunne klare dødsstraf uden at der skulle gå årevis fra
dom til udførelse.)

http://www.richard.clark32.btinternet.co.uk/chair.html

Mvh
JensenDenmark

Fra : JensenDenmark

Dato : 08-08-07 16:45

http://www.liveleak.com/view?i=f76_1179557085

Med musik og det hele.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Kert Rats

Dato : 08-08-07 17:40

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.liveleak.com/view?i=f76_1179557085
>
> Med musik og det hele.

Nu savler venstre-idioterne og andre menneskehadere - navnlig
kommunisterne - i kor!
Det er ganske vist.

Venligst

Kert Rats