Gestapo-metoder / Ungdomshuset
Fra : Peter Heide

Dato : 28-07-07 15:29

Politiet har i den grad overtrådt reglerne ved at brase ind i en ung piges
lejlighed TO gange d. 8 marts,uden domerkendelse. Slæbt hendes PC med
til check osv (den var forøvrigt total clean for noget mistænkeligt) de
havde
INTET på hende. Ren og skær chikane fra politiet side.

Landsretten har i en kendelse afgjort at retsplejeloven for ransagning
ikke var opfyldt. Det tør svagt siges.

Der kan efterhånden skrives mange sider om alle de fejl begået af
politet i de hede dage i marts.

Den svinstreg med Ungdomshuset vil ikke blive glemt.

Jeg tror vi får nogle varme vinterdage i december.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 15:46

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg tror vi får nogle varme vinterdage i december.

Skal de autonome da danse om juletræ?

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 16:03

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Skal de autonome da danse om juletræ?

ROFTL ))))))))))

Malene P

Fra : Peter Heide

Dato : 28-07-07 18:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ROFTL ))))))))))

Syntes du virkeligt det er så morsomt ?

Fra : John

Dato : 28-07-07 18:28

> Skal de autonome da danse om juletræ?

Næppe, da juletræet er en del af dansk kultur.

Det er brostens-virtuoserne ikke!

John

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:19

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> politet i de hede dage i marts.
>
> Den svinstreg med Ungdomshuset vil ikke blive glemt.
>
> Jeg tror vi får nogle varme vinterdage i december.

Hvis vi nu skal prøve at dreje denne tråd ind på noget politisk, så kan jeg
ikke se, hvad dit mål er.

Du skriver, at politiet har overtrådt nogle regler. Det har de da sikkert.
Og jeg garanterer dig for, at 95% af Danmarks befolkning ikke vil få så
meget som en dråbe større sympati for de autonome og deres terroristmetoder
af den grund.

De autonome har for længst tabt enhver sympati i den brede befolkning, og at
politiet har gået lidt hårdt til et par af dem, er da bare synd - for dem.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-07-07 15:31

> [...]
> at politiet har gået lidt hårdt til et par af dem, er da bare synd - for
Enig, men politiet er FOR arrogante og kan sagtens kopiere harddisk i
hjemmet og ikke fjerne computeren