Jammerlig venstrefløjskritik
Fra : @

Dato : 28-07-07 13:23

<<<<<<<
http://jp.dk/meninger/breve/article1023546.ece
Jammerlig venstrefløjskritik
Af Svend Bie Christensen

Offentliggjort 28.07.07 kl. 03:00

MAN MÅ LADE venstrefløjen dens aldrig svigtende evne til omstilling og
fantasi til at fremføre sine argumenter.

I en ikke så fjern fortid, da både Frank Aaen og Ole Sohn var
medlemmer og højt rangerende i det hedengangne kommunistparti, var de
i evigt forsvar for Sovjets indgriben i Afghanistan. Der var ingen
grænser for, hvor godt det var for den arme afghanske befolkning at
blive tæppebombet og dræbt i hundredtusindvis. Det gjaldt både børn og
gamle, samt naturligvis talebanerne. Venstrefløjens i egne øjne
ophøjede mål om ensretning af hele verden, har aldrig været hindret af
fornuft.

En gråzone
Nu hvor Danmark sammen med en NATO-styret international styrke
bestandigt angribes af disse afsindige religiøse talebanere, ja så
finder mand det opportunt, at finde det moralsk rigtigt at angribe
bl.a. danske styrker.

De ovennævnte herrer har tidligere ved en dansk retsinstans fået dom
for, at de ikke direkte var landsforrædere, men man må sige, at de til
stadighed under alle omstændigheder befinder sig i en gråzone, hvad
loyalitet over for Danmark angår.

At Villy Søvndal og andre på venstrefløjen som sædvanligt, når Amerika
er indblandet, taler med uld i mund, undrer ikke.

Det er ret kvalmende, og jeg håber inderligt, at de sidste dages
udtalelser fra venstrefløjen vil åbne øjnene på nogle vælgere, som
hidtil måske af vane har stemt på disse mennesker. De har kun et mål i
tilværelsen, nemlig at gøre alle lige fattige og som hovedmål at
sværte vor bedste allierede, USA, til.

Om de argumenter og midler, der til det formål tages i anvendelse, er
sande eller moralske, er i den forbindelse hamrende ligegyldigt, bare
det endelige mål nås - at stække USA og kapitalismen. Jammerligt!
<<<<<<

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Pernille

Dato : 28-07-07 15:15

> [...]
> bestandigt angribes af disse afsindige religiøse talebanere, ja så
> finder mand det opportunt, at finde det moralsk rigtigt at angribe

Ja, de er jo ikke særlig troværdige.....

> [...]
> for, at de ikke direkte var landsforrædere, men man må sige, at de til
> stadighed under alle omstændigheder befinder sig i en gråzone, hvad

Ja, det kan kun undre sig...

> [...]
> hidtil måske af vane har stemt på disse mennesker. De har kun et mål i
> tilværelsen, nemlig at gøre alle lige fattige og som hovedmål at

Præcis!

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 15:33

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Ja, de er jo ikke særlig troværdige.....

> Ja, det kan kun undre sig...

Ja, jeg undre mig over hvad domme der hentydes til ?
Det må vel være domme der ikke har noget med landsforræderi at gøre.

> Præcis!

Hvis alle er lige fattige, er den logiske konsekvens at alle er lige rige.
Forskellen er retorik.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 15:42

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Hvis alle er lige fattige, er den logiske konsekvens at alle er lige rige.
> Forskellen er retorik.

Måske - men konsekvensen er død og ødelæggelse for et samfund, og så er det
ikke retorik længere.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 15:51

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Måske - men konsekvensen er død og ødelæggelse for et samfund, og så er
det
> ikke retorik længere.

Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1
mill, så vil konsekvensen være
død og ødelæggelse ?
I sådan en situation vil alle jo være lige fattige....eller rige om man vil.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 16:09

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> rige.

> det
>
> Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1
> mill,

Aha, er det hvad de rødes politik fører frem til - hvad har du røget ))

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 16:34

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Aha, er det hvad de rødes politik fører frem til - hvad har du røget
))

Jeg taler ikke om de "rødes" politik, men din logik.

Fra : @

Dato : 28-07-07 17:03

On Sat, 28 Jul 2007 17:33:42 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

> [...]
>1

>))
>
>Jeg taler ikke om de "rødes" politik, men din logik.

næh, du forsøgte at afspore debatten, itet andet

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 17:15

> næh, du forsøgte at afspore debatten, itet andet

Det er ikke min skyld at Martins ræsonnement umiddelbart ikke holder.
Men han kan vel, hvis han mener hans ræsonnement er korrekt, komme med en
forklaring på, hvordan at hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 17:39

> [...]
>
> Det er ikke min skyld at Martins ræsonnement umiddelbart ikke holder.
> Men han kan vel, hvis han mener hans ræsonnement er korrekt, komme med en

Det er sørgeligt, hvis du ikke fatter at du er et sludrehoved.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 17:46

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Det er sørgeligt, hvis du ikke fatter at du er et sludrehoved.

Stadig ingen forklaring ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 18:19

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Stadig ingen forklaring ?

Forklaringen er der, men du forstår tilsyneladende intet. Og det findes der
desværre ingen nem kur for

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 18:38

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Forklaringen er der, men du forstår tilsyneladende intet. Og det findes
der
> desværre ingen nem kur for

Altså.....stadig ingen forklaring.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 18:55

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> med

> der
>
> Altså.....stadig ingen forklaring.

Hvad var det nu du ikke forstod?

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 19:02

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 19:21

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn
> på 1 mill, så vil konsekvensen være
> død og ødelæggelse ?

Det er vist kun dig der mener det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 19:28

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Det er vist kun dig der mener det.

Næe...men det er Martins argument.
Jeg forstår det ikke.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 19:35

> Næe...men det er Martins argument.
> Jeg forstår det ikke.

At du ikke forstår det, siger en del mere om dig, end det gør om Martin, jeg
synes det er simpel logik det han skrev.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 19:50

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> At du ikke forstår det, siger en del mere om dig, end det gør om Martin,
jeg
> synes det er simpel logik det han skrev.

Det siger jo en del om mig, som du siger.
Jeg holder mig til validiteten af logikken, mens du holder dig til hvad du
_synes_ er simpel logik.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 21:20

> Det siger jo en del om mig, som du siger.
> Jeg holder mig til validiteten af logikken, mens du holder dig til
> hvad du _synes_ er simpel logik.

Jeg er lidt usikker på om du virkelig er så dum som du udgiver dig for at
være, eller du bare er en troll, håber da på det sidste, ellers er det
virkelig slemt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 23:05

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg er lidt usikker på om du virkelig er så dum som du udgiver dig for at
> være, eller du bare er en troll, håber da på det sidste, ellers er det

Troll og/eller fjollet teenager, tror jeg.

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 19:23

> [...]
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1

Der står ikke noget om Audi i det oprindelige citat.
Og jeg hører nu at din mor siger at du skal have bleen skiftet.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 19:35

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Der står ikke noget om Audi i det oprindelige citat.
> Og jeg hører nu at din mor siger at du skal have bleen skiftet.

Næe..men du er jo enig i at hvis alle er lige fattige, er den logiske
konsekvens at alle er lige rige.
D.v.s. at den fattigdom, eller rigdom om man vil, kan være at alle bor i en
millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1mill.

Du mener at konsekvensen af at alle er lige fattige, eller rige om man vil,
er død og ødelæggelse for et samfund.

Thi da tilspørger jeg dig Martin Larsen :

Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1
mill....altså.....alle er lige fattige, eller rige om man vil, så vil
konsekvensen være død og ødelæggelse ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 20:22

> [...]
>
> Hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8 og har en månedsløn på 1
> mill....altså.....alle er lige fattige, eller rige om man vil, så vil

Det jeg skrev var faktisk ret omhyggeligt formuleret.
Den konsekvens jeg nævnte, angik ikke ikke din trivielle iagttagelse af at
størrelsers lighed er uafhængig af enheden. Når jeg endvidere udmaler den
retoriske forvandling, burde tvivl desangående være umulig.

Og nu tror at Dansklærerforeningens annoterede udgave slutter her

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 20:47

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Det jeg skrev var faktisk ret omhyggeligt formuleret.

Ikke omhyggelig nok, for du mangler ganske simpelt et logik komponent i dit
ræsonnement.
Et komponent i form af en indkomstgrænse til at adskille "rig" fra "fattig",
så du kan ekskludere "rige".

Netop derfor introducerede jeg Audien o.s.v. for at give dig et hint.

> Den konsekvens jeg nævnte, angik ikke ikke din trivielle iagttagelse af at
> størrelsers lighed er uafhængig af enheden. Når jeg endvidere udmaler den
> retoriske forvandling, burde tvivl desangående være umulig.

Jeg undre mig svagt over at du mener validiteten af dit ræsonnement er af
triviel art.

> Og nu tror at Dansklærerforeningens annoterede udgave slutter her

Fair nok.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 21:03

> [...]
> dit
> ræsonnement.
> Et komponent i form af en indkomstgrænse til at adskille "rig" fra

Havde du læst den næste linie, ville du vide at du vrøvler. Du mangler
simpelthen evnen til at fatte sammenhænge længere end et par ord.

> Jeg undre mig svagt over at du mener validiteten af dit ræsonnement er af
> triviel art.

Du fatter ikke betydningen af "angik ikke"

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 21:22

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Det jeg skrev var faktisk ret omhyggeligt formuleret.

Åbenbart ikke så godt at amøber kan forstå det, men på den anden side, er
der nogen grund til amøber kan forstå den slags ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 28-07-07 19:51

On Sat, 28 Jul 2007 18:14:36 +0200, "Michael Weber"
> [...]

>forklaring på, hvordan at hvis alle bor i en millionvilla, køre en Audi A8

nej

det er kun når socialister står for at gøre alle lige(fattige) at
konsekvenserne er negative

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 20:02

A8

> nej
>
> det er kun når socialister står for at gøre alle lige(fattige) at
> konsekvenserne er negative

Pyyhh...jeg var ved at blive lidt træt i armene af at stå at vifte med en
vognstang i form
af en "millionvilla, Audi A8 og en månedsløn på 1. mill".

Så er der jo kun tilbage at redegøre for at S ønsker at gøre alle fattige.
Go´ fornøjelse med det.

Fra : @

Dato : 28-07-07 22:58

On Sat, 28 Jul 2007 21:01:38 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>Så er der jo kun tilbage at redegøre for at S ønsker at gøre alle fattige.
>Go´ fornøjelse med det.

hvor har du dog det fra

det danske socialdemokratis politik gennem de sidste 80 år har da
netop været kendetegnet ved at tage fra de fattige og give til de rige

Fra : @

Dato : 28-07-07 16:55

On Sat, 28 Jul 2007 16:50:46 +0200, "Michael Weber"
> [...]

>død og ødelæggelse ?
>I sådan en situation vil alle jo være lige fattige....eller rige om man vil.

og det gør de så ikke i et socialistisk paradis,

har det aldrig undret dig at de såkaldte socialistiske
arbejderparadis'er fandt det nødvendigt med hegn minefelter og
bevæbnede vagter for at befolkningen(systemets slaver) ikke skulle
forsvinde?

dine hvis'er er temmelig søgte,

men de bortleder alligevel ikke opmærksomheden fra at hver eneste gang
socialister får magten så ender det altid i armod undertrykkelse og
til sidst bankerot

Fra : Ralph

Dato : 28-07-07 17:04

> Måske - men konsekvensen er død og ødelæggelse for et samfund, og så er
> det ikke retorik længere.

Tjah, det kan du jo nok mene, men hvor mange er døde i Irak siden der kom
"fremmede styrker"* til landet og hvor mange af disse er dræbt af de
fremmede.

For at vende tilbage til retorikken, er * så lig med invasionsmagt der
indsætter en marionetregering, eller er * befriere som er støttet en en
lovlig regering.

Igen, er selvmordsbombere terrorister eller er de modstandsfolk der
beskytter sig mod besættelsesmagten.

Det kommer vel an på øjnene der ser?

--
Ralph - som ALDRIG vil sige det er i orden at dræbe nogen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 17:30

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tjah, det kan du jo nok mene,

Det er en kendsgerning - tag dig sammen!

Mvh
Martin

Fra : Ralph

Dato : 28-07-07 20:11

> Det er en kendsgerning - tag dig sammen!

HVAD er en kendsgerning? At vi og vores dræber Irakere lovligt/ulovligt,
eller at Irakere dræber os lovligt/ulovligt - svar venligst.

--
Ralph

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 21:09

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> HVAD er en kendsgerning?

Død og ødelæggelse, hvor socialister får magt.

> At vi og vores dræber Irakere lovligt/ulovligt, eller at Irakere dræber os
> lovligt/ulovligt - svar venligst.

Nej, du skal først have forstået det første.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 28-07-07 19:47

On Sat, 28 Jul 2007 18:04:02 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>Igen, er selvmordsbombere terrorister eller er de modstandsfolk der
>beskytter sig mod besættelsesmagten.
>
>Det kommer vel an på øjnene der ser?

hvordan mener du beskyttelsen fungerer ved at sprænge tilfældige
civile i luften i busser og på markedspladser?

at bekæmpe en erklæret fjende er reelt

blot at myrde i flæng blandt nonkombatanter er rendyrket ondskab

Fra : John

Dato : 28-07-07 21:31

> er selvmordsbombere terrorister eller er de modstandsfolk der beskytter
> sig mod besættelsesmagten.

Selvmordsbombere, der dræber snesevis af uskyldige på fx et marked, kan
næppe betegnes som modstandsfolk eller frihedskæmpere

> Det kommer vel an på øjnene der ser?

Hvis øjnene ser dem som andet end fanatiske terrorister og lystmordere, så
bør øjnenes ejermand søge læge

> Ralph - som ALDRIG vil sige det er i orden at dræbe nogen

Nå. Der røg omkring 60 mio mennesker i WW2. Hvordan ville DU ha' stoppet
nazisterne? Fortæl berét, ud-ytr!

John

Fra : Ralph

Dato : 28-07-07 21:55

> Nå. Der røg omkring 60 mio mennesker i WW2. Hvordan ville DU ha' stoppet
> nazisterne? Fortæl berét, ud-ytr!

JEG er da vist den sidste der kan acceptere at der døde en masse mennesker i
WW2 - men din pointe er nok - ret mig hvis jeg er forkert på den - at
nazisterne og kommunisterne dræbte en frygtelig masse mennesker. Jeg er
sådan set ligeglad med og det var den ene eller den anden fløj - det ER bare
ikke i orden.

mao. JEG KAN ikke forstå ekstremister, det så være sig islamister der bomber
alle de er imod, eller danskere der bare skal have Danmark ryddet for ALLE
muslimer.

Do I have a point?

--
Ralph

Fra : @

Dato : 28-07-07 23:30

On Sat, 28 Jul 2007 22:55:19 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>WW2 - men din pointe er nok - ret mig hvis jeg er forkert på den - at
>nazisterne og kommunisterne dræbte en frygtelig masse mennesker.

spørgsmålet er

hvordan ville DU have stoppet nazisterne uden at anvende midler som
ikke kunne undgå at koste et betragteligt antal mennesker livet

> [...]
>alle de er imod, eller danskere der bare skal have Danmark ryddet for ALLE

nej

problemet er at du ikke vil lære af historien og anerkende den fare
muhamedanerne udgør

men du vil måske hellere dræbes eller underkues end slås for din
frihed

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 00:09

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
> On Sat, 28 Jul 2007 22:55:19 +0200, "Ralph"
> <rwr@post6.tele.dk> wrote:
>

> problemet er at du ikke vil lære af historien og anerkende
> den fare
> muhamedanerne udgør

Den største fare er nærmere folk som dig, der intet kender til
historien, men er villig til at lade ethvert bidrag til sine
fordomme komme på tværs af virkeligheden.

Din mangél på historisk viden overgås kun af din manglende
begavelse på andre felter.

> men du vil måske hellere dræbes eller underkues end slås for
> din
> frihed

Du vil altså gerne slås for at dine behov skal tilgodeses på
bekostning af andres? Det drejer sig altså om DIN frihed- så
skidt være med andres: lad falde hvad ikke kan stå.

Fra : @

Dato : 29-07-07 00:42

On Sun, 29 Jul 2007 01:09:13 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>Den største fare er nærmere folk som dig, der intet kender til
>historien, men er villig til at lade ethvert bidrag til sine
>fordomme komme på tværs af virkeligheden.

hvilke fordomme?

>Din mangél på historisk viden overgås kun af min

har du fundet ud af hvad begrebet Umma står for

eller fortsætter du med at være et uvidende fjols?

>Du vil altså gerne slås for at dine behov skal tilgodeses på
>bekostning af andres?

mere Wilstup-vrøvl

at forsvare sig mod en angriber har intet med dit tåbelige vrøvl at
gøre

eller du mener måske ikke at det er legitimt at forsvare sig?

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 08:18

> hvilke fordomme?

jeg tænkte nok at du er for ubegavet til at se det.

> har du fundet ud af hvad begrebet Umma står for

ja, Umma er en oldtidsby i Mesopotamien

> eller fortsætter du med at være et uvidende fjols?

jeg har allerede svaret dig - men du behøver jo ikke at
præsentere dig hvergang, Fjols.

> mere Wilstup-vrøvl

I så fald er det affødt af dit vrøvl - selv hvis man går ind
på dine præmisser, så svarer du med "vrøvl" - ergo er det, du
skriver vrøvl. Såre logisk.

> at forsvare sig mod en angriber har intet med dit tåbelige
> vrøvl at
> gøre

Hvem forsvarer du dig mod? Er der nogen der angriber dig
personligt?

> eller du mener måske ikke at det er legitimt at forsvare
> sig?

Det mener du åbenbart ikke selv, jf. Asmaa-sagen.

Fra : @

Dato : 29-07-07 10:32

On Sun, 29 Jul 2007 09:18:19 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>jeg tænkte nok at du er for ubegavet til at se det.

og du er endnu engang for ubegavet til at komme med andet end vås

> [...]

>I så fald er det affødt af dit vrøvl - selv hvis man går ind
>på dine præmisser, så svarer du med "vrøvl" - ergo er det, du

det har alt med det at gøre

>Hvem forsvarer du dig mod? Er der nogen der angriber dig
>personligt?

irrelevant

>Det mener du åbenbart ikke selv, jf. Asmaa-sagen.

at sprænge tilfældige små børn i stumper er altså i din og Asmaa's
verden selvforsvar?? !!!!

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 10:38

> On Sun, 29 Jul 2007 09:18:19 +0200, "Wilstrup"
> <nix@invalid.com>

> og du er endnu engang for ubegavet til at komme med andet
> end vås
>

> hvilke fordomme?

Alle dem du har mod muslimer som værende voldelige og ønsker
om at overtage Danmark etc.

> og du er endnu engang for ubegavet til at komme med andet
> end vås

næ, du kan jo selv undersøge det- jeg har allerede flere gange
givet dig anvisninger på hvor det står - du kan selv slå det
op. Umma er en oldtidsby i Mesopotamien.

> at sprænge tilfældige små børn i stumper er altså i din og
> Asmaa's
> verden selvforsvar?? !!!!

hvor har Asmaa eller jeg for den sags skyld sagt noget sådant?
Igen løber dine fantasier med dig.

Fra : @

Dato : 29-07-07 11:24

On Sun, 29 Jul 2007 11:38:18 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>Alle dem du har mod muslimer som værende voldelige og ønsker
>om at overtage Danmark etc.

det er absolut ikke fordomme det er viden, men verdenshistorie er vel
heller ikke noget du ved det mindste om

og det var kun en

>næ, du kan jo selv undersøge det

at du i en dabat om muhamedanismen bliver afsløret som et totalt
uvidenede fjols som ikke engang ved hvad begrebet Umma står for, kan
du ikke bortviske med et sølle forsøg på at være morsom

Fra : @

Dato : 28-07-07 23:23

On Sat, 28 Jul 2007 22:30:46 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Nå. Der røg omkring 60 mio mennesker i WW2. Hvordan ville DU ha' stoppet
>nazisterne? Fortæl berét, ud-ytr!

han ville vel lissom være gået i dialog og forsøgt at udvise
forståelse ud fra devisen om at alle kulturer kan være lige gode
og frem for alt så skulle man holde en sober tone og endelig ikke sige
sin mening om nazisternes umenneskelige fremfærd, det ville de jo blot
blive kede af og fornærmede over

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-07-07 23:36

Ralph wrote:
> [...]
> en lovlig regering.
>
> Igen, er selvmordsbombere terrorister eller er de modstandsfolk der

Selvmordsbombere der beskytter sig? Det må være årets vittighed, hvis det
ikke var så tragisk.

Selv øjnene i Enhedslisten kan ikke få øje på nogen "frihedskæmpere" at
støtte, - så helt fjogede er de heldigvis ikke.