Til venstreorienterede
Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 11:48

Vi oplever dagligt folk som:
Peter Bang
vvv
Joakim
Christian R. Larsen
Arne Wilstrup
Kim Larsen
Michael Weber
Hans Joergensen
Peter Heide
og et par stykker mere.
Svine deres politiske modstandere til. De går efter manden i stedet for
bolden. Er det fordi de ikke kan argumentere. De sidste tilsvininger
har Malene måtte lægge øre til.
Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.
mudderkastning?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 28-07-07 12:12

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> [...]
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.

Den bedste måde at kultuvere saglig debat er at ignorere dem der
udsender personfnidder og debattere med dem der ikke gør det.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 12:44

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.

Catch 22

Fra : Kim2000

Dato : 28-07-07 12:48

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Catch 22

Hvad betyder det?

mvh
Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 13:07

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder det?

http://en.wikipedia.org/wiki/Catch-22_%28logic%29

F.eks. noget nyuddannede måder :
"man mangler erfaring for at få et job og for at få erfaring skal man have
et job".

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-07-07 13:21

Michael Weber skrev den 28-07-2007 14:06:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Catch-22_%28logic%29
>
> F.eks. noget nyuddannede måder :
> "man mangler erfaring for at få et job og for at få erfaring skal man have
> et job".

Og hold kæft, hvor jeg hader den type afslag!

Det er lige til at brække sig over, når man samtidig hører
arbejdsgiverne pive over mangel på arbejdskraft!

(((bare rolig, jeg har fået arbejde....og I er alle mine kunder)))

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-07-07 14:11

On Sat, 28 Jul 2007 14:20:52 +0200 Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com>
sent the following smoke signals:

>(((bare rolig, jeg har fået arbejde....og I er alle mine kunder)))

Så du arbejder enten på et vandværk eller et el-værk, for du er vel ikke
gået over til fjenden, SKAT?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Rea721

Dato : 28-07-07 14:11

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46ab34a2$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> (((bare rolig, jeg har fået arbejde....og I er alle mine
> kunder)))

Bedemand??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-07-07 00:43

Rea721 <skod3@721.dk> wrote:

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en
> meddelelse news:46ab34a2$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> Bedemand??

Kloakdykker. Men sådan føles USENET sku så ofte for alle os andre... :)

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 19:57

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-07-07 12:43

Pjensen73 skrev den 28-07-2007 12:47:

> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.
> mudderkastning?

I samme øjeblik at al indvandringsdebat flytter over i den gruppe som er
indrettet til formålet!

Fra : Ralph

Dato : 28-07-07 12:50

> [...]
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.

Hmm, her er lidt fra din hånd:

d. 11.7.07
>Er Arne Wilstrup kommet til fornuft?

ROTFL...

marts (om Kim Larsen)

Nej. Han er sgu nok skabsbøsse. Det er dem der sviner bøsser mest til,
for at skjule deres seksualitet.

1. maj (til Wilstrup)

Nu var det jo også mig der spurgte. Ikke No Brain.

30. marts

Det har ikke en skid med politik at gøre. Jeg syntes bare at jeg ville
dele dette indlæg med dig Kimseskat.

16. jan. 06 (til Wilstrup)

Det vil ihvertfald blive dyrt for skatteborgerne at sende dig til
psykiatrisk behandling, hvis det overhovedet vil have nogen effekt

30. juni

Desuden kunne det aldrig falde mig ind at gifte mig med Kimsebassens
mandekæreste

maj (om Wilstrup)

Fordelen ved Pjensen73, er at jeg IKKE er en kommunistisk
folkemordsbenægter.

20. april

For at drille dig lille Kimse.

Slut med citater - I rest my case.

--
Ralph

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 28-07-07 15:11

<snip>

> Hmm, her er lidt fra din hånd:

<snip>

> Slut med citater - I rest my case.

*gnæk*

- cep

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:41

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hmm, her er lidt fra din hånd:

Det er rart at møde en sådan altomfattende konsekvens fra Pjoksen37s side.

Fra : Peter Bang

Dato : 28-07-07 12:51

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>Vi oplever dagligt folk som:
>Peter Bang

Tak for opmærksomheden. Rart at vide, at du oplever noget. Eller
bør jeg tiltale Dem i flertalsform?!?

>vvv
>Joakim
>Christian R. Larsen
>Arne Wilstrup
>Kim Larsen
>Michael Weber
>Hans Joergensen
>Peter Heide
>og et par stykker mere.

>Svine deres politiske modstandere
>til.

Jeg kender ikke de ovennævntes politiske tilhørsforhold, og er
ærligt talt ligeglad. Så derfor udtaler jeg mig også her på egne
vegne.

Jeg kan forstå på trådens overskrift, at du i din ringe visdom
har valgt at kategorisere mig, som værende venstreorienteret.
Hvis din definition går på, at alt der befinder sig i opposition
til eksempelvis DF og DDF er venstreorienteret, så har du
naturligvis ret, men det er dog ikke den gængse definition af
venstreorienterede, og det er derfor ikke korrekt, når du af
mangel på dømmekraft kalder mig venstreorienteret.

>De går efter manden i stedet for
>bolden. Er det fordi de ikke kan
>argumentere.

Hvad andre render rundt og laver kan jeg ikke svare for, men
personligt går jeg efter tåbeligheder. Og i dk.politik posteres
tilpas meget forvrøvlet sludder til, at det er yderst relevant
at gå efter afsenderen. Alt andet er ligegyldigt.

>De sidste tilsvininger
>har Malene måtte lægge øre til.

Ja, Malene har det ikke nemt. Men at betragte hende som
en 'politisk modstander' er tåbeligt. Malene er angstneurotisk
og xenofobisk. Den slags har intet med politik at gøre.

Hendes politiske tilhørsforhold er mig egentligt ligegyldige,
Til gengæld vidner hendes interesse for Den danske Forenings
hjemmeside om fascistoide tendenser. Og folk med fascistoide
tendenser må vel egentlig være vant til, at et overvældende
flertal befinder sig i opposition.

Derfor undrer det mig, at jeg selv her i dk.politik, hvor DDF er
i ekstrem høj kurs blandt de fleste debatører, skal være vidne
til klynkerier om mangel på taletid, forståelse og respekt for
DDF-fans. Hvordan kan mit forholdsvis beskedne bidrag af inerti
i dk.politik skabe så meget ynkeligt klynk??

>Hvornår mon de finder ud af, at den
>slags tilsvininger høre til i dk.snak.
>mudderkastning?

Sikkert på det tidspunkt, hvor din begavelse indbyder til andet
end latter.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:43

"Peter Bang (slet 309WL)" <peterbang@309WLprivat.dk> wrote in message
> Ja, Malene har det ikke nemt. Men at betragte hende som
> en 'politisk modstander' er tåbeligt. Malene er angstneurotisk
> og xenofobisk. Den slags har intet med politik at gøre.

Malenes største problem er ikke indvandrere men Malene selv.

> Sikkert på det tidspunkt, hvor din begavelse indbyder til andet
> end latter.

Jeg synes, han er til at tude over, så det ville jeg passe på med.

Fra : Wilstrup

Dato : 28-07-07 17:20

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46ab1edb$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> tilsvininger
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre

hvornår finder du ud af at indvandringsdebat hører til i
gruppen dk.politik.indvandring.

Desuden er du jo ikke selv fri for at mudderkaste vel? jeg har
ikke tal på de gange hvor du har svinet mig til - så du må
ikke forvente at jeg blot ser til i lammelse og intet
foretager mig. Men jeg foretager mig stort set intet af det,
jeg egentlig burde være berettiget til når du og dine
kampfæller folder jer ud.

Desuden sviner du jo ustandselig muslimer til - og det er i
min optik heller ikke i orden.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:46

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> Desuden sviner du jo ustandselig muslimer til - og det er i min optik
> heller ikke i orden.

Næh, man kan vel sige, at den største forskel på indvandrerhaderne og alle
os normale her i gruppen er, at vi tør konfrontere modstanderen direkte.
Indvandrerhaderne undgår så vidt muligt kontakt med indvandrere, og på den
måde undgår de selvfølgelig også at løbe ind i det, de frygter aller mest:
At fordommene falder til jorden.

Fra : Wilstrup

Dato : 28-07-07 19:27

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:46ab80da$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> måde undgår de selvfølgelig også at løbe ind i det, de
> frygter aller mest: At fordommene falder til jorden.

Lige præcis - da vi havde en muslim i gruppen der kom med
udtalelser som nok kunne siges at ligne visse af muslimhaderne
til forveksling, gik jeg og andre i rette med ham direkte,
efter han havde udtalt at vi da i det mindste vidste noget om
tingene.

Jeg har til daglig kontakt med mange muslimer og derfor tør
jeg godt sige fra, hvis det er nødvendigt - men fjolserne der
ikke har kontakt med muslimer på anden måde en via dagspressen
og TV, de har en hel masse fordomme som de i tide og utide
lufter, uden at de er underbygget med noget så simpelt som
virkeligheden.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 19:38

> [...]
> og TV, de har en hel masse fordomme som de i tide og utide
> lufter, uden at de er underbygget med noget så simpelt som

Hvordan i aleverden kan du sige noget om hvad andre har eller ikke har af
kontakt til muslimer ? mener du virkelig du er så fantastisk at du kan
udtale dig om alle andres erfaringer ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 20:10

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan i aleverden kan du sige noget om hvad andre har eller ikke har af
> kontakt til muslimer ? mener du virkelig du er så fantastisk at du kan
> udtale dig om alle andres erfaringer ?

Du siger ham altså ikke imod?

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 15:23

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>
> Du siger ham altså ikke imod?

Eftersom spørgsmålet var stillet til Wilstrup, afventer jeg et svar fra ham.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 15:40

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Eftersom spørgsmålet var stillet til Wilstrup, afventer jeg et svar fra
> ham.

Men du siger ham ikke selv imod. Tankevækkende.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 16:20

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Men du siger ham ikke selv imod. Tankevækkende.

Har jeg jo gjort hundredevis af gange, men det trænger ikke ind, så hvorfor
fortsætte ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-07-07 00:43

> [...]

> Hvordan i aleverden kan du sige noget om hvad andre har eller ikke har af
> kontakt til muslimer ? mener du virkelig du er så fantastisk at du kan

Husk, Wilstrup er det perfekte, kommunsitiske menneske. Han lider ikke
af de skavanker, som vi andre, uperfekte, højreorienterede
nazister-racister-nationalister lider af. Han er klartseende, hvor vi
andre er grumsede og fordomsfulde. Han er viis hvor vi andre er dumme.

Wilstrup alene vide!!!

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 08:12

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> nazister-racister-nationalister lider af. Han er
> klartseende, hvor vi
> andre er grumsede og fordomsfulde. Han er viis hvor vi andre

Endelig fattede du det - det tog sin tid! )))

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 08:55

On Sun, 29 Jul 2007 09:11:33 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Endelig fattede du det - det tog sin tid! )))

Ironi er vist IKKE din stærke side....

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 09:42

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:0uhoa31fu3psits02jumdtpgmocjtfavic@4ax.com...

> Ironi er vist IKKE din stærke side....

hvorfor tror du at det var ironi?

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 14:59

On Sun, 29 Jul 2007 10:42:19 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>hvorfor tror du at det var ironi?

Det kræver ikke den store kædestrammereksamen for at se det...

Fra : @

Dato : 29-07-07 16:27

On Sun, 29 Jul 2007 15:58:51 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Det kræver ikke den store kædestrammereksamen for at se det...

jeg troede det var ledvogtereksamen han havde

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Wilstrup

Dato : 30-07-07 08:26

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
> jeg troede det var ledvogtereksamen han havde

I det mindste er det en eksamen, som du heller ikke har - men
med din 7.klasse i bagagen og bistand for resten, så kan det
da ikke undre nogen at du tror noget sådant.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-07-07 08:25

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:c77pa31kqsec02e6pt48ostb2dnqb66arn@4ax.com...
> On Sun, 29 Jul 2007 10:42:19 +0200, "Wilstrup"
> <nix@invalid.com>

> Det kræver ikke den store kædestrammereksamen for at se
> det...

Så du vidste det altså godt? jamen, hvad er så meningen med
dit svar? set og match! Game over! ))

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 12:08

On Mon, 30 Jul 2007 09:25:01 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Så du vidste det altså godt? jamen, hvad er så meningen med
>dit svar? set og match! Game over! ))

Øhhh.... Kan du ikke læse dansk...???

Jeg skærer det lige ud i pap og bøjer det i neon for dig...

Det kræver ikke den store kædestrammereksamen for at se AT DET VAR
IRONISK MENT (fra PBP's side).....

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 09:54

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Ironi er vist IKKE din stærke side....

Eller din?

Fra : @

Dato : 29-07-07 10:37

On Sun, 29 Jul 2007 09:55:03 +0200, S.A.Thomsen

han har ingen stærke sider-

måske bortset fra selvovervurdering

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 10:56

> On Sun, 29 Jul 2007 09:55:03 +0200, S.A.Thomsen

> han har ingen stærke sider-
>
> måske bortset fra selvovervurdering

LOL - er du klemt lille @-basse? Dit indlæg tyder på en vældig
misundelse over at jeg har alt det, du ikke har -herunder alle
de stærke sider du mangler: historisk viden fx.

Fra : @

Dato : 29-07-07 11:39

On Sun, 29 Jul 2007 11:56:15 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>LOL - er du klemt lille @-basse?

næh,

men gå hen og læs nogle lektier, det er hårdt tiltrængt

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-07 12:23

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> LOL - er du klemt lille @-basse? Dit indlæg tyder på en vældig misundelse
> over at jeg har alt det, du ikke har -herunder alle de stærke sider du

Mon ikke det skyldes en svag mistanke om at dit og andre røde
menneskefjenders politiske projekt, er på vej ud i historiens mødding, at du
hengiver dig til en sindssygelig selvovervurderende klovneattitude? Hvis
ikke det lignede en neurotisk tvang, var der måske håb

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 19:44

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Lige præcis -

Og det kommer fra en betonkommunist der ustandselig må putte sine opponenter
i kz-filteret for ikke at blive forstyrret i sit ideologiske klarsyn.
Nej, de rødes hykleri er uden ende. Tsk, tsk

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 28-07-07 19:51

> de rødes hykleri er uden ende. Tsk, tsk

Ellers noget nyt?

John :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-07 20:20

"Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Jeg har til daglig kontakt med mange muslimer og >derfor tør jeg godt sige
> fra, hvis det er nødvendigt -

Har du til daglig kontakt med nogle af de kriminelle indvandrer som
Marlene's mange indlæg handler om ?

Har du kontakt til nogle af de terror mistænkte der sidde i vartægt i Odense
for tiden ?

>men fjolserne der

Den skulle så lige med , nedladenhed ?

> ikke har kontakt med muslimer på anden måde en via >dagspressen og TV, de
> har en hel masse fordomme som de i tide >og utide lufter, uden at de er
> underbygget med noget så >simpelt som virkeligheden.

Py ha ,,,, Det er så ikke virkeligt når en bande af kriminelle indvandrer
slår en eller anden ned, der måske for en lang periode så ikke kan passe sit
arbejde.

Lyver Aviser og TV ligefrem , eller passer deres nyheds
dækning bare ikke med din opfattelse af virkeligheden

Hørte jeg en sige fordomme ?

Nej din opfattelse af virkeligheden er den eneste der dur, og i dit lille
sikre univers bliver alle der modsiger
dig , placeret blandt tåber og racister, flot gået Wilstrup.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-07 20:06

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Næh, man kan vel sige, at den største forskel på >indvandrerhaderne og
> alle os normale her i gruppen er,

Nå da , nu er alle der er imod indvandring ikke normale !!

> [...]
>også at løbe ind i det, de >frygter aller mest: At fordommene falder til

Jeg vil medgive at eks Marlene's mega mange indlæg
med links til EB er noget af en pine i røven.
Men når det er sagt , så skal det jo lige med at de mange indlæg handler om
_kriminelle_ indvandrer.
De selv samme kriminelle som venstrefløjen påstår vis
antal er vildt overdrevet !.

Det du siger er jo i realiteten, at Marlene's links ikke er
en del af virkeligheden !

Og hvad ved du egentlig om de personer du kalder
indvandrerhaderne , hvor ved du fra at de undgår kontakt med indvandrer ? ,

Ja fordomme falder nogen gange med et brag, men du
er åbenbart selv fyldt med dem.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 20:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message
> De selv samme kriminelle som venstrefløjen påstår vis
> antal er vildt overdrevet !.

(1) HVEM påstår, at HVILKET tal er vildt overdrevet?

(2) Mener du oprigtigt, at Malene mfl.s projekt med at spamme dk.politik til
med kedelige links bidrager til at dokumentere, at et bestemt tal er
rigtigt?

> Det du siger er jo i realiteten, at Marlene's links ikke er
> en del af virkeligheden !

Hvordan når du frem til, at jeg "i realiteten" siger der???

> Og hvad ved du egentlig om de personer du kalder
> indvandrerhaderne , hvor ved du fra at de undgår kontakt med indvandrer ?
> ,

Jeg har været med i dk.politik siden 1999. Jeg vil påstå, at jeg har
udviklet en vis fornemmelse for den slags.

> Ja fordomme falder nogen gange med et brag, men du
> er åbenbart selv fyldt med dem.

Bevares - alle mennesler har fordomme. Det er der vist ingen , der kan have
noget imod. Men nogle fordomme er bare mere skadelige end gavnlige. Det er
DET, der er kernen i den diskussion.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-07 21:56

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> (1) HVEM påstår, at HVILKET tal er vildt >overdrevet?

De fleste af de personer der er nævnt i trådstartern
har på et eller anden tidspunkt påstået , at Marlene's
mange link til artikler, i bla EB intet har med virkeligheden at gøre.
Påstanden er, at de er misvisende for det korrekte billede af indvandrer's
procentvis andel i den samlede
kriminalitet.
Marlene mener så åbenbart at hvis kriminaliteten begået
af indvandre er overdrevet fra "indvandrehaderne's" side, hvorfor kan hun så
blive ved med at find så mange artikler der viser det modsatte.

> (2) Mener du oprigtigt, at Malene mfl.s projekt med >at spamme dk.politik
> til med kedelige links bidrager til at dokumentere, at et >bestemt tal er
> rigtigt?

Nej , Den eneste der (hvad jeg har set) har prøvet at forklarer Marlene at
hendes mange indlæg ikke gavner
den "sag" hun mener at have ,er Peter B.P .
De nævnte personer i trådstarteren har alle , enten ønsket hende over i
DK.indvandring ,eller anklaget hende for at lide af div sygdomme udi
psykologien.
Og det kan jo gøre en hver ,mere og mere ihærdig.

> Hvordan når du frem til, at jeg "i realiteten" siger >der???

"indvandrerhaderne" (hvor til jeg selv høre, uden at være det ord, du vælger
at bruge)
Vi har jo efter din mening en forvrænget opfattelse af virkeligheden ved at
undgå kontakt med indvandrer.
Den virkelighed der efter din menning gør vores fordomme til skamme, jeg
spørg så , er artiklerne i EB
da usande , er de ikke også en del af virkeligheden.
Og hvordan kan man undgå at møde indvandrer , hvis
man føre en normalt liv , på arbejde, i bussen , køen i supermarkedet o.s.v.
Men de færreste af os møder vel de kriminelle indvandrer eller de
extrimistiske Muslimer , der er vores
virkelighed begrænset til div medier, det gælder vel også for dig ?
Og hvis vi tager udgangspunkt i trådstartern , så er det vel det , det
handler om .

> Men nogle fordomme er bare mere >skadelige end >gavnlige. Det er DET, der
> er kernen i den diskussion.

Ja ,,,,, det og andre ting
Pjoksen37 ??
Indvandrerhaderne ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 07:14

> De fleste af de personer der er nævnt i trådstartern
> har på et eller anden tidspunkt påstået , at Marlene's
> mange link til artikler, i bla EB intet har med virkeligheden at gøre.

Godt. Bare kom med et dokumenteret eksempel så.

> Påstanden er, at de er misvisende for det korrekte billede af indvandrer's
> procentvis andel i den samlede
> kriminalitet.

Ja, det er selv en personage som Malene jo enig i:

Jeg spørger:

"Hvorfor kan man ikke blandt dine utallige tråde finde én eneste, der
handler om en positiv historie om indvandrere? Der er ellers masser af
historier at fortælle."

Malene svarer:
"Og angående positive historier om de
fremmede, har jeg jo folk som dig til at linke."

Så hvad er problemet?

> Marlene mener så åbenbart at hvis kriminaliteten begået
> af indvandre er overdrevet fra "indvandrehaderne's" side, hvorfor kan hun
> så blive ved med at find så mange artikler der viser det modsatte.

Hvornår har Malenes utallige links haft noget at gøre med at underbygge et
konkret udsagn om omfanget af indvandrerkriminalitet? Jeg kan ikke få øje på
det.

> [...]
> den "sag" hun mener at have ,er Peter B.P .
> De nævnte personer i trådstarteren har alle , enten ønsket hende over i

....Hvor hun hører til ifølge findatsen for dk.politik...

> [...]
> spørg så , er artiklerne i EB
> da usande , er de ikke også en del af virkeligheden.

Der er forskel på at "være en del af virkeligheden" og at "være
virkeligheden". Jeg har udtalt mig om sidstenævnte i relation til Malenes
med fleres aktiviteter, men ikke om førstenævnte.

Hvis man fortæller historien Hitlers motorvejsbyggerier, tegner man jo
heller ikke ligefrem et retvisende billede af, hvad Hitler påførte verden af
ting og sager. Så påstanden om, at det har noget med virkeligheden at gøre
at sidde og poste endisigt udvalgte links, er ganske enkelt absurd.

> Og hvordan kan man undgå at møde indvandrer , hvis
> man føre en normalt liv , på arbejde, i bussen , køen i supermarkedet
> o.s.v.

Der er forskel på at se dem på gaden og at tale med dem, handle med dem,
kende dem. Det er det, jeg mener.

> Men de færreste af os møder vel de kriminelle indvandrer eller de
> extrimistiske Muslimer , der er vores
> virkelighed begrænset til div medier, det gælder vel også for dig ?

Ja, og det er jo ligesom en pointe i sig selv, ikke?

Nu er det jo lidt elastik i metermål at diskutere, om et problem er stort
eller lille. Men når man nu hedder Malene, så mener man jo åbenbart, at
indvandreres kriminalitet er det største og mest interessante problem i det
danske samfund. Og her sammenligner vi altså med anliggender som
arbejdskraftsmangel, finanslovsforhandlinger, det kommende folketingsvalg
etc etc. Men hvor mange mennesker, der lever et helt normalt liv i Danmark,
oplever egentlig nogensinde at være udsat for indvandrerkriminalitet?
Faktisk er der tale om et problem, som kun berører gennemsnitsdanskeren
perifert.

Og det er jo interessant, når man sammenligner denne kendsgerning med den
medieopmærksomhed og "Malene-opmærksomhed", det får.

Det er vel næppe urimeligt at påstå, at emnet får en dækning, der for den
uindviede indikerer, at det er et langt større problem, end det egentlig er.

Og det skal vi så forøvrigt holde op imod en påstand fra højrefjolsernes
side om, at de blot fortæller "sandheden", og at vi andre "benægter
virkeligheden", når vi beder dem poste i en gruppe, der er oprettet til
formålet.

Kan du se problemet?

> Ja ,,,,, det og andre ting
> Pjoksen37 ??
> Indvandrerhaderne ??

Har det egentlig noget med fordomme at gøre? Begge dele er ment som - og vil
sikkert også blive opfattet som - retoriske.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-07 12:27

> [...]
> af ting og sager. Så påstanden om, at det har noget med virkeligheden at
> gøre at sidde og poste endisigt udvalgte links, er ganske enkelt absurd.

Godwin )))

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 14:31

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Godwin )))

Nej, hvor er du dog håbløst dum.

Du fatter ikke engang, hvad Godwins lov går ud på. Jeg vil tro, at selv en
chimpanse kan se, at jeg ikke beskylder nogen for at være nazister ovenfor.
Men det var altså lige en tand for svært for dig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-07 15:32

> [...]
> chimpanse kan se, at jeg ikke beskylder nogen for at være nazister
> ovenfor. Men det var altså lige en tand for svært for dig.

Det er dig der ikke kender Godwin's lov ) mage til nar )

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 29-07-07 16:37

On Sun, 29 Jul 2007 16:32:29 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Det er dig der ikke kender Godwin's lov ) mage til nar )

det er og bliver nu engang Godwin som er narren

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-07-07 17:25

Hvornår mon du finder ud af at det er en uskik at lave personhenvendte
trådsstartere ?

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : N_B_DK

Dato : 28-07-07 18:59

Men her er det iorden ? news:46aa880f$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-07-07 19:56

Nej, det er det ikke.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 17:50

> [...]
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.

Måske dit indlæg skal tolkes i en kontekst af afmagt ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:39

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Svine deres politiske modstandere til. De går efter manden i stedet for
> bolden. `

Hykler!

> De sidste tilsvininger
> har Malene måtte lægge øre til.

Stakkels pige.

> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.
> mudderkastning?

Når du og dine meningsfæller finder ud af, at samtlige af jeres indlæg hører
til i dk.politik.INVDANDRING.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 19:57

On Sat, 28 Jul 2007 19:39:02 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Når du og dine meningsfæller finder ud af, at samtlige af jeres indlæg hører
>til i dk.politik.INVDANDRING.

Kan du ikke selv se hvor tåbelig den sætning er...???

Du mener altså at hvis nogen "tillader" sig at være enige med
Pjensen73 (hvilket jeg sjældent er), så burde SAMTLIGE deres indlæg
smides over i skraldespanden d.p.i.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-07 20:23

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> Når du og dine meningsfæller finder ud af, at samtlige >af jeres indlæg
> hører til i dk.politik.INVDANDRING.

Ja der er de så også stuvet godt af vejen, så virkeligheden med lutter
succes historier, om indvandrer
og det gode venstre menneskesyn igen kan stå uimodsagt her i DK.Politik

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 21:02

> Ja der er de så også stuvet godt af vejen,

Hvis du ser på debatten her i dk.politik, vil du så påstå, at den ligefrem
er blevet hjulpet op på et højere niveau af, at debatten fra
dk.politik.indvandring nu er flyttet her over?

Svaret er - rigtigt gættet - nej. Faktisk er dk.politik et debatforum, hvor
meget få fornuftige og begavede mennesker bevæger sig ind. Der er alt for
meget mudderkastning her, og der er alt for mange tågehorn, der intet
fornuftigt har at bidrage med. Hvis man sammenligner den politske
diskussion, der foregår her, med den dagsorden, der er oppe blandt
landspolitikerne, så er der f.eks. himmelvid forskel. For hovedparten af
debattørerne her aner ikke, hvad der foregår ude i den virkelige verden.
Dk.politik kunne trænge til, at alle de indlæg, personager som Malene
poster, blev flyttet der over, hvor de retteligt hører til.

Jeg har deltaget i mange politiske debatfora i tidens løb, og dk.politik er
bestemt ikke i superligaen hvad de faste deltageres niveau angår. Så jeg
synes virkelig, at dette forum kunne trænge til lidt hjælp fra de mennesker,
der til stadighed insisterer på at drukne det i affaldfra andre grupper.

> så virkeligheden med lutter succes historier, om indvandrer

Succeshistorier om indvandrere hører til i dk.politik.indvandring, så nej.

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 21:09

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46ab97a2$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja der er de så også stuvet godt af vejen, så virkeligheden med lutter
> succes historier, om indvandrer
> og det gode venstre menneskesyn igen kan stå uimodsagt her i DK.Politik

Tjaee....hvis "støjen" er "stuvet" af vejen, kunne man forestille sig at man
kunne diskutere
løsninger fremfor at konstatere et problem igen og igen og igen.......

Udvikling er bl.a. at konstatere et problem, dernæst søge løsninger på
problemet.
Udvikling er _ikke_ at konstatere et problem for igen at konstatere et
problem for igen at konstatere et problem...........

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 15:48

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
> Tjaee....hvis "støjen" er "stuvet" af vejen, kunne man forestille sig
> at man kunne diskutere
> løsninger fremfor at konstatere et problem igen og igen og igen.......

Well den del kan vi komme til, når folk først vil anerkende at der er et
problem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 16:28

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
>
> Well den del kan vi komme til, når folk først vil anerkende at der er et
> problem.

Hvad kommer det jer ved, hvad andre vil anerkende ?

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 16:59

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad kommer det jer ved, hvad andre vil anerkende ?

Du kan ikke selv se hvordan du modsiger dig selv nu ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 17:37

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Du kan ikke selv se hvordan du modsiger dig selv nu ?

Altså....ingen forklaring ?!

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 17:47

> Altså....ingen forklaring ?!

Ligegyldigt hvad du får af forklaring, så ender du med dit spammeri, for du
kan ikke andet.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-07-07 12:31

> [...]
> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
>
> Well den del kan vi komme til, når folk først vil anerkende at der er et

Hvem kender du, der ikke anerkender, at tre unge indvandreres overfald på en
uskyldig person er et problem? Jeg kender ingen.

Fra : @

Dato : 30-07-07 13:50

On Mon, 30 Jul 2007 13:31:17 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

>Hvem kender du, der ikke anerkender, at tre unge indvandreres overfald på en
>uskyldig person er et problem? Jeg kender ingen.

men erkendelsen af at der i landet findes flere tusinde af samme slags
kniber det derimod gevaldigt med hos nogle

Fra : Notion

Dato : 02-08-07 20:23

> men erkendelsen af at der i landet findes flere tusinde af samme slags
> kniber det derimod gevaldigt med hos nogle

Hvad mener du med flere 1000. Er det overfald eller personer som udøver
overfald ??

Fra : @

Dato : 02-08-07 21:52

On Thu, 2 Aug 2007 21:22:55 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvad mener du med flere 1000.

kender du ikke titalssystemet?
--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Notion

Dato : 06-08-07 17:34

> kender du ikke titalssystemet?

Er det disse tal du efterspørger.
Mænd 15-19 år Personer med dansk oprindelse. Strafferetlige afgørelser i
alt. 11465

Simpel vold 791

Alvorligere vold 130

Færdselslov i alt 6421

Indvandrere Strafferetlige afgørelser i alt 1286

Simpel vold 141

Alvorligere vold 21

Færdselslov i alt 431

OSV. Tal fra DS find selv fra 20 til 29

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-07 14:15

> Hvem kender du, der ikke anerkender, at tre unge indvandreres
> overfald på en uskyldig person er et problem? Jeg kender ingen.

Så fjern Kim Larsen fra dit filter.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-07-07 14:33

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Så fjern Kim Larsen fra dit filter.

Jamen fint - Kim - hvad mener du om det?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-07-07 14:33

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Så fjern Kim Larsen fra dit filter.

Er vi enige om, at hvis du ikke finder nogen, der mener det, du der hævder,
så fiser du over i dk.politik.indvandring med dine indlæg?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-07 16:04

> Er vi enige om, at hvis du ikke finder nogen, der mener det, du der
> hævder, så fiser du over i dk.politik.indvandring med dine indlæg?

Nej det er vi ikke enige om, kriminalpolitik er i særdeleshed et politisk
emne.

Men du mener mener at det kun er indvandrere der er kriminelle siden du vil
have flyttet debatten derover ? det er da racistisk.

Det fryder mig i alle endelig viser hvor racistiske i er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-07-07 07:46

Men nu skrev du jo selv:

> (NBDK)
> Well den del kan vi komme til, når folk først vil anerkende at der er et
> problem.

Vi er vel enige om, at det, du fortæller os her er, at når folk har
"anerkendt" problemets eksistens, så er der ingen grund til at spilde mere
båndbredde på at "dokumentere" dets eksistens?

En naturlig følge må så være, at hvis du ikke kan finde nogen, der ikke vil
anerkende dets eksistens, så må du med det samme stoppe med at starte tråde,
hvori du "dokumenterer".

> Men du mener mener at det kun er indvandrere der er kriminelle siden du
> vil have flyttet debatten derover ? det er da racistisk.

Sikke noget vrøvl. Prøv at finde på nogle logisk sammenhængende argumenter i
stedet. Så vil jeg godt love, at jeg svarer.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-07 10:33

> Vi er vel enige om, at det, du fortæller os her er, at når folk har
> "anerkendt" problemets eksistens, så er der ingen grund til at spilde
> mere båndbredde på at "dokumentere" dets eksistens?

Der er stadig folk der ikke vil anerkende problemet.

> En naturlig følge må så være, at hvis du ikke kan finde nogen, der
> ikke vil anerkende dets eksistens, så må du med det samme stoppe med
> at starte tråde, hvori du "dokumenterer".

Nå.

> Sikke noget vrøvl. Prøv at finde på nogle logisk sammenhængende
> argumenter i stedet. Så vil jeg godt love, at jeg svarer.

Nå jeg ramte et ømt punkt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-07-07 11:09

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Der er stadig folk der ikke vil anerkende problemet.

Hvem?

> Nå.

Tåbernes valgsprog og de vises pausesignal.

Så må du tage plaster på.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 30-07-07 12:31

> [...]
> Udvikling er _ikke_ at konstatere et problem for igen at konstatere et
> problem for igen at konstatere et problem...........

Ja, man får næsten den tanke, at fremmedhaderne her i gruppen er
småneurotiske.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 21:42

Den Sat, 28 Jul 2007 13:11:53 +0200 skrev Peder B. Pels:

> Den bedste måde at kultuvere saglig debat er at ignorere dem der
> udsender personfnidder og debattere med dem der ikke gør det.

Ja, det var selvfølgelig en ide.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 21:44

Den Sat, 28 Jul 2007 13:42:50 +0200 skrev Carsten Riis:

> I samme øjeblik at al indvandringsdebat flytter over i den gruppe som er
> indrettet til formålet!

Der er ingen indvandrings debat her. At debattere islam har ikke noget med
indvandring at gøre. Man behøver ikke at være indvandre for at være muslim.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 21:51

Den Sat, 28 Jul 2007 13:50:10 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hmm, her er lidt fra din hånd:
>
> d. 11.7.07

Det er han ikke, da han stadigvæk sviner folk til.

> ROTFL...
>
> marts (om Kim Larsen)
>
> Nej. Han er sgu nok skabsbøsse. Det er dem der sviner bøsser mest til,
> for at skjule deres seksualitet.

Han fik svar på tiltale, da han har det med at svine bøsser til.

> 1. maj (til Wilstrup)
>
> Nu var det jo også mig der spurgte. Ikke No Brain.

Hvad er der med den sætning? Jeg må da gøre opmærksomt på, når Wilstrup
svare No Brain et spørgsmål jeg spurgte. Han havde åbenbart taget fejl af
os.

> 30. marts
>
> Det har ikke en skid med politik at gøre. Jeg syntes bare at jeg ville
> dele dette indlæg med dig Kimseskat.

Det var dengang jeg selv var venstreorienteret

> 16. jan. 06 (til Wilstrup)
>
> Det vil ihvertfald blive dyrt for skatteborgerne at sende dig til
> psykiatrisk behandling, hvis det overhovedet vil have nogen effekt

Efter at han havde svinet mig til og andre til, giver jeg bare tilbage af
samme medicin.

> 30. juni
>
> Desuden kunne det aldrig falde mig ind at gifte mig med Kimsebassens
> mandekæreste

Nej, hvorfor skulle jeg gifte mig med Kims kæreste?

> maj (om Wilstrup)
>
> Fordelen ved Pjensen73, er at jeg IKKE er en kommunistisk
> folkemordsbenægter.

Efter at Wilstrup havde startet en tråd om hvad fordelene ved Pjensen73 er.

> 20. april
>
> For at drille dig lille Kimse.

Den hændelse husker jeg ikke.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 21:52

Den Sat, 28 Jul 2007 19:41:17 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> Det er rart at møde en sådan altomfattende konsekvens fra Pjoksen37s side.

Hov, jeg glemte dit navn på listen. Du jo også en af dem.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 21:59

Den Sat, 28 Jul 2007 11:51:02 +0000 skrev slet 309WL:

> Tak for opmærksomheden. Rart at vide, at du oplever noget. Eller
> bør jeg tiltale Dem i flertalsform?!?

Jeg oplever skam tit noget.

> [...]
> venstreorienterede, og det er derfor ikke korrekt, når du af
> mangel på dømmekraft kalder mig venstreorienteret.

Det kan da kun glæde mig, at du ikke er venstreorienteret. Desværre
debattere du ligesom dem. Måske du skulle lægge stilen om, så du kan
debattere ligeså sagligt, som vi andre højreorienterede

> [...]
> går jeg efter tåbeligheder. Og i dk.politik posteres tilpas meget
> forvrøvlet sludder til, at det er yderst relevant at gå efter

Hvorfor gør du det? Lad dog være med at svare på tåbelige indlæg og så
koncentrere dig om at debattere politik, ligesom jeg gør.

> Ja, Malene har det ikke nemt. Men at betragte hende som en 'politisk
> modstander' er tåbeligt. Malene er angstneurotisk og xenofobisk. Den
> slags har intet med politik at gøre.

Hun kommer da med links om de ting der foregår ude i samfundet.

> [...]
> klynkerier om mangel på taletid, forståelse og respekt for DDF-fans.
> Hvordan kan mit forholdsvis beskedne bidrag af inerti i dk.politik skabe

Det er blevet så moderne at snakke om "TONEN" i debatten, og det er så
bare det jeg beder de venstreorienterede om, at holde en ordenligt tone,
hvis de vil debattere

> Sikkert på det tidspunkt, hvor din begavelse indbyder til andet end
> latter.

Rart at jeg kan få dig til at grine

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:02

Den Sat, 28 Jul 2007 18:19:58 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ab1edb$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> hvornår finder du ud af at indvandringsdebat hører til i
> gruppen dk.politik.indvandring.

Hvornår finder du ud af, at vi debattere herboende muslimer? Det har intet
med indvandring at gøre.

> [...]
> blot ser til i lammelse og intet foretager mig. Men jeg foretager mig
> stort set intet af det, jeg egentlig burde være berettiget til når du og

Måske fordi du sviner mig og andre til, så får du tilbage af samme skuffe.

> Desuden sviner du jo ustandselig muslimer til - og det er i min optik
> heller ikke i orden.

At kritisere en religion er ikke det samme som at svine folk til. Og det
har jeg fortalt dig.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-07-07 00:43

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hvornår finder du ud af, at vi debattere herboende muslimer? Det har intet
> med indvandring at gøre.

Det har det faktisk, men det er ret ligegyldigt - Kimse og Wilstrups
taktik er kun at chikanere, ikke at debattere de uvelkomne sandheder.

Det er deres form for censur.

snip

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 08:10

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
news:1i1zokc.1fsfuiagjeiyaN% >
> [...]
> Wilstrups
> taktik er kun at chikanere, ikke at debattere de uvelkomne

åh, hvor ER det altså synd for dig, dengse - føler du dig
chikaneret af os? jamen, så put os da i dit filter, så slipper
du for at blive drillet og chikaneret. Så kan du forsøge at
bilde andre ind at du er en sand liberalist der går ind for
frihed, herunder ytringsfrihed )) ROTFL

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:04

Den Sat, 28 Jul 2007 19:46:05 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> [...]
> måde undgår de selvfølgelig også at løbe ind i det, de frygter aller mest:

Jeg møder dagligt indvandrer, så jeg ved godt hvad jeg taler om. Det har
intet med fordomme at gøre. Ja, min nabo er ovenikøbet indvandre.

Fra : @

Dato : 28-07-07 23:35

On 28 Jul 2007 21:03:53 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Jeg møder dagligt indvandrer, så jeg ved godt hvad jeg taler om. Det har
>intet med fordomme at gøre. Ja, min nabo er ovenikøbet indvandrer.

og jeg kender en hel indvandrerfamilie og min søster arbejder sammen
med en 2. generationsindvandrer(flygtning) fra denne familie som
aldrig har skabt problemer eller været kriminelle,

gad vide om det er fordi de kommer fra Chile og er kristne

og ikke kommer fra Libanon og er muhamedanere

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-07-07 00:43

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>
> gad vide om det er fordi de kommer fra Chile og er kristne
>
> og ikke kommer fra Libanon og er muhamedanere

Jeg kender også en indvandrerfamilie. De er polakker.

Og sjovt nok hader de også muslimer, når de ser hvad der foregår her i
Danmark. Morsomt, egentligt...

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 09:17

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender også en indvandrerfamilie. De er polakker.
>
> Og sjovt nok hader de også muslimer, når de ser hvad der foregår her i
> Danmark. Morsomt, egentligt...

og min nabo er også fra polen og de er lige blevet hentet af politiet
morsomt ja ...

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 15:40

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> og min nabo er også fra polen og de er lige blevet hentet af politiet
> morsomt ja ...

Mon ike han /de er traumatiseret af at bo ved siden af dig, du spreder jo
konstant løgnhistorier om alle, så det blev vel for meget for dem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 17:29

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Mon ike han /de er traumatiseret af at bo ved siden af dig, du spreder jo
> konstant løgnhistorier om alle, så det blev vel for meget for dem.

LOL du føler dig godt nok dum, men hvorfor viser du alle det på den måde, at
du faktisk fatter meget lidt.

Det er kun dig som omgås kriminelle i din omgangskreds ikke sandt

Men hvem siger de var kriminelle, det kan være noget med opholdtilladelsen
som skulle ordnes? Eller måske er der sket noget i hjemlandet og de skal
informeres om det??
Skal vi ikke bare sige, din formåen med at holde dig oprejst ske kun gennem
vane og ikke vilje LOL..

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 17:43

> LOL du føler dig godt nok dum, men hvorfor viser du alle det på den
> måde, at du faktisk fatter meget lidt.

Ilm.

> Det er kun dig som omgås kriminelle i din omgangskreds ikke sandt

Næ, det er dig der siger det.

> Men hvem siger de var kriminelle, det kan være noget med
> opholdtilladelsen som skulle ordnes?

Hvad snakker du om ??

> Eller måske er der sket noget i
> hjemlandet og de skal informeres om det??

??

> Skal vi ikke bare sige, din formåen med at holde dig oprejst ske kun
> gennem vane og ikke vilje LOL..

Det giver absolut ingen mening det der.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 18:26

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> [...]

Næ ikke for dig, for du kan ikke tænke fremad LOL.

Jeg skrev da ikke noget om grunden til hvorfor politiet kom, men du digtede
en grund, så for at forsætte din lille omvej til forståelse, så beskriver
jeg bare mulige årsager.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 07:15

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]
>
> gad vide om det er fordi de kommer fra Chile og er kristne
>
> og ikke kommer fra Libanon og er muhamedanere

Ja, det er nok derfor. Hvor mange muslimer kender du? Ingen?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:15

Den Sat, 28 Jul 2007 18:49:31 +0200 skrev Michael Weber:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Måske dit indlæg skal tolkes i en kontekst af afmagt ?

Jeg er fostreret over, at vi ikke bare kan diskutere politik, uden at
svine hinanden til.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-07-07 00:43

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Jeg er fostreret over, at vi ikke bare kan diskutere politik, uden at
> svine hinanden til.

Det kræver et modereret forum, hvor der øjeblikkeligt bliver sat en
stopper for balladamagere såsom Kim Larsen, Wilstrip og andre i samme
klasse. Det er USENET desværre ikke, medmindre vi kan oprettet en
moderet gruppe.

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 08:09

> stopper for balladamagere såsom Kim Larsen, Wilstrip og
> andre i samme
> klasse.

Med andre ord; kun adgang for rygklappere - og du kalder dig
liberalist? hahahahahahahahahhahahahahahhahahahah - åh, jeg
tror jeg dør af grin! ))

Det er USENET desværre ikke, medmindre vi kan oprettet en
> moderet gruppe.

jf. ovenover - det bliver bedre og bedre - censur af meninger
og holdninger - kun de rigtige meninger lukkes ind- hvem
sagde ytringsfrihed? hvem sagde demokrati?
hahahahahhahahahahahaha!

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:16

Den Sat, 28 Jul 2007 19:39:02 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> [...]
>
> Stakkels pige.

> Når du og dine meningsfæller finder ud af, at samtlige af jeres indlæg hører

Debatter om herboende muslimer, har intet med indvandring af gøre.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:19

Den Sat, 28 Jul 2007 22:02:13 +0200 skrev Christian R. Larsen:

>Faktisk er dk.politik et debatforum, hvor
> meget få fornuftige og begavede mennesker bevæger sig ind. Der er alt for
> meget mudderkastning her.....

Og det er jo lige præcist det jeg mener. Hvornår går i over i
dk.snak.mudderkastning, hvis i skal svine folk til?

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:21

Den Sat, 28 Jul 2007 23:04:14 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46abadfd$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
>
> hvornår kommenterer du dine egne mudderkastninger - men det
> tror du måske at vi glemmer?

Du glemmer at jeg som regel giver igen af samme mønt.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-07-07 22:23

Den Sat, 28 Jul 2007 23:23:08 +0200 skrev Michael Weber:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> dk.snak.

> hører

> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik.indvandring

Og de danskere der er konverteret til islam høre også til i d.p.i???

Fra : Malene P

Dato : 29-07-07 12:11

> [...]
> har Malene måtte lægge øre til.
> Hvornår mon de finder ud af, at den slags tilsvininger høre til i dk.snak.

Uhadada -forvent ikke at disse persontilsvinere og selvbestaltede
fundatspoliti'er på nogen måde vil følge det, de siger i deres egne indlæg.
Hverken skabsbøssen Kim Larsen eller køteren Bang

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 15:01

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 15:49

> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik.indvandring

Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 16:23

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 17:00

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik.indvandring

Det er stadig spam og flooding det du leverer, så hvis du mener at andre
skal følge dit sludder, bør du nok ikke selv floode så emget som du gør.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 17:38

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 16:24

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding.

Du får den lige igen :
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik.indvandring

Demonstrér din afmagt N_B_DK !!

*roflmao*

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 17:03

> Du får den lige igen :
> http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.politik.indvandring
>
> Demonstrér din afmagt N_B_DK !!

Er det ikke netop det du gør ved at gentage dig selv som lort fra en
spædekalv, du argumenterer jo ikke, du stiller dig bare op og piver som et
lille forkælet barn.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 17:37

> [...]
>
> Er det ikke netop det du gør ved at gentage dig selv som lort fra en
> spædekalv, du argumenterer jo ikke, du stiller dig bare op og piver som et

Mener du den her slags piveri ?
"Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding."

*rofl*

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 17:47

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> *rofl*

Nej jeg mener det jeg skrev, men det er du jo ikke i stand til at forstå.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 16:29

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding.

uhhh.......sker der mon snart noget ?!
uhhhhhhh.....
*rofl*

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 18:15

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding.

Hvordan kan du få dig selv til at skrive dette ??

Føler du dig som net police?

Er det afmagt?

Var det en fejl?

En e-mail som røg forbi skraldespanden?

Eller snakker du sammen med nogen, for at aftale en fælles "klage"

Fra : N_B_DK

Dato : 29-07-07 19:31

> Hvordan kan du få dig selv til at skrive dette ??
>
> Føler du dig som net police?

Næ men spam er noget af det mest irriterende der findes.

> Er det afmagt?

Næ, men et spinkelt håb om Weber måske (med tiden) indser det er spam og er
pisse irriterende.

> Var det en fejl?

Nope.

> Eller snakker du sammen med nogen, for at aftale en fælles "klage"

En fælles klage ? hvis folk vil klage er det jo nemt at se abuse adressen i
de afsendte headers.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 30-07-07 19:48

> [...]
>
> Næ men spam er noget af det mest irriterende der findes.

> Næ, men et spinkelt håb om Weber måske (med tiden) indser det er spam og

Spam hvor?? .. Det er en velformuleret oplysning, omkring information der
kan viderebringe dig og en del mere indholdsoplysende fakta.

> Nope.
Har du nogen problemer som du vil del med os for at afhjælpe dem ??

> En fælles klage ? hvis folk vil klage er det jo nemt at se abuse adressen
> i de afsendte headers.

Og var det så lige det som jeg spurgte om ??

Fra : Michael Weber

Dato : 29-07-07 20:40

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Var det en fejl?
>
> En e-mail som røg forbi skraldespanden?
>
> Eller snakker du sammen med nogen, for at aftale en fælles "klage"

Må jeg foreslå at du bruger kill-filteret som dit egen personlige
dk.politik.indvandring - skraldespand ?

Fra : Notion

Dato : 30-07-07 19:44

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg foreslå at du bruger kill-filteret som dit egen personlige
> dk.politik.indvandring - skraldespand ?

Jeg ved ikke om det er et svar til mig, men jeg spurgte N_B om grunden til
hvorfor han komemer med et indlæg på et så lavt niveau som dette.

[[Du læner dig op at en advarsel for dit spam og flooding.]]

Jeg spurgte om det var meningen, at det skulle havde været i hans
skraldespand, men han flyttede det i et forkert vindue.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-07-07 20:59

> Jeg ved ikke om det er et svar til mig, men jeg spurgte N_B om
> grunden til hvorfor han komemer med et indlæg på et så lavt niveau
> som dette.

Ja det undrer mig ikke du holder med spammere, det passer fint med din
underlige tankegang.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Rea721

Dato : 30-07-07 23:30

> Ja det undrer mig ikke du holder med spammere, det passer
> fint med din underlige tankegang.

Tankegang?...... Indikerer du at han kan tænke...hvorfor tror du det?

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-07 00:42

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message

> Tankegang?...... Indikerer du at han kan tænke...hvorfor tror du det?

Mit indtryk er at han dog ikke render og skider på gulvet, så en eller anden
form for basal tankegang må der være, men på den anden side, der er intet
der indikerer det, det må være et af de spørgsmål man aldrig får svar på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 19:36

> [...]
> anden form for basal tankegang må der være, men på den anden side, der er
> intet der indikerer det, det må være et af de spørgsmål man aldrig får

Ja en særlig prangende IQ har du dog ikke LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 19:49

> Ja en særlig prangende IQ har du dog ikke LOL

Men det har du ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 20:43

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Men det har du ?

Jeg har et arbejde, der er godt betalt. Kan man få det uden evner

Fra : N_B_DK

Dato : 01-08-07 21:43

> Jeg har et arbejde, der er godt betalt. Kan man få det uden evner

Åbenbart, det beviser du jo (hvis det ikke er endnu en løgn)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 02-08-07 20:24

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Åbenbart, det beviser du jo (hvis det ikke er endnu en løgn)

Beviser ??

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 20:47

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Beviser ??

Ja hvis det passer du har et godt betalt arbejde, så beviser du da at man
kan det uden evner.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 02-08-07 21:50

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Ja hvis det passer du har et godt betalt arbejde, så beviser du da at man
> kan det uden evner.

Ohhh og din logik siger ??

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-07 22:26

> Ohhh og din logik siger ??

PRøv og læs direkte hvad jeg skriver, det kan ikke skæres mere ud.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 06-08-07 17:35

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> PRøv og læs direkte hvad jeg skriver, det kan ikke skæres mere ud.

Din logik siger, hvis du er bare er heldig, så behøver du ikke faglighed LOL
... du er la la ...

Fra : Notion

Dato : 01-08-07 19:35

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tankegang?...... Indikerer du at han kan tænke...hvorfor tror du det?

LOL Rea .. fandt du nogen sinde ud af hvad ordet selvfornyelse dækkede over,
eller ska lvi sige din mulighed for at vise en smule intelligens, skabes
gennem hvad du kan copy og paste dig frem til LOL :

Da du er den eneste som er ansvarlig for dig selv, er ansvaret for egen
videntilblivelse din alene. At du søger databærende parameter gennem
eksisterende viden og ikke laver en facitvurdering, opstår der på ny en
genlagring og din viden vedbliver med at være uviden.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:09

Den Sun, 29 Jul 2007 07:53:10 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Og dig selv glemte du også.

Jeg er ikke venstreorienteret, så derfor har jeg ikke noget at gøre på den
liste.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:20

Den Sun, 29 Jul 2007 01:02:46 +0200 skrev Wilstrup:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Altså mudderkastning.

Det er ikke mudderkastning, når jeg gør dig opmærksom på, at du sviner
folk til.

> Det er mudderkastning fra Pjesen73s side.

Det er ikke mig der sviner bøsser til. Det er Kim Larsen, og han har
travlt med at beskylde mig for at være bøsse. Derfor får han igen af samme
mønt.

> Det er dog alligevel mudderkastning.

Nej det er ej. Det er da ikke mudderkastning, når jeg giver dig en
oplysning om, at du svare den forkerte.

> det var mudderkastning.

Nej.

> Det var grov mudderkastning.

Efter du havde svinet mig og andre groft til. Så får du tilbage af samme
mønt.

> hykleri - han taler om mudderkastning fra andre, men bidrager gerne selv
> til festlighederne.

Nej, jeg giver igen af samme medicin. Jeg vil aldrig svine folk til, som
ikke har svinet mig til.

> endnu en gang mudderkastning fra Pjensen73s side-

Er det mudderkastning når jeg siger, at jeg ikke vil gifte mig med Kims
kæreste?

> her glemmes det rent at Pjensen73 havde startet en tråd om "fordelene
> ved muslimer" -at kalde mig for folkemordsbenægter eller sågar
> folkemordsforherliger er grov mudderkastning som ingen steder hører
> hjemme i en sober debat.

Nej, det havde jeg ikke glemt. Her starter jeg en tråd om fordele ved en
religion, og straks ændre du tråden til at omhandle om fordelene ved min
person.
Jeg har aldrig kaldet dig for folkemordsforherliger, men
folkemordsbenægter. Og det står jeg fast ved, ved det at du benægter de
folkemord kommunistmen har på samvittigheden.

> [...]
> det viser at Pjensen73 gerne går i forreste række når det gælder om at
> svine andre til. Ralph har bestemt ikke gjort andet end at komme med
> nogle få konkrete eksempler blandt mange - at Pjensen73 kalder det "at
> give igen med samme mønt" er jo bare en bortforklaring, der skal redde
> hans tåbelige forargelse.
>
> Det er i orden at mene at man skal undgå mudderkastning, men når han
> selv bidrager med det - endda i det indlæg hvor han tager afstand fra
> det (det gør han jo ved at hænge navngivne personer ud), så er det

Det er da en oplysning til folk her på usenet, at disse personer er folk
der bruger deres kræfter på at svine folk til, i stedet for at diskuterer
politik. Det er dig der er en hykler, for du sviner kun folk til.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:21

Den Sun, 29 Jul 2007 07:54:34 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Ja, du er en hykler, er du.

Nej. Der er ikke noget hyklerisk i dette.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:24

Den Sun, 29 Jul 2007 00:52:36 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46abb32c$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> Det gør jeg - sært nok - også . Tror du at du har patent på
> det?

Der er masser af eksempler på, at du sviner folk til, som ellers holder en
ordenligt debat tone.

> Spørgsmålet er jo at du skoser "de venstreorienterede" for en
> mudderkastning som du selv er god til at udføre og som du udfører i tide
> og utide mod folk hvis synspunkter du ikke bryder dig om. Det er hykleri.

Det er noget vrøvl, og det ved du også godt min ven.
Problemet er, at når nogle har en anden holdning end dig, opfatter du det
som mudderkastning. Hvorfor gør du det?

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:28

Den Sat, 28 Jul 2007 22:40:36 +0000 skrev slet ZR6FN:

> Hvorfor skriver du så 'vi', når du omtaler dig selv?

Fordi mange andre giver mig ret. Derfor.

> Jeg er bestemt ikke højreorienteret. Sæt dig bare ned igen. Og
> angående det med sagligheden .... oh well. Det står skidt til.

Du er ikke højreorienteret og venstreorienteret. Hvad er du så? Radikal?

> Ligesom du gør?? ... Du klynker. Du klynker over at jeg synes
> Malene er ubegavet. Du klynker over at jeg ikke vil debatere
> ligeså eeeeh sagligt, som du mener at gøre. Du klynker over
> inerti. Du klynker!

Dette er et forum, hvor man diskuterer politik. Hvis du ikke ønsker at
debattere med Malene, hvorfor svare du så på hendes indlæg?

> Glimrende. Hvis Malenes links beriger din verden, så fred være med det.
> Jeg tilhører dog ikke Malenes fangruppe, og behøver derfor heller ikke
> stimulere min intelligens gennem hendes tåbeligheder. Hvad du gør er din
> egen sag.

Hvorfor er det tåbeligheder, når hun poster et link, som fortæller lidt
om, hvad der sker i samfundet?

> Du kæmper for din ret til klynke. Flot. Jeg synes klynkeriet er
> ynkeligt. Jeg synes du er ynkelig.

Jeg klynker sgu da ikke. Er det nu klynkeri at bede folk om at gå over i
dk.snak.mudderkastning hvis de skal svine hinanden til?

> Det kan du ikke. Dine manglende evner vækker latter. Du vækker højest et
> skuldertræk.

Nå.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:31

Den Sun, 29 Jul 2007 08:14:20 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>
> Ja, på 500 meters afstand.

Nej, de sidder lige ved siden af mig i bussen.

> Nej, virkelig?

Ja.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:32

Den Sun, 29 Jul 2007 00:50:58 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46abaed1$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> jeg kan jo sige det samme - æv, bæv, bussemand, sure tæ'r i
> saftevand - og så kører rouletten.

> At kritisere højrefjolsernes gøren og laden er ikke det samme
> som at svine folk til, det har jeg fortalt dig.

Hvorfor kalder du så folk herinde for bl.a. "underyder"?

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:35

Den Sun, 29 Jul 2007 08:16:27 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Kan du ikke i det mindste lade være med at benægte fakta?

Jeg benægter aldrig fakta.

> Ja, og jeg går ud fra, at mord er i orden, hvis bare der er tale om
> hævn?

Hvad er dog det for noget forbandet vrøvl at komme med?

> I hvert fald ikke hvis religionen ikke har nogen tilhængere. Ellers
> begynder det jo at ligne lidt.

Det vil sige, at hvis man kritisere regeringen, så sviner man alle dem som
har stemt på V og K til?

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:36

Den Sun, 29 Jul 2007 09:08:39 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> og holdninger - kun de rigtige meninger lukkes ind- hvem
> sagde ytringsfrihed? hvem sagde demokrati?

Og så er du igen i gang med mudderkastning. Tsk, tsk, tsk.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 14:41

Den Sun, 29 Jul 2007 00:53:59 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46abb1e2$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> hvorfor holder du så ikke op med det

Jeg startede ikke tråden for at svine folk til, og det første du gør, er
at gå i gang med at svine folk til. Tsk, tsk, tsk.

> - og så hedder det i
> øvrigt "frustreret" - blot til en venlig oplysning, akkurat
> som det hedder en "indvandrer". Det er ikke mudderkastning,
> men en venlighed for at du kan skrive det korrekt fremover.

Jamen det takker jeg for, men det behøves du ikke. Jeg syntes at du
skulle nyde de sidste ugers ferie, inden du igen skal på arbejde og rette
stile.

Fra : Pjensen73

Dato : 29-07-07 18:20

Den Sun, 29 Jul 2007 15:20:18 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ac9170$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> '
> 'Korrekt -d u er slet ikke orienteret!

Jo, jeg er fakta-orienteret, hvor du derimod er faktabenægter

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-07 15:45

Den Mon, 30 Jul 2007 09:52:51 +0000 skrev slet UTU7V:

> Så du er sådan en slags repræsentant for dk.politik?

Det sagde du og ikke jeg.

> Nej.

Hvad er du så?

> Hvem påstår, at jeg ikke ønsker at debattere med Malene?

Jamen så diskutere sagligt med hende.

> Et?? ... prøv med 117. Til ekstrabladet.dk alene.

Har også været links til andre nyhedskilder.

> Dit seneste påfund er jo noget med, at alle der ikke deler dine
> synspunkter skal over i dk.socialistmen ... Det er ynkeligt.

Ligeså ynkeligt når alle der ikke deler dine synspunkter om muslimer, skal
over i dk.politik.indvandring,

Fra : Pjensen73

Dato : 30-07-07 15:47

Den Mon, 30 Jul 2007 13:30:46 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
>
> Ja, man får næsten den tanke, at fremmedhaderne her i gruppen er
> småneurotiske.

Hvem er fremmedhadere her i gruppen? Ikke jeg.