Ingen røg efter film-sex.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-07-07 08:47

<citat>
Puha - det er slemt: Disney-koncernen udvider rygeforbudet fra biografsalen
til lærredet. Cigaretter er bandlyst fra firmaets produktioner </citat>

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article322210.ece

Dejligt at se de store koncerner tage et ansvar.

--
mvh.

Fra : hanzen

Dato : 28-07-07 09:15

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article322210.ece
>
> Dejligt at se de store koncerner tage et ansvar.

Ja, den slags hykleri skal nok hjælpe.
Hvornår har du forresten set sex i en film fra Disney?
--
hilzen
hanzen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-07-07 09:30

On Sat, 28 Jul 2007 10:14:37 +0200, hanzen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den slags hykleri skal nok hjælpe.
> Hvornår har du forresten set sex i en film fra Disney?

Og du mener at sex i en disneyfilm ville være ok, æhh, tror der er noget du
ikke helt har fattet.

--
mvh.

Fra : hanzen

Dato : 28-07-07 13:56

> Og du mener at sex i en disneyfilm ville være ok, æhh, tror der er noget
> du
> ikke helt har fattet.

Det var nu dig der sammenkædede Disney med sex. Det fattede jeg fint. Men
det gjorde du åbenbart ikke.
--
hilzen
hanzen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-07-07 23:25

On Sat, 28 Jul 2007 14:56:20 +0200, hanzen wrote:

> Det var nu dig der sammenkædede Disney med sex. Det fattede jeg fint. Men
> det gjorde du åbenbart ikke.

Nej det var det ikke, det var EB.

--
mvh.

Fra : hanzen

Dato : 29-07-07 06:32

> Nej det var det ikke, det var EB.
>
> --
> mvh.

Før skrev du det var mig der kædede Disney sammen med sex. Nu er det så EB.
Hvem bliver de næste?
--
hilzen
hanzen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-07-07 07:03

On Sun, 29 Jul 2007 07:32:29 +0200, hanzen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Før skrev du det var mig der kædede Disney sammen med sex. Nu er det så EB.
> Hvem bliver de næste?

Jeg har ikke sagt du kædede Disney og sex sammen, jeg spurgte dig om du
syntes det passede sammen, der er en forskel.

Hvis du klikker på linket vil du se det var EB.

Jeg var blot budbringer.

--
mvh.

Fra : hanzen

Dato : 29-07-07 08:42

> Jeg har ikke sagt du kædede Disney og sex sammen, jeg spurgte dig om du
> syntes det passede sammen, der er en forskel.

jeg spurgte
"Hvornår har du forresten set sex i en film fra Disney?"

du skrev
"Og du mener at sex i en disneyfilm ville være ok, æhh, tror der er noget du
ikke helt har fattet"

Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at drage forhastede
konklusioner?
--
hilzen
hanzen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-07-07 14:27

On Sun, 29 Jul 2007 09:42:22 +0200, hanzen wrote:

> Hvorfor svarer du ikke på spørgsmålet i stedet for at drage forhastede
> konklusioner?

Hvorfor læste du ikke linket før du spurgte.

--
mvh.

Fra : hanzen

Dato : 29-07-07 16:25

> Hvorfor læste du ikke linket før du spurgte.

Fordi jeg troede du selv havde en mening.
Men der tog jeg fejl.
Er du socialdemokrat?
I så fald ligger forklaringen der.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-07-07 21:39

On Sun, 29 Jul 2007 17:25:15 +0200, hanzen wrote:

> Fordi jeg troede du selv havde en mening.
> Men der tog jeg fejl.
> Er du socialdemokrat?
> I så fald ligger forklaringen der.

Når du nu prøver at være smart, så sørg lige for at være det på den rigtige
måde, jeg havde følgende linie "Dejligt at se de store koncerner tage et
ansvar." i mit indlæg, så det var altså ikke kun linket du ikke havde
tjekket men selve indlægget havde du heller ikke læst.

Hvordan synes du selv det går.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-07-07 07:06

On Sun, 29 Jul 2007 07:32:29 +0200, hanzen wrote:

> Før skrev du det var mig der kædede Disney sammen med sex. Nu er det så EB.
> Hvem bliver de næste?

Her er linket igen, i tilfælde du skulle have glemt det.
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article322210.ece

Gider du ikke kigge på din newsreader, det er ikke god kutyme at quote
signatur.

--
mvh.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-07-07 09:36

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article322210.ece
>
> Dejligt at se de store koncerner tage et ansvar.

Ja, så fremover får vi hverken Julius Cæsar eller Karl den Store set med
en havaneser i munden - sikke et tab .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 28-07-07 10:20

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, så fremover får vi hverken Julius Cæsar eller Karl den
> Store set med
> en havaneser i munden - sikke et tab .

ROTFL

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-07-07 22:45

"Ludvig Nielsen" skrev i en meddelelse

> Dejligt at se de store koncerner tage et ansvar.

Vi for da stadig menneske kroppe der bliver sprængt i stumper og stykker i
slowmotion eller den glansbillede agtige forstadsvirkelighed de er så gode
til at se, ikke
Lige som Disney's sans for penge der langt overgår deres ligegyldighed for
etalater og giftstoffer i merchandise for de kære små børn, kommer vi vel
heller ikke
til at gå glip af.

--
Venlig Hilsen