Mrtg med Zyxel prestige 128 problem
Fra : Claus Ortvald

Dato : 18-01-01 21:27

Jeg har sat mrtg op til min Zyxel 128.

Og Mrtg genererer fint ny side hver 5 min. Og jeg kan se at up tiden på
routeren bliver opdateret. Men jeg kan ikke se noget i trafik. Er der nogen
som har fået lavet en config fil som virker med trafik.
Mvh

Claus Ortvald

Min cfg fil ser således ud

Target[Zyxel]: 2:public@194.239.xxx.xxx
MaxBytes[Zyxel]: 16000
WithPeak[Zyxel]: dwmy
Unscaled[Zyxel]: dwmy
Options[Zyxel]: growright, bits
RunAsDaemon:yes
Title[Zyxel]: Zyxel Prestige 128
PageTop[Zyxel]:<H3>Traffic Analysis for Otte</H3><TABLE>
<TR><TD>System:</TD><TD>Zyxel Prestige 128 ISDN running @
128kb</TD></TR></TABLE>
WorkDir: C:\MRTGDATA
Options[_]: growright
WithPeak[_]: dwmy

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-01-01 14:34

"Claus Ortvald" <claus@ortvald.dk> writes:

> Target[Zyxel]: 2:public@194.239.xxx.xxx

Er der adgang til snmp udefra? Hvis routeren er på dit lokalnet, kan du jo
prøv at bruge dens interne ip.

--
Ole Hansen

Fra : Claus Ortvald

Dato : 20-01-01 12:22

interne og externe ip er den samme og jeg har jo fat uptime på routeren,
bliver jo opdateret bare ikke trafik.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-01-01 16:46

On Thu, 18 Jan 2001 21:26:44 +0100, "Claus Ortvald"
<claus@ortvald.dk> wrote:

> Og Mrtg genererer fint ny side hver 5 min. Og jeg kan se at up tiden
> på routeren bliver opdateret. Men jeg kan ikke se noget i trafik.

Er du sikker på, at routeren understøtter den pågældende MIB?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Claus Ortvald

Dato : 20-01-01 17:05

> Er du sikker på, at routeren understøtter den pågældende MIB?
>
> -A

Det ved jeg ikke jeg ved den understøtter snmp men heller ikke mere, det er
jo en gammel sag, men det kunne være nogle fik det til at virke.men noget
forstår den jo for up tiden stemmer overens men den tid som den selv
rapporterer, så jeg håbede.

Mvh

Otte