Tolk m flere koner lukket ind
Fra : Martin Larsen

Dato : 27-07-07 16:14

En Irakisk tolk har medbragt to koner

En af asylsagerne med de irakiske tolke, der er kommet til Danmark, giver
udlændingemyndighederne grå hår i hovedet.

En 41-årig tolk har nemlig medbragt begge sine koner på 32 og 34 år, og
deres tilsammen tre børn.

Det undrer Dansk Folkepartis udenrigsordfører, Søren Espersen, at en irakisk
tolk, har fået lov til at rejse ind i Danmark med to koner.

Tolken har formelt har søgt asyl til to familier, nemlig sig selv og sin
første kone samt et barn i den ene familie og sin anden kone samt to børn i
en anden familie.

Hvis bigamisten vil være i DK må han skære antallet ned til en.

Ellers varer det ikke længe før der banker en negerhøvding på med 50 koner
og 500 børn.

Dette kan DF selvfølgelig klart gennemskue.

Mvh
Martin

Fra : Peder B. Pels

Dato : 27-07-07 17:12

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> og 500 børn.
>
> Dette kan DF selvfølgelig klart gennemskue.

DF står også alene med deres protester, fordi hvis ægteskabet er lovligt
indgået efter udenlandsk lov, så er de gyldige i Danmark.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 17:22

On Fri, 27 Jul 2007 18:12:18 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>DF står også alene med deres protester, fordi hvis ægteskabet er lovligt
>indgået efter udenlandsk lov, så er de gyldige i Danmark.

Hvorfor tror du det...???

Mit ægteskab skulle i sin tid GODKENDES, for at være gyldigt i
Danmark...

Fra : N_B_DK

Dato : 27-07-07 17:32

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message
>fordi hvis ægteskabet er
> lovligt indgået efter udenlandsk lov, så er de gyldige i Danmark.

Det er næppe den helt rigtige måde at læse loven på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John

Dato : 27-07-07 17:42

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> hvis ægteskabet er lovligt
> indgået efter udenlandsk lov, så er de gyldige i Danmark.

".. Hvis det lykkes hele familien at opnå asyl i Danmark, vil der
efterfølgende blive taget stilling til spørgsmålet om den ulovlige bigami.
En løsning kunne være, at kun mandens først indgåede ægteskab kan anerkendes
af myndighederne, mens det andet må nøjes med at eksistere efter muslimske
regler. Hvordan familieskabet så leves hjemme, blander myndighederne sig
ikke i .."

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=922808

John

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 09:25

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message
> DF står også alene med deres protester, fordi hvis ægteskabet er lovligt
> indgået efter udenlandsk lov, så er de gyldige i Danmark.

Faktisk er sagen den, at det efter dansk lov ikke er ulovligt at VÆRE gift
med to kvinder samtidig - men det er ulovligt at BLIVE det, mens man
opholder sig i Danmark.

Fra : Wilstrup

Dato : 28-07-07 10:16

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i
meddelelsen news:46aafd67$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ulovligt at VÆRE gift med to kvinder samtidig - men det er
> ulovligt at BLIVE det, mens man opholder sig i Danmark.

Jamen, så er der jo ikke noget at komme efter i den sag-
hvorfor er udlændingestyrelsen så i vildrede ifølge aviserne?
Det må jo være lige til højrebenet?

Fra : @

Dato : 28-07-07 10:49

On Sat, 28 Jul 2007 10:25:12 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Faktisk er sagen den, at det efter dansk lov ikke er ulovligt at VÆRE gift
>med to kvinder samtidig - men det er ulovligt at BLIVE det, mens man

vil du dermed påstå at danske myndigheder anerkender sådant som
værende retsligt(og senere arveretsligt eller skilsmiseretsligt)
gyldigt?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:28

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> vil du dermed påstå at danske myndigheder anerkender sådant som
> værende retsligt(og senere arveretsligt eller skilsmiseretsligt)
> gyldigt?

Ift. arveret kan manden jo blot lave et testamente, der tilgodeser begge
koner ligegligt. Ift. skilsmisse kan jeg ikke se problemet.

Men nej, jeg kan ikke forestille mig, at den danske stat sidestiller det
andet ægteskab med et almindeligt ægteskab. Min kommentar går udelukkende
på, at ingen love er overtrådt ved, at han er gift med to kvinder samtidig.

Det kan jeg ikke tro. Jeg forholder mig udelukkende til selve det forhold,
at ægteskabet eksisterer.

Fra : @

Dato : 28-07-07 22:04

On Sat, 28 Jul 2007 19:28:05 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Ift. arveret kan manden jo blot lave et testamente,

har intet med arveRET at gøre

>der tilgodeser begge
>koner ligegligt. Ift. skilsmisse kan jeg ikke se problemet.

håber sandelig at du mener VIL ikke

> [...]
>på, at ingen love er overtrådt ved, at han er gift med to kvinder samtidig.

men da da dansk lovgivning ikke vil anerkende at en person har to
ægtefæller kan/vil det give problemer ved arv eller skilsmisse

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 07:26

> har intet med arveRET at gøre

Jeg kan ikke se problemet ift. arveret - det er muligt at håndtere det.

> håber sandelig at du mener VIL ikke

Jamen hvis du kan, skal du da bare gå i gang.

> men da da dansk lovgivning ikke vil anerkende at en person har to
> ægtefæller kan/vil det give problemer ved arv eller skilsmisse

Måske - og de er til at løse inden for lovens rammer.

Fra : @

Dato : 29-07-07 10:12

On Sun, 29 Jul 2007 08:25:49 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Jeg kan ikke se problemet ift. arveret - det er muligt at håndtere det.

ikke med den nuværende lovgivning

<<<<<
Bekendtgørelse af arveloven
Kapitel 2
Ægtefælles arveret
§ 7. Efterlader arveladeren sig ikke livsarvinger, arver ægtefællen
alene.
<<<
§ 8. Efter en ægtefælles død er den efterlevende ægtefælle berettiget
til at overtage ægtefællernes fælleseje uden at skifte med deres
fælles livsarvinger
<<<<
§ 15. Den efterlevende ægtefælle udøver i levende live en ejers
rådighed over boet.
<<<<<

og så videre, der refereres hele tiden til ægteFÆLLEN, og ikke til
flere af slagsen

>Måske - og de er til at løse inden for lovens rammer.

ikke med den nugældende lovgivning

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-07-07 10:59

Christian R. Larsen wrote:
> "@" <1@invalid.net> wrote in message

> Jeg kan ikke se problemet ift. arveret - det er muligt at håndtere
> det.

Det gjorde man jo indtil for nylig i England ved at tillade
sharia-arvelovene, i forhold til at få skattelettelser i forbindelse med
arv, så stoppede man det, og der blev klaget fra officielt muslimsk hold.
Jeg har ikke fulgt op på om sharia igen kan bruges og medføre
skattelettelser, - ved du tilfældigvis noget om det?

I de angelsaksiske lande er der ikke noget der hedder "tvangsarv", så man
kan kun via skattesystemet belønne eller straffe forskellige måder at
håndtere arv på.

Kunne man ikke bare, først som sidst, indføre sharia-familielovene for
herboende muslimer, så var man ude over mange problemer. Så ville kvinderne
ganske vist få store problemer, men som du engang skrev, så burde de
indvandrede bevare deres dejlige familiestruktur, det ville du råde dem til.
Og de fleste har vist også fulgt dit råd, det kan man se på antallet af
nydanske kvinder, som må flygte fra familien

Man kan jo ikke tilgodese alle, og når denne familiestruktur nu ER så god
for mændene og drengene, så må man se bort fra, at den ikke er god for
kvinderne og pigerne, det har man kunnet i hundreder af år, hvorfor skulle
vi så ikke kunne fortsætte med det?

Fra : Per Rønne

Dato : 28-07-07 10:50

> [...]

> Faktisk er sagen den, at det efter dansk lov ikke er ulovligt at VÆRE gift
> med to kvinder samtidig - men det er ulovligt at BLIVE det, mens man

Så hvis du vil have en kone nr 2 tager I bare en tur til Alexandria,
bliver gift på rådhuset, og rejser så tilbage til København? Hvor I
naturligvis får det ført ind i registrene ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:29

> Så hvis du vil have en kone nr 2 tager I bare en tur til Alexandria,
> bliver gift på rådhuset, og rejser så tilbage til København?

Det afhænger af, hvor du er statsborger.

> Hvor I
> naturligvis får det ført ind i registrene ...

Naturligvis ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 12:33

<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>Faktisk er sagen den, at det efter dansk lov ikke er ulovligt at VÆRE gift
>med to kvinder samtidig - men det er ulovligt at BLIVE det, mens man
>opholder sig i Danmark.

Et ægteskab der er indgået i udlandet, SKAL godkendes for at være
gyldigt i Danmark...

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 13:14

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Et ægteskab der er indgået i udlandet, SKAL godkendes for at være
> gyldigt i Danmark...

Fordi noget ikke er gyldigt eller anerkendt af Staten, er det ikke
automatisk ulovligt.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 14:55

On Sat, 28 Jul 2007 14:13:49 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>Fordi noget ikke er gyldigt eller anerkendt af Staten, er det ikke
>automatisk ulovligt.

Korrekt, men det er IKKE korrekt, som en anden skrev, at fordi et
ægteskab er lovligt indgået i et andet land, så er det også gyldigt i
Danmark...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:30

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
> Korrekt, men det er IKKE korrekt, som en anden skrev, at fordi et
> ægteskab er lovligt indgået i et andet land, så er det også gyldigt i
> Danmark...

Hvem skrev da det?

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 19:57

On Sat, 28 Jul 2007 19:29:34 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
>
>Hvem skrev da det?

Jeg kan ikke huske det (har lige slettet alle gamle indlæg)...

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-07 19:57

<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
>
>Hvem skrev da det?

Ups... Så lige at det var P.B.P. i

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:29

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Et ægteskab der er indgået i udlandet, SKAL godkendes for at være
> gyldigt i Danmark...

Det er indiskutabelt. Men det er en anden sag.

Fra : Michael Weber

Dato : 27-07-07 20:36

> [...]
> og 500 børn.
>
> Dette kan DF selvfølgelig klart gennemskue.

"Kritikken er helt overdrevet. De danske tolke, som har gjort en stor
indsats for de danske styrker, skal først og fremmest skal bringes i
sikkerhed,
hvis de trues på livet," siger Jens Hald Madsen.
http://nyhederne.tv2.dk/politik/article.php/id-7720081.html

hehe..et hak i tuden til DF´s General Espersen fra V´s Løjtnant Madsen.

*rofl*

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-07-07 21:13

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> "Kritikken er helt overdrevet. De danske tolke, som har gjort en stor
> indsats for de danske styrker, skal først og fremmest skal bringes i
> sikkerhed,
>
> *rofl*

?

De der melder sig til disse vellønnede tolkejobs, ved at de løber en lille
risiko, og at det er derfor de får en god løn.
De ville kunne bo sikkert et andet sted i Irak hvis de er nervøse for Basra,
hvor de ville kunne fortsætte kampen mod al Queda.
Muhammedanere har vi ikke brug for i DK.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 27-07-07 21:42

> [...]
Basra,
> hvor de ville kunne fortsætte kampen mod al Queda.
> Muhammedanere har vi ikke brug for i DK.

Jeg morer mig først og fremmest over at DF tilsyneladende sættes på plads af
V.

Vi skal naturligvis hjælpe tolkene primært for at hjælpe danske soldater i
fremtidige situationer,
sekundært for at bevare Danmarks anseelse som arbejdsgiver.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 09:27

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> De der melder sig til disse vellønnede tolkejobs, ved at de løber en lille
> risiko, og at det er derfor de får en god løn.

En "lille" risiko? Det var sjovt nok ikke forsvarets opfattelse, og hvem
skal vi mon så tro mest på? Idioten Martin Larsen eller forsvaret, der i
parentes bemærket er til stede i Irak lidt endnu...

> De ville kunne bo sikkert et andet sted i Irak hvis de er nervøse for
> Basra,

Det er så skønt at høre en person med en IQ på 75 udtale sig om noget, han
ikke ved en hujende fis om. Hvad kan man bruge den slags udtalelser til?

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 08:43

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> hvem skal vi mon så tro mest på? Idioten Martin Larsen eller
> forsvaret, der i parentes bemærket er til stede i Irak lidt endnu...

Tja. Noget tyder på at tolkehvervet er farligere end at være soldat.

Tag Titan, et stort tolkebureau fra Californien. De har en kontrakt med den amerikanske hær som totalt løber op i ufattelige 3.5 mia kroner. Frem til midten af maj var 126 af deres tolke blevet dræbt, og 149 såret. Men det går jo godt - Titan kunne i april rapportere om en stigning i overskuddet på 23%. Så de dræbte tolke er jo ikke døde forgæves. Titan har 4.000 ansatte. Kender ikke lige tabstallene for amerikanske soldater, men jeg gætter på tolkene ligger i samme risikoområde.

Tolkejobbet er dog lokalt et hit - helt sikkert pga lønnen.

"Money is the chief reward. The interpreters say monthly salaries start at $600 and range as high as more than $1,000 for those who take the most dangerous missions. That pay is big by Iraqi standards, where many survive on less than $100 a month.
Under those salaries, U.S. government death benefits for families of slain Iraqi translators would range from $300 to $700 a month, according to a formula in the Defense Base Act, which sets a maximum payout of less than $4,190 a month." som en siger : Valley said he was amazed Iraqis would show up to replace a translator who'd been killed.

Men farligheden er jo ikke væk, når arbejdsgiveren rejser hjem. Ja - det bliver vel blot endnu farligere, for så forsvinder beskyttelsen fra den tidligere arbejdsgiver også.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 08:59
Fra : Knud Larsen

Dato : 30-07-07 11:44

Konrad wrote:

> [...]
> take the most dangerous missions. That pay is big by Iraqi standards,
> where many survive on less than $100 a month.

Det er jo menneskeligt at tro at man selv vil overleve hvor andre dør,
ellers ville man nok ikke kunne sende en eneste soldat ud, - eller hyre en
eneste tolk.

Dem der nu skal bo i DK, får jo endelig rigtig mange penge mellem hænderne,
det må være en mærkelig situation pludselig at tjene mere ved bare at være i
live, end ved at sætte livet på spil. Man må håbe det bliver til glæde for
både dem og os.

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 12:47

Knud Larsen wrote:

> Det er jo menneskeligt at tro at man selv vil overleve hvor andre dør,
> ellers ville man nok ikke kunne sende en eneste soldat ud, - eller
> hyre en eneste tolk.

Det er da mere rystende af du kan drive en milliardforretning på at sende civile tolke direkte i krig.

> Dem der nu skal bo i DK, får jo endelig rigtig mange penge mellem
> hænderne, det må være en mærkelig situation pludselig at tjene mere
> ved bare at være i live, end ved at sætte livet på spil.

Det var jo bare det - at de sætter livet på spil.

Fra : @

Dato : 30-07-07 13:58

sende??

holder man slaver i USA?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-07-07 14:00

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i meddelelsen
Knud Larsen wrote:

> [...]
> hyre en eneste tolk.

Det er da mere rystende af du kan drive en milliardforretning på at sende

------------------

Det var lige før jeg kunne mærke rystelsen i mit gulv

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 30-07-07 14:06

On Mon, 30 Jul 2007 15:00:25 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er da mere rystende af du kan drive en milliardforretning på at sende
>civile tolke direkte i krig.

det kan man så heller ikke

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-07-07 15:45

Konrad wrote:

> Det er da mere rystende af du kan drive en milliardforretning på at
> sende civile tolke direkte i krig.

Jeg siger jo ikke det er rystende, det er menneskelig natur at tro man selv
overlever.

Der er vel ikke noget nyt i at folk tager risikable jobs? Under
Vietnamkrigen tog danske søfolk jobs på Mekong-floden, til amerikanske
lønninger doblet op.

Og det er jo ikke sådan at tolkene ikke ved hvad de går ind til:

"If the insurgents catch us, they will cut off our heads because the imams
say we are spies," said Mustafa Fahmi, 24, an Iraqi interpreter with Titan
Corp., the biggest employer of linguists in Iraq. "I've been threatened like
fifteen times, but I won't quit. A neighbor saw me driving and said, 'I am
going to kill you.'"
That fate befell Luqman Mohammed Kurdi Hussein, a Titan linguist and Iraqi
Kurd captured by insurgents in October. A video of the 41-year-old's
beheading was posted on the Internet.

Sjovt? så meget de holder af at kopiere Profetens mani med at skære hovedet
af folk, - DET kalder jeg fromhed.

> Det var jo bare det - at de sætter livet på spil.

Forhåbentlig da ikke her i riget, det skulle da være hvis nogen herboende
"fromme" ville straffe dem for deres hjælp til DK.

Fra : Konrad

Dato : 30-07-07 18:54

Knud Larsen wrote:

> [...]
>
> Der er vel ikke noget nyt i at folk tager risikable jobs? Under
> Vietnamkrigen tog danske søfolk jobs på Mekong-floden, til amerikanske

Du har ret. Jeg husker i 80'erne jeg læste om "verdens bedst betalte job" -
det var ingeniører der tjekkede nogle skakter og skunke osv på amerikanske
atomkraftværker, som tjente $10.000 i timen. Det var et ufatteligt beløb
dengang, men man (jeg) forstod det dengang pga risikoen. I dag er det jo
praktisk talt intet ift direktør og fodboldspillerlønninger etc, men tiderne
mht betaling for "værdi" var også anderledes. I dag ville man sætte en robot
eller et program til at gøre det samme. Og det er måske derfor "man" stejler
ift tolkene og deres risikovillighed. At sætte livet på spil på dén måde og
endda helt frivilligt og udelukkende for penge kan dårligt rummes i vores
hoveder.

> [...]
>
> Sjovt? så meget de holder af at kopiere Profetens mani med at skære
> hovedet af folk, - DET kalder jeg fromhed.

Jeg kalder det kultur. Der er en klar "drivkraft" imod hovedafskæring som
henrettelsesmetode blandt fromme muslimer. Jeg tror - men det er ikke for at
bortforklare - du i USA kan finde en parallel mht gift. Jeg kan ikke komme
på andre kulturer end den oldgræske hvor gift har været officiel
henrettelsesmetode. Det må være russisk indflydelse .-)

> Forhåbentlig da ikke her i riget, det skulle da være hvis nogen
> herboende "fromme" ville straffe dem for deres hjælp til DK.

Jeg synes også det er noget pjat det med at hemmeligholde deres bosteder
osv. Hvor langt tror de de irakiske oprørere rækker? Alene det, at "man"
ikke må omtale hvis den eller dat i Irak er der eller der, pga "sikkerhed"
er til grin. Jeg tror det er dygtigt udtænkt spin som skal tilføre forsvaret
en skær af autoritet og alfaderlighed i en tid hvor det måske er i vildrede.
Når der så opstår et fuldkommen uforudset problem, hvilket jo sker, så kan
man altid henlede til "sikkerhed"

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-07-07 13:58

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> forsvaret, der i parentes bemærket er til stede i Irak lidt endnu...

Tja. Noget tyder på at tolkehvervet er farligere end at være soldat.

----------------

Ja, det er farligere at være levende tolk end død soldat (eller hvad
sammenligner du egentlig).
Der er kommet 200 til DK (ud af hvor mange?) 1 er død (ved man at drabet var
motiveret af personens arbejde for DK?). Dødsrisiko over 3 år er altså noget
mindre end 1/2 % og formentlig tæt på 0.

Mvh
Martin

Fra : Konrad

Dato : 30-07-07 18:56

Martin Larsen wrote:

> Der er kommet 200 til DK (ud af hvor mange?) 1 er død (ved man at
> drabet var motiveret af personens arbejde for DK?).

Mindst to er døde. Der døde én, som der blev lagt låg på før den anden, som
udløste sagen. Men du er velkommen til ikke at tro på de danske soldater,
omkring deres syn på tolkenes sikkerhed.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-07-07 00:36

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> udløste sagen. Men du er velkommen til ikke at tro på de danske soldater,
> omkring deres syn på tolkenes sikkerhed.

Fortæl Konrad - hvilken dødsrisiko regner de med, nu hvor tolkene ikke
længere er i arbejde for DK?

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 09:23

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Hvis bigamisten vil være i DK må han skære antallet ned til en.

Du kan selvfølgelig henvise til et sted i lovgivningen, hvor der er
opbakning til det synspunkt...?

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 10:34

> [...]
>
> Hvis bigamisten vil være i DK må han skære antallet ned til en.
>
> Ellers varer det ikke længe før der banker en negerhøvding på med 50 koner

Vi har jo allerede Ali med hans 3 koner og 21 børn -gad vide, hvor mange de
er blevet til i årenes løb?

Malene P

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-07-07 13:20

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> irakisk

> Vi har jo allerede Ali med hans 3 koner og 21 børn -gad vide, hvor mange
> de
> er blevet til i årenes løb?

Ali? - var det ham der totalt ødelagde budgettet i en lille kommune?

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 15:39

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ali? - var det ham der totalt ødelagde budgettet i en lille kommune?

Det ved jeg ikke. Men SVJH blev der meget hurtigt købt et parcelhus til både
ham og konerne og de mange unger et sted på Fyn. I tidens løb er det vel
blevet til en del flere parcelhuse.

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 15:47

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
både
> ham og konerne og de mange unger et sted på Fyn. I tidens løb er det vel

Husker du også hvis navn der står på skøderne på husene ?

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 15:56

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange

> både
>
> Husker du også hvis navn der står på skøderne på husene ?

Ali -gætter jeg på. Har du et ande bud????

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 16:34

> [...]
> og

> 50

> Ali -gætter jeg på. Har du et ande bud????

Kommunen ?

Fra : Malene P

Dato : 28-07-07 16:47

> til
> vel

> Kommunen ?

Ja, det kan også godt være. Men Ali, hans mange koner og utallige børn er
vel ligeglade. Og det er du sikkert også?

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 17:08

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan også godt være. Men Ali, hans mange koner og utallige børn er
> vel ligeglade. Og det er du sikkert også?

Så der blev ikke købt et hus til Ali, men kommunen købte et hus, som Ali så
kunne leje.
Det lyder som om at du mener at kommunerne eller staten bare sådan køber
huse, for blot at give dem væk.

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-07-07 17:04

Michael Weber wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kommunen ?

Det ER vist endnu ikke blevet kutume at ligefrem forære folk huse til flere
mio kr, men det burde vi vel indføre

Fra : Michael Weber

Dato : 28-07-07 17:16

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ER vist endnu ikke blevet kutume at ligefrem forære folk huse til
flere
> mio kr, men det burde vi vel indføre

Ja tak !!! :P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Det ved jeg ikke. Men SVJH blev der meget hurtigt købt et parcelhus til
> både

Så husker du dårligt. Sagen handlede udelukkende om, at han fik en høj
kontakthjælp udbetalt, fordi han havde så mange børn.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-07-07 18:30

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Vi har jo allerede Ali med hans 3 koner og 21 børn -gad vide, hvor mange
> de
> er blevet til i årenes løb?

Flere end du har hjerneceller, hvis de har været dygtige til at bruge
prævention.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-07 00:05

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Flere end du har hjerneceller, hvis de har været dygtige til at bruge
> prævention.

Kort sagt: du ved ikke en skid CRL

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 29-07-07 00:11

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i
> meddelelsen

> Kort sagt: du ved ikke en skid CRL

Det latrinære overlader vi gerne til dig. Hvad angår viden i
øvrigt, så kan man sige; hvad du ikke har i hovedet det
mangler du i benene.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-07-07 01:02

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det latrinære overlader vi gerne til dig.

Hvad skal det sige - er DKP blevet sippede, småborlige puritanere?

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 07:28

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kort sagt: du ved ikke en skid CRL

Ti nu bare stille, Martin. Der er sikkert andre debatfora for mentalt
handicappede, hvor de gerne vil tale med dig.

Fra : Malene P

Dato : 29-07-07 10:13

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Ti nu bare stille, Martin. Der er sikkert andre debatfora for mentalt
> handicappede, hvor de gerne vil tale med dig.

Hæ, det er nu svovt at se, at også du nu er begyndt at spekulere i
meningsmodstandernes intelligens og mentale tilstand. I er vist rigtigt på
spanden nu. hvor i ikke længere kan definere virkelighedens verden væk.
Meget svovt.

Malene P

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 11:45

> [...]
>I er vist rigtigt på
> spanden nu. hvor i ikke længere kan definere virkelighedens verden væk.

Kan du hjælp os med at definerer virkelighedens verden? Nu da vi ikke kan
selv, så vil det være rart og betryggende om du vil indvie os.
På forhånd tak
Håber du står til rådighed for yderlig oplysninger om virkeligheden.

Fra : Malene P

Dato : 29-07-07 11:54

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> På forhånd tak
> Håber du står til rådighed for yderlig oplysninger om virkeligheden.

Ved du, hvordan man klikker på et link? Prøv det -bare en enkelt gang.

Malene P

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 13:02

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> bruge

> Ved du, hvordan man klikker på et link? Prøv det -bare en enkelt gang.

var det dette link som er din virkelighed.
http://www.ebblog.dk/2426/perma/23638/

prøver igen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-07-07 14:33

> [...]
> Hæ, det er nu svovt at se, at også du nu er begyndt at spekulere i
> meningsmodstandernes intelligens og mentale tilstand. I er vist rigtigt på

I så fald har vi ikke opdaget det.

> hvor i ikke længere kan definere virkelighedens verden væk.

Øh nå - nej, det er godt nok slemt.