Torsdagskoncert plaget af røvere
Fra : Pjensen73

Dato : 25-07-07 22:26

http://www.fyens.dk/article/830583

Det var ikke alle, der i torsdags kom for at nyde klassiske
danske pophits i Kongens Have.
Politiet i Odense arbejder med en røverisag fra torsdag, hvor en
15-årig dreng sammen med sin kammerat efter koncerten blev overfaldet af
fire meget unge røvere. De fire er alle af mellemøstlig oprindelse. De
slog til, da den 15-årige og kammeraten var på vej væk fra Kongens Have i
retning mod Nørregade.
Den en af røverne fik fat i den 15-åriges mobiltelefon og stak af. De to
drenge blev omringet af gerningsmandens venner, og endnu flere af røvernes
venner kom til. De mange drenge tog en kølle og et rør frem for at true de
to til at lade ham med mobiltelefonen løbe. Røverne er mellem 15 og 18 år.

Ja, så er der endnu nogle der er blevet kulturberiget.

Fra : vvv

Dato : 25-07-07 23:06

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> to til at lade ham med mobiltelefonen løbe. Røverne er mellem 15 og 18 år.
>
> Ja, så er der endnu nogle der er blevet kulturberiget.

Det er da godt at Malene ansætter en vikar når hun er på ferie.

vv

Fra : Henri Gath

Dato : 26-07-07 00:21

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da godt at Malene ansætter en vikar når hun er på ferie.

Og godt, at du er et fjols

Fra : vvv

Dato : 26-07-07 00:29

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og godt, at du er et fjols
Ja. hvis jeg var andet i dine øjne, ville jeg græmmes

vv

Fra : Sten Schou

Dato : 26-07-07 01:07

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> Det er da godt at Malene ansætter en vikar når hun er på ferie.

Én vikar?...stod der ikke de var fire?

Hilsen Sten

Fra : JBH

Dato : 26-07-07 03:17

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> "vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> Én vikar?...stod der ikke de var fire?

Jo, men vv kan ikke tælle så langt..

mvh
JBH

Fra : @

Dato : 26-07-07 08:21

On Thu, 26 Jul 2007 00:06:04 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er da godt at Malene ansætter en vikar når hun er på ferie.

og det er da godt for muhamedanerne at de har en masse supportere som
ikke _VIL_ se at de er en bande forbrydere mod menneskeheden

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Pjensen73

Dato : 26-07-07 01:05

Den Thu, 26 Jul 2007 00:06:04 +0200 skrev vvv:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er da godt at Malene ansætter en vikar når hun er på ferie.
>
> vv

Hvad med at holde dig til emnet.