Nogen steder kan de håndtere sexuelle kræn~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 23-07-07 14:33

Sådan: 10 år i ungdomsfængsel, registeret resten af livet for deres
lovovertrædelser.

http://blogs.usatoday.com/ondeadline/2007/07/teens-face-sex-.html

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Per Rønne

Dato : 23-07-07 14:40

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> Sådan: 10 år i ungdomsfængsel, registeret resten af livet for deres
> lovovertrædelser.
>
> http://blogs.usatoday.com/ondeadline/2007/07/teens-face-sex-.html

Kan du virkelig ikke selv se absurditeten i artiklen:

=
Teens face sex-crime charges for slapping classmates on the butt

Two 13-year-old boys from Oregon were charged with felony sex abuse --
later downgraded to misdemeanor counts of sex abuse and harassment --
after they swatted female classmates on the buttocks while running back
to class after lunch earlier this year.

According to the felony complaint, each boy was accused of subjecting
the girls to "sexual contact by touching a sexual or intimate part" of
the body "by means of forcible compulsion." If convicted, The Oregonian
says the middle-school students face up to 10 years in juvenile jail and
will be forced to register as sex offenders for the rest of their lives.
=

Forældrene kan godt se at drengene gjorde noget forkert, men mener
selvfølgelig at en endefuld måtte være mere end nok - ikke 10 års
fængsel efterfulgt af livslang offentlig registrering for at være hvad
der nok vil blive betragtet som 'pædofile krænkere' - selv om pigerne er
jævnaldrende med drengene.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 23-07-07 15:29

> [...]
> fængsel efterfulgt af livslang offentlig registrering for at være hvad
> der nok vil blive betragtet som 'pædofile krænkere' - selv om pigerne er

Jo, men folk herinde er jo så begejstret for det amerikanske retsvæsen, så
hvorfor ikke supplere med yderligheder.

I forbindelse med min ene hjemmeside, så kommunikerer jeg i øjeblikket med
et tidligere indsat, som af sine forældre blev fængslet på i en blandning af
et mental hospital og kostskole. Her anvendte de Posey (fixeringsmærke)
udstyr på hende og fordi at hun og de andre børn er for korte, så måtte
hospitalet være kreative med deres natlagen.
http://www.posey.com/poseystore/ProductInfo.aspx?productid=8115
Deres ben blev derfor fixeret med lædermanchetter og sådan lå de nat efter
nat.

Forældremanualen:
http://www.secretprisonsforteens.dk/files/PeninsulaVillage.pdf

fortæller på side 7 forældrene, hvad der bruges. Spændetrøjer osv.

Stedet er ikke engang specielt for landet. Mange skoler - selv almindelige -
jagter unge, som drikker alkohol - selv når de er over 18 år og fanges de
skal de bære fodlænke, som måler hver halve time om de har drukket alkohol.
Reelt bliver de dømt til social isolation da den også måler alkohol i sæbe,
deo og duftevand. De kommer til at stinke i de 90 dage, hvor at de bliver
straffet. Måles der alkohol uanset kilden, så bliver de tvangsindlagt til
afvænning.

Fuldstændigt tåbeligt når vi har vist at selv 12-14 årige kan bruge alkohol
uden problemer, hvilket jeg også har skrevet i snart 2-300 amerikanske
aviser.