Går
Fra : Peder B. Pels

Dato : 23-07-07 13:42

http://danmark.wordpress.com/2006/11/17/mere-end-15-pct-af-det-offentlig
e-budget-til-indvandrerne/

Læs og døm selv.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-07-07 14:22

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message
news:1i1pku8.tzoowqi0r78gN%peter@nospamplease.dk...
> http://danmark.wordpress.com/2006/11/17/mere-end-15-pct-af-det-offentlig
> e-budget-til-indvandrerne/
>
> Læs og døm selv.

Det behøver jeg ikke. Enhver kan regne ud, at det er noget vrøvl.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-07-07 14:33

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> Det behøver jeg ikke. Enhver kan regne ud, at det er noget vrøvl.

Naturligvis.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-07-07 15:23

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
> http://danmark.wordpress.com/2006/11/17/mere-end-15-pct-af-det-offentlig
> e-budget-til-indvandrerne/
>
> Læs og døm selv.

Og i denne beregning er så ikke medtaget de enorme summer der sendes hjem
til familien i de immigrerende horders vemodige hjemlande - foruden alle de
indvandrere som slet ikke bor i DK og alligevel er på DK's "lønningsliste",
jf de 10000 vi har "udstationeret" i Hizbollahland.

Hvornår indses det at røde og velmenerne er folkets værste usurpatorer
nogensinde?

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 23-07-07 17:30

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:

>Hvornår indses det at røde og
>velmenerne er folkets værste usurpatorer
>nogensinde?

Vel i samme øjeblik, du bliver taget seriøst.

Drok et glas mælk.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 23-07-07 20:52

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> Og i denne beregning er så ikke medtaget de enorme summer der sendes hjem
> til familien i de immigrerende horders vemodige hjemlande

Så du mener, at ud over, at kontanthjælpen skla indregnes, så skal de dele
af kontanthjælpen, der sendes ud af landet, lægges oveni?

Fra : Per Rønne

Dato : 23-07-07 21:53

> [...]

> Så du mener, at ud over, at kontanthjælpen skla indregnes, så skal de dele
> af kontanthjælpen, der sendes ud af landet, lægges oveni?

Til Martin Larsens information, så ville det være det samme som at regne
pengene med to gange ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 00:01

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Til Martin Larsens information, så ville det være det samme som at regne
> pengene med to gange ...

Til Per Rønnes information er det af økonomisk betydning om pengene ryger ud
af landet eller om de indrages i cirkulationen i DK.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 24-07-07 07:23

> [...]

> Til Per Rønnes information er det af økonomisk betydning om pengene ryger ud
> af landet eller om de indrages i cirkulationen i DK.

Ja, men man kan altså alligevel ikke regne dem med to gange.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 09:29

> [...]
>
> Til Per Rønnes information er det af økonomisk betydning om pengene ryger
> ud af landet eller om de indrages i cirkulationen i DK.

Så oven i skal vi altså lægge værdien af de varer, som flygtninge og
indvandrere importerer?

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 10:29

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så oven i skal vi altså lægge værdien af de varer, som flygtninge og
> indvandrere importerer?

Jeg har ikke udtalt mig om at det skulle dreje sig om en simpel addition
eller subtraktion.
Normalt bruger lavtlønsgrupper på overførsel alle deres penge indenlands.

Det gør muhammedanerne ikke. Og det fører til at den reelle
samfundsøkonomiske belastning er meget større end den er for en dansker der
modtager samme beløb.
Det er også kendt at muhammedanerne har et overforbrug af øvrige offentlige
ydelser.

Alt i alt er mit gæt at de koster dobbelt, selv når jeg ser bort fra deres
kriminalitet.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 10:41

Martin Larsen wrote:

> Jeg har ikke udtalt mig om at det skulle dreje sig om en simpel
> addition eller subtraktion.
> Normalt bruger lavtlønsgrupper på overførsel alle deres penge
> indenlands.

Hvad er "normalt"? Der sidder 4.000 pæredanske gamle grise i Thailand - på førtids, invalide eller folkepension. Der sidder 3.500 i Spanien osv. Der sidder 450 (!!!) "danskere" som hæver offentlig ydelse i Tyrkiet. Tal fra hukommelsen, fra en EkstraBlads serie for et par uger siden.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-07-07 11:53

Konrad <davidkonrad123gmail.com> wrote:

> [...]
> sidder 450 (!!!) "danskere" som hæver offentlig ydelse i Tyrkiet. Tal fra
> hukommelsen, fra en EkstraBlads serie for et par uger siden.

Læser du virkelig den sprøjte ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 12:30

Per Rønne wrote:

> Læser du virkelig den sprøjte ...

Ja - når jeg sidder 6 timer i et bumletog mellem landsdelene. Selv JP kan kaperes i en sådan nødsituation.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-07-07 16:53

Konrad <davidkonrad123gmail.com> wrote:

> Ja - når jeg sidder 6 timer i et bumletog mellem landsdelene. Selv JP kan
> kaperes i en sådan nødsituation.

Køb dig en bog. Jeg har netop fået Harry Potter and the Deathly Hallows
ind ad døren ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 17:28

> Køb dig en bog. Jeg har netop fået Harry Potter and the Deathly Hallows
> ind ad døren ...

Ja, det er sandelig en komisk selvafsløring fra en der aldrig forsømmer en
lejlighed til at udtrykke sig nedladende om pop-kultur.
Måske skulle du blive katolik, så du kan skrifte?

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 24-07-07 18:23

> [...]

> Ja, det er sandelig en komisk selvafsløring fra en der aldrig forsømmer en
> lejlighed til at udtrykke sig nedladende om pop-kultur.

Jeg har da aldrig lagt skjul på at Klaus Rifbjerg hører til i skolens
tvangslæsning, mens Tolkien, Oehlenschläger og Harry Potter læses af
lyst ...

> Måske skulle du blive katolik, så du kan skrifte?

Fordi man derved har en undskyldning for at læse Harry Potter på latin ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 18:40

> [...]
> lyst ...

> Fordi man derved har en undskyldning for at læse Harry Potter på latin ?

Din hang til fantasteri antager nye absurde højder.

Mvh
Martin

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 12:37

> Læser du virkelig den sprøjte ...

Den er han vel "nødt" til at læse som oikofob.

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-07-07 13:10

Konrad wrote:

> [...]
> osv. Der sidder 450 (!!!) "danskere" som hæver offentlig ydelse i
> Tyrkiet. Tal fra hukommelsen, fra en EkstraBlads serie for et par

Jeg kender folk som har købt hus i Thailand, - de er altså IKKE "gamle
grise" !

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 13:37

Knud Larsen wrote:

> Jeg kender folk som har købt hus i Thailand, - de er altså IKKE "gamle
> grise" !

Jamen - der er da sikkert også gode danskere der bor i Thailand - vi kan jo ikke slå alle over én kam, vel?

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-07-07 14:18

Konrad wrote:

> Jamen - der er da sikkert også gode danskere der bor i Thailand - vi
> kan jo ikke slå alle over én kam, vel?

Selv det mindretal der er gift med yngre thaikvinder fortjener vel ikke
betegnelsen "gamle grise" ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 14:47

Knud Larsen wrote:

> Selv det mindretal der er gift med yngre thaikvinder fortjener vel
> ikke betegnelsen "gamle grise" ?

Det er vel heller ikke alle indvandrere der hører ind under betegnelsen "immigrerende horder".

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-07-07 15:13

Konrad wrote:

> Det er vel heller ikke alle indvandrere der hører ind under
> betegnelsen "immigrerende horder".

Det har jeg da heller aldrig kaldt indvandrere, - det nærmeste vi kommer her
er vel Wilstrups "muslimske horder" om muslimerne i Tjetjenien?

Fra : Per Rønne

Dato : 24-07-07 17:53

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]

Ej heller alle midaldrende danske kvinder, der gifter sig med 'mænd' så
unge, at de kunne være deres sønner, er vel gamle grise ?

Hvilket ikke engang blot ville være ugrammatisk - men også forkert.

> Det har jeg da heller aldrig kaldt indvandrere, - det nærmeste vi kommer her
> er vel Wilstrups "muslimske horder" om muslimerne i Tjetjenien?

Ha .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Konrad

Dato : 26-07-07 20:46

Knud Larsen wrote:

> Det har jeg da heller aldrig kaldt indvandrere,

Det var et citat fra denne tråd og det jeg svarer på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-07-07 21:05

Konrad wrote:

> Det var et citat fra denne tråd og det jeg svarer på.

OK

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 11:33

> Jeg har ikke udtalt mig om at det skulle dreje sig om en simpel addition
> eller subtraktion.

Hvad skal vi så? Tage kvadratroden af tallet?

> Normalt bruger lavtlønsgrupper på overførsel alle deres penge indenlands.

Næh - langt fra endda. De bruger da for eksempel energi, som importeres, og
mange af dem har også TV og andet elektronik, som er importeret.

> [...]
> der modtager samme beløb.
> Det er også kendt at muhammedanerne har et overforbrug af øvrige

Nå er det kendt? Hvor har du den oplysning fra?

> Alt i alt er mit gæt at de koster dobbelt, selv når jeg ser bort fra deres
> kriminalitet.

Vi er vel nok glade for at høre om dine gæt, oh vise orakel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 12:14

> [...]
>
> Næh - langt fra endda. De bruger da for eksempel energi, som importeres,
> og mange af dem har også TV og andet elektronik, som er importeret.

Jo, de bruger pengene indenlands.
Køber de eksempelvis en liter olie er langt størstedelen af prisen moms og
afgifter.
Din "argumentation" og mangel på almenviden standser automatisk videre
mulighed for diskussion.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 12:24

> Jo, de bruger pengene indenlands.
> Køber de eksempelvis en liter olie er langt størstedelen af prisen moms og
> afgifter.

Ja, men hvad med den del, der ikke er?

> Din "argumentation" og mangel på almenviden standser automatisk videre
> mulighed for diskussion.

Nu tror jeg, du står ret alene med det synspunkt, at jeg mangler almenviden.
Prøv istedet at svare på mine spørgsmål. Det kunne være, at du selv blev
lidt klogere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 12:54

> [...]
>
> Nu tror jeg, du står ret alene med det synspunkt, at jeg mangler
> almenviden. Prøv istedet at svare på mine spørgsmål. Det kunne være, at du

Jamen lad mig da så spilde noget tid på dine tåbeligheder.

Den del af olieprisen der evt er betalt i $ er betalt i $.

Tilfreds?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 13:28

> Jamen lad mig da så spilde noget tid på dine tåbeligheder.
>
> Den del af olieprisen der evt er betalt i $ er betalt i $.
>
> Tilfreds?

Du mener, at hvis man får 5.000 kr. i kontanthjælp, og sender de 500 kr. ud
af landet, så skal det betragtes som om, at man belaster det offentlige med
5.500 kr.

Så spørger jeg: Hvad nu, hvis man køber italiensk salami for de resterende
4.500 kr - skal den del, der ikke er moms, så også lægges oven i?

Det er et ja/nej-spørgsmål.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-07-07 15:14

> [...]
> ud af landet, så skal det betragtes som om, at man belaster det offentlige

Du er altså sinke. Det er hverken addition eller kvadratrod.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 18:57

> Du er altså sinke. Det er hverken addition eller kvadratrod.

Hvad er det så? Fortæl os det nu.

Fra : Notion

Dato : 24-07-07 20:19

> [...]
> der modtager samme beløb.
> Det er også kendt at muhammedanerne har et overforbrug af øvrige

Kan du dokumenterer dine påstande

> Alt i alt er mit gæt at de koster dobbelt, selv når jeg ser bort fra deres
> kriminalitet.

hvilken kriminalitet snakker du om, og har du sammenlignet med den
kriminalitet der begås af danske kriminelle. Du er velkommen til at
dokumenterer dine påstande om dette.

Jeg kan hjælpe dig lidt med forståelse, bare sådan at dine fordomme ikke
trætter dig unødigt meget her i denne sommer, men næste sommer må du hjælp
dig selv.

Der er PT. omkring 20.000 muslimer på kontanthjælp.

Muslimsk arbejdsstyrke ligger pt på 190.000 heri er også medregnet alle som
studerer / skolesøgende.

Fra : @

Dato : 24-07-07 20:57

http://www.dreammodel.dk/pdf/R20040220.pdf

>hvilken kriminalitet snakker du om, og har du sammenlignet med den
>kriminalitet der begås af danske kriminelle.

indvandrernes og deres yngel i 2. og 3. generations
4dobbelte kriminalitet sammenlignet med danskeres

>Der er PT. omkring 20.000 muslimer på kontanthjælp.

og det dokumenterer du så lige

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Notion

Dato : 25-07-07 19:33

> http://www.dreammodel.dk/pdf/R20040220.pdf
Hmmmm

[DREAM har specificeret alle forudsætninger og beregningsmetoder. ABK har
derfor hverken ansvaret forden anvendte analysemetode, DREAMmodellen eller
de anvendte forudsætninger. Konklusioner, der præsenteresi analysen, er
alene DREAMs og kan ikke nødvendigvis tages som udtryk for ABKs vurdering.]
OG ???
[Det er klart, at der knytter sig en betydelig usikkerhed til beregninger,
der
rækker så langt ud i fremtiden. Beregningerne skal illustrere hvordan
offentlige udgifter og indtægter til indvandrere og efterkommere vil udvikle
sig, hvis indvandringen og udvandringen svarer til den, der er observeret
henholdsvis med og uden de ændringer, der følger af lovændringen. Endvidere
antages, at fremtidige indvandrere og efterkommere får en økonomisk adfærd,
der svarer til den, som de eksisterende indvandrere og efterkommere har.]

Og hvad skulle den fortælle. Nye tal siger at det hjælper at få en Dansk
uddannelse, hvorfor sørger V+K så ikke for at den mulighed gælder for alle.

> indvandrernes og deres yngel i 2. og 3. generations
> 4dobbelte kriminalitet sammenlignet med danskeres

Ja og hvad fortæller det, nemlig at denne regering sammen med DF ikke kan
tilbyde befolkningen en ordentligt integration af "udefra" kommende borger,
samt give en tilfredsstillet garanti for at de magter at sørge for en
rimelig sikkerhed i samfundet.

Det er kun gået ned af bakke, både med integration og med at samle familier
med anden etnisk baggrund end dansk, sådan at de kan "uddanne" sig på lige
fod med danske borger.

> og det dokumenterer du så lige

Brug DS så vil du se det. (rigtige tal)

Fra : @

Dato : 25-07-07 19:58

On Wed, 25 Jul 2007 20:33:00 +0200, "Notion"

>Ja og hvad fortæller det, nemlig at denne regering sammen med DF ikke kan
>tilbyde befolkningen

pladder og vås problemet - - hedder muhamedanisme

de eneste indvandrere som skiller sig endog meget tydeligt ud på
negativ måde er muhamedanere som taler arabisk eller urdu

der er ikke problemer med kinesere vietnamesere chilenere svenskere
thailændere philipinere eller tyskere

hvorfor har du så vanskeligt ved at indse det faktum at ikke bare i
Danmark men overalt er og bliver muhamedanere et stort problem for
deres omgivelser?

Fra : Notion

Dato : 26-07-07 20:32

> pladder og vås problemet - - hedder muhamedanisme

vås

> [...]
vås
> der er ikke problemer med kinesere vietnamesere chilenere svenskere

Det tror du, men er det ikke fordi du lukker dine øjne sammen med
problemvenerne ?? at lige netop fra disse grupper, kan du ikke se problemer,
da det vil skabe kaos i din verden, hvis det ikke kun er muslimer som gør
skade i verden

> hvorfor har du så vanskeligt ved at indse det faktum at ikke bare i
> Danmark men overalt er og bliver muhamedanere et stort problem for
> deres omgivelser?

I din verden vil de altid være et problem, ellers ville du have et problem.

Fra : @

Dato : 26-07-07 22:39

On Thu, 26 Jul 2007 21:32:19 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>vås

nej det er fakta som er bevist gennem mere end 1450 år

>vås
>
>Det tror du,

nej det ved jeg

>I din
<klip personrelateret udenomsvås>

hvorfor har du så vanskeligt ved at indse det faktum at ikke bare i
Danmark men overalt er og bliver muhamedanere et stort problem for
deres omgivelser?

prøv at læse verdenshistorie og du vil finde ud af at muhamedanisme er
lig med over 1450 års problemer for muhamedanernes omgivelser

Fra : Notion

Dato : 27-07-07 20:19

> nej det er fakta som er bevist gennem mere end 1450 år

> nej det ved jeg

nej du ved ikke en skid. Du tror, bare fordi der ikke skrives om det i
avisen, så er der ikke problemer med dem. Jeg kan kun opfordre dig til at få
lidt mere indsigt i landet problemer og ikke kun forholde dig til hvad folk
sender til dig.

Det er rigtig der er mindre problemer med disse folkeslag, men at der ikke
er problemer med dem er løgn. Du bliver nød til at sætte dig ind i noget
mere konkret viden, om samfundet rigtige problemer.

> <klip personrelateret udenomsvås>
>
> hvorfor har du så vanskeligt ved at indse det faktum at ikke bare i
> Danmark men overalt er og bliver muhamedanere et stort problem for
> deres omgivelser?

Nej det er kun i dine verden der er problemer.

> prøv at læse verdenshistorie og du vil finde ud af at muhamedanisme er
> lig med over 1450 års problemer for muhamedanernes omgivelser

Nej du fantaserer dig gennem din hverdag, den ulv du tror du ser, den er kun
i din fantasi.

Fra : @

Dato : 28-07-07 00:06

On Fri, 27 Jul 2007 21:18:43 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>nej du ved ikke en skid

så find du for en gangs skyld noget dokumentation for at der er
problemer med ikke-muhamedanske indvandrere i danmark

kan du det

eller kan du som sædvanlig intet andet en at være ubegavet dum og
påståelig

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 10:33

> så find du for en gangs skyld noget dokumentation for at der er
> problemer med ikke-muhamedanske indvandrere i danmark

åhhh @du er sku da for dum, tror du virkelig "vi" danske er noget så gode og
at vi ikke laver problemer i samfundet ... Læs for fanden den daglige avis
og bedøm selv.

> kan du det
Ja da.
[Nævnet stadfæstede den 11. oktober 2000 Udlændingestyrelsens afgørelse
vedrørende en mandlig statsborger fra Vietnam, født i 1961. Indrejst i
september 1981. Ved Østre Landsrets ankedom fra december 1998 blev ansøgeren
for overtrædelse af straffelovens § 191 m.v., idømt fængsel i 3 år og 6
måneder og udvist med indrejseforbud for bestandig. Ved dommens bestemmelse
om udvisning bortfaldt ansøgerens opholdstilladelse efter udlændingelovens §
7. Flygtningenævnet lagde i overensstemmelse med laisser-passer/visa af 30.
juli 1981 fra den danske ambassade i Beijing til grund, at ansøgeren var
vietnamesisk statsborger. Ansøgeren, der var etnisk kineser, henviste til,
at han illegalt udrejste til Kina og herved havde unddraget sig
militærtjeneste. Ansøgeren henviste endvidere til, at myndighederne i sin
tid overfor familien gav udtryk for, at han var taget til Kina for at
modarbejde styret i Vietnam. Efter de foreliggende baggrundsoplysninger
fandt Flygtningenævnet ikke, at ansøgerens kinesiske afstamning, eller det
forhold, at han havde unddraget sig militærtjeneste, ville medføre, at han
ved en tilbagevenden til Vietnam ville blive udsat for asylrelevante
reaktioner. Nævnet fandt endvidere efter baggrundsoplysningerne heller ikke
grundlag for at antage, at ansøgeren ved en tilbagevenden ville være i
risiko for sådanne reaktioner som følge af den illegale udrejse af Vietnam
og bemærkede i den forbindelse, at ansøgeren, der udrejste som 16-årig, ikke
på nogen måde havde udført oppositionel virksomhed rettet mod Vietnam.
Flygtningenævnet kunne herefter tiltræde, at ansøgeren kunne udsendes af
Danmark jf. udlændingelovens § 31, og stadfæstede derfor
Udlændingestyrelsens afgørelse. BR9/162]

[Nævnet stadfæstede den 13. marts 2000 Udlændingestyrelsens afgørelse
vedrørende en mandlig statsborger fra Burundi, født i 1964. Indrejst i
september 1992. I 1994 blev ansøgeren af Flygtningenævnet meddelt
opholdstilladelse i medfør af udlændingelovens § 7, stk. 1. Ved Østre
Landsrets dom af 18. marts 1997 blev ansøgeren idømt 7 års fængselsstraf for
overtrædelse af straffelovens § 191 samt udvist med indrejseforbud for
bestandig. Ved dommens bestemmelse om udvisning bortfaldt ansøgerens
opholdstilladelse efter udlændingelovens § 7. Ved indrejsen i Danmark
forklarede ansøgeren, at han var etnisk hutu, og at han i hjemlandet havde
været fængslet, beskyldt for at have skjult våben til brug for politiske
aktiviteter. Under ansøgerens ophold i Danmark var hans søsters bopæl i
hjemlandet blevet opsøgt af militærpersoner af tutsiafstamning, der dræbte
alle tilstedeværende. Ved en eventuel tilbagevenden frygtede ansøgeren at
blive dræbt af tutsierne, der nu havde magten i hjemlandet. Flygtningenævnet
lagde til grund, at ansøgeren isoleret set var omfattet af udlændingelovens
§ 7, stk. 1. Flygtningenævnet kunne tiltræde, at der efter karakteren og
grovheden af den af ansøgeren begåede kriminalitet, for hvilken der var
udmålt en straf på fængsel i 7 år, forelå sådanne særlige grunde, at
ansøgeren i medfør af udlændingelovens § 10, stk. 2, meddeltes afslag på sin
ansøgning om opholdstilladelse i medfør af udlændingelovens § 7. Nævnet
besluttede videre, at ansøgeren under henvisning til, at han ved en
tilbagevenden til Burundi risikerede forfølgelse som omhandlet i
udlændingelovens § 7, stk. 1, ikke kunne udsendes tvangsmæssigt til Burundi
eller til et land, hvor han ikke var beskyttet mod videresendelse til
Burundi, jf. udlændingelovens § 31, stk. 1. BR9/167 ]

> eller kan du som sædvanlig intet andet en at være ubegavet dum og
> påståelig

Led selv efter flere og fra andre lande, altså hvis din egen overbevisning
kan bære det, husk det kommer gennem øjnene

Ja hvem af os 2 viser nu hvem som er ubegavet LOL .. du er sku så let at
smide i en kjole, PS. skal jeg lade dig komme ud til et par burkapiger ....
lol

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-07 00:55

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>
> I din verden vil de altid være et problem, ellers ville du have et
> problem.
Voldkriminalitet stiger bevisligt særlig meget pga de endnu relativ få
muslimer

Det kan blive til en eksplosiv stigning når de bliver del af vort politi, og
dertil kommer terror-risiko.

Værre end de mange milliarder vi hælder i kloakken , er risikoen for en
magtovertagelse og koranstyring.

Fra : Notion

Dato : 29-07-07 10:34

> [...]
> og dertil kommer terror-risiko.
>
> Værre end de mange milliarder vi hælder i kloakken , er risikoen for en

Denne nyangst, kan afhjælpes.

Fra : @

Dato : 24-07-07 16:11

On Tue, 24 Jul 2007 10:29:24 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

>Så oven i skal vi altså lægge værdien af de varer, som flygtninge og
>indvandrere importerer?

kan eller vil du ikke se at der er en forskel på bistandsklienter som
returnerer en stor del af deres sociale ydelser til statskassen via
f.eks. tobaks- og alkoholafgifter og så bistandsklienter som sender
penge ud af landet?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 24-07-07 18:57

"@" <1@invalid.net> wrote in message
> [...]
> returnerer en stor del af deres sociale ydelser til statskassen via
> f.eks. tobaks- og alkoholafgifter og så bistandsklienter som sender

Hvorfor spørger du om det? Har du slet ikke opfattet, hvad diskussionen
handler om?

Fra : @

Dato : 24-07-07 20:03

On Tue, 24 Jul 2007 19:56:49 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message
>
>Hvorfor spørger du om det?

nå det kunne du ikke svare på,

subjectlinien er misvisnede

da de 40% der tales om er 40% af de sociale udgifter

og det lyder temmelig sansynligt at de bliver "brugt" af indvandrere
og deres yngel

Fra : Notion

Dato : 24-07-07 20:22

> [...]
>
> da de 40% der tales om er 40% af de sociale udgifter
>
> og det lyder temmelig sansynligt at de bliver "brugt" af indvandrere

ak ja du må have det forfærdeligt til hverdag. Håber ikke du tror for meget
på dig selv.

Fra : @

Dato : 24-07-07 21:00

On Tue, 24 Jul 2007 21:22:09 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>ak ja du må have det forfærdeligt til hverdag. Håber ikke du tror for meget
>på dig selv.

nå har du nu igen intet andet end tåbeligt personfnidder at komme med?

Fra : Notion

Dato : 25-07-07 19:35

> nå har du nu igen intet andet end tåbeligt personfnidder at komme med?

Du har smidt over 2000 indlæg i år og har du fremkommet med noget
brugbart...

Jeg spørger dig direkte, så hvordan kan det være personfnidder ???

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-07-07 07:39

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> nå det kunne du ikke svare på,

Jo, men det er 110% irrelevant. Derfor vil jeg ikke svare på det nu. Stil
det i en anden tråd, og jeg skal gerne svare.

og det lyder temmelig sansynligt at de bliver "brugt" af indvandrere
> og deres yngel

Ja, når man stemmer på Dansk Folkeparti, lyder det nok sandsynligt.