Ud med lortet.
Fra : JBH

Dato : 21-07-07 19:38

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article320534.ece

Hvorfor fanden skal vi skatteborgere brødføde sådan et svin.

mvh
JBH

Fra : Pjensen73

Dato : 21-07-07 20:54

Den Sat, 21 Jul 2007 20:37:34 +0200 skrev JBH:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article320534.ece
>

> Hvorfor fanden skal vi skatteborgere brødføde sådan et svin.
>
> mvh
> JBH

Det skal vi, fordi halalhipierne siger det.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 21-07-07 21:02

On Sat, 21 Jul 2007 20:37:34 +0200, JBH wrote:

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article320534.ece
>

> Hvorfor fanden skal vi skatteborgere brødføde sådan et svin.

De skal sgu klippe ørene af svinet, inden de smider ham hjem.

--
Christiania, en skamplet på en dejlig by.

Fra : Peter Heide

Dato : 21-07-07 23:14

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i meddelelsen

> De skal sgu klippe ørene af svinet, inden de smider ham hjem.

Højre-radikale plejer at sætte pris en potensforlænger(en voldsom vuf) ;er
I sikker
på det ikke er een af jeres egne svin I sidder og hidser jer op over ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-07-07 23:35

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Højre-radikale plejer at sætte pris en potensforlænger(en voldsom vuf)
> ;er I sikker
> på det ikke er een af jeres egne svin I sidder og hidser jer op over ?

Du får prisen for denne måneds røde stereotypi:

hundeejer = højreorienteret

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 21-07-07 23:46

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Du får prisen for denne måneds røde stereotypi:
>
> hundeejer = højreorienteret

Den almindelige hundeejer sætter ikke pris (ulovlige)angrebs/kamp-hunde;som
til gengæld
er meget populære i svagt begavet kredse.For det meste til dem der har
kraftige smasmer
i højre arm.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 01:32

On Sun, 22 Jul 2007 00:46:28 +0200, Peter Heide wrote:

> Den almindelige hundeejer sætter ikke pris (ulovlige)angrebs/kamp-hunde

Nu er hunderace eller dyre type uden betydning, svinet har mishandlet et
dyr, men det mener du altså er iorden, det er jo til at brække sig over.

For god ordens skyld, vil jeg lige nævne, jeg har ikke hund og får det
heller aldrig, kan ikke udstå hunde, men derfor synes jeg stadig ikke de
skal mishandles, har man et dyr, behandler man det godt, men det er du så
ikke enig i.

--
Christiania, en skamplet på en dejlig by.

Fra : Peter Heide

Dato : 22-07-07 02:47

> [...]
> skal mishandles, har man et dyr, behandler man det godt, men det er du så

Du er sgu´ da en kæmpe idiot.

Hvor har jeg skrevet det er iorden at mishandle et dyr ?

Jeg vegetar pgra den måde industrien behandler det du sikkert propper i
kæften.

Så op i røven med din dobbeltmoral !

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 04:54

On Sun, 22 Jul 2007 03:47:01 +0200, Peter Heide wrote:

> Hvor har jeg skrevet det er iorden at mishandle et dyr ?

I linien over denne, der skriver du jo tydeligt at I ikke sætter pris på
"ulovlige hunde" og da det er skrevet i en tråd om en hund der er blevet
mishandlet, så må det jo være det du mener.

> Jeg vegetar pgra den måde industrien behandler det du sikkert propper i
> kæften.

Gabbb, hvor er du hellig.

> Så op i røven med din dobbeltmoral !

Tror nok nærmere det er dig der er dobbeltmoralsk/hykler

--
Peter Heile - NEJ TAK.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 05:08

On Sun, 22 Jul 2007 03:47:01 +0200, Peter Heide wrote:

> Jeg vegetar pgra den måde industrien behandler det du sikkert propper i
> kæften.

Lige et par tillægs spørgsmål, bruger du
sæbe/vaskepulver/skyllemiddel/deodorant/tandpasta/fortsæt selv...

Er du ryger?

Du ved godt hvad alle de ting bliver testet på, er du naiv eller hykler.

--
Peter Heile - NEJ TAK.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-07-07 06:35

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> [...]
>
> Er du ryger?
>
> Du ved godt hvad alle de ting bliver testet på, er du naiv eller hykler.

Personligt er jeg kødæder da jeg ikke kan tolere den måde industrien
slagter forsvarsløse planter på.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 06:41

On Sun, 22 Jul 2007 07:35:27 +0200, Peder B. Pels wrote:

> Personligt er jeg kødæder da jeg ikke kan tolere den måde industrien
> slagter forsvarsløse planter på.

Jeg har det på same måde, skandaløst hvad de små stakler skal igennem :)

--
mvh.

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 14:36

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke enig i.
>

> --
> Christiania, en skamplet på en dejlig by.

Jeg Hader rotter! Bare tanken om rotter, gi'r mig kvalme! - Men at klippe
den i ørerne, det er dyrplageri. Det gør man bare ikke. Uanset hvilket dyr
vi taler om. Vedkommende, der gør den slags burde have samme behanling.
Gad vide, hvad Van Gogh havde gjort, siden han mistede et øre...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 19:06

On Sun, 22 Jul 2007 15:35:33 +0200, Sanne wrote:

> [...]
> vi taler om. Vedkommende, der gør den slags burde have samme behanling.
> Gad vide, hvad Van Gogh havde gjort, siden han mistede et øre...

Rotter er ellers både renlige og meget sociale dyr :)

Du har helt ret, det er sygt hvad folk kan finde på at gøre ved dyr, de
skulle have samme behandling.

Van gogh, hmmm, tror han var lidt for glad for piger, men hvem kan fortænke
ham i det ;)

--
mvh.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-07-07 08:06

Peter Heide wrote:
> [...]
> (ulovlige)angrebs/kamp-hunde;som til gengæld
> er meget populære i svagt begavet kredse.For det meste til dem der har

Den almindelige hunderejer sætter OGSÅ pris på muskelhunde, og antallet af
dem stiger hele tiden.
Det er almindeligt at tro, at det KUN er ejerens skyld når disse hundetyper
går amok.

En af mine hundelufterbekendte, en teenagepige, er lige blevet angrebet af
sin muskelhund og bidt i ansigtet, - den er nu aflivet.

Alm teenagere synes også det er sejt at "styre" en muskelhund". Disse hunde
skal jo bare have kærlighed og omsorg, så er de så blide som lam, - tror
man.

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 14:32

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Du får prisen for denne måneds røde stereotypi:
>
> hundeejer = højreorienteret
>
> Mvh
> Martin

Spørg en hvilken somhelst pittbull-ejer, og han vil sige, at han er
højreorienteret.

Fra : JBH

Dato : 22-07-07 00:47

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ;er I sikker
> på det ikke er een af jeres egne svin I sidder og hidser jer op over ?

Er der slet ingen huller i din uvidenhed ?

Indvandrere og kamphunde....Mærkeligt nok har disse muslimer ikke noget mod
kamphunde, selvom hunden (ligesom grisen) anses for at være uren. (Selv
Peter plys tegneserierne er bandlyst pga. Grisling)

/JBH

Fra : Peter Heide

Dato : 22-07-07 01:12

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> mod kamphunde, selvom hunden (ligesom grisen) anses for at være uren.
> (Selv Peter plys tegneserierne er bandlyst pga. Grisling)

Måske det er et af de få tilfælde hvor jeres kronraget venner med kamphund
har
noget tilfælles muslimer med samme interesse ?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 01:33

On Sun, 22 Jul 2007 01:46:32 +0200, JBH wrote:

> Er der slet ingen huller i din uvidenhed ?

Nej, Peter Heile har ingen huller i sin uvidenhed, desværre.

--
mvh.

Fra : John

Dato : 22-07-07 01:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Nej, Peter Heile har ingen huller i sin uvidenhed, desværre.

PH er blot alternativt begavet :)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-07-07 01:51

On Sun, 22 Jul 2007 02:49:07 +0200, John wrote:

> PH er blot alternativt begavet :)

:)

--
mvh.

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 14:15

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> De skal sgu klippe ørene af svinet, inden de smider ham hjem.
>

> --
> Christiania, en skamplet på en dejlig by.
Hold kæft hvor bli'r jeg rasende, når jeg læser den slags! Ja! Ud med
idioten!!! Hellere i dag end i morgen.