diskoteksproblemer skyldes muslimer
Fra : Jakob

Dato : 21-07-07 12:51

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7648742.html?forside

Langt de fleste problemer på diskotek­erne kan relateres til en gruppe
af unge, muslimske indvandrere

Os der har haft vores gang på diverse diskoteker kan da også kun nikke
genkendende til denne beskrivelse. De har simpelthen en adfærd som er
uforenelig med et hyggeligt diskoteksmiljø.

Jeg ved ikke hvad helvede der er galt i hovederne på så mange 2´g´ere,
men det er i hvert umuligt at "have dem med i byen" :l

Fra : @

Dato : 21-07-07 16:44

On Sat, 21 Jul 2007 13:50:43 +0200, Jakob <native@able.com> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7648742.html?forside
>
>Langt de fleste problemer på diskotek­erne kan relateres til en gruppe
>af unge, muslimske indvandrere

det er sgu da en gammel nyhed

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : vvv

Dato : 22-07-07 21:14

"Jakob" <native@able.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> genkendende til denne beskrivelse. De har simpelthen en adfærd som er
> uforenelig med et hyggeligt diskoteksmiljø.

Et hyggeligt diskoteksmiljø? findes det?

vv

Fra : Rane

Dato : 23-07-07 08:28

On Sun, 22 Jul 2007 22:14:25 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>Et hyggeligt diskoteksmiljø? findes det?

Jada. Eller henviser du til at denne gruppe af ballademagere er så
landsdækkende at det er slut med hyggelige diskoteksmiljøer?

Fra : vvv

Dato : 23-07-07 09:06

"Rane" <ranemandenSLET@gmailSLET.com> skrev i en meddelelse

> Jada. Eller henviser du til at denne gruppe af ballademagere er så
> landsdækkende at det er slut med hyggelige diskoteksmiljøer?

Næ. det er bare aldrig lykkedes mig at finde et hyggeligt diskotek. Jeg
kender hyggelige værtshuse, og cafeer, men diskoteker er da ikke hyggelige.

vv

Fra : Bo A

Dato : 23-07-07 09:18

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Jakob" <native@able.com> skrev i en meddelelse

> Et hyggeligt diskoteksmiljø? findes det?
>
> vv

Ja, hvis muslimer holder sig væk!

Fra : vvv

Dato : 23-07-07 10:08

"Bo A" <Men@men> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis muslimer holder sig væk!

Ja, uh hvor vi hygger blandt 18 årige stive tøser og fyrer med for meget
voks i håret. Diskoteker er et klamt kødmarked og bliver aldrig hyggelige,
hverken med eller uden muslimer.

vv