At Arafat den legendariske leder døde af a~
Fra : Abdullah Rahman

Dato : 21-07-07 09:35

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/256787

For første gang siden præsident Yassir Arafats død i oktober 2005 siger
ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.

Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder
bliver bagvasket.

Danskersvin!!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-07-07 09:53

"Abdullah Rahman" <abdullah@ge.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.
>
> Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder

Ja, han var mere svin end præsident................

Fra : @

Dato : 21-07-07 11:31

On Sat, 21 Jul 2007 10:53:26 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Abdullah Rahman" <abdullah@ge.com> skrev i en meddelelse

> Ja, han var mere svin end præsident................

men var han dansker

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Pjensen73

Dato : 21-07-07 10:53

Den Sat, 21 Jul 2007 10:35:02 +0200 skrev Abdullah Rahman:

> Danskersvin!!

Når du syntes at danskerne er nogle svin, hvorfor flytter du så ikke til
et muslimskland?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-07-07 11:19

On 21 Jul 2007 09:53:18 GMT Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
sent the following smoke signals:

>Når du syntes at danskerne er nogle svin, hvorfor flytter du så ikke til
>et muslimskland?

Smid trollen i filteret.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 18:02

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Når du syntes at danskerne er nogle svin, hvorfor flytter du så ikke til
> et muslimskland?

Nå, så behøver jeg ikke at skrive det... - Gør det alligevel...
Når du synes sådan, at danskerne er nogle svin, HVORFOR flytter du så ikke
til et muslimsk land?
VI har ikke brug for et muslimsvin som dig!
Muslimsvin er der for mange af, i Danmark! Smut!!!!

Fra : hanzen

Dato : 21-07-07 10:56

> [...]
> ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.
>
> Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder

Muhamedanske personligheder? En hujende flok fanatikere er de.
Bagvasket? Nej. Sandheden om de muhamedanske båtnakker.
--
hilzen
hanzen

Fra : Kert Rats

Dato : 21-07-07 12:39

> [...]
> ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.
>
> Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder

Muhamserne gør sig mere og mere til grin - nu også Abdullah Rahman, eller
hvad han hedder.
Fortsæt endelig - muhamser-karl.

Venligst

Kert Rats

Fra : hanzen

Dato : 21-07-07 13:48

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "Abdullah Rahman" <abdullah@ge.com> skrev i en meddelelse

> Muhamserne gør sig mere og mere til grin - nu også Abdullah Rahman, eller
> hvad han hedder.
> Fortsæt endelig - muhamser-karl.

Det er det eneste positive ved muhamserne.
De er ufrivilligt morsomme
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Kert Rats

Dato : 21-07-07 15:50

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det eneste positive ved muhamserne.
> De er ufrivilligt morsomme

Ja, nemlig, og det bedste er, at de ikke er klar over det.
Derfor er de helt til grin.

Venligst

Kert Rats

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 18:04

> [...]
>
> "Abdullah Rahman" <abdullah@ge.com> skrev i en meddelelse

> Muhamserne gør sig mere og mere til grin - nu også Abdullah Rahman, eller

De gør sig selv mere og mere til grin. De er rædsomme mennesker!

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 14:32

On Sat, 21 Jul 2007 10:35:02 +0200, "Abdullah Rahman"
<abdullah@ge.com> wrote:

> [...]
>ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.
>
>Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder

Hvor VED du fra at historien ikke er sand...???

Han kunne jo være blevet smittet ved en blodtransfussion...

>Danskersvin!!

Det var altså en ledende palæstinenser der har sagt det....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-07-07 16:25

"Abdullah Rahman" skrev i en meddelelse

Snip:

Hvorfor i alverden skriver du ikke bare under dit eget navn ?, som jo er
Flemming Steensgaard

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Sanne

Dato : 22-07-07 18:07

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46a22549$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Snip:
>
> Hvorfor i alverden skriver du ikke bare under dit eget navn ?, som jo er

Hvor ved du det fra? Det er så Flemming Steensgaard der er et
"danskersvin"...
Jeg nyder ellers både Tulip og de forskellige danske svineprodukter
Men muhamedanersvin, - dem nyder jeg ikke!

Fra : @

Dato : 21-07-07 16:40

<abdullah@ge.com> wrote:

>http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/256787
>
>For første gang siden præsident Yassir Arafats død i oktober 2005 siger
>ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.

den udtalelse må denne ledende person jo så selv rode med, er den
usand er manden jo stemplet som løgner

>Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder
>bliver bagvasket.

dem du kalder personligheder

er det dem som på bedste forbrydermaner sørger for at flytte flere
milliarder af borgernes penge ind på egen konto, som Arafat gjorde?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-07-07 17:07

> [...]

> ledende palæstinenser, at den legendariske leder døde af aids.
>
> Man kan ikke længere åbne en avis uden at store muslimske personligheder

Troll alert.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk