Farvel, DR, farvel medielicens
Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-07-07 22:24

http://newz.dk/forum/item/71702/#first

"En ny menings°©måling, som analyseinstituttet Zape°©ra.com har
foretaget for MetroXpress, viser at 25% af danskerne ikke ville betale
for DR hvis det var en betalingskanal.

Merethe Eckhardt, underdirektør i DR Medier, kan ikke se hvad danskerne
er utilfredse med, da 90 procent af danskerne ifølge DR's tal, bruger
mindst et af DR's medier om ugen."

***

Til helvede med Brian Mikkelsen og hans medielicens.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Pjensen73

Dato : 20-07-07 22:28

Den Fri, 20 Jul 2007 23:23:36 +0200 skrev Peder B. Pels:

> [...]
> mindst et af DR's medier om ugen."
>
> ***
>
> Til helvede med Brian Mikkelsen og hans medielicens.

Jeg er næsten sikker på, at hvis DR blev en betalingskanal, ligesom TV3,
så ville DR ikke overleve.
Måske skulle DR prøve at være upartisk.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 00:25

On Fri, 20 Jul 2007 23:23:36 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

> [...]
>
>Merethe Eckhardt, underdirektør i DR Medier, kan ikke se hvad danskerne
>er utilfredse med, da 90 procent af danskerne ifølge DR's tal, bruger

hende Merethe er da snot hamrende dum.... Det er da ikke noget
argument at mange bruger noget de alligevel har betalt for....

Fra : N_B_DK

Dato : 21-07-07 01:31

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> hende Merethe er da snot hamrende dum.... Det er da ikke noget
> argument at mange bruger noget de alligevel har betalt for....

Det forklarer da hvorfor deres økonomi er som den er *G*

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-07-07 12:55

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse
> http://newz.dk/forum/item/71702/#first
>
> "En ny menings°©måling, som analyseinstituttet Zape°©ra.com har
> foretaget for MetroXpress, viser at 25% af danskerne ikke ville betale
> for DR hvis det var en betalingskanal.

Men 75% vil altså gerne.

Jan

Fra : Snuden

Dato : 21-07-07 13:49

On Sat, 21 Jul 2007 13:54:30 +0200, "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

>"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

>Men 75% vil altså gerne.

Så lad de 75% betale for det. Vi andre kan så spare den udgift og
samtidig få nøjagtig de samme nyheder mv. serveret fra andre
leverandører. Gratis hos nogen, *selvvalgt* betaling hos andre.
--
Snuden

Fra : @

Dato : 21-07-07 16:46

On Sat, 21 Jul 2007 13:54:30 +0200, "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

>"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

>Men 75% vil altså gerne.

måske,

men nogle af dem ville sikkert spare de 200 kr. hvis de fik muligheden

de trofaste er sansynligvis pensionister (får de ikke rabat?)

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : N_B_DK

Dato : 21-07-07 22:44

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> måske,
>
> men nogle af dem ville sikkert spare de 200 kr.

Licensen er noget mere end 200,- (nærmere de 2100)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 22-07-07 19:21

On Sat, 21 Jul 2007 23:43:53 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> wrote in message

>Licensen er noget mere end 200,- (nærmere de 2100)

pr. måned??

Fra : N_B_DK

Dato : 22-07-07 19:29

> pr. måned??

Licens plejer da at være pr 1/2år, og ikke på månedsbasis.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-07 13:40

In article <46a1f3f1$0$25441$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan
Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> says...

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> Men 75% vil altså gerne.

Nej, 55% vil gerne, 45% vil have det bliver en valgfri(!) betalings
kanal.

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-07 13:39

In article <1i1koy3.copm6y4fr8ysN%peter@nospamplease.dk>,
peter@nospamplease.dk says...
> Til helvede med Brian Mikkelsen og hans medielicens.

Hov hov, det er skat på internettet - første land i verden med det!