Slå smileyerne op på nettet
Fra : Peter B. P.

Dato : 19-07-07 23:59

....her:

http://www.findvej.dk/smiley

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Heide

Dato : 20-07-07 01:31

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i meddelelsen
news:1i1iyph.1fx46yx1un835bN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> ...her:
>
> http://www.findvej.dk/smiley
>
> --
*Skide* godt link. Så fandt jeg ud af hvorfor jeg havde ondt i mavsen
forleden.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-07-07 07:50

Peter Heide wrote:
> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i meddelelsen

> *Skide* godt link. Så fandt jeg ud af hvorfor jeg havde ondt i mavsen
> forleden.

hvor var du da henne?

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Peter Heide

Dato : 20-07-07 12:18

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> hvor var du da henne?

bagel and indian takeaway.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-07-07 13:14

Peter Heide wrote:
> "Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> bagel and indian takeaway.

hmm.. aner ik hvor det er...

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 08:54

On Fri, 20 Jul 2007 00:58:48 +0200, peter@DIESPAMMERSCUM.dk (Peter B.
P.) wrote:

>...her:
>
>http://www.findvej.dk/smiley

Man skal bare huske ikke kun at kigge på smileyen, men også på selve
rapporten.... Jeg checkede for sjov det eneste sted her i byen med sur
smiley http://smiley.fdir.dk/Frameset.aspx?region=08&aktlbnr=80179835

Jeg har aldrig været der, men den sure smiley er fordi de mangler et
stykke papir...

Fra : Jim Andersen

Dato : 20-07-07 10:54

S.A.Thomsen wrote:
> [...]
> smiley http://smiley.fdir.dk/Frameset.aspx?region=08&aktlbnr=80179835
>
> Jeg har aldrig været der, men den sure smiley er fordi de mangler et

Ikke helt korrekt. Den er der fordi der STADIG mangler et stykke papir.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 11:07

Hvad er den store forskel...???

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-07-07 11:27

S.A.Thomsen wrote:

> Hvad er den store forskel...???

at de har jo allerede een gang fået at vide at "det stykke papir" skal laves
/ være tilstede...

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 11:10

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> smiley http://smiley.fdir.dk/Frameset.aspx?region=08&aktlbnr=80179835
>
> Jeg har aldrig været der, men den sure smiley er fordi de mangler et

Ja, det kan være helt ubetydelig ting, der er årsagen til en ikke helt
glad smiley.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-07-07 11:26

Holst wrote:

> Ja, det kan være helt ubetydelig ting, der er årsagen til en ikke helt
> glad smiley.

i det her tilfælde også: "Der mangler en ny gulvbelægning, så gulvet bliver
vaskbart"

hvor lækkert er det lige?

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 12:20

Rasmus M. Jensen wrote:

> i det her tilfælde også: "Der mangler en ny gulvbelægning, så gulvet bliver
> vaskbart"

Ja, gulvtæpper er ikke så hensigtsmæssige i et køkken.

> hvor lækkert er det lige?

3?

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-07-07 13:15

Holst wrote:

> Ja, gulvtæpper er ikke så hensigtsmæssige i et køkken.

hehe...

> 3?
2-j800 vil jeg mene..

Fra : Lars Christensen

Dato : 20-07-07 11:59

On Fri, 20 Jul 2007 12:09:42 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Ja, det kan være helt ubetydelig ting, der er årsagen til en ikke helt
>glad smiley.

Er det en ubetydelig ting at medarbejderne i virksomheden ikke har/er
blevet tilmeldt hygiejne kursus (det kan klares online, med en
afsluttende skriftlig prøve)

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-07-07 12:16

"Lars Christensen" <lars@snot.invalid> skrev i meddelelsen

> Er det en ubetydelig ting at medarbejderne i virksomheden ikke har/er
> blevet tilmeldt hygiejne kursus (det kan klares online, med en
> afsluttende skriftlig prøve)

Ja, vi må endelig støtte varmlufts-industrien så vi hurtigst muligt får et
samfund af skingrende sindssyge neurotikere. Det er nemlig syyyynd for dem
at de ikke bliver respekteret.

Mvh
Martin

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 12:21

Lars Christensen wrote:

> Er det en ubetydelig ting at medarbejderne i virksomheden ikke har/er
> blevet tilmeldt hygiejne kursus (det kan klares online, med en
> afsluttende skriftlig prøve)

Der kan naturligvis også være væsentlige ting, der ligger til grund for
en ikke-glad smiley.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-07-07 16:02

> Er det en ubetydelig ting at medarbejderne i virksomheden ikke har/er
> blevet tilmeldt hygiejne kursus (det kan klares online, med en
> afsluttende skriftlig prøve)

Hvad gør folk dog i eget køkken, hvis de ikke har været på hygiejnekursus?

Mvh Maria

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 16:07

Maria Frederiksen wrote:

> Hvad gør folk dog i eget køkken, hvis de ikke har været på hygiejnekursus?

De laver mad.

Og dernæst tager de måske en dag på toilettet med tyndskid.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 18:49

On Fri, 20 Jul 2007 17:07:13 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>De laver mad.
>
>Og dernæst tager de måske en dag på toilettet med tyndskid.

Jeg har sgu aldrig fået tyndskid af at spise min egen hjemmelavede
mad...

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-07-07 19:40

> De laver mad.

Enig

> Og dernæst tager de måske en dag på toilettet med tyndskid.

Aldrig.
Blot almindelig omgang med køkkenets rutiner under opvæksten gør at man har
en masse viden om hygiejne i et køkken. Det går ikke tabt fordi man en dag
står i en grillbar.

Mvh Maria

Fra : jytte jensen

Dato : 20-07-07 20:06

> [...]
> har en masse viden om hygiejne i et køkken. Det går ikke tabt fordi man en

Nogle gange er det meget unge der står der.
Så engang en gang "håndvask" på et sted hvor man kunne købe sandwish.
Det forgik ved hun lige drønede fingerspidserne igennem en løbende hane. Og
det var så det. Der efter lavede hun sandwich og tog mod penge.

Kan være hun også kløede sig i røven på et tidspunkt ??

Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-07-07 21:30

In news:lI7oi.58$qj6.0@news.get2net.dk,
jytte jensen <missmerkur@tele.dk> typed:
> [...]
> penge.
> Kan være hun også kløede sig i røven på et tidspunkt ??

LOL Det lyder da vældig appetitligt Det er nok med det "in
mente" at jeg helst spiser hjemme hos mig selv.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-07-07 00:49

"jytte jensen" <missmerkur@tele.dk> wrote in

> [...]
> Det forgik ved hun lige drønede fingerspidserne igennem en løbende
> hane. Og det var så det. Der efter lavede hun sandwich og tog mod

Var på en Sunset Boulevard for nylig - den unge tøs der stod og "byggede"
maden tog nogle engangshandsker på for at lave en menu og så kørte hun lige
fingrene gennem håret for at sætte det... Så meget for engangshandsker...

Hvis man er lidt opmærksom på madsteder ka man se mange ting der ikke burde
ske sådanne steder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-07-07 20:13

"Maria Frederiksen" skrev i en meddelelse

> Aldrig.
> Blot almindelig omgang med køkkenets rutiner under >opvæksten gør at man
> har en masse viden om hygiejne i et køkken. Det går ikke >tabt fordi man
> en dag står i en grillbar.

Nu er det jo ikke kun det det handler om !
Må en pølsemand skære løg om tirsdagen og sætte dem på køl til om Onsdagen
hvis han har skåret for mange ?.
Må pølsemanden opbevare brød på køl sammen med pølser o.s.v o.s.v .
den slags spørgsmål er der tusind af !, mange af tingene er
lovkrav .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Holst

Dato : 20-07-07 20:15

Maria Frederiksen wrote:

> Blot almindelig omgang med køkkenets rutiner under opvæksten gør at man har
> en masse viden om hygiejne i et køkken. Det går ikke tabt fordi man en dag
> står i en grillbar.

Nu er det meget forskelligt, hvad folk lærer i køkkenerne derhjemme.

Jeg har mødt folk, som aldrig har lavet mad tidligere, når de flytter
hjemmefra - bortset lige fra skolekøkkenet. Sådanne mennesker søger også
studiejobs i grillbaren.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-07-07 20:12

> Jeg har mødt folk, som aldrig har lavet mad tidligere, når de flytter
> hjemmefra - bortset lige fra skolekøkkenet. Sådanne mennesker søger også
> studiejobs i grillbaren.

Hmm. Jeg vidste godt at nogle unge ikke ved hvad der er op og ned på
vaskemaskinen, men heller ikke kender et køkken? Står mor så og laver mad
til hele banden som i gamle dage?

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 18:47

Falder døde om...???

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-07-07 19:41

> Falder døde om...???

Nej, vel?

Mvh Maria

Fra : jytte jensen

Dato : 20-07-07 20:03

> Hvad gør folk dog i eget køkken, hvis de ikke har været på hygiejnekursus?
>
> Mvh Maria

Tjah. Men de udsætter ikke betalende kunder for svineriet.

Jytte

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-07-07 20:13

> Tjah. Men de udsætter ikke betalende kunder for svineriet.

Næ, men jeg vidste faktisk ikke at en person over 18 år kunne være uden
viden om de mest banale ting i et køkken.

Mvh Maria

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-07 08:29

> Næ, men jeg vidste faktisk ikke at en person over 18 år kunne være uden
> viden om de mest banale ting i et køkken.

Du kender ikke meget til familielivet i dagens danmark kan jeg forstå.

- Martin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-07-07 14:49

> Du kender ikke meget til familielivet i dagens danmark kan jeg forstå.

Tilsyneladende ikke - sidder nu alligevel lidt med fornemmelsen af at nogen
tager pis på mig. Hvem hulen laver mad i familierne?

Mvh Maria

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-07-07 18:02

> Tilsyneladende ikke - sidder nu alligevel lidt med fornemmelsen af at
> nogen tager pis på mig. Hvem hulen laver mad i familierne?

Jeg kan love dig at vi deles om tingene herhjemme. Og knægten nyder det.

Men jeg har set meget lort igennem mit tidligere arbejde med "sociale
tilfælde". Det er et fåtal af dem der overhovedet virker interesseret i
deres børn, og desuden lever af takeout mad.

Rigtig mange forældre har også så travlt med at være stresset, at børnene
bliver overladt til sig selv. Det medfører sjældent noget godt.

- Martin

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-07 19:31

Den lokale grill længe leve :)

Fra : Peter B. P.

Dato : 20-07-07 14:08

Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote:

> Ja, det kan være helt ubetydelig ting, der er årsagen til en ikke helt
> glad smiley.

Enig. Det samme opdagede jeg for et burgersted her i byen... hygiejnen
og fødevarbehandlingen var i top, men det var den såkaldte egenkontro
ikke... tsk tsk.

Der har sku aldrig været noget galt med den mad man får der.

Fra : jytte jensen

Dato : 20-07-07 20:16

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke... tsk tsk.
>
> Der har sku aldrig været noget galt med den mad man får der.

Kan du se patogene bakterier ?

Jytte

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-07-07 20:21

"Peter B. P." skrev i en meddelelse

> Enig.

Smily systemet er lavet fordi det ganske enkelt er nødvendigt ! ,
der sløses alt for meget, alt for mange steder

Utroligt at man skal høre "tsk tsk " fra dig af Peter,
Hvor mange sygetimer tro du arbejdsgiverer betaler for,
på grund af dårlig hygiejne på div resturant/kantine/fastfood o.s.v .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-07-07 00:58

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
> Hvor mange sygetimer tro du arbejdsgiverer betaler for,
> på grund af dårlig hygiejne på div resturant/kantine/fastfood o.s.v .

Jamen Michael dog. Der skete vist et lille uheld for din USENET klient!
Du fik ikke den væsentlige del af mit indlæg med, som vi for en god
ordens skyld bringer her:

"Det samme opdagede jeg for et burgersted her i byen... hygiejnen
og fødevarbehandlingen var i top, men det var den såkaldte egenkontro
ikke... tsk tsk."

Med andre ord - der er ingen sygedage at hente på det spisested jeg
gæster.

Næste gang så tænkt dig om før du beslutter dig for at maltraktere mine
indlæg for at få det til at se ud som om du har noget at se klog ud med.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-07-07 15:02

"Peder B. Pels" skrev i en meddelelse

> Næste gang så tænkt dig om før du beslutter dig for >at maltraktere mine
> indlæg for at få det til at se ud som om du har noget >at se klog ud med.

Jeg skriver ligeøjagtig hvad der passer mig !!

at du ikke har fået tyndskid har intet at gøre
med at det pågældne firma ikke har overholdt reglerne.

At du vælger at "svine" folk lige så snart du møder kritik
må du da selv om.
Egenkontrol er lige så vigtig som de andre ting i fødevareloven, derfor også
den sure smiley.
Hvis man ikke kan dokumentere egenkorntrol kan man
jo heller ikke vise at man prøver at rette op på de ting
der giver grund til anmærkninger.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-07-07 19:30

"S.A.Thomsen" skrev i en meddelelse

> Jeg har aldrig været der, men den sure smiley er fordi de >mangler et
> stykke papir...

Nu er det jo ikke bare et "stykke papir" ,
De får en bøde for at ingen af deres ansatte har et hygiejne
eller et uddannelsesbevis.
Der er altså med andre ord ingen ansatte i den resturant
der er uddannet kok eller køkken assistent o.s.v.
det er jo altså heller ikke det smarteste.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 20:01

On Fri, 20 Jul 2007 20:29:56 +0200, "Michael Meidahl Jensen"

> [...]
>der er uddannet kok eller køkken assistent o.s.v.
>det er jo altså heller ikke det smarteste.

Jeg tvivler på at de ikke har en kok.... Der er ikke bare en grillbar,
men en rigtig restaurant, med menukort og det hele....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-07-07 20:43

"S.A.Thomsen" skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at de ikke har en kok.... Der er ikke >bare en grillbar,
> men en rigtig restaurant, med menukort og det hele....

Ja det lyder unægteligt mærkeligt , men det er jo det der står i dit link ?
http://smiley.fdir.dk/Frameset.aspx?region=08&aktlbnr=80179835

citat:
Der kan ikke fremvises et hygienebevis eller uddannelsesbevis
citat slut:

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 22:03

On Fri, 20 Jul 2007 21:43:25 +0200, "Michael Meidahl Jensen"

> [...]
>
>citat:
>Der kan ikke fremvises et hygienebevis eller uddannelsesbevis

Det kan enten være fordi de ikke har fået det, eller fordi de ikke kan
finde det....

Fra : Konrad

Dato : 23-07-07 21:41

S.A.Thomsen wrote:

> [...]
> smiley http://smiley.fdir.dk/Frameset.aspx?region=08&aktlbnr=80179835
>
> Jeg har aldrig været der, men den sure smiley er fordi de mangler et

Ja. "Servicen" er værdiløs og ren gimmick. Alle og enhver har "altid" kunne
slå dette op - nu er der blot lagt et tidsforbrugende lag indover, så det
tager længere tid, og informationen er tilmed mere mangelfuld. Hvis man
søger på et kort med smileys efter et "godt spisested" er man selv skyld i,
hvis man får ondt i maven

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-07-07 11:43

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote in message
> ...her:
>
> http://www.findvej.dk/smiley
>
> --
> regards , Peter B. P.
> http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
>
> "We don't dial 911 - we dial .357".

Fint link, men man skal godt nok væbne sig med tolmodighed. Siden er
langsom, for at sige det mildt.

Bjarne K.