Dårlig ydelse på 100Mbit net?
Fra : Per Olsen

Dato : 08-07-01 21:45

Hej

Jeg har lige sat et lille hjemme net op... jeg har sat begge kort til
100Mbit fuld duplex.. men hastigheden kommer ikek over 2000kB/sec ifg Du
meter... burde det ikke være højre??

begge pc'ere er med raid osv....
OS ME dk og Win200Pro

Nogen der ved hvor man skal pille for at få hastigheden op?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen

\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
Home E-mail: PerOlsen@edb.dk ICQ: 9713205
-> I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........<-

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-07-01 21:47

"Per Olsen" <perolsen@edb.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har lige sat et lille hjemme net op... jeg har sat begge kort til
> 100Mbit fuld duplex.. men hastigheden kommer ikek over 2000kB/sec ifg Du
> meter... burde det ikke være højre??

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=netslow

/Dennis

Fra : Peter Enger

Dato : 10-07-01 07:38

Hvordan er de to maskiner forbundet ?

/Peter

Fra : Per Olsen

Dato : 13-07-01 16:02

Hej

Jeg har fået det løst... ny driver til netkort
+ satte net til halv duplex min 100 hub fattede nok ikke fuld duplex..

Fra : Jped

Dato : 14-07-01 07:35

"Per Olsen" <perolsen@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fået det løst... ny driver til netkort
> + satte net til halv duplex min 100 hub fattede nok ikke fuld duplex..

Hej Per

Er lige lidt nysgerrig. Hvad er hastigheden så nu?

Mvh Jan