At vende venstre kind til
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-07 08:39

Når anstændigt påklædte mig overfaldes af min politisk uenige genbo, er det
ikke sjovt at have hovedpine af en lussing i ½ time, men når man evner at
vende den anden kind til, er det alligevel lidt sjovt.

Jeg har ingen ambitioner om at han skal forfølges af skamfølelse, men jeg
tror at når han praler af sin bedrift og henviser til google hvor han har
misforstået, at jeg skulle gå ind for pædofili, så vil han blive retledt af
samtalepartnere eller sin egen samvittighed - hen ad vejen.

Jeg er ikke så indbildsk at jeg tror min GAndhi-dydsmønsteradfærd (som jeg
har lært af min far og Glistrup) eller mit debatplankeværk flytter en masse
stemmer på kort sigt, men det kan vist ikke gøre skade....