Jo, vi cyklister kører som død og helvede
Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-07 08:29

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-1045138-b8a13a3f-http%3A%2F%2Fjp.dk%2Findland%2Ftrafik%2Farticle1010658.ece

Der er intet uetisk ved at leve livet farligt og værdsætte ludomani,
trainsurfing, bussurfing og selv at pådrage sig en hjernerystelse i ny og
næ.

Da jeg var uheldig med det sidste trådte min bror smukt i karakter og hjalp
min samleverske mens jeg var bevidstløs.

Hvis der er råb om hjælp og opmærksomhedssøgning så er det aldrig en
statsopgave - skadestuebehandlng er nok.

Men at min bror mildt skammede mig ud og kaldte det er wake up call var
næstekærlighed af bedste skuffe

Min far kæmpede for aktiv dødshjælp - en god sag til smertepatienter med
lang tids medlemskab af hans forening, "Mit livstestamente". Vi ejer os
selv.

Glistrup garanterede at han ville leve til alder 138 år dengang han cyklede
100 km om dagen med sine børnebørn i sommerferierne trods stillesiddende
arbejde 11½ måneder af året, men er knap så optimistisk efter sin blodprop,
der kom psykosomatisk få måneder efter 2001 valgnederlaget
I min alder er der fornuft i at leve hver dag som var det den sidste, stort
set.

De minutter jeg sparer ved nul rengøring og ved at cykle sjusket, kan jeg
ikke tage med mig, men det rager ikke andre

JEg har irriterede sekunder når jeg tager bukser på.
At slynge forklæde om sig er sjovere.
Naturister ud af lejrene, er godt mål.

Afslappet holdning hos politiet vedr nøgensvømmegadning og nøgensolbadning
på alle danske badestrande idag er delvis opnået ved naturisters lavmælte
aktivisme.

Urininkontinente ville gavnes hvis vi kunne opdrage vort stupide politi til
ikke at give bøder til bumser, der tisser op af en busk i en park - det
giver jo ingen lugt