DSS fest 7/7-2001 endnu en gang tak til Hr~
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 08-07-01 20:45

Til trodes for at undertegnede var udsat for en mindre forsinkelse -
atter en gang en fotrinelig fest med en utroligt opbud af skribenter
de daglige og selv Chris osm HAR så travlt overaksede ved at dukke op.

moderlig hyggelig stemning også selv om en stor del af de frem mødte
af helbredes -& eksamens mæsige årsager måtte selv deciplinere sig
hjem omkring midnat.

masser af snak go stemning go grill mad - FØR midnat udemærkede
Christine ( vanielle pigen ) sig ved at få undertegnede samt de fleste
andre til at tabe underkæben og forsage ..... et hmmm .... fordoms
brud ku man måske sige ...til det bedre når man nu har en kærlighed
til det Rabiate - ved at omsætte snak til handling & jow Christines
Brystborter står afgjort meget bedre ved brug af 2 isterninger - det
var ikke en lang forevisning - men jeg nære ikke tvil om den fager
kvinde tåler dagens lys og formå at sprede begejstreing ved sin
frodighed - hvort identisk initeritiv måtte blive sat i værk

efter midnat stod Søs for en stor del af underholdningen - hvor vi nok
måske for første gang bør - overvej en censurereing af det grafiske
materiale .. men Søs formår jo som det energi bund hun jo er at
trafikere begge sider af adfærden fra næsten hemings løs fysisk livs
negejstring til dybsindige dialoger på den gode side af en 5-6
promille - alkohold - hvilket dog ikke målte sig med ; at der fra dags
Dato ikke hersker tvil om Henning har Aner i Valhalla ... selv om han
nu ikke selv mener det så som enste ædruelige karekter og sandhedes
vidne så net sherifene tømme en 70 Cl flaske Rom må det ha været efter
et godt sæt Øl - men det slog nu ikke væreten til rider af skralde
spanden han bar den pænt selv i seng !

For egen regning med farre for at starte udtidigt slader - så med
mindre min hørelse totalt svigtede mig eller der var tale om et
ualmindeligt profrant anfald af astma - så tror jeg Sgu Søs & Peder
stod for Dss festernes første registrede samleje i mellem skirbenter
der ikke i forvejen var par.
Det var for mit vedkomne også en særlig fornøjelse for første gang at
møde Hanne L s Knold umådeligt godt selskab også.

og sådan bidragede hver i sær med derres egen unikke natur som vi
kender fra derres skrifter & andre samenhæng i gruppen til at gøre det
rart at være tilstede.

En svært medtaget Ami dukke gudekelov også op i nogen timer - men en
hård dag - satte den ellers så levene kvinde til *bare* at side og
være sit stille konverserene altid karismatiske jeg .

der kompenserede for en udeblivene Mosdesty - der lige måtte have en
tid mere til at se det ikke var Charles manson familliens danske
hovede sæde hun satte ben i
( om et sådan eksistere ? )

så tak fra mig til Alle
og endnu en gang tak til Hanne & Henning for at lægge hus til
*balladen*
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 02:02

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> wrote
in message news:v1chktkimn829gm0u9socvvqsk7gd085hh@4ax.com...
> [...]
> ualmindeligt profrant anfald af astma - så tror jeg Sgu Søs & Peder
> stod for Dss festernes første registrede samleje i mellem skirbenter

Hmmmmmmm...... Hvorman Søs'er er der her i gruppen, og hvem HULEN er
Peder???

/Henning

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 09:56

Heysan :0)

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmmmmmm...... Hvorman Søs'er er der her i gruppen,

Så vidt jeg ved, er der kun jeg *G*

*Søsser's finger stritter i vejret på bedste skolepige-facon*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 12:04

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Heysan :0)

> Så vidt jeg ved, er der kun jeg *G*
> *Søsser's finger stritter i vejret på bedste skolepige-facon*

Hmm.. Du laver vel ikke fy-fy, når din kæreste ikke er til stede, vel? *SF*

/Henning

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 12:15

Hej *Drømmedyr*
(ups - *GG* et freudian slip med tasterne, helt og aldeles ubevidst)

> Hmm.. Du laver vel ikke fy-fy, når din kæreste ikke er til stede, vel?
*SF*

Det kunne ikke falde mig ind!

Jeg har ingen kæreste (mere) *S*
- følger du ikke med i de andre tråde?

Tusinde hilsner
Søs, som sidder og finder ud af - at det er fedt nok at være single

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 12:54

> Søs, som sidder og finder ud af - at det er fedt nok at være single

Du er måske en af dem der får mere sex som single? *SF*

Tak for sidst Søs

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 12:55

Hej John :0)

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Du er måske en af dem der får mere sex som single? *SF*
>
> Tak for sidst Søs

*Aheemmm*
Det må tiden vise

Selv tak for sidst. Jeg hyggede mig rigtigt, rigtigt meget *SMF*
Jeg håber dog ikke, at I andre synes, at jeg var for styg - selv synes jeg
nok, at jeg kom til at "gå lidt over stregen" (bare sådan en lille, bitte
smule). Men selskabet taget i betragtning, så tænker jeg, at jeg nok bliver
tilgivet *knus*

Tusinde knuser
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 13:30

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
Hey frækkert, jeg drømte faktisk om dig om natten, skummelt hehe ;c)

> *Aheemmm*
> Det må tiden vise

Jeg kræver på gruppens vejne fyldig rapport

> [...]
> nok, at jeg kom til at "gå lidt over stregen" (bare sådan en lille, bitte
> smule). Men selskabet taget i betragtning, så tænker jeg, at jeg nok

Jeg synes personligt at du var alt for lidt styg og langt fra at gå over
stregen
*GF* Men ok, jeg ved jo ikke hvad du bedrev senere.? Vi tog jo alt for
tidligt hjem *S*

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 13:35

Hejsa igen John :0)

> "Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hey frækkert, jeg drømte faktisk om dig om natten, skummelt hehe ;c)

*smil*

> Jeg kræver på gruppens vejne fyldig rapport

Jeg kræver på egne vegne, at der tages hensyn til mine ekshibitionistiske
tilbøjeligheder udi i disse famøse skriblerier *GG*
Jeg kan ikke stilles til ansvar, når det er en sygelig tilstand, vel? *hehe*

> Jeg synes personligt at du var alt for lidt styg og langt fra at gå over
> stregen
> *GF* Men ok, jeg ved jo ikke hvad du bedrev senere.? Vi tog jo alt for
> tidligt hjem *S*

Jeg ved vist heller ikke helt og aldeles, hvad jeg bedrev - men min fantasi
fejler ikke noget *G*
Jeg venter med længsel på billedmaterialet - var der ikke noget med, at det
rent faktisk lykkedes dig at få taget et billede af mig, hvor jeg ikke så
helt og aldeles tåbelig ud (jeg er så ufotogen, som nogen *G*)?

Tusinde lattermilde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 14:59

> *smil*

Hov, sig det forresten ikke til Sabina *GF*

> [...]
> tilbøjeligheder udi i disse famøse skriblerier *GG*
> Jeg kan ikke stilles til ansvar, når det er en sygelig tilstand, vel?

Ok, du må skrive i præcise detaljer, men kan ikke stilles til ansvar i denne
sag

> Jeg ved vist heller ikke helt og aldeles, hvad jeg bedrev - men min
fantasi
> fejler ikke noget *G*

Nej, det tror vi på, og for lige at blive on-topic så venter vi da nok alle
med
længsel på hvad de fantasier går ud på?

> [...]
> rent faktisk lykkedes dig at få taget et billede af mig, hvor jeg ikke så
> helt og aldeles tåbelig ud (jeg er så ufotogen, som nogen *G*)?

Jeg tror faktisk at jeg fik taget et ret godt billede af dig, jo

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 18:41

Hej John :0)

> Ok, du må skrive i præcise detaljer, men kan ikke stilles til ansvar i
denne
> sag

Det lyder jo godt, men jeg lover intet *G*

> Nej, det tror vi på, og for lige at blive on-topic så venter vi da nok
alle
> med
> længsel på hvad de fantasier går ud på?

Lige nu involverer de... og så...
Næ, nej - ikke lokke de "unge" *høhø* piger i fordærv

Så må jeg hellere give mig tid til at skrive det i novelle-form, og sende
det efterfølgende - men pt. kan jeg vist ikke lige samle tankerne om det *S*

> Jeg tror faktisk at jeg fik taget et ret godt billede af dig, jo

Netop - og det vil jeg jo gerne se, ikk'? (altså nu hvor jeg er ædru *S*)
For indtil denne dag er det endnu ikke sket før *LOL*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 18:54

> Netop - og det vil jeg jo gerne se, ikk'? (altså nu hvor jeg er ædru *S*)
> For indtil denne dag er det endnu ikke sket før *LOL*

Indenfor en time ligger de online så du kan se dem

Fra : Sott

Dato : 09-07-01 19:12

Hej John :0)

> Indenfor en time ligger de online så du kan se dem

Nej, hvor jeg glæder mig....

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 09-07-01 19:48

http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 23:20

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
> "John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/

*LOL* Den URL kom sgu samtidig med jeg spurgte.. *GG*

/Henning

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 09-07-01 23:37

> http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/

På hvilke(t) billed(er) er Søs??

Mvh Jacob

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 23:40

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> wrote in message

> På hvilke(t) billed(er) er Søs??

Kig efter en pige med en rose på armen..... Kan ikke huske numre..

/Henning

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 09-07-01 23:55

> Kig efter en pige med en rose på armen..... Kan ikke huske numre..

Ah, ok...jamen hun ser da godt ud

Mvh Jacob

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 10-07-01 00:00

> Ah, ok...jamen hun ser da godt ud

*LOL* Du lyder overrasket??

Er der nogen der har påstået andet? *G*

/Henning

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 00:10

> *LOL* Du lyder overrasket??
>
> Er der nogen der har påstået andet? *G*

Næ, overhovedet ikke....har bare oplevet så tit at dem man snakker med over
nettet nogen gange er tudegrimme (snakker af egen erfaring....)

Mvh Jacob

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 10-07-01 00:13

> Næ, overhovedet ikke....har bare oplevet så tit at dem man snakker med
over
> nettet nogen gange er tudegrimme (snakker af egen erfaring....)

Jeg har sgu dates mange piger over nettet og chattet med endnu flere.......

Tror aldrig jeg er stødt på en som var tudegrim... *S*

/Henning

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 10-07-01 03:27

On Tue, 10 Jul 2001 01:13:04 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

HI Henning drømmefyr
du er sgu en skæg gut - jeg tage rmig selv i at side og lede efter en
go grund til ikke at ligge dig for had - men der er sådan noget
tilforladeligt tæt på et sted i mellem veneligt og lidt naivt over
dine hyppige lakoniske postninger

>Jeg har sgu dates mange piger over nettet og chattet med endnu flere.......
>
>Tror aldrig jeg er stødt på en som var tudegrim... *S*

men hvem og havd taler du om ????
eller på rigsdansk er den lident flaterene beskirvelse af et billed af
en skribent fra et dss - party ?
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 10-07-01 05:38

"Chokmak alias Rabias The dog" <chokmah777@hotmail.com skift till 999> wrote
in message news:mmpkkto82hrfibcb4jg94ovvsuppsn6ddq@4ax.com...

> HI Henning drømmefyr

Harj din hund... *S*

> [...]
> go grund til ikke at ligge dig for had - men der er sådan noget
> tilforladeligt tæt på et sted i mellem veneligt og lidt naivt over

Øhhh?? Naivt?? på hvilken måde??

> men hvem og havd taler du om ????
> eller på rigsdansk er den lident flaterene beskirvelse af et billed af
> en skribent fra et dss - party ?

Jamen, Jacob siger blot hans erfaring er at piger på nettet er tudegrimme og
var overrasket over at Søs ikke også var det...

Dertil siger jeg blot at jeg ikke har oplevet at nogen af dem jeg har
chattet med eller mødt var tudegrimme... Hvad naivt er der i det??

/Henning

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 10-07-01 16:28

On Tue, 10 Jul 2001 06:38:15 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

HI Igen Einstein

>Harj din hund... *S*
>Øhhh?? Naivt?? på hvilken måde??

ikke noget det er bare mig der er urigemelig - du spreder hygge ved
dine mange ikke specilt indsigtfulde og genemtænkte indlæg - men ikke
detsro mindre selv om de ikke handler om noget vigtigt eller på nogen
måde af betydning er de med til at skabe hygge og en social aktvitet -
hvor alle kan være med og bare til stede uden det reelt for nogen
betydning på sigt - det er rart for mange med lidt respons.
det er ganske enklet bare mig , der arldirg rigtigt har forståed
værdien i at være uden at ubetinget have noget væsentligt på sinde !

>Jamen, Jacob siger blot hans erfaring er at piger på nettet er tudegrimme og
>var overrasket over at Søs ikke også var det...

Nå hvordan ser man så ud når man er tude grim ?

>Dertil siger jeg blot at jeg ikke har oplevet at nogen af dem jeg har
>chattet med eller mødt var tudegrimme... Hvad naivt er der i det??

ja hvis det enste man står tilbage med efter at have chattet / mødt
snakket med en at hun var tudegrim efter en dialog har udmøntet sig i
at man lige frem besluttede at mødes - så er det ikke bare naivt - det
visder om respektløs misantropiske natur - at det antageligtvis ikke
er kalkuleret vidner mere om et karekter træk der impuls præget -
hvilekt jeg betragter som i særldelshed farligt - da menneske leden
ikke er bevidst men bare er der , som en selvfølig i flok sender de 6
millioner i gaskammer som indivi må den kliniske betegenelse være
psykopat.

Bedste hilsner
og forsat go dag
Bo

psykopat -en, -er [sykopat] (psyk(o)-» + gr. pathos lidelse) person
med unormalt sjæleliv præget af mangel på etiske og moralske hæmninger

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:45

> over
>
> Jeg har sgu dates mange piger over nettet og chattet med endnu flere.......
>
> Tror aldrig jeg er stødt på en som var tudegrim... *S*

Det har jeg skam , men Søs er bestemt ikke grim .. langtfra

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 11:05

Hellooo Jacob :0)

"Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ah, ok...jamen hun ser da godt ud

Ja, det her er muligvis helt og aldeles OT...
men tak for komplimenten *SS*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:19

Jeg tror nærmere det er fræk og uartig (selvom Søs godt kan lidt at give den som
lille uskyldig jomfru)

> Ja, det her er muligvis helt og aldeles OT...
> men tak for komplimenten *SS*

Det var et par stykker mere til fanskaren hva Søs ;)

*knus*
CeeJay

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 14:36

Hej 'CeeJay' :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b4b0098$0$292$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg tror nærmere det er fræk og uartig (selvom Søs godt kan lidt at give
den som
> lille uskyldig jomfru)

Jamen, det er jeg da *ser ret så insisterende ud*

> Det var et par stykker mere til fanskaren hva Søs ;)

Jeg værdsætter altså opmærksomheden, så dejlig positiv... :0)
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 22:27

> den som
>
> Jamen, det er jeg da *ser ret så insisterende ud*

Hvad vil du gøre hvis jeg ikke gir dig ret .. lægge mig over knæet og give mig
smæk ?

Klart positiv :)

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 18:32

> Ja, det her er muligvis helt og aldeles OT...
> men tak for komplimenten *SS*

Det var da det mindste

Mvh Jacob

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 18:34

Hej Jacob :0)

> Det var da det mindste

Jeg blev nu rigtigt glad *S*
Søs

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 18:41

> Jeg blev nu rigtigt glad *S*
> Søs

Det var nu også min mening med den besked

Mvh Jacob

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 18:50

Hej :0)

> Det var nu også min mening med den besked

:0)
Søs

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 18:53

> :0)
> Søs

Mvh Jacob

Fra : Henning

Dato : 11-07-01 01:30

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> Hej :0)
>
> "Jacob Bjørn" <redtwo@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> :0)
> Søs

Hej!!
Nu bliver der altså dømt CHAT!!

Den slags må forvises til news:snak.off-topic <FUT

Nu ikke så kåde, dette er en alvorlig og særdeles
seriøs gruppe !

Til arbejdet kære skribenter, det skal være
debat og diskussion om sex og samliv dette her *GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 10-07-01 03:17

On Tue, 10 Jul 2001 00:36:49 +0200, "Jacob Bjørn"

>På hvilke(t) billed(er) er Søs??
her :
http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/054.jpg

ikke så tosset var :) ?
MvH
Bo

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-07-01 23:48

CC til webslave@mandezonen.dk

John Sahl wrote:

> http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/

Hej Mandezonens webslave

Din "Master" har været meget, meget uartig, og du bliver nok nødt
til at spanke han. Hans forbrydelse, som er meget grov, er at
hans website ikke virker i den ganske udbredte Netscape browser.
Jeg har før henvendt mig til ham, i e-mail, og bedt ham om at
kigge på sagen, og han lovede sågar at gøre noget ved det,
men problemet er stadig ikke udbedredt, og jeg er bange for at
du bliver nødt til at give din "Master" en solid spanking
så han ikke kan sidde ned i flere uger. Jeg mener, vi kan
jo ikke finde os i slige uartigheder, vel?

--
Peter Knutsen

Fra : John Sahl

Dato : 10-07-01 09:14

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse
> CC til webslave@mandezonen.dk

Og klagen er videresendt til min kodeslave...

> [...]
> så han ikke kan sidde ned i flere uger. Jeg mener, vi kan
> jo ikke finde os i slige uartigheder, vel?

Jeg har svaret dig pr mail så du ved at der er ny kode på vej, indtil
da må minoriteterne bruge en ikke-racistisk browser

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:22

> Og klagen er videresendt til min kodeslave...

> Jeg har svaret dig pr mail så du ved at der er ny kode på vej, indtil
> da må minoriteterne bruge en ikke-racistisk browser

Jeg kan sige at siden virker storartet (bedre end i IE) i Mozilla 0.9.2
I øvrigt en MEGET lovende browser - jeg glæder mig til version 1.0

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:49

> http://www.mandezonen.dk/dss/juli2001/

Du godeste .. jeg bliver helt skræmt når jeg ser mig selv på billede 36.
er den virkelig så lang ? *gg*

Hvor er billederne med isterningerne og flødeskummet ?
Er de alle taget med hennings kamera ?

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 19:48

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
> "Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Indenfor en time ligger de online så du kan se dem

Hvor ligger de så online henne?

/Henning

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:37

> alle
>
> Lige nu involverer de... og så...
> Næ, nej - ikke lokke de "unge" *høhø* piger i fordærv

Og ej heller de unge mænd vel ? ;)

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 14:41

Hej 'CeeJay' :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b4b04cb$0$290$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Og ej heller de unge mænd vel ? ;)

Hmmm..... oplæg til debat *GG*
Må man ikke lokke de unge mænd i fordærv?

Bare lidt? *GF*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 18:40

> Hmmm..... oplæg til debat *GG*
> Må man ikke lokke de unge mænd i fordærv?
>
> Bare lidt? *GF*

Joooooo...for pokker da *GGGGGGGGGG*

Mvh Jacob (19 år)

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 18:51

Hej igen... :0)

> Joooooo...for pokker da *GGGGGGGGGG*

Fint - og må vi så høre, hvordan det skal gøres - der er sikkert en del
"ældre" kvinder der læser med her, der gerne vil vide det *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-07-01 18:57

> Fint - og må vi så høre, hvordan det skal gøres - der er sikkert en del
> "ældre" kvinder der læser med her, der gerne vil vide det *G*

Tjaaaaa..............i byen f.eks, kunne "de ældre kvinder" komme hen til os
"unge" og snakke med os, spørge hvad vi "søger" når vi går i byen *SF*

Dette var blot et enkelt forslag

Mvh Jacob

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 22:29

> Fint - og må vi så høre, hvordan det skal gøres - der er sikkert en del
> "ældre" kvinder der læser med her, der gerne vil vide det *G*

Det gik da fint for dig Søs ;)
Hmm du har vel ikke øvelse ? *gg*

*knus*
Christian

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-07-01 23:37

Sott wrote:

> [...]
> smule). Men selskabet taget i betragtning, så tænker jeg, at jeg nok bliver

Som m-pige behøver du jo ikke at frygte konsekvenserne
af at have gået "ovet stregen". Du får bare en spanking af
en eller anden (måske Tomas O.? Eller det kan være at Peder
har lyst til at prøve?) og så er den sag ude af verden og
der tales ikke mere om det.

Så nemt kan det gøres!

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 11:00

Hej igen, igen :0)

> [...]
> en eller anden (måske Tomas O.? Eller det kan være at Peder
> har lyst til at prøve?) og så er den sag ude af verden og

Ja, det lyder da meget godt *GF*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:25

I ligemåde *sf*

Ahh måske ;)

> Som m-pige behøver du jo ikke at frygte konsekvenserne
> af at have gået "ovet stregen".

M-pige ?! .. mærkerne i min ryg siger S-pige!
Men jeg kender også fra mig selv at det er spændende at udforske begge sider.

> Du får bare en spanking af
> en eller anden (måske Tomas O.? Eller det kan være at Peder
> har lyst til at prøve?)

mig mig mig ! *hopper op og ned som en lille skoledreng*

Mvh
CeeJay

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 14:38

Hej igen 'CeeJay' :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b4b0216$0$345$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> I ligemåde *sf*

> Ahh måske ;)

Kom nu - tilgiv! *S*

> M-pige ?! .. mærkerne i min ryg siger S-pige!

What - sig mig lige - hvor meget skal jeg dementere?
*ser ned i bordet*

> Men jeg kender også fra mig selv at det er spændende at udforske begge
sider.

Hehe

*Knus til dig også*
Søs

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 14:12

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> *SF*
> Det kunne ikke falde mig ind!
> Jeg har ingen kæreste (mere) *S*
> - følger du ikke med i de andre tråde?

Joda.. Men først bagefter.. *G*

/Henning

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:39

> *Søsser's finger stritter i vejret på bedste skolepige-facon*

Hvorfor aktiverer den tanke mine læber og mundvand ? ;)

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-07-01 15:17

On Mon, 9 Jul 2001 03:01:36 +0200, "*DrømmeFyren*"
<VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

>Hmmmmmmm...... Hvorman Søs'er er der her i gruppen, og hvem HULEN er
>Peder???

ja jeg kan godt se den er ikke nem - men hvis du følger lidt med i
hvem der skriver i nærværende forum - så vil du erfare at ikke bare
eksistere de efterspurgte - men du skriver også en gang i mellem med
dem -
jeg kender det godt det er skide ireterene med alle de der små
forstyrene detalier som hvem der er hvem og til syvne og sidst hvad
kommer det debaten ved ?
Chokmah
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-07-01 15:47

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999>
skrev...

> [...]
>
> moderlig hyggelig stemning også selv om en stor del af de frem mødte
> af helbredes -& eksamens mæsige årsager måtte selv deciplinere sig

Det var faktisk lidt dårligt. Vi plejer jo at blive ved til den lyse morgen.
Oven på tequilaer o.lign. dagen før var jeg dog ikke så frisk.

> [...]
> kvinde tåler dagens lys og formå at sprede begejstreing ved sin
> frodighed - hvort identisk initeritiv måtte blive sat i værk

Jeg er glad for, at jeg ikke blev hængt op på mit eget forslag: At se
hvor lille en tissemand kan blive, når den udsættes for isterninger. Puha.

[snip]

> [...]
> ualmindeligt profrant anfald af astma - så tror jeg Sgu Søs & Peder
> stod for Dss festernes første registrede samleje i mellem skirbenter

Det lyder spændende. Jeg mindes også noget med nogle isterninger, der
skiftede mund eller lign. lige inden vi gik.

> [...]
> ( om et sådan eksistere ? )
>
> så tak fra mig til Alle
> og endnu en gang tak til Hanne & Henning for at lægge hus til

Ditto.

Næste gang kan det være at Kristine og jeg skal lægge hus til. Vi regner
med at flytte ind i 120 m2 meget snart og sådan noget skal jo housewarmes.

Mark Thomas Gazel
Der holder meget af Vanillepigen, selvom hun afleverede mit "Traci Lords
bedste"
bånd nede i Playtime - jeg fik det igen af en stærkt fnisende fyr

Fra : Henning

Dato : 10-07-01 06:23

Hej alle *G*

Vi siger også tak for sidst her fra,
det var som altid en dejlig oplevelse at være sammen med
jer til fest, trods diverse fysiske skavanker nogle af jer havde,
som måske gjore at i ikke fik så meget ud af det som andre
gange, Stakkels Sabina, der havde så stærke smerter, at hun
hverken kunne stå, gå, eller sidde ret længe af gangen, vi
håber du er kommet over det

Kærlig Hilsen
Hanne og Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-07-01 06:59

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gange, Stakkels Sabina, der havde så stærke smerter, at hun
> hverken kunne stå, gå, eller sidde ret længe af gangen, vi

jeg er kommet over det
det er utroligt hvad man kan bruge åndedrætsøvelser fra fødselsforberedelse
til*G*
jeg ærger mig også gul grøn og blå.... men er stadig glad for at jeg
deltog
det var så FEDT at se jer alle sammen, både dem ejg har mødt og dem jeg ikke
havde mødt endnu..... og jeg håber at næste fest er nært forestående)

tusind tak for sidst
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:29

> Vi siger også tak for sidst her fra,
> det var som altid en dejlig oplevelse at være sammen med
> jer til fest, trods diverse fysiske skavanker nogle af jer havde,

Der er ikke en skjult hentydning til det billede af mig med tungen 5 meter ude
vel? *g*

> som måske gjore at i ikke fik så meget ud af det som andre
> gange, Stakkels Sabina, der havde så stærke smerter, at hun
> hverken kunne stå, gå, eller sidde ret længe af gangen, vi
> håber du er kommet over det

Også jeg, det var synd , men jeg synes hun tog det tappert.

Kærlig hilsen
CeeJay

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 10-07-01 14:35

> Det var faktisk lidt dårligt. Vi plejer jo at blive ved til den lyse morgen.
> Oven på tequilaer o.lign. dagen før var jeg dog ikke så frisk.

Det var sjovt .. jeg blev ved næsten hele vejen og jeg havde det FINT dagen
efter.
(I andre må gerne hade mig får det *gg*)

> Jeg er glad for, at jeg ikke blev hængt op på mit eget forslag: At se
> hvor lille en tissemand kan blive, når den udsættes for isterninger. Puha.

Især hvis det var dig der skulle demonstrere det ikke sandt ? ;)

Jeg sov selv på sofaen, sammen med lady (hunden) , og før Henning henter
jagtgeværet , så lad mig sige at der intet frækt skete *lol*

> Det lyder spændende. Jeg mindes også noget med nogle isterninger, der
> skiftede mund eller lign. lige inden vi gik.

Ja det gør jeg sjovt nok også *gg* .. Hvem var det nu det var ? ;)

> Ditto.

Os mig ! *gg*

> Næste gang kan det være at Kristine og jeg skal lægge hus til. Vi regner
> med at flytte ind i 120 m2 meget snart og sådan noget skal jo housewarmes.

God ide!
Jeg kommer :)

Kærlig Hilsen
CeeJay

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 14:53

Hej Bo (og altså Henning og Hanne og jer andre :0))

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev
i en meddelelse news:v1chktkimn829gm0u9socvvqsk7gd085hh@4ax.com...
> Til trodes for at undertegnede var udsat for en mindre forsinkelse -
> atter en gang en fotrinelig fest med en utroligt opbud af skribenter
> de daglige og selv Chris osm HAR så travlt overaksede ved at dukke op.

Ja, Chris var en guttermand, hjalp en vis quinde med en hvis genstridig øl,
der vist blev lunken - og antog en truende attitude :0)

> moderlig hyggelig stemning også selv om en stor del af de frem mødte
> af helbredes -& eksamens mæsige årsager måtte selv deciplinere sig
> hjem omkring midnat.

Det var trist, det er ikke så rart med sygdom - slet ikke hvis man har lyst
til at blive og hygge..

Må jeg ikke lige igen, igen - fremhæve Sabina's utrolige vægttab, hun er
altså blevet en steg - det er så godt gået, især i betragning af hvor svært
det er, og så med sygdom og det hele. *high five - du er så sej*

> [...]
> kvinde tåler dagens lys og formå at sprede begejstreing ved sin
> frodighed - hvort identisk initeritiv måtte blive sat i værk

Det så ret så inspirerende ud *S*

> [...]
> trafikere begge sider af adfærden fra næsten hemings løs fysisk livs
> negejstring til dybsindige dialoger på den gode side af en 5-6

censur og censur... må jeg ikke nok se dem selv i det mindste, jeg er ret
nysgerrig *G*
(puha...)

> [...]
> vidne så net sherifene tømme en 70 Cl flaske Rom må det ha været efter
> et godt sæt Øl - men det slog nu ikke væreten til rider af skralde

Henning er kult - det link FreYa sendte for noget tid siden, har pludselig
antaget helt andre dimensioner. Og Henning var endda helt upåvirket dagen
derpå - i modsætning til undertegnede

> For egen regning med farre for at starte udtidigt slader
[snip....] *S*
> Det var for mit vedkomne også en særlig fornøjelse for første gang at
> møde Hanne L s Knold umådeligt godt selskab også.

Både Hanne og Knold er dejligt selskab, altid... (forstår stadig ikke det
der knold... vil ikke "anerkende" det, synes slet, slet ikke det passer
*SS*)

> og sådan bidragede hver i sær med derres egen unikke natur som vi
> kender fra derres skrifter & andre samenhæng i gruppen til at gøre det
> rart at være tilstede.

Nikker, det er vel skrevet :0)

> En svært medtaget Ami dukke gudekelov også op i nogen timer - men en
> hård dag - satte den ellers så levene kvinde til *bare* at side og
> være sit stille konverserene altid karismatiske jeg .

Synd, du var så træt Ami *vinke*

> så tak fra mig til Alle
> og endnu en gang tak til Hanne & Henning for at lægge hus til
> *balladen*

Osse herfra... tusinde tak for endnu en dejlig fest... og tak for
reperations-dagen *knus*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-07-01 17:07

> [...]
svært
> det er, og så med sygdom og det hele. *high five - du er så sej*

*rødmer klædeligt* ( tror jeg nok*G*)
tak søs... nu bliver jeg helt flov... jeg ville faktisk have sagt til dig at
uasnet at du måske ikke mener det så kan man SAGTENS se der er røget en del
kilo på dig også..... bliv ved i den dur søde..... så skal du bare se du
skal banke fyrene væk døren....
med et baseball bat

> Både Hanne og Knold er dejligt selskab, altid... (forstår stadig ikke det
> der knold... vil ikke "anerkende" det, synes slet, slet ikke det passer
> *SS*)

her vil jeg lige sige SUBSRIBE.... du har helt ret

Fra : Sott

Dato : 10-07-01 17:27

Hej Sabina :0)

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> *rødmer klædeligt* ( tror jeg nok*G*)
> tak søs... nu bliver jeg helt flov...

Ikke noget at blive flov over - du ser virkelig, virkelig godt ud. Og jeg
ved godt hvor svært det er at tabe sig, og du har skisme de her skærpende
omstændigheder... I det hele taget er jeg også fuld af beundring over, at du
sådan uddannede dig og klarer alt det andet så flot *SS*

> [...]
del
> kilo på dig også..... bliv ved i den dur søde..... så skal du bare se du

*GG*
Sig det ikke, jeg tør jo næsten ikke tabe mig så
(jeg har nemlig ikke noget baseball bat, kan jeg låne dit... nå, nej... du
bruger det jo stadig, når John ikke er hjemme *G*)

> her vil jeg lige sige SUBSRIBE.... du har helt ret

Jep - ikk'?

knus
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-07-01 18:13

> Hej Sabina :0)

heeeej)))))))))))

> [...]
du
> sådan uddannede dig og klarer alt det andet så flot *SS*

viljestyrke og en god portion stædighed... og et godt bagland... det gør en
hel del...... men hold da kæft det er hårdt....

> *GG*
> Sig det ikke, jeg tør jo næsten ikke tabe mig så
> (jeg har nemlig ikke noget baseball bat, kan jeg låne dit... nå, nej... du
> bruger det jo stadig, når John ikke er hjemme *G*)

jeg kom da lige i tanken om at du slår en prober næve så du behøver det
vist ikke*G* og efter indlæggene her i gruppemn at dømme behøver vi vist
ikke vente på at at de kilo ryger....

> Jep - ikk'?

jo da.. helt bestemt.... super søde mennesker som jeg håber at se meget mere
til ved fremtidige fester))

Fra : Sott

Dato : 11-07-01 13:39

Hej Sabina

> viljestyrke og en god portion stædighed... og et godt bagland... det gør
en
> hel del...... men hold da kæft det er hårdt....

Ja, gu' er det hårdt... (jeg er jo i gang selv *G*... men pt. er jeg så
heldig, at jeg slet ikke oplever det som hårdt, jeg er fyldt af urolig
energi - fed ting, når man skal tabe sig - og jeg har ikke den store lyst
til "mad"... sååeehhhh *stort smil*)

At du har viljestyrke og stædighed - er vel almen viden efterhånden *GG*
- og jeg bliver så glad, når du skriver det med baglandet.
Det er dejligt, på sidelinien at opleve, at det der med parforhold også kan
virke *ss*

> jeg kom da lige i tanken om at du slår en prober næve så du behøver det
> vist ikke*G* og efter indlæggene her i gruppemn at dømme behøver vi vist
> ikke vente på at at de kilo ryger....

Jeg slår da ikke... *LOL*
(måske skulle jeg ligefrem lade de famøse kilo sidde *SF*)

> jo da.. helt bestemt.... super søde mennesker som jeg håber at se meget
mere
> til ved fremtidige fester))

nikker...... :0)

Tusinde knus
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-07-01 14:59

> Hej Sabina

heeej søsser)

> [...]
> heldig, at jeg slet ikke oplever det som hårdt, jeg er fyldt af urolig
> energi - fed ting, når man skal tabe sig - og jeg har ikke den store lyst

det er SÅ fedt ikk??? kender jo selv følelsen*G*

> [...]
> - og jeg bliver så glad, når du skriver det med baglandet.
> Det er dejligt, på sidelinien at opleve, at det der med parforhold også

hov hov... viljestyrken og stædigheden er du vist også selv i bisiddelse af
i rigeligt mål*G* det med parforholdet kommer du også til at opleve en
dag... bare vent) vi krydser jo alle fingre ofr dig

> Jeg slår da ikke... *LOL*
> (måske skulle jeg ligefrem lade de famøse kilo sidde *SF*)

neeej da kun hvis du har det godt med det..... altså personligt synes jeg jo
du er en hamrende flot pige alligevel.....

Fra : Sott

Dato : 11-07-01 18:11

Hej Sabina :0)

> [...]
> i rigeligt mål*G* det med parforholdet kommer du også til at opleve en
> dag... bare vent) vi krydser jo alle fingre ofr dig

Tak, det varmer :0)

Knus
Søs

Fra : Henning

Dato : 11-07-01 01:11

> [...]
> atter en gang en fotrinelig fest med en utroligt opbud af skribenter
> de daglige og selv Chris osm HAR så travlt overaksede ved at dukke op.

Hej *G*

Vi var glade for at se dig og alle de andre, du bedre sent
end aldrig, en anden gang, må vi nok sende nogen hjem
i din lejlighed og trække dig ud af dynerne, både de fysiske og
psykiske

> moderlig hyggelig stemning også selv om en stor del af de frem mødte
> af helbredes -& eksamens mæsige årsager måtte selv deciplinere sig
> hjem omkring midnat.

Ja Det var lidt trist, men vi der holdt ud, havde det
fortsat hyggeligt og rart, plus sjovt sammen

> [...]
> kvinde tåler dagens lys og formå at sprede begejstreing ved sin
> frodighed - hvort identisk initeritiv måtte blive sat i værk

Ja Kristine er ikke uden evner og humor, Mark, var der i mod en
"tøsedreng" han turde ikke vise om hans "atribut" blev større
eller mindre under is-terning-påvirkning, det må han sørme
vise ved næste sammenkomst*GGGG*

> [...]
> trafikere begge sider af adfærden fra næsten hemings løs fysisk livs
> negejstring til dybsindige dialoger på den gode side af en 5-6

Ja Søs blev både bundet med mit gamle Bondage reb, og
hendes barm "tækkelig!!!" blev brugt til at servere flødeskum
på, for et par af de mandlige tilstedeværende, der skulle nyde
serveringen og spise op, uden at bruge andre former for
hjælpemidler end deres tunger

> [...]
> vidne så net sherifene tømme en 70 Cl flaske Rom må det ha været efter
> et godt sæt Øl - men det slog nu ikke væreten til rider af skralde

Nu skamroser du mig Bo, jeg var nu glad for, at der var en papirkurv
ved siden af sengen, da denne begyndte at gallopere rundt i
soveværelset med mig, da jeg lagde mig for at sove *G*
Men rigtigt! Jeg steg selv op på "senge-hesten"

> [...]
> ualmindeligt profrant anfald af astma - så tror jeg Sgu Søs & Peder
> stod for Dss festernes første registrede samleje i mellem skirbenter

Bo den slags lukker man ørene for, det lader man parterne selv
om at antyde *G*

> En svært medtaget Ami dukke gudekelov også op i nogen timer - men en
> hård dag - satte den ellers så levene kvinde til *bare* at side og
> være sit stille konverserene altid karismatiske jeg .

ja Dejligt du kom Ami

> så tak fra mig til Alle
> og endnu en gang tak til Hanne & Henning for at lægge hus til
> *balladen*

Og vi gør det gerne igen en anden gang *GGGG*

Kærlig Hilsen til jer alle

Hanne og Henning

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-07-01 02:03

On Wed, 11 Jul 2001 02:11:24 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

Hej Henning & Hanne

>Vi var glade for at se dig og alle de andre, du bedre sent
>end aldrig, en anden gang, må vi nok sende nogen hjem
>i din lejlighed og trække dig ud af dynerne, både de fysiske og
>psykiske

jow tak - for helved jeg så det enste billed på Johns side af mig selv
for saten jeg ligner et fejl slagent genetrisk eksperiment der på
mirakuløs vis har rejst sig af kloaken :((

>Ja Det var lidt trist, men vi der holdt ud, havde det
>fortsat hyggeligt og rart, plus sjovt sammen

afgjort du er nu også bedre til at slippe alle hestene løs når der
ikker er så mange ritiv måtte blive sat i værk

> [...]
>"tøsedreng" han turde ikke vise om hans "atribut" blev større
>eller mindre under is-terning-påvirkning, det må han sørme

jaaaee - der ville jeg nu også i marks sted ha satset på det sikre med
2 is klumper om hovedet så skulle der fanme mere ind en ualmindeligt
forbudt film til at holde den stående )
var der nogen der sgade snoff ?

> [...]
>soveværelset med mig, da jeg lagde mig for at sove *G*
>Men rigtigt! Jeg steg selv op på "senge-hesten"

Det gjorde du også uden at vælte noget på vejen jeg er sgu ingen gang
sikker på jeg i min well magts dage ku ha gjort det ???

>Bo den slags lukker man ørene for, det lader man parterne selv
>om at antyde *G*

nahhh den var for go - selv min elskede og retsindige freY der nu
ellers ikke er til sladder skulle lige ha den 2 gange på mobilen på
vej hjem ))
men jow det burde de nok - men jeg blev ganske enkelt stolt på de
indvoldveredes vegne over dette enestående verile initeritiv - så jeg
ikke ku ha præstasionen til at stå i stilhed

>ja Dejligt du kom Ami

ja det var godt !

>Og vi gør det gerne igen en anden gang *GGGG*

det ser *vi* hvem så end måtte blive frem til
MvH
Bo

>Kærlig Hilsen til jer alle
>
>Hanne og Henning

fut : dk.snak.off-topic
de her fest tråde bliver altid lagt for had ved sener skænderier