cirkus forsvarer de fremmede
Fra : Malene P

Dato : 14-07-07 12:17

http://www.bt.dk/article/20070713/KRIMI/107140654/1053/KRIMI

Tjah -måske har hun en skjult dagsorden.

Malene P

Fra : vvv

Dato : 14-07-07 16:03

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/article/20070713/KRIMI/107140654/1053/KRIMI
>
> Tjah -måske har hun en skjult dagsorden.
>
> Malene P

Hvilken?

vv

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-07-07 23:47

vvv wrote:
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken?
>
> vv

Kan være at hun er medlem af den verdensomspændene konspiration der skal
ballotere islam og sharia ind i europa.. kan også være at hun ikke er.

Jeg holder på at den verdensomspændende jødiske konspiration må være i
stand til at holde den verdensomspændende islamiske konspiration stangen.

Men man ved selfølgelig aldrig.. kan være at det i virkeligheden er
buddihsterne der konspirerer, og at de andre konspirationer kun er blikfang.

-cep

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-07-07 08:45

Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> Men man ved selfølgelig aldrig.. kan være at det i virkeligheden er
> buddihsterne der konspirerer, og at de andre konspirationer kun er

Man er i gang med at optrevle et internationalt net af løvetæmmere, - som nu
også er ved at sprede sig til grisedressører, det kan blive meget alvorligt.