Hærværks-anmeldelse
Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-07 11:19

Hærværks-anmeldelse

Ca kl 5 er et lille kompakt snapseglas uden stilk blevet smidt gennem
facadevindue på førstesalen i mit hus med stor kraft og præcision.

Cirka en halv time før hørte jeg larm og gik ud og talte med to festklædte
unge, lave, danske mænd, der gik ind i min have og småhærværkede, så jeg
for min sikkerheds skyld trak mig ind i min stuelejlighed.

En af mændene sagde han hed Hans Jørgensen.

Måske det var den mest hærværks-aktive af disse, der er vendt tilbage efter
at have fundet egnet kasteskyts.

Tidligere er kriminalassistent Jeppe Christensen, Station Bellahøj sat på
sagen om hærværk mod mig. Vedr anmeldelser der ikke primært er hærværk, har
han henvist til vagthavende. For en sikkerheds skyld sender jeg denne
anmeldelse til begge Bellahøj-instanser.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 12:27

On Sat, 14 Jul 2007 12:18:32 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>for min sikkerheds skyld trak mig ind i min stuelejlighed.
>
>En af mændene sagde han hed Hans Jørgensen.

Gad vide om det er vores "lokale" autonom-forbryder Hansemand..???

Fra : Neill Danelove

Dato : 14-07-07 16:10

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Gad vide om det er vores "lokale" autonom-forbryder Hansemand..???

Er du sikker på at du ikke er i familie med Mahatma Gandhi, hvis det var mig
de havde lavet det nummer med i så mange år, så var jeg forlængst røget i
spjældet for at skudt på de her terrorister.

Fra : Peter Heide

Dato : 14-07-07 17:40

"Neill Danelove" <Neill@ge.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> mig de havde lavet det nummer med i så mange år, så var jeg forlængst
> røget i spjældet for at skudt på de her terrorister.

Ha-ha Ghandhi ? I familie med Warming. Hvis du har set alt
det lort han har hængt op på rækværket etc. Så vil jeg sige
han selv er (lidt) ude om det. Og hvordan kan man lave hærværk på noget
der i forvejen hænger i laser. Han kan lide konfrontationen.

Man må håbe han har et godt naboskab til dem der bor ved siden af og
de andre på den del af gaden. Jeg er glad for at ikke skulle kigge
på den møgbunke hver dag.

Fra : @

Dato : 14-07-07 18:07

On Sat, 14 Jul 2007 18:39:57 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"Neill Danelove" <Neill@ge.com> skrev i meddelelsen

>Ha-ha Ghandhi ? I familie med Warming. Hvis du har set alt
>det lort han har hængt op på rækværket etc. Så vil jeg sige
>han selv er (lidt) ude om det.

hvordan det?

billiger du at man begår ulovligheder mod folk man ikke er enig med?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Peter Heide

Dato : 14-07-07 18:44

@ du er mester i at misforstå.

Fra : @

Dato : 14-07-07 19:03

On Sat, 14 Jul 2007 19:43:41 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>@ du er mester i at misforstå.

så forklar lige hvordan DU kan mene at Warming selv er ude om at ANDRE
begår ulovligheder

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-07-07 22:58

@ <1@invalid.net> wrote:

> hvordan det?
>
> billiger du at man begår ulovligheder mod folk man ikke er enig med?

Er du overrasket? Det er autonomspirer vi har at gøre med her.

De skal fandenme være glade for at folk i Danmark ikke har våben... men
den dag komemr forhåbentligt.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Neill Danelove

Dato : 14-07-07 18:10

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Neill Danelove" <Neill@ge.com> skrev i meddelelsen

Okay så det er nu acceptabelt at gå ind på privat ejendom og ødelægge andres
ting fordi de roder og har anden politisk holdning end dig. Hvis det er der
det ideologiske grundlag for ungdomshuset jagtvej 69 så har Ruth gjort alle
danskere en stor tjeneste ved at rydde jeres svinske lorterede.

Fra : Peter Heide

Dato : 14-07-07 18:52

"Neill Danelove" <Neill@ge.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er der det ideologiske grundlag for ungdomshuset jagtvej 69 så har
> Ruth gjort alle danskere en stor tjeneste ved at rydde jeres svinske

Ja. Hun har skudt sig selv i foden bigtime. Har hørt
at Lidl har haft kontakter ud ang. køb af grunden.

Jeg er ikke en del af miljøet omkring ungdomshuset
har kun sympatier i den retning.

Fra : Neill Danelove

Dato : 14-07-07 22:28

> Ja. Hun har skudt sig selv i foden bigtime. Har hørt
> at Lidl har haft kontakter ud ang. køb af grunden.
>
> Jeg er ikke en del af miljøet omkring ungdomshuset
> har kun sympatier i den retning.

Nej nu skal jeg sige dig en ting Ruth kære Ruth har skrevet sig ind i
Danmarks historien somheltinden ove alle heltinder, den der nedlagde ungeren
er bare så sej.Vi er bare så glade for at det hus er væk.

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-07-07 22:58

Neill Danelove <Neill@ge.com> wrote:

> [...]
> det ideologiske grundlag for ungdomshuset jagtvej 69 så har Ruth gjort alle
> danskere en stor tjeneste ved at rydde jeres svinske lorterede.

Hørt.

Jeg kører iøvrigt ofte ned ad Jagtvejen, og forbi #69. Udover at det
ligner en losseplads, så slår det mig også at det ser underligt ud at
der er et hul, og at alle bygningerne omkring hullet er overmalet af
grafitti.

Gad vide om hærværksmageriet ophører n hvor fascistreden er fjernet?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-07 18:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Neill Danelove" <Neill@ge.com> skrev i meddelelsen

Mimikken da festaben oplyste "Hans Jørgensen" som sit navn tydede på et
tilfældigt opdigtet navn

> [...]
> det lort han har hængt op på rækværket etc. Så vil jeg sige
> han selv er (lidt) ude om det. Og hvordan kan man lave hærværk på noget

At rive læselige tekster ned er hærværk og uundskyldeligt

At smadre vindue betyder kulde om vinteren.

Jeg er som Gandhi og vender venstre kind til

Fra : Peter Heide

Dato : 14-07-07 18:49

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Mimikken da festaben oplyste "Hans Jørgensen" som sit navn tydede på et
> tilfældigt opdigtet navn

Den slags namedrop skal man også være lidt varsom med.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 18:47

wrote:

> [...]
>
>Man må håbe han har et godt naboskab til dem der bor ved siden af og
>de andre på den del af gaden. Jeg er glad for at ikke skulle kigge

Det er da dobbeltmoral så det klodser....

Skift "Bo Warming's ejendom" ud med "Ungsomshuset", og se på det hul
du har i foden....

Fra : @

Dato : 14-07-07 19:05

On Sat, 14 Jul 2007 19:46:49 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Det er da dobbeltmoral så det klodser....

kan det undre - det er folk på venstrefløjen du har med at gøre,
verdens største bande hyklere

>Skift "Bo Warming's ejendom" ud med "Ungsomshuset", og se på det hul
>du har i foden....

det ser han ikke

det er endnu en af de talrige mangler hos venstrefløjen,
de hverken kan eller vil erkende egne dårligdommme

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 16:30

> [...]
>

> det ser han ikke
>
> det er endnu en af de talrige mangler hos venstrefløjen,
> de hverken kan eller vil erkende egne dårligdommme

JEg ejer mit hus.
BZ var tyve
Er det ikke en forskel der gør miog diametralt modsat BZ-voldspsykopaterne

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-07 17:12

On Sun, 15 Jul 2007 17:30:09 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>JEg ejer mit hus.
>BZ var tyve
>Er det ikke en forskel der gør miog diametralt modsat BZ-voldspsykopaterne

Det er mere sammenligningerne: "alt det lort han har hængt op"/"alt
det lort de har malet på væggen", "hvordan kan man lave hærværk på
noget der i forvejen hænger i laser"/"hvordan kan man lave hærværk på
noget der i forvejen et totalt ødelagt" og "Jeg er glad for at ikke
skulle kigge på den møgbunke hver dag.", der også galdt for
Ungdomshuset, som jeg tænkte på....

At du har en (mildt sagt) alternativ smag, berettiger ikke hærværk....

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 06:52

> Det er da dobbeltmoral så det klodser....
>
> Skift "Bo Warming's ejendom" ud med "Ungsomshuset", og se på det hul
> du har i foden....

Læs nedenstående klage til politiet og erfar at jeg er stikmodsat Jagtvej69
voldspsykopaterne der stjal hus, jeg er ejer - de er socialister, jeg står
for personlig frihed - vi er diametralt modsatte

--------------------

G-streng og forklæde -KLAGE OVER POLITI

Igen har Bellahøj Station overreageret på latterlig falskanmeldelse, hvor
sober politi-ledelse ville have ignoreret.

I foråret kom to gange udkørende betjente, fordi løgnere i kvarteret mente,
at jeg var blufærdighedskrænkende, hvilket jeg efter loven aldrig har været.

Jeg klagede og en politijurist ville ikke kritisere sine kollegers udkørsel
til min bopæl, men citerede Jeres jura om at kun hvis afklædthed har "uterlig"
dvs sexuelt provokerende præg er der evt et problem

Alle - undtagen I - ved i dag at man på alle strande må solbade og
svømmebade splitterfornøjet, men blot ikke promenere med blottet lem, altså
udvise ekshibitionisme.

Men Bellahøj-betjente har for god tid og elsker åbenbart udkørsel om
mini-bagateller, når det er i den sexistiske boldgade?

Siden jeg erfarede med egne spædbørn, hvor fanatisk de hadede at få ble på
og andet der snærede om underlivet har jeg eksperimenteret med afslappet løs
påklædning.

Da jeg i 1976 kom hjem fra 4 års ulandsarbejde, gik jeg i folderige
afghanerbukser eller skotsk kilt uden underbukser eller shorts - og barfodet
, og mine nuværende lovlige eksperimenter går på en løs g-streng og evt et
lille forklæde.

Den sidste uge har jeg på mit plankeværk skrevet at alle forbipasserende er
velkommen til at plukke blommer fra mit træ, der fra haven hænger ud over
fortovet, og i dag hørte jeg nogle drenge gå højrøstet op i
blommeplukningen og jeg stod ærbart ved min havelæge og diskuterede med dem
om grad af modenhed, der giver mest velsmag og om regnen har betydet nul
orme men sprængt blommeskind.

Min genbo der af politiske grunde udøver hærværk mod mig, hvilket jeg har
anmeldt, ringede efter politiet, der straks kom og hørte min forklaring om
nul nøgenhed og fandt alt OK og irettesatte genboen.

Det havde været mere på sin plads, om I pr telefonopringning havde irettesat
ham dengang han brugte sin bil som redskab til omfattende hærværk mod min
ejendom, hvilket jeg har meddelt jer skriftligt, detaljeret og gentagne
gange, uden respons.

I ved nu hans identitet og CPR,og bør tage min hærværksanmeldelse op pr
telefon med ham.

Det er mit indtryk, at den fornuftige kvindelige og mandlige betjent der var
her i dag, fulgte op på den falske anmeldelse med klogt at irettesætte
genboen, der stod på afstand og råbte ad mig imens betjentene snakkede med
mig , men en bedre proportionssans med vægt på vold og hærværk foreslås i
fremtiden.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-07 19:29

S.A.Thomsen wrote:
> Gad vide om det er vores "lokale" autonom-forbryder Hansemand..???

Jeg må desværre skuffe dig, for det første har jeg aldrig været i
Bo's have, og for det andet cyklede jeg fredag kl 13:30 til Rønnede
for at deltage i en grillfest, og dagen efter til Skælskør-egnen,
hvor jeg stadig befinder mig.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 19:35

On 16 Jul 2007 18:28:59 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>Bo's have, og for det andet cyklede jeg fredag kl 13:30 til Rønnede
>for at deltage i en grillfest, og dagen efter til Skælskør-egnen,

Ok... Det var bare et pudsigt navnesammenfald...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-07-07 19:38

S.A.Thomsen wrote:
> Ok... Det var bare et pudsigt navnesammenfald...

I øvrigt vældigt smukt som alle folk bare antager at det er
tidligere brugere af Ungdomshuset der har været i Bo's have, det
tyder intet i Bo's oprindelige indlæg på..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-07 20:43

On 16 Jul 2007 18:37:46 GMT, Hans Joergensen

>I øvrigt vældigt smukt som alle folk bare antager at det er
>tidligere brugere af Ungdomshuset der har været i Bo's have, det
>tyder intet i Bo's oprindelige indlæg på..

Er det ikke det, der kaldes et kvalificeret gæt...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-07-07 09:17

S.A.Thomsen wrote:
> Er det ikke det, der kaldes et kvalificeret gæt...???

Nej, det kaldes fordomme, det er ikke det samme.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 09:25

On 17 Jul 2007 08:16:47 GMT, Hans Joergensen

>Nej, det kaldes fordomme, det er ikke det samme.

Det har da intet med fordomme at gøre, da de autonome voldspsykopater
fra ungdomshuset, jo før har generet BW....