privatdetektiver imod ludere
Fra : Peter

Dato : 13-07-07 23:22

Jeg så på Tonight show med Jay Leno at Sydney kommune i Australien har
ansat privatdetektiver der skal beøge ulovlige bordeller og kneppe pigerne
så de kan lukke dem den næste dag!. Hvorfor fik jeg aldrig tilbudt sådan et
job!! jeg ville have elsket at gå arbejdet med et sådan job.

Fra : Egon Stich

Dato : 14-07-07 16:42

"Peter" <123peter@ge.com> skrev i en meddelelse news:f78tu3$9r$1@aioe.org...
> [...]
> så de kan lukke dem den næste dag!. Hvorfor fik jeg aldrig tilbudt sådan et
> job!! jeg ville have elsket at gå arbejdet med et sådan job.

Du kan da finde dig et job som avlskarl på landet?

MVH
Egon