Pia har udstedt en slags FATWA mod os.....~
Fra : Rea721

Dato : 13-07-07 16:34

....siger talsmanden for Islamisk Trossamfund, Kasem Ahmad

http://jp.dk/webtv/webtv_indland/?movieId=12582&Id=1008272

Han er er narehat uden lige.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 17:08

On Fri, 13 Jul 2007 17:33:53 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

>...siger talsmanden for Islamisk Trossamfund, Kasem Ahmad
>
>http://jp.dk/webtv/webtv_indland/?movieId=12582&Id=1008272
>
>Han er er narehat uden lige.

ROTFL.... Han er da en komplet idiot.... ))))

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-07-07 18:37

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> ROTFL.... Han er da en komplet idiot.... ))))

Han er for farlig til at gå løs.

Fra : Jim

Dato : 13-07-07 19:56

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> ROTFL.... Han er da en komplet idiot.... ))))

Der kører en debat i en blog om samme idiot, Kasem Ahmad.
http://helenlatifi.wordpress.com/2007/07/13/imam-varsler-fatwa-mod-jyllands-posten/
Blog-ejeren er en rigtig burqafundamentalist.
Vær med til at debattere mod flere muhamsere derinde.
De er bindegale.

Fra : A.And

Dato : 14-07-07 08:30

Vi kunne udstede en feta mod muslimer. Hver gang de viste sig, så smide en
85 % fetaost i hovedet på dem.
Nu kan det fandene være nok, med de fladpandede gelænderlus, der mener at de
kan tillade sig alt mod en folkevalgt politiker.

Ud af landet med lortet, og lad os så bruge koranen til
toiletpapir.

MVH
LBH