De gør det grundigt
Fra : Malene P

Dato : 13-07-07 12:41

Hele 3 af dem måtte der til for at kulturberige en ung kvinde i Vordingborg
http://ekstrabladet.dk/112/article318243.ece

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 15:09

> Hele 3 af dem måtte der til for at kulturberige en ung kvinde i
> Vordingborg
> http://ekstrabladet.dk/112/article318243.ece
>
> Malene P

Skønt med muhammedanerimport, ikke sandt? Vi får så stor en diversitet ud af
det.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 13-07-07 15:15

Malene P wrote:
> Hele 3 af dem måtte der til for at kulturberige en ung kvinde i
> Vordingborg http://ekstrabladet.dk/112/article318243.ece

sådan er perker-lortet... det er vel også svært at forvente andet fra nogen
der har lavere intelligens end aber...
en skam ingen af dem vil kulturberige Elsebeth Gerner på samme måde...

Rasmus --- Bo M. Mogensen om det binære talsystem:
"jeg har set det før og kommer til at se det igen - det er venstre
ointeret propoganda "

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-07-07 17:35

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i meddelelsen

> sådan er perker-lortet... det er vel også svært at forvente andet fra
> nogen der har lavere intelligens end aber...
> en skam ingen af dem vil kulturberige Elsebeth Gerner på samme måde...

Hvis nogle somali-negere blev opmærksomme på hvor villig hun er, var det
måske ikke umuligt

Mvh
Martin

Fra : Peter B. P.

Dato : 16-07-07 18:03

Rasmus M. Jensen <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote:

> sådan er perker-lortet... det er vel også svært at forvente andet fra nogen
> der har lavere intelligens end aber...
> en skam ingen af dem vil kulturberige Elsebeth Gerner på samme måde...

Eller Jelved. Eller Thorning-Smidt. Eller Espersen. Eller Margrethe
Auken, dumme kælling, dumme kælling.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Michael Weber

Dato : 13-07-07 23:04

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hele 3 af dem måtte der til for at kulturberige en ung kvinde i
Vordingborg
> http://ekstrabladet.dk/112/article318243.ece
>
> Malene P

Jaloux ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-07-07 23:24

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i meddelelsen

> Jaloux ?

Commie rat ?

Fra : Michael Weber

Dato : 13-07-07 23:29

> Commie rat ?

Det ku´ godt være Malene er kommunist. Måske.

Fra : Malene P

Dato : 13-07-07 23:32

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Vordingborg

> Jaloux ?

Næh -men jeg undrer mig lidt (omend mindre og mindre) over, at i simpelt hen
ikke VIL forholde jer til sagen.

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 13-07-07 23:39

> Næh -men jeg undrer mig lidt (omend mindre og mindre) over, at i simpelt
hen
> ikke VIL forholde jer til sagen.

Tror du vi snart får noget ordentlig sommervejr ?

Fra : Malene P

Dato : 13-07-07 23:49

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hen
>
> Tror du vi snart får noget ordentlig sommervejr ?

Jaja, lille slattenpik -tag du bare pis på mig. Det klarer jeg jo nok -men
det er fandeme klamt, at du bliver ved med at gøre det på den unge kvinde,
der blev gruppevoldtaget af dine venner. Føj, hvor er du en klam køter.

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-07 00:39

> [...]
> der blev gruppevoldtaget af dine venner. Føj, hvor er du en klam køter.

Nej, han er ikke en køter.....han er et lille klamt møgsvin

Fra : Michael Weber

Dato : 14-07-07 00:50

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, han er ikke en køter.....han er et lille klamt møgsvin

lille klamt møgsvin ?
Du må da kunne komme op med noget mere kreativt end det.
Kom nu...du kan godt ;)

Fra : JBH

Dato : 14-07-07 00:50

> Nej, han er ikke en køter.....han er et lille klamt møgsvin

Og sikkert bøsse...

mvh
JBH

Fra : Michael Weber

Dato : 14-07-07 00:55

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og sikkert bøsse...
>
> mvh
> JBH

Er der nogle frække drenge på linjen ?
Hva´ nougatnumse ;)

Fra : Henri Gath

Dato : 14-07-07 00:54

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og sikkert bøsse...

Han bliver pulet af sine muhamser-venner....de kalder ham dansker-luder og
smækker ham, inden de giver ham glidecreme......og han takker pænt, svansen.

Fra : Peter B. P.

Dato : 16-07-07 18:03

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> wrote:

> Og sikkert bøsse...
>
> mvh
> JBH

Spørg Kim Larsen, han ved det sikkert.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 09:56

> [...]
> der blev gruppevoldtaget af dine venner. Føj, hvor er du en klam køter.

Hvor fanden er din sympati med den "røvrendte" nigerianske kvinde, som blev
voldsintegreret i en danskeres sind.

Er det ikke snart på tide, du begynder at interesserer dig for selve den
kriminelle handling, fremfor hvem som gjordet det.

Skal vi sige at hvis 4 mænd voldtog en kvinde, 2 af dem var danske 2 var
muslimske, så var der kun 2 af dem som gjorde noget forkert. Det er præcis
sådan du opfører dig her inde, hvad med at DU begyndte at vise interesse for
at stoppe volden og ikke satse på at finde muslimske kriminelle. Du er jo
ikke bedre end din egen virke husk det. Så kan vi bruge dig i samfundet ??
det må være næste spørgsmål.

Skal vi snart debatterer kriminalitet ??

Fra : Malene P

Dato : 14-07-07 10:10

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor fanden er din sympati med den "røvrendte" nigerianske kvinde, som
blev
> voldsintegreret i en danskeres sind.

Den er til stede, modsat hvad du tror. Men historien lyder så mystisk, at
jeg ikke kan forholde mig til den.

> Er det ikke snart på tide, du begynder at interesserer dig for selve den
> kriminelle handling, fremfor hvem som gjordet det.

Er det ikke snart på tide at i overhovedet begynder at interessere jer for
forbrydelserne fremfor hvem der bringer indlæg om dem?

> [...]
for
> at stoppe volden og ikke satse på at finde muslimske kriminelle.

Jeg har overhovedet ikke sagt et ord om, hvorvidt de fremmede forbrydere er
muslimer -hvis der er en sammenhæng, er det ikke mit ansvar.

Malene P

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 18:01

> [...]
>
> Er det ikke snart på tide at i overhovedet begynder at interessere jer for
> forbrydelserne fremfor hvem der bringer indlæg om dem?

Hvorfor bringer du dem da ???

Hvad er din agenda?

Hvorfor kommenterer du aldrig med dine egne ord omkring de link du bringer??

Du siger altid De om de link du bringer, men hvem er de?

Hvordan kan du stoppe de som gør det?

Ved du om de er dem??

> for
>
> Jeg har overhovedet ikke sagt et ord om, hvorvidt de fremmede forbrydere
> er
> muslimer -hvis der er en sammenhæng, er det ikke mit ansvar.

Men er det din agenda, at fremstå som frelser af landet?

Fra : N_B_DK

Dato : 16-07-07 16:20

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Jaloux ?

Du er psykisk syg, og må din harme mod andre mennesker ramme dig 10 fold.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 16-07-07 16:46

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Du er psykisk syg, og må din harme mod andre mennesker ramme dig 10 fold.

Jeg er ret overbevist om at Malene P er jaloux.
Måske hun skulle starte sit eget blad og søge om at få
del i licenskronerne.
Alternativt bare tage en journalist-uddannelse hvis hun da er så vil efter
at bringe historier til torvs.

Fra : Michael Weber

Dato : 16-07-07 17:05

> [...]
> del i licenskronerne.
> Alternativt bare tage en journalist-uddannelse hvis hun da er så vil efter

Iøvrigt...når man springer i med begge ben, skal man sørge for at samle
benene.
Eller risikere man at udstille sin egen perverterede holdning.