"49 årig mand boede i alene i shelters i n~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-07 12:31

"49 årig mand boede i alene i shelters i nordjysk skov". Uden
sundhedsproblemer, Glad og fro og uden elektricitet, han havde alle sine
identitetspapirer på sig men levede som stenaldermand, stort set.

Landbetjenten fik indberetning fra skovarbejdere, at der var rod og
efterladenskaber ved nogle af de lidet benyttede skure "shelters" og han
politiet så fandt manden, der havde valgt eneboerliv i tre år og politiet
tvang ham til at ringe til sine forældre og flytte hjem til dem, og påstår
at han værdsatte deres omsorg..

Bør politi ikke fange tyve i stedet?

Fra : @

Dato : 13-07-07 12:46

On Fri, 13 Jul 2007 13:31:03 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"49 årig mand boede i alene i shelters i nordjysk skov". Uden
>sundhedsproblemer, Glad og fro og uden elektricitet, han havde alle sine
>identitetspapirer på sig men levede som stenaldermand, stort set.

fik man billige rester fra kroerne i stenalderen?

kunne man "tjene" penge ved at samle flasker i stenalderen?

var man omfattet af sygesikring i stenalderen?

kunne man have poste restante-adresse i stenalderen?

>Landbetjenten fik indberetning fra skovarbejdere, at der var rod og
>efterladenskaber ved nogle af de lidet benyttede skure "shelters"

de benyttes nu meget flittigt i sommerhalvåret

>og han
>politiet så fandt manden, der havde valgt eneboerliv i tre år og politiet
>tvang ham til at ringe til sine forældre

nej, Peter betjent (Peter Brunse) opfordrede manden til at kontakte
sine forældre

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-07 19:15

> [...]
>

> de benyttes nu meget flittigt i sommerhalvåret

> nej, Peter betjent (Peter Brunse) opfordrede manden til at kontakte

Ligesom train og bus surfers er eneboeren en helt, der bør åbne folks øjne
for at vi har gjort samfundet så kedsommeligt at man må finde på så aparte
ting for at få indhold i livet

Politiet skal fange voldskriminelle og ikke blande sig i spadsereture i
skovene - uanset hvor længe de varer.

Hvad er din kilde til de spændende ekstra oplysninger du har?
Min er EB d.d.

Fra : @

Dato : 13-07-07 19:44

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?action=SektionId%3D144&sender=239&target=240&data=Id%3D2427576%26TelegramType%3D3

Fra : vvv

Dato : 14-07-07 15:57

> fik man billige rester fra kroerne i stenalderen?
>
> kunne man "tjene" penge ved at samle flasker i stenalderen?
>
> var man omfattet af sygesikring i stenalderen?
>
> kunne man have poste restante-adresse i stenalderen?

Hvad har du (nu) ondt i røven over?

vv

Fra : @

Dato : 14-07-07 16:16

On Sat, 14 Jul 2007 16:56:46 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvad har du (nu) ondt i røven over?

lær at læse eller få dine skolepenge tilbage

Fra : vvv

Dato : 14-07-07 16:29

> lær at læse eller få dine skolepenge tilbage

Jeg læser fint. og det her virker stadig som om du har ondt i røven:

Fra : @

Dato : 14-07-07 18:03

On Sat, 14 Jul 2007 17:29:19 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jeg læser fint.

jaså,

og hvad er det i sætningen:
"levede som stenaldermand"

du ikke begriber

Fra : vvv

Dato : 14-07-07 18:21

> jaså,
>
> og hvad er det i sætningen:
> "levede som stenaldermand"
>
> du ikke begriber

Til forskel fra dig læser jeg hele sætningen: "men levede som stenaldermand,
stort set".

"stort set" tager vel de forbehold du lister op.
I øvrigt misforstod jeg dig nok, jeg læste det som om du havde ondt i røven
over at manden kunne leve sådan.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-07 18:32

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "stort set" tager vel de forbehold du lister op.
> I øvrigt misforstod jeg dig nok, jeg læste det som om du havde ondt i

Jeg vil kalde eneboeren en helt på linie med train og bus surfere

Han åbner andres øjne for at vi har gjort vort samfund kedeligt og
risikofrit så det tvinger folk til aparte eksperimenter

Fra : vvv

Dato : 14-07-07 18:49

> [...]

> Han åbner andres øjne for at vi har gjort vort samfund kedeligt og
> risikofrit så det tvinger folk til aparte eksperimenter
Jeg er undtagelsesvis tilbøjelig til at give dig ret.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 01:52

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Jeg er undtagelsesvis tilbøjelig til at give dig ret.

Tog og bus surfere og eneboere i skove gør ikke nogen fortræd.
Hvis flæbende medlidenhedsprofessionelle har ondt af selvmordere bag på
busser og tog, kan de jo investere i kameraer så de kan se om der hænger en
anti-tryghedsnarkoman og stoppe køretøjet og give ham tidobbelt
billetbetaling som straf for forsinkelse..

Der er et råb om desperation i den risiko-fanatiske bus-tog-surfning og i
mindre grad i tilbage-til-naturen skov-eneboeren

Der er ingen risiko-opsøgning i min dovenskab mht tækkelig påklædning, som
aldrig har nærmet sig noget ulovligt - selvom ulovligheder er opdigtet og
har ført til en syg bøde.

Jeg værdsætter dog at de autonome har nøgendemo og Roskilde festival har
nøgen-kapløb, for det gavner accept af naturlighed.

Naturist-foreninger får desværre ikke så meget mediedækning.

USA har mange Homer Simpson typer der løber ind på sportsbane
nøgne(streaking)
eller elsker sammen hvor der er mange mennesker, som Homer og Marge har
fundet pikant nu og da.
Selvfølgelig bør afklædthed afkriminaliseres - det er blot ikke så vigtig en
sag at jeg vil udsætte mig for bødestraffe og misforståelse om
ekshibitionisme

Som alle andre mennesker vil jeg gerne gøre folk misundelige på mig - få dem
til at få lyst til at kopiere. Der findes ikke bedre smiger end at blive
efterlignet.
Jeg kaster mig gerne over projekter, der ikke let gir resultater i min
levetid, fx pis-lort afslappethed.

Afslappethed mht påklædning i sommervarmen og ved korte udendørs ærinder om
vinteren er ikke et vildt vigtigt projekt - det er indvandrings-stop
derimod.

Da jeg drev privatiseret sæddonorformidling troede jeg at det var helvedes
meingsfuldt, men efterhånden indså jeg at barnløshed er oftest
psykosomatisk - og sexfrigørelsen er et vundet slag og der er få der fatter
min anti-genetik dagsorden om at man holder lige meget af et barn om man har
fælles DNA med det eller ikke.

Herom en ny tråd

Fra : @

Dato : 14-07-07 19:01

On Sat, 14 Jul 2007 19:21:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>
>"stort set" tager vel de forbehold du lister op.
>I øvrigt misforstod jeg dig nok, jeg læste det som om du havde ondt i røven

nej

hvis en person vil leve i skoven må vedkommende da selv om det,
og jeg ser da osse stort på at de shelters der er opstillet kun er
beregnet til kortvarige ophold

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 06:50

> nej
>
> hvis en person vil leve i skoven må vedkommende da selv om det,
> og jeg ser da osse stort på at de shelters der er opstillet kun er
> beregnet til kortvarige ophold

Netop - stenalderlevevis var en overdrivelse men pointen i min trådstart
var,
at DR2 TV gjorde det til problem at 1/3 af verdens befolkning ikke har
elektricitet, og velfærdsstaten er altså i Danmark gjort til et sådant
helvede at man vælger den luksus fra for at få et rigt liv uden anmasende
medmennesker. med naturglæde og ensomhedens skønhed

Jo, jeg har det slemt når sikringerne går, og eneboeren der forlod sit hjem
i Sydsjælland og i tre år valgte Nordjyllands vilde skove, har nok malet sig
ind i et stolthedshjørne og var ikke kun sur over at politi indfangede ham
og fik ham til at ringe hjem mens betjenten overvågede at han altså var
faldet til patten og adlød janteloven