Væk med medielicensen!
Fra : Peter B. P.

Dato : 12-07-07 21:16

Støt kampen imod medielicens!

http://www.mitego.dk/mmm/

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Jim

Dato : 12-07-07 23:50

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
news:1i15si3.1d140ls1dckhlgN%peter@DIESPAMMERSCUM.dk...
> Støt kampen imod medielicens!
>
> http://www.mitego.dk/mmm/

Jeg kan kun bakke op op projektet.

Men webmaster skal lige læse lidt korrektur, så stavefejlene kan blive
rettet.

:)

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 09:26

Hej

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> Støt kampen imod medielicens!
>
> http://www.mitego.dk/mmm/

Hvorfor?

Mvh
Frank

Fra : Jim

Dato : 13-07-07 09:44

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Hvis du nu tog dig tid til at læse, hvad der står på websitet, så ville du
ikke spørge her.

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 10:30

Hej

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du nu tog dig tid til at læse, hvad der står på websitet, så ville du
> ikke spørge her.

Jeg har læst det og det er lidt svært at debaterer på webistet.....

Desuden er jeg ikke enig i deres begrundelser.

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 10:34

Frank <far@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har læst det og det er lidt svært at debaterer på webistet.....
>
> Desuden er jeg ikke enig i deres begrundelser.

Hvilke begrundelser specifikt er du uenig i?

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 11:45

Hej

> Hvilke begrundelser specifikt er du uenig i?

At der ikke er behov for en statsfinansieret public service radio og tv
station.

Mvh
Frank

--
We will not be intimidated or pushed off the world stage by people who do
not like what we stand for, and that is, freedom, democracy and the fight

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 13:23

Frank <far@nosmap.dk> wrote:

> Hej
>
> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> At der ikke er behov for en statsfinansieret public service radio og tv
> station.

Hvorfor ikke? Hvad specifikt mener du at "public service" leverer, som
alle danskere død og pine har brug for?

Fra : Jim

Dato : 13-07-07 11:17

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg har læst det og det er lidt svært at debaterer på webistet.....
>
> Desuden er jeg ikke enig i deres begrundelser.

Jeg bad dig ikke debatere på websitet bare læse grundlaget for oprettelsen
af websitet og foreningen.
Og så kan det måske være, at du er en af dem, for hvem det er nødvendigt af
stave det for...
Vi er mange, der ikke synes, det er demokratisk, at nogen skal betale for at
modtage informationer fra en statskontrolleret institution.
Desuden er det i strid med menneskerettighederne at forhindre folk i at
modtage informationer af enhver art fra hvilket som helst medie iht.
menneskerettighedskonventionens artikel 10.

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 11:48

Hej

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bad dig ikke debatere på websitet bare læse grundlaget for oprettelsen
> af websitet og foreningen.

Når jeg får et link og ikke andet må det være en henvisning til at også
debatten skal foregå der.

Ellers bør der gives et kort referat af hvad siden indeholder.

> Og så kan det måske være, at du er en af dem, for hvem det er nødvendigt
> af stave det for...

Meget hellere bøjet i neon -det er pænere....

> Vi er mange, der ikke synes, det er demokratisk, at nogen skal betale for
> at modtage informationer fra en statskontrolleret institution.

DR er kun statsfinansieret.

> Desuden er det i strid med menneskerettighederne at forhindre folk i at
> modtage informationer af enhver art fra hvilket som helst medie iht.
> menneskerettighedskonventionens artikel 10.

Så det er i strid med menneskerettighederne at aviser, blade, magasiner og
bøger koster penge?

Mvh
Frank

--
"If we have to use force, it is because we are America. We are the
indispensable nation. We stand tall. We see further into the future."

Fra : Jim

Dato : 13-07-07 11:53

> [...]
>
> DR er kun statsfinansieret.

> Så det er i strid med menneskerettighederne at aviser, blade, magasiner og

Jeg betaler ikke for dem, hvis jeg ikke køber dem. Og det er overkommelige
priser, hvis endelig jeg finder på at købe en.
Og jeg bestemmer selv, hvilken avis og hvilken politisk linie jeg ønsker at
læse.

DR betaler jeg til, srlvom jeg ikke skulle have hverken TV eller radio. Jeg
behøver blot at have en mobiltelefon, der kan gå på nettet.
Ergo begrænser man folks frihed til at eje en genstand, der ellers skulle
være normalt at eje i et frit og demokratisk samfund.
Menneskerettighedskonventionens Art. 10 forbyder stater at lægge
forhindinger i vejen for at modtage informationer eller at kunne kommunikere
med omverdenen.

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 13:23

Frank <far@nosmap.dk> wrote:

> DR er kun statsfinansieret.

Nå? Er DR ligepludselig ikke kontrolleret af en politisk bestyrelse?

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-07 10:27

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message
> Hej
>
> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Vil du også betale for det vand og EL, jeg bruger ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 10:40

> Vil du også betale for det vand og EL, jeg bruger ?

Kan du uddybe det lidt?

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-07 11:14

> Hej
>
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du uddybe det lidt?

Ja det lader jo til du mener det er om med medielicensen, og derved har du
det jo fint med at betale for noget du ikke nødvendigvis bruger.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank

Dato : 13-07-07 11:43

> Ja det lader jo til du mener det er om med medielicensen, og derved har du
> det jo fint med at betale for noget du ikke nødvendigvis bruger.

Jeg benytter da min radio, mit TV og min internetforbindelse.

Om jeg ser DR er i den forbindelse ikke interessant, da medielicensen er den
licens for besidelse af radio, TV eller en internetforbindelse (af en hvis
størrelse).

Mvh
Frank

--
Husk at krigen i Iraq er ført på samme folkeretslige grundlag som krigen om
Kosovo.

Fra : @

Dato : 13-07-07 12:08

On Fri, 13 Jul 2007 12:43:26 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Hej
>
>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg benytter da min radio, mit TV og min internetforbindelse.
>
>Om jeg ser DR er i den forbindelse ikke interessant,

jo det er lige nøjagtig interessant da pengene netop går til DR

>da medielicensen er den
>licens for besidelse af radio, TV eller en internetforbindelse (af en hvis
>størrelse).

vil DU betale min EL-regning?

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve

Fra : N_B_DK

Dato : 13-07-07 13:12

> Jeg benytter da min radio, mit TV og min internetforbindelse.

Ja du gør, der er mange der ikke vil betale for at "kunne" modtage tv, blot
fordi de har en mobil telefon.

> Om jeg ser DR er i den forbindelse ikke interessant, da medielicensen
> er den licens for besidelse af radio, TV eller en internetforbindelse
> (af en hvis størrelse).

Ja og det er netop der tyveriet sker.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 13-07-07 11:35

On Fri, 13 Jul 2007 11:39:50 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

>Hej
>
>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Kan du uddybe det lidt?

simpelt

hvis EL skulle betales på samme måde som medielicensen, så kulle alle
betale det samme for EL uanset forbrug, altså storforbrugere fik en
betragtelig del at deres forbrug betalt af dem som næsten ikke brugte
EL

det samme med vand