DR2 om global opvarmning
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 19:15

Som nævnt i en tidligere tråd. Skønt at se denne kæmpeløgn blive pillet fra
hinanden af videnskabsfolk. Gad vide hvad der snart skal til for at få
CO2-fjolserne til at fatte lidt af virkeligheden?

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 20:19

On Thu, 12 Jul 2007 20:14:34 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the-coffeeshop.dk> wrote:

>Som nævnt i en tidligere tråd. Skønt at se denne kæmpeløgn blive pillet fra
>hinanden af videnskabsfolk. Gad vide hvad der snart skal til for at få
>CO2-fjolserne til at fatte lidt af virkeligheden?

To tirsdage i samme uge...???

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-07-07 21:28

In news:rjvc93hgg6grqrq08ovafhv1hgdi84020v@4ax.com,
S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> typed:

> To tirsdage i samme uge...???

Kan slet ikke gøre det. Den dag, solen står op i vest, måske...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-07-07 21:50

Jens Bruun skrev:
> In news:rjvc93hgg6grqrq08ovafhv1hgdi84020v@4ax.com,
> S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> typed:

> Kan slet ikke gøre det. Den dag, solen står op i vest, måske...

Tjah, det må vel så blot være det næste i rækken af katastrofescenarier
disse dommedagsprofetiske klimaforskere kan opdigte, nemlig at Jorden
ligefrem vil skifte rotationsretning og begynde at dreje baglæns?

Anders Peter Johnsen

Fra : Kert Rats

Dato : 12-07-07 22:47

meddelelse news:46969416$0$19315$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tjah, det må vel så blot være det næste i rækken af katastrofescenarier
> disse dommedagsprofetiske klimaforskere kan opdigte, nemlig at Jorden
> ligefrem vil skifte rotationsretning og begynde at dreje baglæns?

Det værste er, at vi alle er tvangsindlagt til at betale via skatter til
dette CO2-vanvid.
Det er sgu statsinterventionisme, der sparker røv!

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 00:05

Kert Rats <stendod@gravklar.dk> wrote:

> [...]
> dette CO2-vanvid.
> Det er sgu statsinterventionisme, der sparker røv!

Well, hvis de droppede indkomstskatten og omlagde det hele på
carbonskatter, som man kan udngå ved ikke at bruge kulstofenergi
(medmindre der komemr en rød regering, de beskatter jo alligevel bare
fx. koldpresset rapsolie...), har du det så bedre eller værre?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 23:01

Mon tiden så også går baglæns...???

Fra : Peter Bang

Dato : 13-07-07 00:11

Kim Frederiksen <kimsnabel-athe-coffeeshop.dk> skrev:

>Gad vide
>hvad der snart skal til for at få
>CO2-fjolserne til at fatte lidt af
>virkeligheden?

Måske en bid Exxons Fond For Uvildig Miljøforskning kunne gøre
en forskel?

Fra : Rea721

Dato : 13-07-07 14:58

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i
en meddelelse

-snip-

Er det program tilgængeligt noget sted på nettet??? Kan ikke finde det på
DR's site.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 15:35

On Fri, 13 Jul 2007 15:58:04 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

> [...]
>
>-snip-
>
>Er det program tilgængeligt noget sted på nettet??? Kan ikke finde det på

Det ser ud til at det findes her (godt nok i mindre stykker):
http://www.youtube.com/results?search_query=The+Great+Global+Warming+Swindle&search=Search

Fra : Rea721

Dato : 13-07-07 16:29

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en
meddelelse news:2c3f931maoui5m58m5kbk4eje7s0ghrlp1@4ax.com

> Det ser ud til at det findes her (godt nok i mindre
> stykker):
> http://www.youtube.com/results?search_query=The+Great+Global+Warming+Swindle&search=Search

Ja, jeg fandt det og har lige se det ...men ellers tak. En rigtig god
udsendelse...og jeg er færdig med at lytte til skrigehovederne om den
menneskeskabte opvarmining.
Glemte at søge på original titlen

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-07-07 19:39

In news:469784ef$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Rea721 <skod3@721.dk> typed:

> Er det program tilgængeligt noget sted på nettet??? Kan ikke finde
> det på DR's site.

Den lå tidligere tilgængelig i fuld længde på YouTube, men mit link giver
desværre denne fejlmeddelelse: "This video is no longer available due to a
copyright claim by Wag TV".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.