Danmark dårligst til integration
Fra : Peter B. P.

Dato : 12-07-07 17:23

....skriver Berlingske Business i dag på forsiden.

Forskellen i beskæftigelse på etniske danskere og udlændinge er i DK på
-11,4% for mænd og -19,9 for kvinder.

I Frankrig er den på -2,6 og -10,6.

I USA, som alle de røde hader, er den på +8,4 og -8,9. Dvs. USA er bedre
til at ansætte fremmede end de er deres egen befolkning.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : hanzen

Dato : 12-07-07 17:31

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I USA, som alle de røde hader, er den på +8,4 og -8,9. Dvs. USA er bedre
> til at ansætte fremmede end de er deres egen befolkning.

Det er nok discount-mexicanere. Billig arbejdskraft, du ved.
--
hilzen
hanzen

Fra : Peter B. P.

Dato : 12-07-07 21:19

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok discount-mexicanere. Billig arbejdskraft, du ved.

Muligvis, men hvis udefra kommende arbejdskraft er billig, hvorfor gør
det samme sig ikke gældende i DK?

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-07-07 21:30

> Muligvis, men hvis udefra kommende arbejdskraft er billig, hvorfor gør
> det samme sig ikke gældende i DK?

Loven, du ved, og overenskomsterne.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-07 10:47

> Loven, du ved, og overenskomsterne.
>
> Jan

Nemlig... Amerikanerne har ikke samme fagforeningskultur som vi. De er mere
vant til at udnytte hinanden.

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 13:23

"Hans Christian Vang" <......> wrote:

> Nemlig... Amerikanerne har ikke samme fagforeningskultur som vi. De er mere
> vant til at udnytte hinanden.

Så det ikke at være med i en fagforeningen er lig med udnyttelse, sådan
generelt?

Javel ja.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-07-07 14:26

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> I USA, som alle de røde hader, er den på +8,4 og -8,9. Dvs. USA er bedre
> til at ansætte fremmede end de er deres egen befolkning.

Og så glemmer vi lige nogle ting:

1. USA har intet centralt personregister. Man ved således ikke hvor
mange der bor i landet - det vil sige at statistikken er mindre sikker
end den er her i landet.

2. Det »antages« at USA har 12 millioner illegale immigranter, men nogle
mener at antallet er helt oppe på 24 millioner. Altså op til næsten 10%
af befolkningen er ikke registrerret nogen steder - statistikken gælder
af Vallensbæk til.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-07-07 23:08

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> mener at antallet er helt oppe på 24 millioner. Altså op til næsten 10%
> af befolkningen er ikke registrerret nogen steder - statistikken gælder

Nej, det antages at USA har væsentligt flere illegale immigranter (og
hvordan mener du iøvrigt at det centrale personregister skal opsnappe
illegale immigranter i DK? Ved du hvor mange der er af dem?), faktisk
over 15 mio. over de sidste 25 år.

Det er klart at du ikke kan lide USA, og vil hoppe på hvilkensomhelst
vogn for at rakke landet ned, men her skyder du altså dig selv i foden.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-07-07 19:04

> [...]

> hvordan mener du iøvrigt at det centrale personregister skal opsnappe
> illegale immigranter i DK? Ved du hvor mange der er af dem?), faktisk

Der er ikke 'over 15 millioner immigranter i Danmark' over de sidste 25
år. Og generelt har vi en god kontrol med immigrationen her i landet -
det har man ikke i USA hvor der ikke engang findes et centralt
personregister.

> Det er klart at du ikke kan lide USA, og vil hoppe på hvilkensomhelst
> vogn for at rakke landet ned, men her skyder du altså dig selv i foden.

Såeh? Jeg har intet imod USA, men der er dele af det amerikanske samfund
jeg ikke bryder mig om. Som det manglende velfærdssamfund og
bibelfundamentalisternes alt for store indflydelse.

Der er skam da også dele af det danske samfund jeg ikke bryder mig om.
Jeg kan bare nævne de skandaløse forhold man byder psykiatriske
patienter, hvor man har nedlagt 95% af sengepladserne, og ikke fået
opført de nødvendige åbne og lukkede psykiatriske plejehjem til dem. I
stedet degraderer man en somatisk sygdom i hjernen til et socialt
problem - absurd.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk