Ungdomspolitikere vil tillade flerkoneri
Fra : N_B_DK

Dato : 10-07-07 16:27

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/07/10/153307.htm?nyheder

Medlemmer af Radikal Ungdom og Venstres Ungdom slår derfor til lyd for, at
polygami legaliseres, men ungdomspolitikerne stiller samtidig en række krav.

Nå ja, dårlig omtale er da bedre end ingen omtale.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kim2000

Dato : 10-07-07 16:38

> [...]
>
> Medlemmer af Radikal Ungdom og Venstres Ungdom slår derfor til lyd for, at
> polygami legaliseres, men ungdomspolitikerne stiller samtidig en række

Hvad er dog det for noget pladder, er der nogen lov der forbyder en mand at
bo sammen med to kvinder? Er der nogen lov der forbyder en kvinde at bo
sammen med to mænd? Er der nogen der forbyder en kvinde at være sammen med 2
mænd? Er der nogen der forbyder en mand at være sammen med 2 kvinder? Nå
ikke, hvad er problemet?

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 10-07-07 16:48

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> at være sammen med 2 mænd? Er der nogen der forbyder en mand at være
> sammen med 2 kvinder? Nå ikke, hvad er problemet?

Der er en lov der forbyder manden /kvinden at være gift med 2 på en gang,
der er en forskel ;) (men hvem i alverden vil have 2 svigermødre, det er jo
nok de færreste søstre der vil have samme mand...)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ralph

Dato : 10-07-07 17:26

> [...]
> 2 mænd? Er der nogen der forbyder en mand at være sammen med 2 kvinder? Nå

Ja, ja, men der er altså noget med forældremyndighed, arveafgift,
beskatningsregler, osv. DERFOR er jeg gift, jeg flyttede sammen med min
kone, fik børn med hende, købte hus sammen med hende fordi jeg elsker hende,
men vi blev gift for at undgå problemer ved dødsfald eller skilsmisse.

--
Ralph