Hvornår får man noget fra Club Nokia?
Fra : Devast8or

Dato : 08-07-01 20:21

Hejsa,
Jeg meldte mig ind i Club Nokia (engang i sidste uge) fordi min telefon ikke
har det så godt (displayet virker ikke helt), og jeg derfor skal bruge
medlemskort og whatnot for at jeg kan få den lavet i en nokia forretning (så
jeg ikke skal vente på at DER sender den til Nokia osv.). Men hvor lang tid
går der før man får det man skal bruge tilsendt? Telefonen er snart et år
gammel så jeg ville gerne lige vide om jeg maile Nokia og rykke lidt eller
bide i det sure æble og lade DER klare det, eller hvad jeg skal gøre.
TIA

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 08-07-01 20:37

In article <an227.1526$ae6.92034@news010.worldonline.dk>,
devast8or@NOSPAMsystembl.dk says...
> [...]
> gammel så jeg ville gerne lige vide om jeg maile Nokia og rykke lidt eller
> bide i det sure æble og lade DER klare det, eller hvad jeg skal gøre.

Det tog knap 2 måneder for mig før jeg modtog mit medlemskort.

mvh Betina

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 08-07-01 20:46

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
> [...]
> gammel så jeg ville gerne lige vide om jeg maile Nokia og rykke lidt eller
> bide i det sure æble og lade DER klare det, eller hvad jeg skal gøre.

12 uger og 2 mails til Club Nokia, så fik jeg 2 kort samme dag.

Mvh.
Chris
: )

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 08-07-01 21:08

On Sun, 8 Jul 2001 21:20:36 +0200, "Devast8or"
<devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>Men hvor lang tid går der før man får det man skal bruge tilsendt?

Jeg meldte mig ind i januar, og har endnu ikke set skyggen af et
medlemskort eller lignende.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-07-01 07:46

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> wrote in message
> Jeg meldte mig ind i januar, og har endnu ikke set skyggen af et
> medlemskort eller lignende.

Du skal ind på Club Nokia's hjemmeside og brug kontaktformularen:

Kundeservice -> Email til Club Nokia.

Jeg klagede et par gange via email, så kom kortet til sidst....

Mvh.
Chris
: )

Fra : Hans-Jacob

Dato : 09-07-01 08:42

Siden hvornår skal man bruge et medlems kort til at gå ind og få sin telefon
fikset?
Der er ingen krav for at det er den butik som du købte telefonen i der skal
sende telefonen til rep. men jeg kender ikke DER's regler på det område....

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-07-01 10:38

"Hans-Jacob" <zster@mailme.dk> wrote in message
> Siden hvornår skal man bruge et medlems kort til at gå ind og få sin
telefon
> fikset?

Det er Club Nokia Instant Service vi snakker om her, ikke den almindelig
garanti - Club Nokia tilbyder en service (der gælder selvflg. ovenpå den
almindelig garanti) hvor man kan....shit, jeg gider ikke at skrive det hele
igen

Læs her:

> Der er ingen krav for at det er den butik som du købte telefonen i der
skal
> sende telefonen til rep. men jeg kender ikke DER's regler på det
område....

Det har du nok ret i, men det er som sagt ikke lige dét vi snakker om her...

Mvh.
Chris
: )

Fra : Bobby

Dato : 09-07-01 11:14

Hej

Et halvt år for mit vedkommende.

Bobby

Fra : Devast8or

Dato : 09-07-01 15:00

Tak for alle jeres svar. Det ser ud til at det har lange udsigter så jeg kan
ligeså godt gå i gang med at maile Nokia med det samme :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-07-01 15:17

> Tak for alle jeres svar. Det ser ud til at det har lange udsigter så jeg
kan
> ligeså godt gå i gang med at maile Nokia med det samme :)

Club Nokia siger at der kan gå op til 8 uger inden man får kortet hvis man
melder sig ind via deres website mod "kun" 6 uger hvis man sender
ansøgningen med posten....jeg begyndte med mails til kundeservice efter den
8. uge, og så gik der yderligere 4 uger. Club Nokia må ha' travlt for tiden

Mvh.
Chris
: )

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 11-07-01 23:48

> [...]
> gammel så jeg ville gerne lige vide om jeg maile Nokia og rykke lidt eller
> bide i det sure æble og lade DER klare det, eller hvad jeg skal gøre.

Du behøver ikke dit medlemskort for at få den lavet andre steder end DER.
Bare der er garanti på den, så kan det gøres alle steder.