Kælderen sejler kun hos super-fjolser (og ~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 10:46

Kælderen sejler kun hos super-fjolser (og ferierende)

Danske medier er måske verdens mest løgnagtige og dyrker historien frem for
realiteterne, og derfor skabes katastrofe-stemning vedr lidt vand i kældre.

De hvis hus er uansvarligt bygget, så regnvand kan sive ind, har typisk haft
varsler ved tidligere sommerregnskyl og kun, hvis de rejste på lang ferie i
maj og kom hjem under regnskyllene, kan de tillade sig at protestere imod
andet end egen dumhed - og fx imod kommunens kloak-dimensionering.

Hvis jeg havde defekt hus, hvilket jeg kun har haft de første to måneder jeg
ejede mit hus, ville jeg ikke opmagasinere møbler med tekstil i kælderen og
jeg ville leve problemfrit med de par måneders høj vandstand i kælderen.

Men folk er af medierne opdraget til at KLYNKE..

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-07-07 19:56

"Bo Warming" skrev i en meddelelse

> Kælderen sejler kun hos super-fjolser (og ferierende)

Nogen gange tror jeg du har spist af svampene på kældervæggen.

Kælderene sejler vel der mest hvor kloaker ikke er i orden ?
Men de arme mennesker klynker blot !! , det gør Hr Warming jo aldrig , gør
han vel ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-07 20:41

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:468fe1c5$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Kælderene sejler vel der mest hvor kloaker ikke er i orden ?
> Men de arme mennesker klynker blot !! , det gør Hr Warming jo aldrig , gør

Kælderen i mit hus var fotolaboratorium før jeg købte huset så alle vægge er
flsebeklædt og selv hvis der var dræningsproblemer ville ingen svamp kunne
gro på mine kældervægge (som aldrig har været fugtige, men fliser er umulig
grobund selv hvis fugt.
Jeg ville heller ikke spise af nok så godkendte hallucinogene svampe, kun
kemiske rene psykofarmaka som det amfetamin jeg lavede i min studietid - og
gerne coke, hvis jeg kunne købe det et sted

Jeg har aldrig klynket , kun angrebet inkompetente myndigheder
JEg går efter bold ej mand og kritik af fx passivt politi er ikke personlig
klynk men generel samfundskritik

Hvis vand i kælder så må man flytte værdier op i stuen - og kritik af
kommune skulle man hellere have kommet med da der var optræk til problem
tidligere somre.
Det synker altid i jorden igen og udpumpning er ikke så dyr, hvis det skal
gå hurtigt