søger titel på tyrkisk eller israelsk elle~
Fra : anders henriksen

Dato : 08-07-01 20:08

Jeg søger en bestemt Melodi Gp sang, når de synger lyder det ala tyrkist
eller israelsk, den bliver spillet en del for tiden, men jeg kan desværre
ikke gengive noget sangtekst, da det er svært at høre.

Så derfor vil jeg meget gerne bede om folks bud på en populær sang fra en af
disse egne så jeg kan finde den, hvis det er til nogen hjælp er sangen
rimmeligt up-tempo og jeg mener at det er en dame der synger.

please help, alle bud er meget velkomne (ved godt det ikke er meget at gå
efter, men synes at folk i denne gruppe generelt er rigtigt gode til at
finde sange som synes umlige at finde titel eller kunstner på)

på forhånd tak

hilsen

anders

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 08-07-01 20:21

"anders henriksen" <anhen90@hotmail.com> wrote in message
> Jeg søger en bestemt Melodi Gp sang, når de synger lyder det ala tyrkist
> eller israelsk, den bliver spillet en del for tiden, men jeg kan desværre
> ikke gengive noget sangtekst, da det er svært at høre.

Kan det ikke være den græske (antique: Die for you)? Den bliver spillet en
del; det er ihvertfald den af de sydlandske sange, der bliver spillet mest
for tiden. Det er ihvertfald den første, der dukkede op, da jeg tullede
rundt på P3's lister over de mest spillede i de sidste par uger.

Hvis der er noget rap med kunne det være Remee vs. Remos, men det lyder det
ikke til ud fra beskrivelsen.

/Nikolaj

Fra : anders henriksen

Dato : 08-07-01 22:54

nej det er ikke antique, den virker ældre, den er ikke fra dette gp...sorry

Fra : anders henriksen

Dato : 08-07-01 23:46

har fundet den det var

Izhar Cohen &Alphabeta - A-ba-ni-bi

Fra : MCP of DK

Dato : 08-07-01 23:36

Mon ikke du tænker på Dana Int. med sangen DIVA. De vandt melodi GP for
nogle år siden. Den findes bland andet på opsamlingscd'en. sommerhits Top100
udgivet af Arcade/8910014

mvh

Michael

Fra : Michael Petersen