Så er det lørdag, Peter Bang -følg nu god~
Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 09:37

Her er dagens første enkeltstående tilfælde:

http://www.fyens.dk/article/824143

Hvor mange, tror Peter Bang, at vi når op på, inden dagen er omme?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 09:48

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>Her er dagens første enkeltstående tilfælde:
>
>http://www.fyens.dk/article/824143
>
>Hvor mange, tror Peter Bang, at vi når op på, inden dagen er
omme?

'Vi' .... har du igen samlet veninderne indendøre for at kvalme
dig igennem weekenden? .... og for at undgå sigøjnerne på E45?

Flot, i øvrigt. Du har fundet et link, der ikke leder ti
ekstrabladet.dk. Nu mangler du bare, at få styr på dine neuroser
angående angst og repetitiv opførsel.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 09:59

"Peter Bang (slet MO1V0)" <peterbang@MO1V0privat.dk> skrev i en meddelelse

> omme?
> >
> 'Vi' .... har du igen samlet veninderne indendøre for at kvalme
> dig igennem weekenden? .... og for at undgå sigøjnerne på E45?

Med "Vi" mener jeg nu hele landets befolkning -også de, der åbenbart har
valgt at lukke øjne og ører. Men jeg synes, at krøb lidt udenom mit
spørgsmål -hvor mange enkelstående tilfælde, som du jo ikke ser som
nogetproblem, når vi op på. Bare i dag?

> Flot, i øvrigt. Du har fundet et link, der ikke leder ti
> ekstrabladet.dk.

Det var nu ikke svært. Du kan jo selv prøve at følge lidt med. Skal nok
hjælpe dig lidt i gang i løbet af weekenden.

> Nu mangler du bare, at få styr på dine neuroser
> angående angst og repetitiv opførsel.

Det er jo lidt svovt, som du bliver ved med at bekymre dig om mig personligt
i stedet for at forholde dig til de ting, der sker. Du er lidt ude på
skideren -ikke sandt?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 07-07-07 10:41

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Jeg tvivler på, at landets befolkning interesserer sig blot det
fjerneste for, hvor mange indlæg du formår at sprøjte ud på
dk.politik om, hvilke artikler du læser.

>Men jeg
>synes, at krøb lidt udenom mit
>spørgsmål -hvor mange enkelstående
>tilfælde, som du jo ikke ser som
>nogetproblem, når vi op på. Bare i dag?

Hvorfor bilder du dig selv ind, at jeg ikke ser det, som noget
problem?

Og mener du seriøst, at jeg bør tro!? noget som helst om, hvor
mange artikler du overvejer at linke til idag???

>Det var nu ikke svært. Du kan jo selv
>prøve at følge lidt med. Skal nok
>hjælpe dig lidt i gang i løbet af weekenden.

Jeg følger i høj grad med. Jeg har dog ikke behov for konstant
at bringe indlæg i dk.politik om, hvilke artikler jeg læser.

>Det er jo lidt svovt, som du bliver
>ved med at bekymre dig om mig personligt
>i stedet for at forholde dig til de
>ting, der sker. Du er lidt ude på
>skideren -ikke sandt?

Jeg forholder mig i den grad til, hvad der 'sker'. Og samtidig
formår jeg at opfatte, hvor neurotisk du er. Jeg ved det må
virke voldsomt på dig, men det er ikke et spørgsmål om
enten/eller.

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 10:53

"Peter Bang (slet 5GEFK)" <peterbang@5GEFKprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på, at landets befolkning interesserer sig blot det
> fjerneste for, hvor mange indlæg du formår at sprøjte ud på
> dk.politik om, hvilke artikler du læser.

Jeg tror da heller ikke, at nogen interesserer sig for, om det er mig eller
andre der linker til problemerne -men jeg håber da, at danskerne generelt
interesserer sig for, hvad der foregår i vores land. Hvorfor forsøger du og
dine at neddysse det?

> Hvorfor bilder du dig selv ind, at jeg ikke ser det, som noget
> problem?

I givet fald kunne du jo begynde at forholde dig til det i stedet for at
blive ved med at knevre løs om min person.

> Og mener du seriøst, at jeg bør tro!? noget som helst om, hvor
> mange artikler du overvejer at linke til idag???

Næh, du kan jo bare se, hvad der sker. Og jeg kan jo vælge at linke til
relevante sager.

> Jeg følger i høj grad med. Jeg har dog ikke behov for konstant
> at bringe indlæg i dk.politik om, hvilke artikler jeg læser.

Du har åbenbart heller ikke behov for at forholde dig til dem

Altså min person igen. SUK!

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 07-07-07 11:13

Malene P wrote:

> Altså min person igen. SUK!

Du har lige lavet to tråde, henvendt til Peter, hvor du bitcher over Peter,
og i det hele taget i stor stil, dyrker person angreb på Peter.

--
/ Thomas

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 11:21

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Du har lige lavet to tråde, henvendt til Peter, hvor du bitcher over
Peter,
> og i det hele taget i stor stil, dyrker person angreb på Peter.

Bitcher?????? Nå, hedder det sådan nu om dage? Men ellers kunne du jo lige
se lidt i trådene, hvem der startede den leg.

Malene P

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 00:09

"Thomas M" <its@secret> wrote:

> Du har lige lavet to tråde, henvendt til Peter, hvor du bitcher over Peter,
> og i det hele taget i stor stil, dyrker person angreb på Peter.

Malene henvender sig til Bang'en, hun laver ikke personangreb på ham. De
to ting er ikke det samme.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-07 11:03

> [...]
>.news.tele.dk...

>Jeg tror da heller ikke, at nogen
>interesserer sig for, om det er mig eller

Det interesserer da i høj grad danskerne. Ellers ville
aviserne næppe skrive om det. Og jeg forsøger ikke at neddysse
noget. Jeg forholder mig til dit neurotiske behov for at
oprette et indlæg på dk.politik, hver gang du læser en
artikel, der gør dig bange, Malene P. Går det for stærkt??

>I givet fald kunne du jo begynde at
>forholde dig til det i stedet for at
>blive ved med at knevre løs om min person.

Malene P ... forventer du seriøst en afhandling, som svar på
alle dine indlæg, der blot indeholder et link til
ekstrabladet.dk??? Det er da naivt.

>Næh, du kan jo bare se, hvad der
>sker. Og jeg kan jo vælge at linke til
>relevante sager.

Hvorfor spørger du så til, hvor mange indlæg jeg tror du vil
bringe idag?? ... Stram dog op.

>Du har åbenbart heller ikke behov for
>at forholde dig til dem

Du vrøvler. Du aner intet om, hvad jeg forholder mig til. Du
konstaterer, at jeg ikke kommenterer dine 5-6 daglige
linksamlinger til ekstrabladet.dk, og er skuffet. Men Malene,
det har intet at gøre med, hvad jeg forholder mig til. Det har
noget at gøre med dine egne forventninger til, hvor meget
andre bør reflektere over dine indlæg. Og dine indlæg er bare
ikke interessante nok. De indeholder intet. Udover et link til
ekstrabladet.dk naturligvis.

>Altså min person igen. SUK!

Ja. Din person. Tilfør dine indlæg noget, der kan bortlede
tankerne fra, hvor ubegavet dine evige referencer til
ekstrabladet.dk er.

Fra : Malene P

Dato : 08-07-07 11:21

"Peter Bang (slet Y0MDX)" <peterbang@Y0MDXprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Din person. Tilfør dine indlæg noget, der kan bortlede
> tankerne fra, hvor ubegavet dine evige referencer til
> ekstrabladet.dk er.

Passer det ikke, hvad EB fortæller -så sig det dog lige ud i stedet for at
vende det mod min person. Men måske er du ude på at kissemisse lidt? I så
fald kan du godt glemme det..

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-07 11:47

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]

Du har stadig ikke fattet en disse :)

>Men måske
>er du ude på at kissemisse lidt?

???

>I så
>fald kan du godt glemme det..
>
>Malene P

????

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 10:20

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> valgt at lukke øjne og ører. Men jeg synes, at krøb lidt udenom mit
> spørgsmål -hvor mange enkelstående tilfælde, som du jo ikke ser som

Hvem er det som har skal løse problemerne?? er det ikke DF og regeringen som
halter efter? er det ikke dem som burde løse disse problemer, men det er
rigtigt fint, at du kan vise os alle, at denne regering med hjælp fra DF
ikke kan løse samfundet problemer med rå vold.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-07-07 21:14

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Hvem er det som har skal løse problemerne?? er det ikke DF og
> regeringen som halter efter?

Er det dem der overfalder, voldtager, osv danskerne ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 12:10

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Er det dem der overfalder, voldtager, osv danskerne ?

Er det dem som har ansvaret ?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 12:29

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det dem som har ansvaret ?

Nej, det har idioterne der udfører de handlinger.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 17:34

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Nej, det har idioterne der udfører de handlinger.

Og det med dobbeltmoral kan du slet ikke se. JA som jeg sagde en DF'er kan
ikke bruge det indvendige af hovedet. Men du kan slet ikke se hvor du fejler
vel....

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 17:49

> Og det med dobbeltmoral kan du slet ikke se. JA som jeg sagde en
> DF'er kan ikke bruge det indvendige af hovedet. Men du kan slet ikke
> se hvor du fejler vel....

Jeg kan se du er komplet idiot, men det udstiller du jo så også så godt som
i hvert eneste indlæg du forpester gruppen med.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 19:21

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Jeg kan se du er komplet idiot, men det udstiller du jo så også så godt
> som i hvert eneste indlæg du forpester gruppen med.

ohh du ejer jo også dk.politik det havde jeg da glemt, sorry lille mand.

Men du er dyb, du er skarp, og intet kan måle sig med dig, det ved vi.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 19:43

> Men du er dyb, du er skarp, og intet kan måle sig med dig, det ved vi.

Ved godt dine løgne bunder i misundelse.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Heide

Dato : 07-07-07 12:40

"Peter Bang (slet MO1V0)" <peterbang@MO1V0privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Flot, i øvrigt. Du har fundet et link, der ikke leder ti
> ekstrabladet.dk. Nu mangler du bare, at få styr på dine neuroser

Citat:

" 'Vi' .... har du igen samlet veninderne indendøre for at kvalme
dig igennem weekenden? .... og for at undgå sigøjnerne på E45?"

he-he. hi-hi. fandme godt skrevet.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 10:11

On Sat, 7 Jul 2007 10:36:44 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>Her er dagens første enkeltstående tilfælde:
>
>http://www.fyens.dk/article/824143
>
>Hvor mange, tror Peter Bang, at vi når op på, inden dagen er omme?

Nu må du ikke forvirre den stakels dreng.... Det er jo IKKE fra
Ekstrabladet...

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 10:17

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Nu må du ikke forvirre den stakels dreng.... Det er jo IKKE fra
> Ekstrabladet...

Hovsa

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 07-07-07 11:00

> [...]
>
> http://www.fyens.dk/article/824143
>
> Hvor mange, tror Peter Bang, at vi når op på, inden dagen er omme?

Det undre mig at du en nyhedsgruppe om politik,
poster links om kriminalitet uden at diskutere de politiske aspekter
vedrørende kriminaliteten.
Man skulle mene at politikernes gøren og laden
i den sammenhæng er relevant...i en nyhedsgruppe om....politik.

Måske der skulle oprettes en nyhedskruppe dk.kriminalitet ?!

Fra : Malene P

Dato : 07-07-07 11:06

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i den sammenhæng er relevant...i en nyhedsgruppe om....politik.
>
> Måske der skulle oprettes en nyhedskruppe dk.kriminalitet ?!

En ny skraldespand?

Malene P

Fra : Michael Weber

Dato : 07-07-07 11:32

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> En ny skraldespand?
>
> Malene P

Næe.
Men som enhver journalist vil kunne fortælle dig....kriminalstof er godt
stof.
Kriminalstof indeholder endvidere del-elementer dækket af andre
nyhedsgrupper,
men intet sted kan kriminalstoffet diskuteres som selvstændigt emne.

Her er f.eks. et eksempel på et indlæg om dna-registre, postet i
dk.videnskab.jura,
der kunne passe ind i en dk.kriminalitet-nyhedsgruppe.

Det bemærkes iøvrigt at skribenten bliver futtet til dk.politik, selvom det
ikke
er det politiske aspekt skribenten tager op i sit indlæg.

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 00:09

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det undre mig at du en nyhedsgruppe om politik,
> poster links om kriminalitet uden at diskutere de politiske aspekter
> vedrørende kriminaliteten.

Nej, og du kan naturligvis ikke gætte dig til hvad det politiske aspekt
i denne nyhed er, vel?

Fra : Michael Weber

Dato : 08-07-07 01:25

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, og du kan naturligvis ikke gætte dig til hvad det politiske aspekt
> i denne nyhed er, vel?

Det er ikke debattørernes opgave at gætte, så dit spørgsmål er irrelevant.

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 03:39

Michael Weber <michael@removemichaelweber.dk> wrote:

> "Peter B. P." <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke debattørernes opgave at gætte, så dit spørgsmål er irrelevant.

Ikke? Hvad så med at tænke? Hm?

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-07-07 19:32

Du er en idiot, Malene. Jeg gider ikke dine trådsstartere mere, du er et af
de største spam-svin på Usenet. I stedet for at klage til din udbyder
ligesom dk.politiks faste stikkersvin gør det overfor undertegnede vil jeg
vælge at smide dig permanent i kill-filter. Det handler ikke om at du har
den modsatte politiske holdning af min men om at du konsekvent vedholdende
misbruger Usenet groft. Det har jeg fået nok af, derfor:

*PLONK*

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Nyt Ungdomshus nu !

Fra : Per Rønne

Dato : 07-07-07 20:03

Kim Larsen <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
> den modsatte politiske holdning af min men om at du konsekvent vedholdende
> misbruger Usenet groft. Det har jeg fået nok af, derfor:

Jeg forstår dig. Og at tilbringe dagene med at poste links om
kriminalitetstilfælde med [formodede] indvandrere som gerningsmænd og
-damer, er altså for langt ude.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 00:15

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg forstår dig. Og at tilbringe dagene med at poste links om
> kriminalitetstilfælde med [formodede] indvandrere som gerningsmænd og
> -damer, er altså for langt ude.

Nå? Er du pludselig blevet ligeså politisk korrekt som Kimsebassen? Det
var da en overraskelse.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-07-07 04:03

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Nå? Er du pludselig blevet ligeså politisk korrekt som Kimsebassen? Det
> var da en overraskelse.

Og forkert. Men når hun poster 10-20 links om dagen af den type - jeg
holder mig til statistik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 08-07-07 06:02

> Og forkert. Men når hun poster 10-20 links om dagen af den type - jeg
> holder mig til statistik.

Du kan vist ikke tælle.

Malene P

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 07:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og forkert. Men når hun poster 10-20 links om dagen af den type - jeg
> holder mig til statistik.

10-20 inks om dagen af den type kan du være komplet ligeglad med så
længe de kun er at finde i et fåtal af indlæg. Og det er de.

Fra : Malene P

Dato : 08-07-07 06:12

> Jeg forstår dig. Og at tilbringe dagene med at poste links om
> kriminalitetstilfælde med [formodede] indvandrere som gerningsmænd og
> -damer, er altså for langt ude.

Formodede? Jeg tror nu ikke, at jeg har bragt indlæg uden at have været ret
sikker på, at der ER tale om fremmede gerningsmænd/damer. Og jeg kan slet
ikke forstå, at problematikken med de fremmedes kriminalitet ikke må
debatteres.

Malene P

Fra : Per Rønne

Dato : 08-07-07 07:33

> [...]

> Formodede? Jeg tror nu ikke, at jeg har bragt indlæg uden at have været ret
> sikker på, at der ER tale om fremmede gerningsmænd/damer.

Med vendingen 'ret sikker' indicerer du jo /netop/ at du ikke er sikker

> Og jeg kan slet ikke forstå, at problematikken med de fremmedes
> kriminalitet ikke må debatteres.

Naturligvis må den da det. Men ud fra statistikker, ikke ud fra
iøjnefaldende enkelttilfælde - og en daglig dosis links til den danske
verdenspresse er bare for meget.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Malene P

Dato : 08-07-07 10:01

> Med vendingen 'ret sikker' indicerer du jo /netop/ at du ikke er sikker

Nårh -jeg tager vist sjældent fejl........

> Naturligvis må den da det. Men ud fra statistikker, ikke ud fra
> iøjnefaldende enkelttilfælde - og en daglig dosis links til den danske
> verdenspresse er bare for meget.

Aha -så du er altså også begyndt at skyde på budbringeren i stedet for at
forholde dig til de faktiske problemer?

Malene P

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 10:24

> [...]
>
> Nårh -jeg tager vist sjældent fejl........

> Aha -så du er altså også begyndt at skyde på budbringeren i stedet for at

Malene kan du være så venlig, at fortælle hvad det egentlige problem er? du
bliver ved med at skrive denne sætning

[[[at> forholde dig til de faktiske problemer? ]]]

Hvad er de faktiske problemer, hvad skal der gøres, hvem kan gøre noget.

Kan vi blive enige om, at du viser at denne regering med støtte fra DF ikke
magter at give os borger max sikkerhed, og at de derved viser, at de er
uduelige.

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-07-07 09:00

Notion wrote:
> [...]
>
> Kan vi blive enige om, at du viser at denne regering med støtte fra
> DF ikke magter at give os borger max sikkerhed, og at de derved

Og hvad ved du om, hvad der er "max sikkerhed"?

Du lever vist i en drømmeverden, hvor en "regering" kan vedtage, at nu skal
der ikke mere være vold i samfundet, - lige som de også kan vedtage, at nu
skal regnen holde op.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 09:33

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Og hvad ved du om, hvad der er "max sikkerhed"?
>
> Du lever vist i en drømmeverden,

Det gør han ja, hans måde at overleve på er ved at opfinde løgne han håber
kan skjule sandheden.

> hvor en "regering" kan vedtage, at
> nu skal der ikke mere være vold i samfundet, - lige som de også kan
> vedtage, at nu skal regnen holde op.

Den slags for du ikke no(rota)tion til at forstå.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 12:15

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Det gør han ja, hans måde at overleve på er ved at opfinde løgne han håber
> kan skjule sandheden.

Jamen du er da velkommen til at dokumenterer mine løgne. Hvid du ikke kan,
skal du så lyve hele tiden.

> Den slags for du ikke no(rota)tion til at forstå.

Jamen så tager vi den igen, hvem lavede stramninger omkring vold, grov
vold, meningsløs vold og har det hjulpet, er det det i ikke vil indrømme ??
at denne regering med hjælp fra DF ikke magter at stoppe den vold som er i
landet.

Du er da velkommen til at komme med din mening om de opnået resultater der
er sket de sidste 7 år.

V+K sammen med DF har da flertal, de kan lave hvad de vil, eller er det
bare en gang tåge snak DF kommer med, at de kan gøre en forskel??

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 12:31

> Jamen du er da velkommen til at dokumenterer mine løgne. Hvid du ikke
> kan, skal du så lyve hele tiden.

Jeg ahr dokumenteret dine løgne de første 50 gange vil jeg tro, har du
stadig ikke fattet det, så kommer du nåppe til at fatte det.

> [...]
> vold, meningsløs vold og har det hjulpet, er det det i ikke vil
> indrømme ?? at denne regering med hjælp fra DF ikke magter at stoppe

Hvem var det i sin tid der var så vilde med at få de personer til DK ? var
det også DF ?

> Du er da velkommen til at komme med din mening om de opnået
> resultater der er sket de sidste 7 år.

Der er sket en del, men ikke nok.

> V+K sammen med DF har da flertal, de kan lave hvad de vil, eller er
> det bare en gang tåge snak DF kommer med, at de kan gøre en forskel??

Aha så de kan gøre hvad de vil, hvor har du den tåbelige ide fra ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 17:45

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Jeg ahr dokumenteret dine løgne de første 50 gange vil jeg tro, har du
> stadig ikke fattet det, så kommer du nåppe til at fatte det.

Kom nu med et indlæg hvor jeg lyver, du er så langt ude, at du klammer dig
til håbet om at jeg skal på ferie... wow

> Hvem var det i sin tid der var så vilde med at få de personer til DK ? var
> det også DF ?

Ohh nu kommer din dobbeltmoral og indhenter dig på indersiden, åhh nej på
ydersiden, du er jo DF'er .... dohhh prøv nu lige at være ærlig over for dig
selv.

Hvorfor er det nu en tidligere regering som skal tage ansvaret, for den vold
der er opstået nu ??? da det er DF samt V+K som har ansvaret .. Så du siger
samtidig, at DF ikke kan gøre en skid, de vil bare skræmme dig fra "normalitet"
behovet.

> Der er sket en del, men ikke nok.

Så lad os tage den derfra.

hvis vi ser på DS så viser den, at Iraker og de nye fra libanon har fået
fodfæste på arbejdsmarkedet, nåå nej det havde de så ikke, de ligger på
omkring 23% af den samlede mængde. altså har regeringens integrationspolitik
ikke fået gang i en skid, mens dette tal var over 40% før 2000...mens
Pakistaner ligger godt over 50% så det er ikke fordi de er muslimer, selv
Tyrker ligger over 60%, så det med tørklæde holder heller ikke...hmmm dur
denne regering med hjælp fra DF til noget...... lad os se nogle tal..

> Aha så de kan gøre hvad de vil, hvor har du den tåbelige ide fra ?

Ja de har flertal, men nu er det jo ikke lige sådan at det kan lade sig gøre
vel ... så derfor fisker DF stemmer ved at bilde "lav-mentale" personer ind,
at de kan gøre en forskel.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 17:52

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kom nu med et indlæg hvor jeg lyver, du er så langt ude, at du
> klammer dig til håbet om at jeg skal på ferie... wow

Suk, du er håbløs.

> Ohh nu kommer din dobbeltmoral og indhenter dig på indersiden, åhh
> nej på ydersiden, du er jo DF'er .... dohhh prøv nu lige at være
> ærlig over for dig selv.

Dobbelt moral ved du overhoved hvad ordet betyder ?

> [...]
> den vold der er opstået nu ??? da det er DF samt V+K som har ansvaret
> .. Så du siger samtidig, at DF ikke kan gøre en skid, de vil bare

Måske fordi de unger der render rundt nu, er resusltatet af de tidligere
regeringers sindsyge invandrings politik, ikke at jeg forventer du har
hjernekapacitet til at fatte det.

> Ja de har flertal,

Aha så fordi man har flertal, kan man gøre som man vil, er du muslim ? for
det er da præcis den måde de tror verdenen fungerer på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 19:27

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Suk, du er håbløs.

> Dobbelt moral ved du overhoved hvad ordet betyder ?

åbenbart mere end du evner. Er sandheden slem ved dig???

> Måske fordi de unger der render rundt nu, er resusltatet af de tidligere
> regeringers sindsyge invandrings politik, ikke at jeg forventer du har
> hjernekapacitet til at fatte det.

Åhhh så det er alligevel en tidligere regering, der er skyld i al den vold
vi ser nu, Dohh skal du ikke snart søge lidt hjælp, du griner vel af dig
selv før du går i seng.?

> Aha så fordi man har flertal, kan man gøre som man vil, er du muslim ? for
> det er da præcis den måde de tror verdenen fungerer på.

Nej du kan jo se, at det ikke er flertallet som afgøre hvordan en muslim
integreres i samfundet, men det er den politik som føres, der forhindrer at
samfundet kan forblive fredeligt. Dohh hvor mange gange skal du til tavlen
førend du fatter dig selv.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 19:45

> åbenbart mere end du evner. Er sandheden slem ved dig???

Dvs du kender ikke ordet siden du ikek kunne finde ud af at svare, sørgeligt
du er så sølle.

> Åhhh så det er alligevel en tidligere regering, der er skyld i al den
> vold vi ser nu, Dohh skal du ikke snart søge lidt hjælp, du griner
> vel af dig selv før du går i seng.?

Nej men ville grine af dig, hvis jeg så dig, for mere tåbelig person skal
man da lede længe efter.

> [...]
> forhindrer at samfundet kan forblive fredeligt. Dohh hvor mange gange
> skal du til tavlen førend du fatter dig selv.

Jeg tror du har banket hovedet tilpas mange gange ind i tavlen, du har da
ikke meget andet i hovedet end en eller anden tavle.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 19:11

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Dvs du kender ikke ordet siden du ikek kunne finde ud af at svare,
> sørgeligt du er så sølle.

Jeg adskilte det for din skyld, men det evner du heller ikke at oversætte.

Men hold dig nu til, at du ønsker din dobbelthed, men prøv at være ærlig
overfor dig selv, så finder du tid hvor du kan være glad også.

For at bruge ordet sølle, skal du passe på. Hvis der er en som har en
Somalisk / Dansk ordbog. Jeg brugte det ord under en forelæsning, og nogle
af dem sad og så meget sløve ud. I sådan en bog står der om "søle" et l ..
Et beskidt rum, smurt ind i olie, f.eks. motorrum. De blev lidt forundret,
da det mente jeg henviste til deres hudfarve.

> Nej men ville grine af dig, hvis jeg så dig, for mere tåbelig person skal
> man da lede længe efter.

Åhh det behøver du ikke tænke på, Jeg er Gwapo, vellidt, sympatisk,
udstråler energi i og virkelyst. Er god til at motiverer andre omkring mig
til at yde det bedste.

> Jeg tror du har banket hovedet tilpas mange gange ind i tavlen, du har da
> ikke meget andet i hovedet end en eller anden tavle.

Jo jeg hjælper dig da gerne, kald det bare intuitiv fjernundervisning.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 19:52

> For at bruge ordet sølle, skal du passe på.

Næ for du er sølle.

> Hvis der er en som har en Somalisk / Dansk ordbog.

Hvorfor jeg brugte det danske ord SØLLE, hvad du mener det betyder på
Somalisk, Swahili, eller hvad som helst andet sprog viser bare du ikke
fatter så meget.

> Åhh det behøver du ikke tænke på, Jeg er Gwapo, vellidt, sympatisk,
> udstråler energi i og virkelyst. Er god til at motiverer andre

Du er en vaskeægte narcissistisk løgnagtig klaphat.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 21:14

On Wed, 11 Jul 2007 20:52:19 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Næ for du er sølle.

>Hvorfor jeg brugte det danske ord SØLLE, hvad du mener det betyder på
>Somalisk, Swahili, eller hvad som helst andet sprog viser bare du ikke
>fatter så meget.

Jeg tvivler på at de bruger bogstavet Ø....

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 21:16

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Jeg tvivler på at de bruger bogstavet Ø....

Pyt med det, kan No(rota)tion bruge det til en løgn så er det fint ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 18:55

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Jeg tvivler på at de bruger bogstavet Ø....

Åhh nej Alu"mand" .. læste du ikke hvad jeg skrev ..... ØV ..Prøv igen ..

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 18:52

> [...]
>
> Hvorfor jeg brugte det danske ord SØLLE, hvad du mener det betyder på
> Somalisk, Swahili, eller hvad som helst andet sprog viser bare du ikke

Du fatter da ikke en meter man ,,damm at jeg virkelig troede et kort øjeblik
på, at du forstod noget simpelt, gav mig forhåbning, men den forsvandt da
hurtigt igen LOL N_B ..Læs nu for fanden hvad jeg skrev .... Gør dig selv
den tjeneste ..

> Du er en vaskeægte narcissistisk løgnagtig klaphat.

Jeg tror slet ikke du ved noget om begrebet ... narcissistisk Jeg puster mig
jo ikke op som du prøver, at gøre her vel ... lol ..

Fra : N_B_DK

Dato : 14-07-07 19:29

> Jeg tror slet ikke du ved noget om begrebet ... narcissistisk Jeg
> puster mig jo ikke op som du prøver, at gøre her vel ... lol ..

Narcisisme har intet at gøre med at puste sig op.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 19:49

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Narcisisme har intet at gøre med at puste sig op.

DU skrev jeg var [[Du er en vaskeægte narcissistisk løgnagtig klaphat.]]

AT jeg rettter dig i din forståelse af ordet, kan du selvfølgelig gøre til
forståelse, men at du nu mener at Narcisisme ikke har at gøre med at puste
sig op, må jo betyde, at du slet ikke kender betydning af de ord du bruger

Du er en vaskeægte narcissistisk løgnagtig klaphat, er jo at tilskreive mig
en "tilstand" . jeg citerer ... narcissistisk = føler man at man er noget
helt specielt... Hmm N_B .. brug det du kender .. hold dig til lego ...

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 20:33

On Sat, 14 Jul 2007 20:49:14 +0200, "Notion"

Læs og bliv klogere

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 20:59

> Læs og bliv klogere
>
> http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Narcissistisk.htm

Det kommer der fra .. Dohhhh ..

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-07-07 22:16

Notion wrote:
> [...]

> forhindrer at samfundet kan forblive fredeligt. Dohh hvor mange gange
> skal du til tavlen førend du fatter dig selv.

Og hvor mange gange skal du have at vide, at det er samme sørgelige historie
i alle europæiske lande, OG at i fx UK, klarer indere og kinesere sig BEDRE
end typeenglændere, mens muslimerne klarer sig værst af alle - i skolen og
naturligvis deraf følgende også på arbejdsmarkedet.
Men det er vel for alle europæiske lande kender en, der har set et billede
af troldkvinden Pia K?
Islam ER noget helt for sig selv, det må man lade den/dem.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 19:17

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> af troldkvinden Pia K?
> Islam ER noget helt for sig selv, det må man lade den/dem.

Jeg skal ikke udtale mig om andres lande måde, at integrer deres
"indkommende" befolkning på, men som det er i DK lige nu, så går det ned af
bakke med integrationen. Det skyldes klart den måde, man nu vælger at bruge
ressourcerne på.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-07-07 20:06

Notion wrote:
> [...]

> "indkommende" befolkning på, men som det er i DK lige nu, så går det
> ned af bakke med integrationen. Det skyldes klart den måde, man nu

Det går IKKE ned ad bakke på alle punkter, og vi KAN jo ikke gå med
nydanskerne hjem og tvinge dem til at læse lektier, og derefter bære dem i
skole næste dag. De MÅ tage ansvar for sig selv, det er jo ikke babyer der
er tale om. Hvis folk elsker deres islam højere end alt andet på jorden, OG
ikke gider gøre arbejdet med at finde ud af hvordan man lever i DK, og
hvordan man læser lektier, så er der intet vi kan gøre for dem. Det er en
bjørnetjeneste du gør folk ved at hævdet at det ikke der deres ansvar at
være ansvarlige, - læs evt. noget af det Necef har skrevet om netop det
emne, - folk elsker at bliver offergjort, og at fralægge sig ansvaret.

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 19:02

> [...]
> være ansvarlige, - læs evt. noget af det Necef har skrevet om netop det
> emne, - folk elsker at bliver offergjort, og at fralægge sig ansvaret.

Jeg fratager da igen, at tage ansvar, tværtimod. Det der skal til med en
bedre integration er jo nemlig at give de "nye", at tage ansvaret for dem
selv, men sådan som det ser ud PT., så skal DE "myndighedsovervåges", indtil
de som menneske går i stå. De får frataget deres mulighed for frit at gøre
en indsats. Akkurat som match 4 gøre i det kommunale system, desværre.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-07-07 20:22

Notion wrote:
> [...]

> frataget deres mulighed for frit at gøre en indsats. Akkurat som
> match 4 gøre i det kommunale system, desværre.

Folk "tager" ansvar, det er ikke noget man giver som en gave.
Hvorfor tror du at i UK, - hvor man har bedre tal, og længere tid med
indvandring - ser at sikher, kinersere og indere klarer sig BEDRE end
typeenglændere i skolesystemet, mens muslimer klarer sig ringest af alle?

KUNNE det ikke tænkes, at der var noget kulturelt på færde?

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 21:34

> [...]
> typeenglændere i skolesystemet, mens muslimer klarer sig ringest af alle?
>
> KUNNE det ikke tænkes, at der var noget kulturelt på færde?

I DK kan du ikke tage dit "eget" ansvar i forbindelse med integration, om du
er Muslim, eller ej, så er du underlagt en "AFTALE" og den skal overholdes,
ellers "kan" du miste retten til ophold. Der er stor forskel på den frie
integration som findes i UK og den integrations model vi bruger i DK.

En af ulemperne for muslimer er "lært" fremmedsprog, da mange af dem som
flygter ikke har engelsk sprogkendskab, i forhold til sikher, indere,
kinesere, VN, Filippinere, danske (som nok ikke er flygtet) men alene søger
"andet" liv.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-07-07 06:28

Notion wrote:
> [...]
> ophold. Der er stor forskel på den frie integration som findes i UK
> og den integrations model vi bruger i DK.

Sludder, selvfølgelig kan man tage ansvar, det er jo derfor nogle familier
bliver integreret på et år, mens andre aldrig bliver det. INGEN tvinger en
til at sidde hjemme i sofaen og se hjemlandet TV, hverken i UK eller i DK.

> [...]
> som flygter ikke har engelsk sprogkendskab, i forhold til sikher,
> indere, kinesere, VN, Filippinere, danske (som nok ikke er flygtet)

Igen noget vrøvl. De fleste muslimer i UK kommer fra Pakistan og Bangladesh,
mange flere kan engelsk end fx dem der kommer fra Kina - hvor det også er
langt sværere for dem at lære et ikke-tonesprog - og sikherne som scorerer
meget højt, kommer ofte fra næsten samme område som muslimerne - Kashmir og
emegn.

Dine forsøg på at finde en fællesnævner mht sprog i forhold til muslimer, de
holder slet ikke, - nej, her kan vi se på hvad en sikh skriver i
Weekendavisen:

"Bance forklarer, at man i høj grad opfordrer de unge til at uddanne sig.
Her minder sikherne måske om den minoritet, som Bance forklarer, de føler
sig mest forbundne med i Storbritannien, nemlig den jødiske. Også i sit
tilhørsforhold til samfundet.

»Sikherne har forstået at integrere sig ud fra princippet om, at ‚når du er
i Rom, gør da som romerne‘. Muslimerne integrerer sig ikke, de segrerer sig.
En muslim vil sige: ‚jeg er muslim‘. Men sikher sætter ikke religionen
først. Spørger du mig eller formentlig de fleste andre sikher, vil de sige:
Jeg er brite, og jeg er sikh. Jeg er britisk sikh,« siger Peter Bance."

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 19:35

> [...]
> til at sidde hjemme i sofaen og se hjemlandet TV, hverken i UK eller i DK.

Okay det viser du så lige med et eks.

> [...]
> det også er langt sværere for dem at lære et ikke-tonesprog - og sikherne
> som scorerer meget højt, kommer ofte fra næsten samme område som

Når du som familiesammenført kommer til Danmark, aftaler du allerede dit
forløb, for integration førend du overhovedet kender til det samfund som du
skal integreres i. Det gøres ikke i UK, så den store forskel er den måde vi
integrer de fremmede på.

> [...]

> religionen først. Spørger du mig eller formentlig de fleste andre sikher,
> vil de sige: Jeg er brite, og jeg er sikh. Jeg er britisk sikh,« siger

Jeg ved ikke hvor du vil hen med dette? Andet end du mener, muslimer slet
ikke er interesseret i at integrer sig. Hvis det er din pointe, så er du
forkert på den. Her i landet ønsker de fleste muslimer at integrer sig og
vejen er lang for dem, da samfundet i DK slet ikke er opbygget til at
integrer personer på forudaftalte kontrakter.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-07-07 19:58

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Okay det viser du så lige med et eks.

Så jeg skal vise at man ikke tvinges til at sidde hjemme i sofaen og se
hjemlandet TV?
du overgår næsten dig selv.

> [...]
> samfund som du skal integreres i. Det gøres ikke i UK, så den store
> forskel er den måde vi integrer de fremmede på.

Hvad i alverden har det med dine forklaringer om at muslimer er særligt
ramte, at gøre???

> [...]
> integrer sig og vejen er lang for dem, da samfundet i DK slet ikke er
> opbygget til at integrer personer på forudaftalte kontrakter.

Det var DIG der hævdede at muslimer er særligt ramte, mht sprog og vel med
hensyn til alt muligt andet.
Forudaftalte kontrakter? Hvad er det for noget du sidder og hitter på nu?

Fra : Notion

Dato : 14-07-07 21:04

Okay det viser du så lige med et eks.
Hjælper det hvis jeg skærer det ud for dig ?? du undergård dig selv nu,
eller løber du ??

> [...]
> hjemlandet TV?
> du overgår næsten dig selv.

> Hvad i alverden har det med dine forklaringer om at muslimer er særligt

Fordi det er den måde vi integrer på, som er forkert, derfor er muslimer
særlig ramte, da de i fleste tilfælde familiesammenføres.

> Det var DIG der hævdede at muslimer er særligt ramte, mht sprog og vel med
> hensyn til alt muligt andet.
> Forudaftalte kontrakter? Hvad er det for noget du sidder og hitter på nu?

nej det er korrekt, undersøg nu hvordan man aftaler at blive integreret i
DK. En lille opkald til udlændingeservice kan klare det for dig.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-07-07 21:30

Notion wrote:
> [...]

> nej det er korrekt, undersøg nu hvordan man aftaler at blive
> integreret i DK. En lille opkald til udlændingeservice kan klare det

Der var altså IKKE noget specielt undskyldende for netop muslimer mht sprog,
og integrere sig er noget man selv bestemmer sig til, det er ikke noget mor
skal komme og gøre for dig. Læs dog noget litteratur om migration osv osv
osv.

Vi har masser af gode eksempler med fx tidligere jugoslaver, med iranere som
ikke er så indvævedet i islam som de fleste andre muslimer, og med mange
andre folkeslag. Det er bare at lære af de andre.

Fra : Notion

Dato : 15-07-07 10:23

> [...]
> sprog, og integrere sig er noget man selv bestemmer sig til, det er ikke
> noget mor skal komme og gøre for dig. Læs dog noget litteratur om

Jeg arbejder med det område hver dag, så jeg kender så ment godt de
problemer som er opstået i forbindelse med disse "aftalekontrakter" som nu
er genstand for integration i DK.

Lad os sige, en muslimsk håndværker med fam. Kommer til DK, de vælger at
bosætte sig i Ålborg da de allerede kender nogen der, ergo binder de sig for
en "tvungen" bopæl i op til 3 år.

Kommunen vurderer, at der kun er behov for et lille sprogskoleophold, så der
iværksættes 3 måneder, 3 gange om ugen, hvor de 2 sidste dage går med
aktiveringsforanstaltninger. Efter sprogskoleophold er det ikke lykkes at få
denne familie i arbejde, skønt om, at der mangler håndværkeren på
arbejdsmarkedet. Vi ser nu på hvorfor den enkelte ikke har fået arbejde
indenfor sit arbejde .

Han kan sige,

Jeg hedder Mustafa, jeg kommer fra Libanon.

Jeg kan godt lide at være i Danmark

Nu er det snart jul og alle danske skal give gaver til hinanden

Jeg spiser brun sovs og kartofler.

Er der nogen i forløbet som har iværksat noget på de præmisser som Mustafa
mangler, for at komme ud på arbejdsmarkedet ?? har han mulighed for
selvstændigt at tage ansvar her?

Hvorfor er han ikke sendt på håndværkerskole, for at lære at sige,

Jeg er håndværker, jeg kan bruge en hammer og skruetrækker

Jeg har før sat spær op og repareret tage, samt isat vinduer osv.

Næ der stod jo i "aftalekontrakten" som er lavet af V+K samt DF, at der er
få muligheder for integrations her i landet, så jo det går sku godt med
skemalagt integrations sys du ikke.

> Vi har masser af gode eksempler med fx tidligere jugoslaver, med iranere
> som ikke er så indvævedet i islam som de fleste andre muslimer, og med
> mange andre folkeslag. Det er bare at lære af de andre.

De fleste jugoslaver, og iranere som er kommet ind landet, blev integreret
under Soc. regering så selvfølgelig gik det bedre den gang.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 12:11

> [...]
>
> Du lever vist i en drømmeverden, hvor en "regering" kan vedtage, at nu
> skal der ikke mere være vold i samfundet, - lige som de også kan vedtage,

Jamen kan vi så få din mening omkring, hvem har ansvaret for at det stopper
??

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-07-07 12:21

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Jamen kan vi så få din mening omkring, hvem har ansvaret for at det
> stopper ??

Det stopper IKKE, - i noget som helst samfund, - ansvaret for vold er
naturligvis voldsmændenes, hvem ellers? Eller evt samfundets, hvis dets
ideologi er fx, at vold mod kvinder er helt i orden og religiøst funderet.

Men du TROR altså, at en regering også kan stoppe regnen, fx?

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 17:49

> Det stopper IKKE, - i noget som helst samfund, - ansvaret for vold er
> naturligvis voldsmændenes, hvem ellers? Eller evt samfundets, hvis dets
> ideologi er fx, at vold mod kvinder er helt i orden og religiøst funderet.

men hvorfor giver du så tidligere regering skylden, hvis DF ikke kan gøre
noget. De er da ellers ude med ord som giver betydning, af at de kan gøre en
forskel.

> Men du TROR altså, at en regering også kan stoppe regnen, fx?

Så vi kan blive enig om, at selv hvor meget du ønsker det, så kan DF ikke
gøre det mindste, for at beskytte samfundet. Og derved siger du, at den
integrationspolitik som føres med hjælp fra DF er så ringe, at vi skal have
nye tanker ind på området, og derfor også en ny regering.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 18:13

> [...]
> at den integrationspolitik som føres med hjælp fra DF er så ringe, at
> vi skal have nye tanker ind på området, og derfor også en ny

Problemet bliver ikke mindre ved at åbne op for endnu, flere som flere andre
partier ønsker.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 09-07-07 19:29

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Problemet bliver ikke mindre ved at åbne op for endnu, flere som flere
> andre partier ønsker.

hvad er det lige du tænker på?? du skal da ikke gemme din visdom, indled dog
din store afhandling og lad os simple mennesker som ikke fatter din hverdag,
blive mere vidende.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-07 19:46

> hvad er det lige du tænker på?? du skal da ikke gemme din visdom,
> indled dog din store afhandling og lad os simple mennesker som ikke
> fatter din hverdag, blive mere vidende.

Korrekt du er et meget meget simpelt "menneske".

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 19:19

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Korrekt du er et meget meget simpelt "menneske".

Ja jeg har da ikke behov for at tro andet om mig selv. I modsætning til dig,
som sikkert går med tanken om at du er noget stort.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-07-07 19:55

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja jeg har da ikke behov for at tro andet om mig selv. I modsætning
> til dig, som sikkert går med tanken om at du er noget stort.

citat:

Åhh det behøver du ikke tænke på, Jeg er Gwapo, vellidt, sympatisk,
udstråler energi i og virkelyst. Er god til at motiverer andre omkring mig
til at yde det bedste.

hvordan hænger det sammen ? er du igen igen, ude i endnu en af dine utallige
løgne ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 19:06

> [...]
> mig
> til at yde det bedste.
>
> hvordan hænger det sammen ? er du igen igen, ude i endnu en af dine

Hvorfor skulle det være en løgn. Hmm du har et meget lille selvværd kan jeg
se, du tror meget lidt på dine egne evner.

Jeg fik faktisk hevet "opgaven" hjem på de ord jeg brugte der, da de står i
mine udtalelser; Hvordan kan det være "forkert". Er det derfor DF'er
rygklapper hinanden så meget, selvværd for den gruppe er meget lav ??? skal
det forstås sådan.

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-07-07 22:24

Notion wrote:
> [...]
>
> men hvorfor giver du så tidligere regering skylden, hvis DF ikke kan
> gøre noget. De er da ellers ude med ord som giver betydning, af at de

Den tidligere regering har kun skylden for masseindvandringen, OG
naturligvis den naive tanke at indvandrede ville kunne lide det danske
system, - altså ikke bare bistandssystemet. Memet Ucef som forsker i
indvandreres indstilling fortæller at mange altid har kaldt kontanthjælpen
"bistandsløn", og at mange tror det er penge der kommer fra FN.

> [...]
> at den integrationspolitik som føres med hjælp fra DF er så ringe, at
> vi skal have nye tanker ind på området, og derfor også en ny

Sludder, en ny regering kan jo kun bidrage med igen at åbne grænserne for de
uuddannede og dem der derfor vil føle sig forfulgt og derfor vil have en
uproportinal procent af kriminelle.

Ingen kan stoppe kriminalitet, - nu kan vi jo fx se hele vognlæs af - mest -
sigøjnere som hver dag tropper op i København for at platte og stjæle, og vi
kan INTET stille op - dem der ikke er mere end 20 år gamle, hævder de er
under 15, og vi må ikke tjekke noget som helst, og da de som regel kun kan
hænges op på ÉT tyveri, så sker der ikke andet, end at de bliver sendt hjem,
og kommer igen næste dag. Vi skulle jo reformere hele Øst-europa for at det
hjalp en smule. Der er masser at tilfælde, hvor man intet kan gøre, heller
ikke når fx store grupper af nydanskere går amok, man får jo aldrig fat i de
skyldige, OG man sladrer ikke i ghettoerne, så der er sådan cirka nul at
gøre, det må vi bare leve med.

Fra : Notion

Dato : 11-07-07 19:43

> [...]
> indvandreres indstilling fortæller at mange altid har kaldt kontanthjælpen
> "bistandsløn", og at mange tror det er penge der kommer fra FN.

Reglerne den gang for at opnå flygtningestatus eller at få
familiesammenføring, var en anden og jeg er sikker på at flertallet i DK
ønskede også dengang en stramning på området.

Nu ved jeg ikke hvilket årti du referer fra. Men mange flygtning og
familiesammenførte er blevet holdt i det social system, da det var
besværligt at sørge for en "indlemmelse" til arbejdsmarkedet, idet vi ikke
bruger "specielarbejder" mere. Det sociale system giver ikke den store
mulighed for at benytte det eksistere AMU system og derved er der ikke "overblik"
for den enkelte at træffe beslutning om en brugbar handleplan. Du kan
sammenligne det med dem som er i match 4, er de kommet ud af systemet? Der
er klart sammenlignede forhold, både social og uddannelsesmæssige. På den
baggrund undres man, at der ikke gives mulighed for at klargøre disse til
arbejdsmarkedet.

> Sludder, en ny regering kan jo kun bidrage med igen at åbne grænserne for
> de uuddannede og dem der derfor vil føle sig forfulgt og derfor vil have
> en uproportinal procent af kriminelle.

Hvorfor tror du dog på det ??
Hvem har dog sagt det ??

> [...]
> man får jo aldrig fat i de skyldige, OG man sladrer ikke i ghettoerne, så
> der er sådan cirka nul at gøre, det må vi bare leve med.

At der kommer EU- arbejder ind i landet har jo ikke så meget at gøre med
Dansk politik, men de regler som nu gælder på området. Dog skal du stadigvæk
søge om opholdtilladelse i landet og mig bekendt er det regeringen og DF som
har lavet sidste regelsæt til godkendelse af den enkelte for gyldig ophold
i dette land.

Det med vold er et stort problem, om det er danske personer eller personer
med anden etnisk baggrund er underordnet, vold kan / skal ikke accepteres.
Det er stadigvæk den nuværende regering som har ansvaret for landet ve og
vel, de har mulighederne for at stoppe det, men de viser jo, at det magter
de ikke.

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-07-07 20:12

Notion wrote:
> [...]

> stadigvæk søge om opholdtilladelse i landet og mig bekendt er det
> regeringen og DF som har lavet sidste regelsæt til godkendelse af den

EU-regler kan vi ikke gøre noget ved, og alle har ret til at søge "arbejde"
i tre måneder, og det kan forlænges nærmest uendeligt.

> [...]
> landet
> ve og vel, de har mulighederne for at stoppe det, men de viser jo, at det

Landet ve og vel? du lyder som en fra H.C. Andersens eventyr, og tror en
regering kan trylle med en tryllering, - vi skal være overlykkelige for at
Danmark er så relativt fredeligt, uanset "ringen" eller ej, men det kan
sagtens ændre sig, uanset om en regering er rød, grøn, blå eller gul. Jeg
troede faktisk kun det var børn i børnehaven som troede at "regeringen" kan
trylle tingene om til hvad de vil. Det næste bliver vel at du hævder at
dronningen har skylden, hun kunne jo have "gjort" noget.

Fra : Notion

Dato : 13-07-07 19:12

> [...]
> sagtens ændre sig, uanset om en regering er rød, grøn, blå eller gul. Jeg
> troede faktisk kun det var børn i børnehaven som troede at "regeringen"

Det er regeringen som skal bære ansvaret, ikke dig og mig. Hvordan kan du få
det til at lyde som et eventyr, at denne regering ikke magter deres ansvar?
Jeg sys det er sørgeligt, at de tilsidesætter samfundet ve og vel, og ikke
formår at skabe den nødvendige sikkerhed. At det er svært kan vi da godt
blive enig om, men det lykkedes da rimeligt, at stække rockerne.

>Det næste bliver vel at du hævder at dronningen har skylden, hun kunne jo
>have "gjort" noget.

Jeg betragter ikke kongehuset som noget særligt, så de vil aldrig have
indflydelse på mit politiske valg.

Fra : Notion

Dato : 08-07-07 10:33

> [...]
> sikker på, at der ER tale om fremmede gerningsmænd/damer. Og jeg kan slet
> ikke forstå, at problematikken med de fremmedes kriminalitet ikke må

Så debatter dem dog. men er det for at vise, at du ser det samme som os
andre. Nemlig at regeringen med hjælp fra DF er uduelige, de kan ikke løse
de problemer med vold i samfundet som borgerne ønsker skal løses. Det er da
rart du vil debatter dette problem med os andre, nu venter jeg så bare på,
at du også virkelig har til hensigt, at bringe dine løsninger ind i
debatten.

venter og venter på noget seriøst fra dig.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-07-07 20:11

Kim Larsen formulerede lørdag:
> [...]
> politiske holdning af min men om at du konsekvent vedholdende misbruger
> Usenet groft. Det har jeg fået nok af, derfor:

Arhh, Kim for satan.
Det kan du gøre bedre når du gider anstrenge dig lidt!
God weekend.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 21:50

On Sat, 7 Jul 2007 20:31:52 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>ligesom dk.politiks faste stikkersvin gør det overfor undertegnede vil jeg
>vælge at smide dig permanent i kill-filter.

Hvad får dig til at tro det interesserer nogen som helst, hvem du
smider i filteret...???

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-07 23:49

Kim Larsen wrote:

>Det handler ikke om at du har den modsatte politiske holdning af min men

Det er edderma'me løgn!

/Kim

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-07-07 00:11

> [...]

> den modsatte politiske holdning af min men om at du konsekvent vedholdende
> misbruger Usenet groft. Det har jeg fået nok af, derfor:

Er du stadig bitter over at du skal opføre dig ordentligt blandt andre
mennesker? Voks dog op, dit pattebarn.

Alternativt, skrid tilbage i den børnehave du frekventerer.

Iøvrigt, så "misbruger" Malene ikke USENET, men det er jo intet under at
du påstår dette, når du bare ikke bryder dig omhendes budskab. Igen,
pattebarn.

Fra : Malene P

Dato : 08-07-07 06:08

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligesom dk.politiks faste stikkersvin gør det overfor undertegnede vil jeg
> vælge at smide dig permanent i kill-filter.

Mon ikke mine indlæg alligevel finder frem til dig, din lille myre?

Malene P