Roskilde burde være gratis
Fra : Peder

Dato : 06-07-07 13:45

MAn burde få gratis adgang til Roskilde, for det er et
arrangement af kulturværdi, så derfor burde det støttes af
staten.

Een billet koster 1500 kroner, og man skal arbejde 24 timer i en
lortebod for at få armbånd. Hvem gider betale det for at komme
ind på en plads med mudder og med pis overalt?

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : N_B_DK

Dato : 06-07-07 11:47

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> wrote in message news:f6l6fe$oit$3@aioe.org
> [...]
> lortebod for at få armbånd. Hvem gider betale det for at komme
> ind på en plads med mudder og med pis overalt?

Er mudder og pis din kultur, så gå ud i haven, grav et hul, pis i det, og så
har du din egen kultur.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder

Dato : 06-07-07 20:09

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Er mudder og pis din kultur, så gå ud i haven, grav et hul, pis i det, og så
>har du din egen kultur.

Fed ide , kommer du ned og hjælper, så kan vi sende en
lortebåd over pishavet-
--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-07-07 11:58

Pede udtrykte præcist:
> [...]
> lortebod for at få armbånd. Hvem gider betale det for at komme
> ind på en plads med mudder og med pis overalt?

Det er der vist omkring 90000 der godt gider.
Dem skal man ikke have ondt af, de har selv valgt det.
Kai

Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-07 11:51

"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lortebod for at få armbånd. Hvem gider betale det for at komme
> ind på en plads med mudder og med pis overalt?

Jeg har altid synes at hvis jeg var en smuk pige ville jeg ikke gøre mig
kostbar men bolle gratis uden forspil - men gratis ringeagtes.

At man kan tjene sig op til Roskildeadgang ved at yde til fællesskabet - min
biologistuderende søn er exbrandmand og har i årevis været sådan passepåmand
i Roskilde - gør det attraktivt

At folk vil fryse 4 dage før musikken starter i mudder er lidt sjovt

Fra : Peder

Dato : 06-07-07 20:11

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev
>"Peder" <peLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>At folk vil fryse 4 dage f?r musikken starter i mudder er lidt sjovt

Det er ikke koldt at sove i sovepose om sommeren, det er kun,
hvis du tager alt tøjet af, og ikke har underlag.

--
Mvh Peder Træt af ustabilitet? Prøv Ubuntu Linux » www.ubuntu.net

Fra : Peter B. P.

Dato : 06-07-07 12:10

> [...]

> lortebod for at få armbånd. Hvem gider betale det for at komme
> ind på en plads med mudder og med pis overalt?

Jeg troede du var glad for mudder med pis i?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Per Rønne

Dato : 06-07-07 12:41

Peder <peLarsen46@mail.dk> wrote:

> MAn burde få gratis adgang til Roskilde, for det er et
> arrangement af kulturværdi

Jeg var ikke klar over at Alexander Kølpin dansede på Gul Scene ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank

Dato : 06-07-07 12:41

Hej

> Hvem gider betale det for at komme
> ind på en plads med mudder og med pis overalt?

Det er der 60-70.000 der gør.

Mvh
Frank

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-07 15:04

> MAn burde få gratis adgang til Roskilde, for det er et
> arrangement af kulturværdi, så derfor burde det støttes af
> staten.

Showbusiness er en forretning - staten kan ikke støtte alle iværksætteres
forretninger, uanset om de så foregår i kontor eller på åben mark.

Fra : @

Dato : 06-07-07 16:43

On Fri, 6 Jul 2007 16:04:13 +0200, "Hans Christian Vang" <......>
wrote:

>Showbusiness er en forretning - staten kan ikke støtte alle iværksætteres
>forretninger, uanset om de så foregår i kontor eller på åben mark.

hvor går grænsen mellem kultur og forretning?

og da man ikke kan støtte alle ville det i retfærdighedens navn være
mest rigtigt slet ikke at støtte nogen som helst

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve