"Udmelding af samfundet"=udrejse og kun de~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-07 17:16

"Udmelding af samfundet"=udrejse og kun det

Den unge Karl Marx skrev - som den integrerede tysker han var, -

at når jøder valgte at være en stat i staten, så havde de dermed ikke
længere krav på retsbeskyttelse!

Selvfølgelig har du krav på, at politi beskytter dig så godt som kongelige
beskyttes, når du betaler din skat - der er lighed for loven.

Embedsmænd i funktion har en anelse privilegium ved, at vold mod dem
straffes hårdere, men at man gør sig upopulær ved at sætte israelstjerne i
sin trætop, er ikke en udmeldelse, der gir fortabelse af retsbeskyttelse.
Politiet skal gøre deres arbejde.

Når der er optræk til krystalnat, ved at naboer har oparbejdet aggressioner
i det kolde forår, hvor jeg har gjort mit hus ekstra smukt/aparte, og så er
der varm sommer, hvor muslimer og pyromaner bryder loven, så bør politiet
stoppe udviklingen i starten, i det omfang der kan gøres noget med en kort
telefonopringning.

Hvis ham, der brugte sin bil som våben til at sprede korrekt stablet brændte
plankeværksdele, som stod til afhentning, får en opringning om, at han brød
loven og risikerer straf, hvis gentagelse, så kan det stoppe optrapning.

UANSET HVOR MARTYRIEOPSØGENDE jeg måtte være (eller se ud som), er det
politiets pligt at gøre, hvad de kan for at stoppe vold ved at skride ind
mod lovbrud, og når lille indsats kræves vedr små lovbrud, så bør de ringe
til den let sporbare småforbryder, min genbo.

Kun hvis jeg forlod landet, havde jeg meldt mig ud af samfundet, og politiet
kunne DA være ligeglade.

Jeg klynker ikke efter medlidenhed, og jeg har fuldtud sans for de meget små
proportioner i min sag, men det er borgerpligt at påpege, når politiet
udviser partisk passivitet som i dette tilfælde.

Det er let i bakspejlet at indse, at krystalnat kunne være stoppet i
starten - en optrapning mod mig bør ikke afvises med, at jeg har gjort mig
upopulær. Det havde jøderne i Tyskland i langt højere grad i 1938.