Dømt for Muhammed-protest
Fra : John

Dato : 05-07-07 14:54

Briterne har taget fløjls-handskerne af:

".. En 24-årig brite er kendt skyldig i at tilskynde til drab under en
demonstration foran den danske ambassade i London ... Rahman brugte en
højtaler til at forstærke sine hidsige budskaber, og han havde plakater med,
der opfordrede til halshugning af folk, der fornærmer islam .."
http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=915792

Muhammedanerne har tydeligvis fortsat store vanskeligheder med at forstå,
hvordan et demokrati fungerer!

John

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-07-07 15:00

John forklarede:
> [...]
> http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=915792
>
> Muhammedanerne har tydeligvis fortsat store vanskeligheder med at forstå,

Jeg har ikke fulgt linket, men det du citerer er god læsning.
Jeg håber virkelig at alle de vestlige lande virkelig får strammet op
på den misforståede frihed der gives til (alle typer, alle farver) folk
der kommer udefra.
Desværre skal det nok gå virkelig galt, før Sverige vågner op, så i
værste tilfælde kan vi risikere at alle de der ikke vil indrette sig
efter det samfund de har bosat sig i, ender lige på den anden side af
broen.
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 05-07-07 16:14

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> John forklarede:

> Jeg har ikke fulgt linket, men det du citerer er god læsning.

Medmindre der er tale om en stadfæstelse af en tidligere dom, så er der
tale om et gentagelsestilfælde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk