Spangelid og Karlsen
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 05-07-07 04:30

Clinton bombet Irak i 1998 fordi Saddam angivelig hadde WMD. Bush
gjorde det samme i 2003. Det er ingen forskjell på demokrater og
republikanere. De følger det samme manuskriptet. De later som de er
uenige for å gi inntrykk av at det er et demokrati i USA.

Alex Jones har etterforsket 11. september i mer enn 5 år. Han forutså
(http://www.youtube.com/watch?v=efRdY6paS18) det til og med. (Denne
forutsigelsen er laget for å se litt falsk ut, for at folk flest skal
ta avstand fra raringen)
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=180606745&blogID=256576136&Mytoken=F0C2C6E6-1014-4A2C-8D1BFD16A187407837660620

Etter mer enn 6 år er nå Bohemian Grove, NWO, The Elite, The
Globalists, Illuminati, CIA og fler under mistanke. Alex Jones vet
veldig godt at det er Wolfowitz og Silverstein som står bak (http://
home.chello.no/liberal). Hans jobb er å dekke over det. Det samme
gjelder alle de andre sannhetsbevegelsene.

The Scholars for 9/11 Truth appeared to be a group of intelligent
professors when it first appeared. But in less than one year they have
degraded into an obnoxious group that fights over whether nuclear
bombs or Space Weapons brought down the towers.

Michael Zebuhr, a member of the Scholars for 9/11 Truth, was killed
under strange circumstances. The professors are not making a big deal
out of this in an attempt to find out who did it. Instead - they are
covering it up - pretending it didn't happen. The criminals are
exposing themselves.

Arild Karlsen
http://home.no.net/gladmann/ak-v3.jpg
Karlsen: This is the treatment I received at Gaustad mental hospital
and I'm not even a patient.

Arild Karlsen Februar 2003:
Lurte du på hva de ivrigste nettnaziene heter? De heter Gordon
Spangelid, Morten Vinje og Jardar Eggesbø Abrahamsen. Deres mål er å
suge penger ut av meg og få meg straffet så hardt som mulig. Mine mål
er å få den ene til å shvnøvle litt mindre, få den andre til å bli
litt mindre våpenfiksert og få Jardar Eggesbø Abrahamsen til å bli
litt mindre dødsopptatt.

Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk! Jeg
forsvarer derimot jøders rett til å ytre seg på news! Jeg forsvarer
ytringsfriheten på samtlige newspubber!
http://groups.google.no/group/no.alt.frustrasjoner/msg/690b7dd8a3ba92d2?dmode=source&hl=no

4. september 2001:
Jeg er anmeldt av Jardar Eggesbø Abrahamsen til politiet i Oslo fordi
jeg har tatt opp hans dødsopptatthet her på news. Jeg bor i Akershus.

Jardar samarbeider med raringene Gordon Spangelid og Morten Vinje. De
er også svært opptatt av å anmelde meg til politiet for hva jeg mener
her på news. Deres anmeldelser til abuse er forlengst blitt kastet i
søppelbøtten, men politiet i Oslo har fortsatt anmeldelsene til
behandling. De har vel enda ikke oppdaget at jeg bor i Akershus.

Jardar Eggesbø Abrahamsen anmeldte også Arve Kirkevik til politiet,
men politiet tok selvfølgelig ikke Jardars anmeldelse alvorlig. Etter
dette har Jardar spilt død i forhold til anmeldelsen av Kirkevik.
http://groups.google.no/group/no.alt.frustrasjoner/msg/68ce9b07e912f9a7?dmode=source&hl=no

Wikipedia:
Karlsen var et meget aktivt medlem av Hedningsamfunnet på 1970-tallet,
og skal etter eget utsagn ha blitt arrestert av politiet over 30
ganger i forbindelse med ulike hedenske gateaktiviteter.
http://no.wikipedia.org/wiki/Arild_Karlsen

Karlsen i media:
56-åring tiltalt for nett-sjikane [Nettavisen, 2002-06-03]
Tiltalt for nettsjikane [avisa.no, 2002-06-03]
Kjendispsykolog kan miste lisensen [Nettavisen, 2002-02-04]
15 000 for nett-sjikane [ITavisen, 2002-01-21]
Psykolog fikk inndratt PC [NRK, 2002-01-18]
Psykolog drev sjikane [P4, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Nationen, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Aftenposten, 2002-01-18]
Fratatt PC etter nett-sjikane [VG, 2002-01-18]
Psykolog bøtelagt for nettsjikane [Dagbladet, 2002-01-18]
Psykolog tiltalt for nettsjikane [Nettavisen, 2002-01-18]
Offentlig eller ikke? [Computerworld, 2001-10-18]
Refses av sine egne [Computerworld, 2001-10-18]
Psykolog etterforskes [Dagbladet, 2001-02-25]
Newskrigerne alle hater [Computerworld, 2000-11-24]
Newskrigene har alltid vært der [Computerworld, 2000-11-24]
Trakassering i en mannsverden på nettet [Computerworld, 2000-11-24]
http://home.online.no/~vidaandr/news/media/karlsen.html

SKINNERROM FOR SPEDBARN
http://home.no.net/gladmann/bfsrom.htm
Av atferdsanalytiker (og psykolog) Arild Karlsen

Siri og jeg brukte svangerskapstiden til å lese om og diskutere
spedbarnstell. Vi bestemte oss for å bygge et spedbarnsrom etter B.F.
SKinners spesifikasjoner.

Skinnerrommets temperatur ble holdt på ca. 29,5 grader celsius av en
termostatregulert ovn. Sprinkelsenga var plassert i bekvem
arbeidshøyde ca. 1 meter over gulvet. Da Per var 1 ½ år ble senga satt
ned på gulvet.

Vi ble fort kjent med Per og begynte å følge et reglemessig mønster
som passet hans behov for stell, mat og søvn. Vi gledet oss til å leke
med han i de relativt korte periodene han var våken. Når vi lot han
være i fred beveget han seg mye.

Tær og fingre fant etterhvert munnen og innimellom kunne han ligge på
ryggen og slå beina kraftig ned i madrassen. Rangler og andre leker
var flittig brukt. Når han bablet så det ut som om han lyttet til sine
egne lyser. Blikket ble koordinert med armer og bein.

Da Per var 2 år gammel brukte vi en formiddag til avkledningstrening,
gå på potta, tømme potta samt det å holde seg. Han ble "tørrlagt", men
uhell forekom, noen ganger.

--------
Jimmy Walter, en amerikansk jøde, blander også Skinners vitenskap med
tull. Det er et bevisst forsøk på å undertrykke Skinner.

Jøde Gordon Spangelid
http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2004/06/11/nettet1sak.jpg
Sjikanert: Gordon Spangelid ble sjikanert over Internett gjennom flere
år av en kjent psykolog.

JEG BLE HELT MAKTESLØS! Jeg hadde ingenting å stille opp med!
Marerittet begynte for fire år siden. Jeg har vært en ivrig nettbruker
og debattant gjennom mange år, og sagt min mening om mye. En dag
svarte jeg på et innlegg skrevet av en kjent jødepsykolog og
høyskolelektor på ei av nettets diskusjonsgrupper. Jeg likte ikke
tonen til jøden. Det tok ikke psykologen nådig opp. Det ble en
kjempesak! Jeg ble regelrett hengt ut, ikke minst på grunn av mine
skrivefeil. JEG ER DYSLEKTIKER!

Det utløste en sjikanekampanje som aldri tok slutt. Hver eneste dag i
nesten tre år kom det innlegg fra psykologen i diskusjonsgruppa, og
fra andre, med veldig nedsettende karakteristikker av meg. Jeg ble
hengt ut hver dag, og nærmest oppfordret til å begå selvmord. Jeg ble
veldig, veldig fortvilet, alt var håpløst, plagingen bare fortsatte og
fortsatte.

Jeg anmeldte forholdet og håpet det skulle ta slutt hvis politiet
pratet med ham. Men sjikanen fortsatte, og snart gikk også politiet
lei og ga jødepsykologen et forelegg på 15 000 kroner. Det første i
sitt slag i Norge. Et forelegg psykologen ikke har vedtatt, og derfor
er saken fremmet for retten. Jeg er oppgitt over hvor vanskelig det er
å bli kvitt e-postsjikane og nettsjikane. Et av problemene er at
nettleverandørene ikke er seg sitt ansvar bevisst. Du kan klage en
million ganger, men selv når det er grove injurier, viser de bare til
ytringsfriheten uten å ta hensyn til vårt æresvern.
http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/06/11/400275.html

Med sitt jødiske spill prøver Karlsen og Spangelid å normaliserer
sensur av usenet.

Falske nyheter fra Fox Jews
http://www.youtube.com/watch?v=477hV1ecMgU
Noen jøder infiltrerte CIA, NSA, Secret Service og stort sett alle
andre hemmelige tjenester før 11. september ved å spamme Bush og
Rumsfeld med kunsttilbud. Deretter etterforsket de 11. september og
fant ut at Laden skulle angripe. Det verste var at disse jødene ikke
fortalte noe til oss. De bare lot det skje...

De jødene som jobber hos FOX sitter nok og fniser mens denne komikeren
legger fram "nyheter".

3 eller 5 glade jøder på en Van
http://www.youtube.com/watch?v=tRA8kZhCQkc
En kvinne sier hun har sett 3 glade gutter på en Van. Et par sekunder
senere har etterforskeren utrolig nok funnet ut at de var 5 jøder,
hvor de jobbet, og at Israel arrangerte 11. september fra det tomme
huset, under dekke av å være et flyttebyrå med 1 Van og 3 eller 5
glade gutter.

Enten det, eller så var det bare noen glade gutter...

Presidents/owners:
Jew - CBS - Paley
Jew - NBC - Jeff -(rey) Zucker
Jew - ABC - Stuart Bloomberg and George W. Bodenheimer
Jew - ABC news - David Westin
Jew - CNN - Gerald Levin
Jew - FOX - Gail Berman
Jew - MBS - Ronnessen
Jew - Daily News - Maxwell, real name HOCH
Jew - US News - Zuckerman

Jew - New York Times - Sulzberger
Jew - Reuters
Jew - PARAMOUNT PICTURES - Bradley Alan Grey
Jew - 20TH CENTURY FOX - Peter Chernin
Jew - COLUMBIA PICTURES - Kaufman
Jew - WARNER BROTHERS - Barry M. Meyer
Jew - WARNER CO - Martin S. Davis
Jew - DREAMWORKS - Spielberg
Jew - Walt Disney Television, Touchstone Television,
- Buena Vista Television - Micheal D. Eisner

Jew - VIACOM - Sumner Murray Redstone, real name Rothstein
Jew - MTV - Murray Rothstein
Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein
Jew - Universal Pictures - Stacey Snider
Jew - Universal Studios - Ron Meyer
Jew - BBC, Sunday News - Murdoch

BBC felte tårnet før det falt
Nyhetsgiganten meldte om kollapsen 11. september 23 minutter før den
skjedde.
http://www.nettavisen.no/verden/article916614.ece?pos=0

At et 47 etasjers stålbygg sank ned i jorda på 7 sekunder synes ikke
Nettavisen er bemerkelsesverdig.
http://www.youtube.com/watch?v=51QO2qOrFC8

At BBC sa at bygget hadde forsvunnet nesten en halv time før det
skjedde er jo morsomt nok til at det er verdt å nevne, men ikke
akkurat noe førstesidestoff.

"Dette skyldes en tabbe, og ikke en konspirasjon, understreker BBC" og
forsvarer seg mot anklagelser som ikke har blitt rettet mot dem.

Hvis du hadde stått nede ved Oslo City og ventet på bussen og hørt et
brak og sett Oslo Plaza forsvinne ned i bakken på 10 sekunder, så
hadde du vel bare dratt litt på smilebåndet før du hadde gått på
bussen...?

Hvis det hadde vist seg at Radio 1 hadde sagt på radioen en halv time
før:

"Oslo Plaza har dessverre forsvunnet! Har du noen tips eller om du ser
noe mistenkelig, f.eks en mann av utenlandsk opprinnelse som bærer på
noe tungt, så ring inn til Radio 1."

.... så er det selvsagt bare snakk om en liten tabbe.

Alex Jones:
An astounding video uncovered from the archives today shows the BBC
reporting on the collapse of WTC Building 7 over twenty minutes before
it fell...

This amazing clip was on Google Video (now back again here), but was
removed within hours of the story breaking. However, hundreds of
people had already managed to download the clip and it has gone viral
on the Internet and the censors won't be able to shut the lid this
time. A You Tube upload is available here but we fully expect this to
be removed soon. You can watch it for the time being at this link and
also here. A WMV link is here (on our server) and a Quicktime here.
Bit torrent versions of the file can be found here. An avi version can
be found here.

To be clear, the Salomon Brothers Building is just a different name
for Building 7 or WTC 7.
http://www.prisonplanet.com/articles/february2007/260207building7.htm

Det tok ham mer enn 5 år å grave fram denne videoen, som ingen husker
til tross for at nesten alle satt klistra til TV den dagen. Og her
virker han styggredd for at videon skal hoppe tilbake ned i et svart
hull på innsiden av arkivet hans. Mannen er jo helt hysterisk. Jeg la
også videoen opp på YouTube og Google, men jeg var aldri redd for at
den skulle bli borte.

BBC:
http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/2007/02/part_of_the_conspiracy.html
We no longer have the original tapes of our 9/11 coverage (for reasons
of cock-up, not conspiracy). So if someone has got a recording of our
output, I'd love to get hold of it...

As one of the comments on You Tube says today "...

http://www.bbc.co.uk/blogs/theeditors/bbcworld_203.jpg
img alt="An image of the website hosting the alleged BBC World
footage"

Han har et bilde av den påståtte videoen i artikkelen sin, et fancy
bilde fra "fienden" Alex Jew Jones sin webside. Han har også sett den
på YouTube og lest kommentarer. Han skulle gjerne hatt denne videoen,
altså. Bare å si ifra hvis du har den.

BBC-videoen :
http://www.youtube.com/watch?v=gTISrGltMyE

http://home.chello.no/liberal/BBC1.jpg
"Indeed we can see that Jane is hiding the 'collapsed building' behind
her head"

http://home.chello.no/liberal/BBC2.jpg
Og her avslører Jane at hun lyver som faen idet hun flytter hodet sitt
i feil retning før de zoomer inn.

http://home.chello.no/liberal/BBC3.jpg
Og her har de zoomet inn på det nyheten dreier seg om, "den kollapsede
bygningen"

http://home.chello.no/liberal/BBC4.jpg
Ikke lenge etterpå skriver de også at den har kollapset. De gir seg
ikke på tørre møkka.

http://home.chello.no/liberal/Pentagram-Hexagram.gif
Jewish Eliphas Levi was the first to identify the inverted pentagram
with Evil!
Pentagon's groundbreaking ceremony was held 9-11-1941.
Exactly 60 years later Larry Jew Silverstein pulled his buildings.

CNN: 9/11 was a Jew Job?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2037027031

http://home.chello.no/liberal/CNN-pentagram2-l.jpg
http://home.chello.no/liberal/CNN-pentagram1-l.jpg

I bakgrunnen når Sekzer blir intervjuet kan vi se en triangel med 4
pentagrammer. Reporteren later som hun er helt forferdet når Sekzer
forteller om den jødiske pekefingeren som ble funnet i ruinene til WTC
til tross for den raske oppryddingen. De antyder at 400 jøder døde og
at 4000 døde. En jøde på YouTube sendte meg email og mente at mer enn
en million jøder døde 11. september. 0 jøder blir fort millioner.

Deborah Lauter: A very common technique among antisemites, is to twist
(things and say), "I'm not an antisemite, I just believe XYZ"

Dette er ikke ekte prating, men et dårlig manuskript. Arabere er
opprinnelig semitter. I diskusjonsdelen er det en sint mann, en rolig
mann, og et lite jentebarn. De er alle fullstendig enig i løgnene, men
den sinte mannen og jentebarnet skal stadig avbryte for å gi inntrykk
av at de er uenige.

Jeg hadde brevvekslet med Eric Hufschmid noen måneder når jeg oppdaget
at CNN promoterte ham ved hjelp av tricks.

To Hufschmid on March 29th, 2007:
I didn't find anything about Bollyn being a Zionist on
iamthewitness.com. What's the story? I got an mp3 from Suzette. Was it
a joke?
http://planetquo.net/MP3/Radio_Interviews/Piper_Hit_Piece_On_Bollyn.mp3

Hufschmid:
"It was Mike Piper trying to make Bollyn look bad. Mike Piper is angry
with us for calling him a Zionist."

It's stupid. They accuse each other of being criminals. Are they
investigators or children in a kindergarten?

They're investigating one very big crime, and they're calling each
other names?

"You're a Zionist!"
"No, You're the Zionist!"

On the radio show Piper sounds serious.
He's not joking. He's not angry.
Sounds like he means it.
He's got disturbing news for his listeners...

Jews live their lives pretending - pretending they're not Jews.

Email til Eric Hufschmid 30. mars
http://home.chello.no/liberal/revealing.jpg
Quite revealing, don't you think?

Hufschmid:
What do you mean? What does it reveal?

Til Hufschmid:
Sometimes you are not such a good investigator. Everyone can see that
this is deliberate promotion using tricks. They use capital letters in
the beginning of the words so that it will be easier to remember the
URLs. They make it half transparent to make it look like CNN is trying
to hide these URLs. It's like they coincidentally came across these
URLs swiping the camera around in the office.

But there are no coincidences on CNN. Every second is planned in
detail. They pretend to slip up sometimes to give the impression that
it's not planned.

Hufschmid:
Oh, I see what you mean about the capitalizing of the letters. It
makes it easier to read them. They were implying that these were the
crazy conspiracy websites. I suppose the reason I don't notice those
things is because I have given up hope on America, so I'm not
analyzing these things any longer. I don't look into 9/11 any longer,
either. I am just waiting and watching for America to disintegrate. I
don't think America will survive much longer.

I am just waiting and watching for America to disintegrate.

I don't think America will survive much longer. Have you ever been to
America? Most Americans are not what you think they are. Most
Americans are the misfits, criminals, and weirdos from Europe.

I have a few standard replies for people who don't understand why I
have given up on America. Here is one:

+ 300 linjer med babling. Vanligvis sendte han meg email på 3-6
linjer. Nå ga han visst opp alt.

Hufschmid: Sat, 31 Mar 2007 17:21:10 -0400 (EDT)
If they Jews are not smart, then how do you explain them taking over
the European Union, America, Russia, and all the rest of the world?

Most of them even do much better in school than the American
children.

I think the biggest problem is that there is not enough Jews. A few
million Jews cannot take over a planet of 6 billion people. They are
smart enough, but there are not enough of them.

Hufschmid: Sun, 01 Apr 2007 12:19:38 -0400 (EDT)
You don't take control of the banking system, Europe, America, and the
rest of the world by luck. It takes talent. And it requires people who
can work together. You may not like them, but you have to admit that
they are intelligent.
----------------------------

Killing people and blaming others is neither intelligent nor smart.
That's Evil!

resten: http://forum.gooble.no/viewtopic.php?t=231

Verdensbanken Trenger Din Hjelp
http://forum.dt.no/index.php?showtopic=1510

Bibelen Og Dens Tilhengere
Jødene er alvorlig syke
http://forum.dt.no/index.php?showtopic=1507

Alex Jones er falsk, 2.400 lest
sannheter om 11. september
http://forum.dt.no/index.php?showtopic=1469

Tv2 Dekker Over Mord
TV2 dekker over hvem som står bak massemord
http://forum.dt.no/index.php?showtopic=1509

--
Trond Halvorsen