Pædofile udnytter dine feriebilleder
Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 04-07-07 11:15

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article315500.ece

Pas på med at lægge strandbillederne af de små på nettet.
Pædofile er nemlig ikke langsomme til at gøre brug af billederne

Det bliver stadig mere populært at lægge feriebillederne ud på
nettet, så venner og familie let kan se dem. Men formidlingen på nettet er
ikke uden konsekvenser. De bliver nemlig let udnyttet af pædofile.

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-07 11:40

"Lynge-parabol Service" <fl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Pas på med at lægge strandbillederne af de små på nettet.
> Pædofile er nemlig ikke langsomme til at gøre brug af billederne

Og hvad så?

> [...]
> ud på nettet, så venner og familie let kan se dem. Men formidlingen
> på nettet er ikke uden konsekvenser. De bliver nemlig let udnyttet af

Og hvad så? Jeg skal undlade at lægge mine billeder på nettet for at
forhindre nogle anonyme pædofile i at "misbruge" dem? Jeg er slet ikke med.
Hvordan mener du, billederne kan "misbruges"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Lynge-parabol Servic~

Dato : 04-07-07 11:48

> [...]
> forhindre nogle anonyme pædofile i at "misbruge" dem? Jeg er slet ikke
> med. Hvordan mener du, billederne kan "misbruges"?

I-R-O-N-I
men snak du med EB om det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-07 11:58

> I-R-O-N-I
> men snak du med EB om det.

Ironi? Hvor? I EB's artikel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-07-07 15:36

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Lynge-parabol Service" <fl@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ironi? Hvor? I EB's artikel?

Det er bare Kuno Sørensen fra Red Barnet.