Ny Alliance vil ikke sige hvem de vil anbe~
Fra : N_B_DK

Dato : 04-07-07 10:52

Ny Alliance vil først pege på en statsminister efter næste valg.
Det skal sikre Danmarks nye parti størst mulig indflydelse på en kommende
regerings politik.

http://nyheder.dk.msn.com/politikennyheder.aspx?cp-documentid=5421179

Hvordan folk kan stemme på et parti, de på ingen måde aner hvor de har er
mig en gåde, så er det da ihvertfald ikke indflydelse man som vælger ønsker.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 11:00

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
> mig en gåde, så er det da ihvertfald ikke indflydelse man som vælger ønsker.

Og som endnu ikke har anden politik end en marginalskat på 40% -
'hvordan vides ikke' ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-07-07 11:11

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og som endnu ikke har anden politik end en marginalskat på 40% -
> 'hvordan vides ikke' ;-(.

Hvorfor er du så bastant imod lavere skatter på indkomst, Per?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 11:43

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Hvorfor er du så bastant imod lavere skatter på indkomst, Per?

Det er jeg skam heller ikke; jeg er bare bastant mod en underminering af
velfærdsstaten.

Regeringen er da også med Anders Fogh Rasmussen og Thor Pedersen i fuld
gang med at sikre velfærdsstaten, senest med en ekstrabevilling på 7
milliarder i forbindelse med en kvalitetsreform i den offentlige sektor.

Løn hører til i overenskomsterne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-07-07 12:05

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Det er jeg skam heller ikke; jeg er bare bastant mod en underminering af
> velfærdsstaten.

1) Hvorfor mener du at velfærdsstaten er et gode?

2) Hvorfor har du en ide om at lavere skatter på arbejde underminerer
velfærdsstaten?

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 12:43

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> 1) Hvorfor mener du at velfærdsstaten er et gode?

Hvorfor mener du at natvægterstaten med private almisser til dem i nød
er et gode? Du er jo ikke katolik, og tror altså ikke at de rige dermed
slipper hurtigere ud af Skærsilden [og du er jo ikke engang rig].

> 2) Hvorfor har du en ide om at lavere skatter på arbejde underminerer
> velfærdsstaten?

Fordi den nu engang skal betales. I øvrigt har stats- og
finansministeren lige brugt 7 milliarder til kvalitetsforbedringer i den
offentlige sektor - glem alt om skattelettelser ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-07-07 12:54

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Hvorfor mener du at natvægterstaten med private almisser til dem i nød
> er et gode?

Hvad er relevansen? Det er ikke natvægterstaten der er spørgsmålet her,
og jeg er heller ikke fortaler for natvægterstaten. Din snak er komplet
irrelevant.

> Du er jo ikke katolik, og tror altså ikke at de rige dermed
> slipper hurtigere ud af Skærsilden [og du er jo ikke engang rig].

Og relevansen er?

Hvorfor besvarer du ikke spørgsmålet?

> Fordi den nu engang skal betales.

Og hvorfor mener du at indkomstskat er den eneste måde at betale til
velfærden på?

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 14:10

Peter B. P. <peter@DIESPAMMERSCUM.dk> wrote:

> Og hvorfor mener du at indkomstskat er den eneste måde at betale til
> velfærden på?

Du ville måske hellere have det betalt gennem anden beskatning? Kopskat
lige som i golfklubben?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter B. P.

Dato : 04-07-07 15:26

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Du ville måske hellere have det betalt gennem anden beskatning? Kopskat
> lige som i golfklubben?

Udover at det ikek besvarer mit spørgsmål, så kom du til at klippe
resten af mit indlæg væk. Vi tager det lige igen:

Fra : Sten Schou

Dato : 04-07-07 11:06

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Hvordan folk kan stemme på et parti, de på ingen måde aner hvor de har er
> mig en gåde, så er det da ihvertfald ikke indflydelse man som vælger

Tja, de radikale, som NA er en udløber af, har i mange år kunne skrabe
stemmer hjem på den konto.

Hilsen Sten

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-07-07 11:13

N_B_DK wrote:
> Ny Alliance vil først pege på en statsminister efter næste valg.
> Det skal sikre Danmarks nye parti størst mulig indflydelse på en
> kommende regerings politik.

Ja, det er en politisk kæmpebrøler. Andre partier der har forsøgt
helgardering er røget i dørken på den konto.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : N_B_DK

Dato : 04-07-07 11:31

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Ja, det er en politisk kæmpebrøler. Andre partier der har forsøgt
> helgardering er røget i dørken på den konto.

Ja indtil nu har den slags været politisk selvmord, og med god grund.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-07-07 14:04

Kim Frederiksen skrev:

> Ja, det er en politisk kæmpebrøler. Andre partier der har forsøgt
> helgardering er røget i dørken på den konto.

Først lavde Anders Fogh Rasmussen en kopi af Poul Nyrup Rasmussen så
laved Helle Thorning-Schmidt en kopi af Anders Fogh Rasmussen. Hvorefter
forskelen er uden betydning.

Fra : hanzen

Dato : 04-07-07 11:33

> Ny Alliance vil først pege på en statsminister efter næste valg.
> Det skal sikre Danmarks nye parti størst mulig indflydelse på en kommende
> regerings politik.

Burde de ikke kalde sig Ny Radikale? Måske uden *ny*
--
hilzen
hanzen

Fra : N_B_DK

Dato : 04-07-07 11:58

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> wrote in message
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Burde de ikke kalde sig Ny Radikale? Måske uden *ny*

Det er nok bare farven der har en anden lyd.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-07-07 12:13

hanzen <hanzen@mailmigej.dk> wrote:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Burde de ikke kalde sig Ny Radikale? Måske uden *ny*

Det radikale Højre ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 04-07-07 12:36

> Det radikale Højre ?`

Og Jelved var Den radigale Hejre?
Man kan dog ikke beskylde dem for at være vægelsindede som rette radikale
burde være.
De har åbenbart slet ingen meninger og så er det svært at skifte standpunkt.
Men jeg er allerede såååååå træt af at høre på Anders Samuelsen at jeg håber
den hysteriske eufori snart forsvinder.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«