/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Brik nummer ?
Fra : JBH


Dato : 03-07-07 20:59

http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html

En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i nat,
hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og berøvet foran
sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.

Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
udseende, iført hættetrøjer og jeans.

Politiet er nu på jagt efter de to mænd.



 
 
Ukendt (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-07-07 21:16

JBH wrote:
> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>
> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og
> berøvet foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>
> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til
> at udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden.
> Ifølge vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne,
> arabisk af udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>
> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.

Du må være racist, siden du kan udbrede den slags løgne

/Kim



JBH (03-07-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 03-07-07 21:43

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:468aae6a$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> JBH wrote:
>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>
>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og
>> berøvet foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>
>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til
>> at udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden.
>> Ifølge vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne,
>> arabisk af udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>
>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>
> Du må være racist, siden du kan udbrede den slags løgne


Tjaa, måske.det er sgu nok løgn at Politiet er på jagt efter de 2 mænd

/JBH



Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 21:42

JBH skrev:
> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>
> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i nat,
> hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og berøvet foran
> sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>
> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
> udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
> vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>
> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.

Og?

Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
dr.dk pol.dk osv
Så hvad er formålet med at starte en ny tråd i dk.politik
der ikke er andet end et kopi af en artikel fra den ene eller
andet medie?

Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
hvad der kan gøres for at løse problemerne?

Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
og vil dele dit fix med dine med junkier?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (03-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-07-07 22:03

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
> og vil dele dit fix med dine med junkier?

Det forklarer din væremåde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 22:16

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
>> og vil dele dit fix med dine med junkier?
>
> Det forklarer din væremåde.

Meget lidt overraskende havde N_B_DK ikke noget at
tilføje.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Anders Peter Johnsen (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 03-07-07 23:51

Bertel Brander skrev:
> N_B_DK skrev:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
>> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>>> Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
>>> og vil dele dit fix med dine med junkier?
>>
>> Det forklarer din væremåde.
>
> Meget lidt overraskende havde N_B_DK ikke noget at
> tilføje.

Slår du stadig din kone?

(Ovenstående spørgsmål er for så vidt blot et berømt, illustrerende
eksempel på dèn - bestemt ikke særligt konstruktive -
argumentationsform, du selv anlægger med din primitive junkie-analogi,
som jo netop ikke er mulig at svare ordentligt på uden dermed automatisk
at lade sig lokke ind på godtagelse af spørgsmålets falske præmis...)

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 00:02

Anders Peter Johnsen skrev:
> Bertel Brander skrev:
>> N_B_DK skrev:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
>>> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>>>> Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
>>>> og vil dele dit fix med dine med junkier?
>>>
>>> Det forklarer din væremåde.
>>
>> Meget lidt overraskende havde N_B_DK ikke noget at
>> tilføje.
>
> Slår du stadig din kone?
>
> (Ovenstående spørgsmål er for så vidt blot et berømt, illustrerende
> eksempel på dèn - bestemt ikke særligt konstruktive -
> argumentationsform, du selv anlægger med din primitive junkie-analogi,
> som jo netop ikke er mulig at svare ordentligt på uden dermed automatisk
> at lade sig lokke ind på godtagelse af spørgsmålets falske præmis...)

Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
bidrage med.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Sten Schou (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 04-07-07 00:15


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
> bidrage med.

Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.

Hilsen Sten


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 00:28

Sten Schou skrev:
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
>> bidrage med.
>
> Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.

Virkelighedsfornægterne er, i denne sammenhæng, tidens
politisk korrekte, der gentagne gange citerer fra
den ene eller anden kriminalsag, uden at have nogen
realistisk bud på løsning af problemerne. De sidder
i hver deres osteklokke uden kontakt til virkeligheden,
og får deres daglige fix ved at læse kriminalrapporter,
og genfremsætte de samme ubrugelige forslag igen og
igen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Knud Larsen (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-07-07 10:24

Bertel Brander wrote:
> Sten Schou skrev:
>>
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
>>> bidrage med.
>>
>> Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.
>
> Virkelighedsfornægterne er, i denne sammenhæng, tidens
> politisk korrekte, der gentagne gange citerer fra
> den ene eller anden kriminalsag, uden at have nogen
> realistisk bud på løsning af problemerne. De sidder
> i hver deres osteklokke uden kontakt til virkeligheden,
> og får deres daglige fix ved at læse kriminalrapporter,
> og genfremsætte de samme ubrugelige forslag igen og
> igen.

Og hvad er din *løsning* ?






Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 12:41

Knud Larsen skrev:
> Bertel Brander wrote:
>> Sten Schou skrev:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>>> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
>>>> bidrage med.
>>> Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.
>> Virkelighedsfornægterne er, i denne sammenhæng, tidens
>> politisk korrekte, der gentagne gange citerer fra
>> den ene eller anden kriminalsag, uden at have nogen
>> realistisk bud på løsning af problemerne. De sidder
>> i hver deres osteklokke uden kontakt til virkeligheden,
>> og får deres daglige fix ved at læse kriminalrapporter,
>> og genfremsætte de samme ubrugelige forslag igen og
>> igen.
>
> Og hvad er din *løsning* ?

Integration, uddannelse, arbejde, oplysning, etc.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 13:02

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468b8735$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Integration,

Virker jo ikke.

> uddannelse

Virker heller ikke, aldrig har der været så mange analfabeter som nu
(hvorfor mon)

> arbejde,

Uden nogen udd, eller evner ?

> oplysning, etc.

Oplysning om hvad ? de ved de skal sige, jeg er ikke 15 endnu, i kan ikke
gøre mig noget.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 14:56

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468b8735$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Integration,
>
> Virker jo ikke.
>
>> uddannelse
>
> Virker heller ikke, aldrig har der været så mange analfabeter som nu
> (hvorfor mon)
>
>> arbejde,
>
> Uden nogen udd, eller evner ?
>
>> oplysning, etc.
>
> Oplysning om hvad ? de ved de skal sige, jeg er ikke 15 endnu, i kan
> ikke gøre mig noget.

Ups, jeg kom til at fremsætte reele forslag til løsning af
problemet, dem skal højreekstremisterne naturligvis straks
skydes i sænk, naturligvis uden at have nogen form for
alternativer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 17:36

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ba705$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Ups, jeg kom til at fremsætte reele forslag til løsning af
> problemet, dem skal højreekstremisterne naturligvis straks
> skydes i sænk, naturligvis uden at have nogen form for
> alternativer.

Prøv med et wake up call, det ER prøvet, og det har slået fejl i mange
tilfælde, næste mere fornuftig ide tak ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 18:49

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ba705$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Ups, jeg kom til at fremsætte reele forslag til løsning af
>> problemet, dem skal højreekstremisterne naturligvis straks
>> skydes i sænk, naturligvis uden at have nogen form for
>> alternativer.
>
> Prøv med et wake up call, det ER prøvet, og det har slået fejl i mange
> tilfælde, næste mere fornuftig ide tak ?

Det er det eneste der for alvor hjælper på problemet,
ja man gør allerede en del, men langt fra nok. VK regeringen
har med støtte af DF siddet tungt på magten i årevis uden at
gøre noget som helst for at løse problemet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Knud Larsen (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-07-07 13:21

Bertel Brander wrote:
> Knud Larsen skrev:
>> Bertel Brander wrote:
>>> Sten Schou skrev:
>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>>
>>>>> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
>>>>> bidrage med.
>>>> Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.
>>> Virkelighedsfornægterne er, i denne sammenhæng, tidens
>>> politisk korrekte, der gentagne gange citerer fra
>>> den ene eller anden kriminalsag, uden at have nogen
>>> realistisk bud på løsning af problemerne. De sidder
>>> i hver deres osteklokke uden kontakt til virkeligheden,
>>> og får deres daglige fix ved at læse kriminalrapporter,
>>> og genfremsætte de samme ubrugelige forslag igen og
>>> igen.
>>
>> Og hvad er din *løsning* ?
>
> Integration, uddannelse, arbejde, oplysning, etc.


Det er jo bare intetsigende ord.
Især de Radikale har altid troet at bare man "informerer" om ditten og
datten, så vil alle mennesker pludselig se lyset. Men som man kunne se, så
blev en af topperne i partiet fuldstændig chokeret over at vi har noget som
Hizb ut Tahrir, - hun troede at alle muslimer var blevet højskoledanskere
efter nogle få år.

"integration" er jo bare et mantra-ord. - Hvorfor tror DU at 36% af de unge
engelske muslimer mener at dem der forlader islam bør dræbes?










Sten Schou (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 04-07-07 13:41


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:468b8735$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Integration, uddannelse, arbejde, oplysning, etc.

Integration?...vil du lave dem om til nye danskere?....så er vores samfund
jo pludseligt ikke multikulturelt mere.
Uddannelse får de allerede.
Arbejde har hovedparten af dem, undtagen dem der nægter at sidde ved kassen
i et supermarked, idet de kunne komme til at røre ved alkohol eller
svinekød.
Oplysning...tja, vil du tage parabolerne fra dem, og så give dem dansk TV i
stedet?
etc.......hvad dækker det?

Hilsen Sten


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 14:59

Sten Schou skrev:
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:468b8735$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Integration, uddannelse, arbejde, oplysning, etc.
>
> Integration?...vil du lave dem om til nye danskere?....så er vores
> samfund jo pludseligt ikke multikulturelt mere.

Naturligvis vil jeg integrere.

> Uddannelse får de allerede.

Langt fra nok.

> Arbejde har hovedparten af dem, undtagen dem der nægter at sidde ved
> kassen i et supermarked, idet de kunne komme til at røre ved alkohol
> eller svinekød.
> Oplysning...tja, vil du tage parabolerne fra dem, og så give dem dansk
> TV i stedet?
> etc.......hvad dækker det?

Der er ingen andre vej. Højreekstremisterne råber op om
udvisning selv om de godt ved det ikke kommer til at ske
og selv om de godt ved at det ikke løser problemet. Man
kan let få det indtryk at det er fordi de ikke ønsker
problemet løst.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 17:37

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ba79c$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Der er ingen andre vej. Højreekstremisterne råber op om
> udvisning selv om de godt ved det ikke kommer til at ske
> og selv om de godt ved at det ikke løser problemet.

Kan du være så venlig og forklare mig hvorfor det ikke hjælper at udvide
kriminelle indvandrere ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 18:47

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ba79c$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Der er ingen andre vej. Højreekstremisterne råber op om
>> udvisning selv om de godt ved det ikke kommer til at ske
>> og selv om de godt ved at det ikke løser problemet.
>
> Kan du være så venlig og forklare mig hvorfor det ikke hjælper at udvide
> kriminelle indvandrere ?

Vi tager den lige en gang til: Fordi man ikke er kriminel før
man har gjort noget kriminelt. Hvis man ville gøre noget
effektivt ved problemet skulle man få folk til at holde op
med at være kriminelle. Men højreekstremisterne ønsker jo
ikke at gøre noget ved problemet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 22:43

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468bdd4d$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Vi tager den lige en gang til: Fordi man ikke er kriminel før
> man har gjort noget kriminelt

Ok, jeg skærer det lige ud i pap for dig, en indvandrer der er dømt ved
retten, for noget kriminelt, (er du med så langt ?), han er hvad ? (1
kriminel, 2 uskyldig ?) hvorfor hjælper det ikke at sende den person ud af
landet ?

>. Hvis man ville gøre noget
> effektivt ved problemet skulle man få folk til at holde op
> med at være kriminelle.

Man kan ikke lære en gammel hund nye tricks, ligesom kriminelle indvandrere.

> Men højreekstremisterne ønsker jo
> ikke at gøre noget ved problemet.

Well venstrefløjen vil jo end ikke anerkende at der er et problem, og
sålænge de ikke vil, det så skal de nok gære alt hvad de kan for at forpurre
alle andre planer.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 23:16

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468bdd4d$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Vi tager den lige en gang til: Fordi man ikke er kriminel før
>> man har gjort noget kriminelt
>
> Ok, jeg skærer det lige ud i pap for dig, en indvandrer der er dømt ved
> retten, for noget kriminelt, (er du med så langt ?), han er hvad ? (1
> kriminel, 2 uskyldig ?) hvorfor hjælper det ikke at sende den person ud
> af landet ?

Jo, men indvandreren ville stadig skulle gøre noget kriminelt,
for at blive smidt ud af landet, dermed er problemet ikke løst.

>> Men højreekstremisterne ønsker jo
>> ikke at gøre noget ved problemet.
>
> Well venstrefløjen vil jo end ikke anerkende at der er et problem, og
> sålænge de ikke vil, det så skal de nok gære alt hvad de kan for at
> forpurre alle andre planer.

Det er interessant så meget du tror du ved om venstrefløjen.

Du har stadig ikke forsøgt at komme med nogen realiserbare
forslag til løsning af problemet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Ukendt (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 04-07-07 23:31

On Thu, 05 Jul 2007 00:15:57 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>>> Vi tager den lige en gang til: Fordi man ikke er kriminel før
>>> man har gjort noget kriminelt
>>
>> Ok, jeg skærer det lige ud i pap for dig, en indvandrer der er dømt ved
>> retten, for noget kriminelt, (er du med så langt ?), han er hvad ? (1
>> kriminel, 2 uskyldig ?) hvorfor hjælper det ikke at sende den person ud
>> af landet ?
>
>Jo, men indvandreren ville stadig skulle gøre noget kriminelt,
>for at blive smidt ud af landet, dermed er problemet ikke løst.

Venstrefløjen kommer da hele tiden med at det er de samme få
indvandrere der begår næsten al kriminalitet, hver gang at talen
falder på deres enorme overrepresnetation i kriminalstatistikkerne...

Hvis man sparker disse "få" ad helvede til, så må kriminaliteten jo
falde kraftigt og samtidig vil en del "medløbere" får kolde fødder og
bliver lovlydige...

Det må da være en win - win situation, da de lovlydige indvandrere
også vil få det nemmere, når folk ikke ser skævt til dem...

>>> Men højreekstremisterne ønsker jo
>>> ikke at gøre noget ved problemet.
>>
>> Well venstrefløjen vil jo end ikke anerkende at der er et problem, og
>> sålænge de ikke vil, det så skal de nok gære alt hvad de kan for at
>> forpurre alle andre planer.
>
>Det er interessant så meget du tror du ved om venstrefløjen.

Vel ikke mere end hvad du tror om højrefløjen....

>Du har stadig ikke forsøgt at komme med nogen realiserbare
>forslag til løsning af problemet.

Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
selv....

Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 23:44

S.A.Thomsen skrev:
> On Thu, 05 Jul 2007 00:15:57 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>>>> Vi tager den lige en gang til: Fordi man ikke er kriminel før
>>>> man har gjort noget kriminelt
>>> Ok, jeg skærer det lige ud i pap for dig, en indvandrer der er dømt ved
>>> retten, for noget kriminelt, (er du med så langt ?), han er hvad ? (1
>>> kriminel, 2 uskyldig ?) hvorfor hjælper det ikke at sende den person ud
>>> af landet ?
>> Jo, men indvandreren ville stadig skulle gøre noget kriminelt,
>> for at blive smidt ud af landet, dermed er problemet ikke løst.
>
> Venstrefløjen kommer da hele tiden med at det er de samme få
> indvandrere der begår næsten al kriminalitet, hver gang at talen
> falder på deres enorme overrepresnetation i kriminalstatistikkerne...
>
> Hvis man sparker disse "få" ad helvede til, så må kriminaliteten jo
> falde kraftigt og samtidig vil en del "medløbere" får kolde fødder og
> bliver lovlydige...
>
> Det må da være en win - win situation, da de lovlydige indvandrere
> også vil få det nemmere, når folk ikke ser skævt til dem...

Og hvordan adskiller dette sig fra det man gør i dag?

>> Du har stadig ikke forsøgt at komme med nogen realiserbare
>> forslag til løsning af problemet.
>
> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
> selv....

Som tidligere nævnt løser det ikke noget problem, så
hvad med at komme med realiserbare forslag?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Ukendt (05-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-07-07 00:02

On Thu, 05 Jul 2007 00:44:06 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>>> Jo, men indvandreren ville stadig skulle gøre noget kriminelt,
>>> for at blive smidt ud af landet, dermed er problemet ikke løst.
>>
>> Venstrefløjen kommer da hele tiden med at det er de samme få
>> indvandrere der begår næsten al kriminalitet, hver gang at talen
>> falder på deres enorme overrepresnetation i kriminalstatistikkerne...
>>
>> Hvis man sparker disse "få" ad helvede til, så må kriminaliteten jo
>> falde kraftigt og samtidig vil en del "medløbere" får kolde fødder og
>> bliver lovlydige...
>>
>> Det må da være en win - win situation, da de lovlydige indvandrere
>> også vil få det nemmere, når folk ikke ser skævt til dem...
>
>Og hvordan adskiller dette sig fra det man gør i dag?

HALLOOOOOO....!!!

Dem der i dag begår "gentagelses"-forbrydelser, ville jo ikke kunne
begå dem hvis de var sparket ud af landet....

>>> Du har stadig ikke forsøgt at komme med nogen realiserbare
>>> forslag til løsning af problemet.
>>
>> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
>> selv....
>
>Som tidligere nævnt løser det ikke noget problem,

Selvfølgelig løser det et problem..... En masse folk vil ikke blive
udsat for kriminalitet af dem der er sparket ad helvede til....

>så hvad med at komme med realiserbare forslag?

Hvad er da Urealiserbart i det forslag (bortset fra at venstrefløjen
ikke vil være med til at slå hårdt ned på vennernes kriminalitet)..???

Bertel Brander (05-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-07-07 00:15

S.A.Thomsen skrev:
> On Thu, 05 Jul 2007 00:44:06 +0200, Bertel Brander
> <bertel@post4.tele.dk> wrote:
>
>>>> Jo, men indvandreren ville stadig skulle gøre noget kriminelt,
>>>> for at blive smidt ud af landet, dermed er problemet ikke løst.
>>> Venstrefløjen kommer da hele tiden med at det er de samme få
>>> indvandrere der begår næsten al kriminalitet, hver gang at talen
>>> falder på deres enorme overrepresnetation i kriminalstatistikkerne...
>>>
>>> Hvis man sparker disse "få" ad helvede til, så må kriminaliteten jo
>>> falde kraftigt og samtidig vil en del "medløbere" får kolde fødder og
>>> bliver lovlydige...
>>>
>>> Det må da være en win - win situation, da de lovlydige indvandrere
>>> også vil få det nemmere, når folk ikke ser skævt til dem...
>> Og hvordan adskiller dette sig fra det man gør i dag?
>
> HALLOOOOOO....!!!
>
> Dem der i dag begår "gentagelses"-forbrydelser, ville jo ikke kunne
> begå dem hvis de var sparket ud af landet....

Jeg gentager lige: Hvordan adskiller det sig fra det man gør i dag?

>>>> Du har stadig ikke forsøgt at komme med nogen realiserbare
>>>> forslag til løsning af problemet.
>>> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
>>> selv....
>> Som tidligere nævnt løser det ikke noget problem,
>
> Selvfølgelig løser det et problem..... En masse folk vil ikke blive
> udsat for kriminalitet af dem der er sparket ad helvede til....

Jeg spørger lige igen: Er det ikke lige nøjagtigt det man gør i dag?

>> så hvad med at komme med realiserbare forslag?
>
> Hvad er da Urealiserbart i det forslag (bortset fra at venstrefløjen
> ikke vil være med til at slå hårdt ned på vennernes kriminalitet)..???

Igen tager du fejl i hvad du tror venstrefløjen vil.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Ukendt (05-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-07-07 10:35

On Thu, 05 Jul 2007 01:14:43 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>> Dem der i dag begår "gentagelses"-forbrydelser, ville jo ikke kunne
>> begå dem hvis de var sparket ud af landet....
>
>Jeg gentager lige: Hvordan adskiller det sig fra det man gør i dag?

I dag bliver kun ganske få bliver sparket ud....

>> Selvfølgelig løser det et problem..... En masse folk vil ikke blive
>> udsat for kriminalitet af dem der er sparket ad helvede til....
>
>Jeg spørger lige igen: Er det ikke lige nøjagtigt det man gør i dag?

Det er det jo ikke....

>>> så hvad med at komme med realiserbare forslag?
>>
>> Hvad er da Urealiserbart i det forslag (bortset fra at venstrefløjen
>> ikke vil være med til at slå hårdt ned på vennernes kriminalitet)..???
>
>Igen tager du fejl i hvad du tror venstrefløjen vil.

Hvad skulle det ellers være....??? Det er jo resultatet af deres
"politik"....

John (05-07-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 05-07-07 00:02

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Hvis man sparker disse "få" ad helvede til, så må kriminaliteten jo
> falde kraftigt og samtidig vil en del "medløbere" får kolde fødder og
> bliver lovlydige...

Altså: En ganske simpel udmugning!

> Det må da være en win - win situation, da de lovlydige indvandrere
> også vil få det nemmere, når folk ikke ser skævt til dem...

Smukt mand, smukt! Hvor svært kan det være? :)

> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
> selv....

Oops! Det ligner til gengæld en uoverstigelig hurdle.. :(



Bertel Brander (05-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 05-07-07 00:20

John skrev:

>> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
>> selv....
>
> Oops! Det ligner til gengæld en uoverstigelig hurdle.. :(

Så vidt jeg ved har VK og DF flertal i folketinget, så
hvad holder dem tilbage?
VK og DF er så vidt jeg ved ikke venstrefløjen?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Ukendt (05-07-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-07-07 10:36

On Thu, 05 Jul 2007 01:19:37 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>>> Det er da yderst realiserbart, hvis venstrefløjen begyndte at tænke
>>> selv....
>>
>> Oops! Det ligner til gengæld en uoverstigelig hurdle.. :(
>
>Så vidt jeg ved har VK og DF flertal i folketinget, så
>hvad holder dem tilbage?
>VK og DF er så vidt jeg ved ikke venstrefløjen?

LOL.... Bortforklaringer har du nok af... ))

@ (04-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-07-07 14:44

On Wed, 4 Jul 2007 11:24:00 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>Bertel Brander wrote:
>> Sten Schou skrev:
>>>
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:468ad56e$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>>> Anders stiller sig op i køen af folk der ikke har noget at
>>>> bidrage med.
>>>
>>> Og du stiller dig op i køen af virkelighedsfornægtere.
>>
>> Virkelighedsfornægterne er, i denne sammenhæng, tidens
>> politisk korrekte, der gentagne gange citerer fra
>> den ene eller anden kriminalsag, uden at have nogen
>> realistisk bud på løsning af problemerne. De sidder
>> i hver deres osteklokke uden kontakt til virkeligheden,
>> og får deres daglige fix ved at læse kriminalrapporter,
>> og genfremsætte de samme ubrugelige forslag igen og
>> igen.
>
>Og hvad er din *løsning* ?

løsninger kommer de venstresnoede røde abekatte ikke med,
de nøjes med at skabe problemerne

og derpå kritisere de folk som kommer med løsningsforslag


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 15:01

@ skrev:
>> Og hvad er din *løsning* ?
>
> løsninger kommer de venstresnoede røde abekatte ikke med,
> de nøjes med at skabe problemerne

Er der fremkommet et eneste realistisk forslag til løsning
i denne tråd fra højreekstremisterne? Naturligvis ikke, som
sædvanligt fører de strudsepolitik.

> og derpå kritisere de folk som kommer med løsningsforslag

Og det er jo præcist omvendt, når der kommer reele forslag på
bordet skydes de straks ned at højreekstremisterne.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 17:38

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ba83c$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Er der fremkommet et eneste realistisk forslag til løsning
> i denne tråd fra højreekstremisterne? Naturligvis ikke, som
> sædvanligt fører de strudsepolitik.

LOL, ja den var god, det er højreflæjen der fører strudsepolitik, det er sq
den bedste jeg endnu har hørt.

> > og derpå kritisere de folk som kommer med løsningsforslag
>
> Og det er jo præcist omvendt, når der kommer reele forslag på
> bordet skydes de straks ned at højreekstremisterne.

LOOOOL, du bliver sjovere og sjovere.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 18:45

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ba83c$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Er der fremkommet et eneste realistisk forslag til løsning
>> i denne tråd fra højreekstremisterne? Naturligvis ikke, som
>> sædvanligt fører de strudsepolitik.
>
> LOL, ja den var god, det er højreflæjen der fører strudsepolitik, det er
> sq den bedste jeg endnu har hørt.
>
>> > og derpå kritisere de folk som kommer med løsningsforslag
>>
>> Og det er jo præcist omvendt, når der kommer reele forslag på
>> bordet skydes de straks ned at højreekstremisterne.
>
> LOOOOL, du bliver sjovere og sjovere.

N_B_DK har stadig ikke noget at bidrage med...

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 22:43

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468bdcbd$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> N_B_DK har stadig ikke noget at bidrage med...

Jeg behøver da ikke lyve som dig for at bidrage med noget.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Martin Larsen (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 03-07-07 22:07


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> JBH skrev:
>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>
>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og berøvet
>> foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>
>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
>> udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
>> vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
>> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>
>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>
> Og?
>
> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
> dr.dk pol.dk osv

Nej.
Vi er mange der gerne vil holdes orienteret om den tiltagende
muhammedanervold.

Mvh
Martin


Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 22:15

Martin Larsen skrev:
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> JBH skrev:
>>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>>
>>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og
>>> berøvet foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>>
>>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til
>>> at udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden.
>>> Ifølge vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne,
>>> arabisk af udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>>
>>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>>
>> Og?
>>
>> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
>> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
>> dr.dk pol.dk osv
>
> Nej.
> Vi er mange der gerne vil holdes orienteret om den tiltagende
> muhammedanervold.

Er dk.politik stedet for det?
Er en af de nyhedskanaler jeg nævnte overfor ikke bedre?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Rea721 (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 03-07-07 22:20

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en
meddelelse

> Er en af de nyhedskanaler jeg nævnte overfor ikke bedre?

Jo sikkert, men der "overser" du og dine jo behændigt artiklerne....du
ved...lukke sine øjne så er det nok en drøm.

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min
respekt, men om min underkastelse. Og dette er uforeneligt med et sekulært
demokrati. - Flemming Rose



Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 22:35

Rea721 skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en
> meddelelse
>
>> Er en af de nyhedskanaler jeg nævnte overfor ikke bedre?
>
> Jo sikkert, men der "overser" du og dine jo behændigt artiklerne....du
> ved...lukke sine øjne så er det nok en drøm.

Der er vel ingen der kan være i tvivl om at indvandrere og
efterkommere af indvandrere, specielt fra 3. verdens lande,
er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne.
Så hvorfor denne daglige citering af artikler fra andre
medier? Det ser mest ud som om højreekstremisterne i
dk.politik skal have deres daglige fix. Som andre junkier
er de heller ikke interesseret i at gøre noget reelt ved
problemet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Hr. Jensen (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Hr. Jensen


Dato : 03-07-07 23:29

On Tue, 03 Jul 2007 23:35:01 +0200 Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk>
sent the following smoke signals:

>Der er vel ingen der kan være i tvivl om at indvandrere og
>efterkommere af indvandrere, specielt fra 3. verdens lande,
>er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne.
>Så hvorfor denne daglige citering af artikler fra andre
>medier?

Du har ret...hvis vi ikke omtaler det så forsvinder problemerne nok.
Bare se på Sverige og England, der har man ingen problemer med
muhamedaner-dyrene, officielt that is.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 23:39

Hr. Jensen skrev:
> On Tue, 03 Jul 2007 23:35:01 +0200 Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk>
> sent the following smoke signals:
>
>> Der er vel ingen der kan være i tvivl om at indvandrere og
>> efterkommere af indvandrere, specielt fra 3. verdens lande,
>> er overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne.
>> Så hvorfor denne daglige citering af artikler fra andre
>> medier?
>
> Du har ret...hvis vi ikke omtaler det så forsvinder problemerne nok.

Naturligvis forsvinder problemerne ikke ved at man undlader
at snakke om dem. Men disse daglige citater fra andre medier
løser heller ingen problemer.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Peter Bang (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 03-07-07 22:16

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>
>"Bertel Brander"
><bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.
>news.tele.dk...
>> JBH skrev:
>>> http://news.tv2.dk/article.php/id- 7451738.html
>>>
>>> En flækket læbe og andre
>>>småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>>> Stifts­tidende, udfaldet af et
>>>groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>>> nat, hvor en kvinde i midten af
>>>halvtredserne blev overfaldet og berøvet
>>> foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>>
>>> Fyns Politi i Odense oplyser, at
>>>de to mænd først truede kvinden til at
>>> udlev­ere hendes pung og derefter
>>>kastede hende ned i jorden. Ifølge
>>> vagthavende beskrives de to mænd
>>>som i midten af tyverne, arabisk af
>>> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>>
>>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>>
>> Og?
>>
>> Jeg tror at de fleste der læser
>>dk.politik også læser
>> diverse nyheds kanaler som eb.dk
>>jp.dk nyhederne.tv2.dk
>> dr.dk pol.dk osv
>
>Nej.
>Vi er mange der gerne vil holdes
>orienteret om den tiltagende
>muhammedanervold

.... altså junkie ...


JBH (03-07-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 03-07-07 22:08

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> JBH skrev:
>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>
>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og berøvet
>> foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>
>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
>> udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
>> vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
>> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>
>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>
> Og?

Du har slet ingen empati for offeret ?

>
> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
> dr.dk pol.dk osv
> Så hvad er formålet med at starte en ny tråd i dk.politik
> der ikke er andet end et kopi af en artikel fra den ene eller
> andet medie?
>

At bidrage til at gøre offentligheden opmærksom på de ulyksagligheder som
Socialdemokraterne og de Radikale har påført os med deres massive import af
"ikke vestlige indvandrere" i 90'erne. Det kan måske afholde flertallet af
befolkningen fra at stemme på disse partier fremover.

> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>

Ja. Information,Information,Information..

Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
statsborgerskab


> Eller er du bare en junkie der skal have din daglige fix,
> og vil dele dit fix med dine med junkier?
>

Tyv tror hver mand stjæler ?

/JBH




Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 22:23

JBH skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> JBH skrev:
>>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>>
>>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og berøvet
>>> foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>>
>>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
>>> udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
>>> vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
>>> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>>
>>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>> Og?
>
> Du har slet ingen empati for offeret ?

Naturligvis.
Men jeg ser ingen grund til at starte tråde i dk.politik for
hver eneste kriminalsag i danmark.

>> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
>> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
>> dr.dk pol.dk osv
>> Så hvad er formålet med at starte en ny tråd i dk.politik
>> der ikke er andet end et kopi af en artikel fra den ene eller
>> andet medie?
>>
>
> At bidrage til at gøre offentligheden opmærksom på de ulyksagligheder som
> Socialdemokraterne og de Radikale har påført os med deres massive import af
> "ikke vestlige indvandrere" i 90'erne. Det kan måske afholde flertallet af
> befolkningen fra at stemme på disse partier fremover.

Var det så ikke en idé at krydre dine citatet fra andre medier
med din egen mening?

>> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
>> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>>
>
> Ja. Information,Information,Information..
>
> Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
> kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
> statsborgerskab

Der er meget lidt chance for at Danmark vil komme til at
udvise danskere, og det ville heller ikke løse problemet.
Det ved du også godt, derfor kan "forslaget" ikke ses som
andet end et forsøg på at undgå at gøre noget reelt ved problemet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

JBH (03-07-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 03-07-07 22:57

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:468abe23$0$141$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> JBH skrev:
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
>> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> JBH skrev:
>>>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>>>
>>>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge Fyns
>>>> Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose klokken 2 i
>>>> nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev overfaldet og
>>>> berøvet foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>>>
>>>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden til at
>>>> udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i jorden. Ifølge
>>>> vagthavende beskrives de to mænd som i midten af tyverne, arabisk af
>>>> udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>>>
>>>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>>> Og?
>>
>> Du har slet ingen empati for offeret ?
>
> Naturligvis.
> Men jeg ser ingen grund til at starte tråde i dk.politik for
> hver eneste kriminalsag i danmark.
>

Der sker mange forbrydelser hver dag i Dk. Jeg fandt denne forbrydelse
interessant, dels fordi den foregik i Vollsmose, som der for tiden er meget
debat om, dels fordi det er en typisk "u-dansk" forbrydelse hvor fysisk
overlegne mænd overfalder et svagt offer, her en ældre dame.
Overfaldsmændene passer ikke ind i et samfund som det danske og bør derfor
udvises.


>>> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
>>> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
>>> dr.dk pol.dk osv
>>> Så hvad er formålet med at starte en ny tråd i dk.politik
>>> der ikke er andet end et kopi af en artikel fra den ene eller
>>> andet medie?
>>>
>>
>> At bidrage til at gøre offentligheden opmærksom på de ulyksagligheder
>> som Socialdemokraterne og de Radikale har påført os med deres massive
>> import af "ikke vestlige indvandrere" i 90'erne. Det kan måske afholde
>> flertallet af befolkningen fra at stemme på disse partier fremover.
>
> Var det så ikke en idé at krydre dine citatet fra andre medier
> med din egen mening?
>
>>> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
>>> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>>>
>>
>> Ja. Information,Information,Information..
>>
>> Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
>> kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
>> statsborgerskab
>
> Der er meget lidt chance for at Danmark vil komme til at
> udvise danskere, og det ville heller ikke løse problemet.
> Det ved du også godt, derfor kan "forslaget" ikke ses som
> andet end et forsøg på at undgå at gøre noget reelt ved problemet.
>


Det afhænger af de øjne som ser (eller ikke ser) problemet. I modsætning til
dig, er der flere og flere som indser at samfundet har et reelt problem med
u-integrerbare indvandrere. Alt andet er efterhånden prøvet. Det eneste som
hjælper, er at fjerne disse problem-indvandrere fra samfundet. Fakta er
(uanset hvor fakta resistent man er) at det stort set altid er blandt
muslimer at disse problem-indvandrere findes.



/JBH



Bertel Brander (03-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 03-07-07 23:11

JBH skrev:
>> Men jeg ser ingen grund til at starte tråde i dk.politik for
>> hver eneste kriminalsag i danmark.
>>
>
> Der sker mange forbrydelser hver dag i Dk. Jeg fandt denne forbrydelse
> interessant, dels fordi den foregik i Vollsmose, som der for tiden er meget
> debat om, dels fordi det er en typisk "u-dansk" forbrydelse hvor fysisk
> overlegne mænd overfalder et svagt offer, her en ældre dame.
> Overfaldsmændene passer ikke ind i et samfund som det danske og bør derfor
> udvises.

Havde det ikke været en ide at skrive det i det
oprindelige indlæg?

>>>> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
>>>> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>>>>
>>> Ja. Information,Information,Information..
>>>
>>> Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
>>> kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
>>> statsborgerskab
>> Der er meget lidt chance for at Danmark vil komme til at
>> udvise danskere, og det ville heller ikke løse problemet.
>> Det ved du også godt, derfor kan "forslaget" ikke ses som
>> andet end et forsøg på at undgå at gøre noget reelt ved problemet.
>>
>
>
> Det afhænger af de øjne som ser (eller ikke ser) problemet. I modsætning til
> dig, er der flere og flere som indser at samfundet har et reelt problem med
> u-integrerbare indvandrere. Alt andet er efterhånden prøvet. Det eneste som
> hjælper, er at fjerne disse problem-indvandrere fra samfundet. Fakta er
> (uanset hvor fakta resistent man er) at det stort set altid er blandt
> muslimer at disse problem-indvandrere findes.

Som jeg skrev; du ønsker ikke at løse problemet.
Du kommer genfremsætter blot et forslag som du
godt ved ikke bliver gennemført og som ikke løser
noget problem.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 00:58

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ac973$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Du kommer genfremsætter blot et forslag som du
> godt ved ikke bliver gennemført og som ikke løser
> noget problem.

Hvorfor løser det ingen problemer at sende de kriminelle indvandrede UD af
landet ???

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 01:19

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ac973$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Du kommer genfremsætter blot et forslag som du
>> godt ved ikke bliver gennemført og som ikke løser
>> noget problem.
>
> Hvorfor løser det ingen problemer at sende de kriminelle indvandrede UD
> af landet ???

Fordi det ville kræve at et stort antal danskere blev smidt
ud af Danmark, det kommer ikke til at ske. Og fordi man ikke
er kriminel før man har gjort noget kriminelt, så kriminaliteten
vil stadig være der.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 01:33

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ae758$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Fordi det ville kræve at et stort antal danskere blev smidt
> ud af Danmark, det kommer ikke til at ske.

Siden hvornår er DANSKERE blevet indvandrere i Danmark ????

> Og fordi man ikke
> er kriminel før man har gjort noget kriminelt, så kriminaliteten
> vil stadig være der.

Så en person der er dømt ved retten for en kriminel handling er ikke
kriminel ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Frederiksen (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 04-07-07 11:21

N_B_DK wrote:
>
> Siden hvornår er DANSKERE blevet indvandrere i Danmark ????
>

Han taler om de muhamedanere der, ved et uheld, er blevet udstyret med et
dansk pas.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 11:33

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:468b7484$0$90275$14726298@news.sunsite.dk
> N_B_DK wrote:
> >
> > Siden hvornår er DANSKERE blevet indvandrere i Danmark ????
> >
>
> Han taler om de muhamedanere der, ved et uheld, er blevet udstyret
> med et dansk pas.

Ja og jeg skrev eksplicit kriminelle indvandrere, man er ikke indvandrer
(rent juridisk) hvis man er blevet udstyret med dansk pas.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Frederiksen (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 04-07-07 12:05

N_B_DK wrote:
>
> Ja og jeg skrev eksplicit kriminelle indvandrere, man er ikke
> indvandrer (rent juridisk) hvis man er blevet udstyret med dansk pas.

Nej, det har du helt ret i. Men jeg nægter fortsat at kalde dem danskere,
blot fordi de er udstyret med dansk pas.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 13:02

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
news:468b7ef1$0$90272$14726298@news.sunsite.dk

> Nej, det har du helt ret i. Men jeg nægter fortsat at kalde dem
> danskere, blot fordi de er udstyret med dansk pas.

Enig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


@ (04-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 04-07-07 14:53

On Wed, 4 Jul 2007 12:20:49 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>N_B_DK wrote:
>>
>> Siden hvornår er DANSKERE blevet indvandrere i Danmark ????
>>
>
>Han taler om de muhamedanere der, ved et uheld, er blevet udstyret med et
>dansk pas.

uheld

nej det var sgu en helt bevist ondskabsfuld handling fra
socialisternes side


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 12:43

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ae758$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Fordi det ville kræve at et stort antal danskere blev smidt
>> ud af Danmark, det kommer ikke til at ske.
>
> Siden hvornår er DANSKERE blevet indvandrere i Danmark ????

I dag kan kriminelle indvandrere udvises af Danmark, men
det hjælper ikke det store.

>> Og fordi man ikke
>> er kriminel før man har gjort noget kriminelt, så kriminaliteten
>> vil stadig være der.
>
> Så en person der er dømt ved retten for en kriminel handling er ikke
> kriminel ?

Jo, når man er dømt for noget kriminelt er man kriminel.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 13:03

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468b87c4$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> I dag kan kriminelle indvandrere udvises af Danmark, men
> det hjælper ikke det store.

Det forhindrer da de laver ny kriminalitet her i landet, så jo det hjælper
da bestemt.

> > > Og fordi man ikke
> > > er kriminel før man har gjort noget kriminelt, så kriminaliteten
> > > vil stadig være der.
> >
> > Så en person der er dømt ved retten for en kriminel handling er ikke
> > kriminel ?
>
> Jo, når man er dømt for noget kriminelt er man kriminel.

Hvorfor siger du så at hvis en kriminel indvandrer udvises vil problemet
stadig være der ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 14:49

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468b87c4$0$151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> I dag kan kriminelle indvandrere udvises af Danmark, men
>> det hjælper ikke det store.
>
> Det forhindrer da de laver ny kriminalitet her i landet, så jo det
> hjælper da bestemt.
>
>> > > Og fordi man ikke
>> > > er kriminel før man har gjort noget kriminelt, så kriminaliteten
>> > > vil stadig være der.
>> >
>> > Så en person der er dømt ved retten for en kriminel handling er ikke
>> > kriminel ?
>>
>> Jo, når man er dømt for noget kriminelt er man kriminel.
>
> Hvorfor siger du så at hvis en kriminel indvandrer udvises vil problemet
> stadig være der ?

Man vil ganske vist forhindre denne ene indvandrer i at begå
ny kriminalitet i Danmark, men i det store billede hjælper
det meget lidt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 18:13

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ba55c$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Man vil ganske vist forhindre denne ene indvandrer i at begå
> ny kriminalitet i Danmark, men i det store billede hjælper
> det meget lidt.

Og derfor er det hele familier der skal ud, erfaringen viser jo at det
eneste de har respekt for er en envejs billet ud af landet, og hvis det er
det der skal til før familien tager sig sammen og tager sig af deres afkom,
så må det være vilkårerne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 18:40

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ba55c$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Man vil ganske vist forhindre denne ene indvandrer i at begå
>> ny kriminalitet i Danmark, men i det store billede hjælper
>> det meget lidt.
>
> Og derfor er det hele familier der skal ud, erfaringen viser jo at det
> eneste de har respekt for er en envejs billet ud af landet, og hvis det
> er det der skal til før familien tager sig sammen og tager sig af deres
> afkom, så må det være vilkårerne.

I stedet for at komme med realisable forslag, fortsætter
du med at genfremsætte de samme forslag der:
1: Aldrig bliver gennemført
2: Ikke løser problemet.

Men det er den sædvanlige strudse-politik som man finder
på den yderste højre fløj.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 22:45

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468bdb83$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> I stedet for at komme med realisable forslag, fortsætter
> du med at genfremsætte de samme forslag der:
> 1: Aldrig bliver gennemført
> 2: Ikke løser problemet.

Jo det løser netop problemet, hvis folk ved at både de og deres familie
bliver smidt ud, så kan jeg garantere dig at de ville stoppe.

> Men det er den sædvanlige strudse-politik som man finder
> på den yderste højre fløj.

Du snakker da som du har forstand til, 1 det er venstrefløjen der end ikke
anerkender problemet, 2 jeg er ikke på den yderste højrefløj.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 23:17

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468bdb83$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> I stedet for at komme med realisable forslag, fortsætter
>> du med at genfremsætte de samme forslag der:
>> 1: Aldrig bliver gennemført
>> 2: Ikke løser problemet.
>
> Jo det løser netop problemet, hvis folk ved at både de og deres familie
> bliver smidt ud, så kan jeg garantere dig at de ville stoppe.

Du ønsker stadig ikke at problemet bliver løst?

>> Men det er den sædvanlige strudse-politik som man finder
>> på den yderste højre fløj.
>
> Du snakker da som du har forstand til, 1 det er venstrefløjen der end
> ikke anerkender problemet, 2 jeg er ikke på den yderste højrefløj.

Hvor befinder du dig så? På den yderste venstrefløj?

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

JBH (04-07-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 04-07-07 01:52

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:468ac973$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> JBH skrev:
>>> Men jeg ser ingen grund til at starte tråde i dk.politik for
>>> hver eneste kriminalsag i danmark.
>>>
>>
>> Der sker mange forbrydelser hver dag i Dk. Jeg fandt denne forbrydelse
>> interessant, dels fordi den foregik i Vollsmose, som der for tiden er
>> meget debat om, dels fordi det er en typisk "u-dansk" forbrydelse hvor
>> fysisk overlegne mænd overfalder et svagt offer, her en ældre dame.
>> Overfaldsmændene passer ikke ind i et samfund som det danske og bør
>> derfor udvises.
>
> Havde det ikke været en ide at skrive det i det
> oprindelige indlæg?
>
>>>>> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
>>>>> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>>>>>
>>>> Ja. Information,Information,Information..
>>>>
>>>> Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
>>>> kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
>>>> statsborgerskab
>>> Der er meget lidt chance for at Danmark vil komme til at
>>> udvise danskere, og det ville heller ikke løse problemet.
>>> Det ved du også godt, derfor kan "forslaget" ikke ses som
>>> andet end et forsøg på at undgå at gøre noget reelt ved problemet.
>>>
>>
>>
>> Det afhænger af de øjne som ser (eller ikke ser) problemet. I modsætning
>> til dig, er der flere og flere som indser at samfundet har et reelt
>> problem med u-integrerbare indvandrere. Alt andet er efterhånden prøvet.
>> Det eneste som hjælper, er at fjerne disse problem-indvandrere fra
>> samfundet. Fakta er (uanset hvor fakta resistent man er) at det stort set
>> altid er blandt muslimer at disse problem-indvandrere findes.
>
> Som jeg skrev; du ønsker ikke at løse problemet.
> Du kommer genfremsætter blot et forslag som du
> godt ved ikke bliver gennemført og som ikke løser
> noget problem.
>

Er det fordi du ikke kan, eller der det fordi du ikke vil forstå hvad jeg
skriver, at du bliver ved med at gentage dig selv.



/JBH



Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 12:49

JBH skrev:
>>>>>> Har du selv nogen mening om det du læser, noget forslag til
>>>>>> hvad der kan gøres for at løse problemerne?
>>>>>>
>>>>> Ja. Information,Information,Information..
>>>>>
>>>>> Måske på sigt vil flertallet af befolkningen se fornuften i at udvise
>>>>> kriminelle indvandrere, også selvom de skulle have opnået dansk
>>>>> statsborgerskab
>>>> Der er meget lidt chance for at Danmark vil komme til at
>>>> udvise danskere, og det ville heller ikke løse problemet.
>>>> Det ved du også godt, derfor kan "forslaget" ikke ses som
>>>> andet end et forsøg på at undgå at gøre noget reelt ved problemet.
>>>>
>>>
>>> Det afhænger af de øjne som ser (eller ikke ser) problemet. I modsætning
>>> til dig, er der flere og flere som indser at samfundet har et reelt
>>> problem med u-integrerbare indvandrere. Alt andet er efterhånden prøvet.
>>> Det eneste som hjælper, er at fjerne disse problem-indvandrere fra
>>> samfundet. Fakta er (uanset hvor fakta resistent man er) at det stort set
>>> altid er blandt muslimer at disse problem-indvandrere findes.
>> Som jeg skrev; du ønsker ikke at løse problemet.
>> Du kommer genfremsætter blot et forslag som du
>> godt ved ikke bliver gennemført og som ikke løser
>> noget problem.
>>
>
> Er det fordi du ikke kan, eller der det fordi du ikke vil forstå hvad jeg
> skriver, at du bliver ved med at gentage dig selv.

Jeg forstår godt at du skriver at du vil have nogle
"u-integrerbare indvandrere" smidt ud af landet.
Men det løser, som du ved, ikke problemet.
Så hvad med at komme nogle forslag der kan gennemføres
og som har nogen reel virkning.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 13:05

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468b88f5$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Jeg forstår godt at du skriver at du vil have nogle
> "u-integrerbare indvandrere" smidt ud af landet.
> Men det løser, som du ved, ikke problemet.

Nej jeg ved ikke hvorfor det ikke løser nogen problemer ? mener du at en der
er udvist, vil fra et andet land kunne overfalde, voldtage, osv. i dk når
han ikke længere er her ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 14:51

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468b88f5$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Jeg forstår godt at du skriver at du vil have nogle
>> "u-integrerbare indvandrere" smidt ud af landet.
>> Men det løser, som du ved, ikke problemet.
>
> Nej jeg ved ikke hvorfor det ikke løser nogen problemer ? mener du at en
> der er udvist, vil fra et andet land kunne overfalde, voldtage, osv. i
> dk når han ikke længere er her ?

Så vidt jeg ved har man kunnet udvise kriminelle indvandrere
de sidste mange år, og man har også gjort det, men
har det hjulpet stort på kriminalstatistikken? Nej.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

Knud Larsen (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 04-07-07 13:40

Bertel Brander wrote:
> JBH skrev:
>>
>> Er det fordi du ikke kan, eller der det fordi du ikke vil forstå
>> hvad jeg skriver, at du bliver ved med at gentage dig selv.
>
> Jeg forstår godt at du skriver at du vil have nogle
> "u-integrerbare indvandrere" smidt ud af landet.
> Men det løser, som du ved, ikke problemet.
> Så hvad med at komme nogle forslag der kan gennemføres
> og som har nogen reel virkning.

Virkning?

Jeg har i mange år tænkt på hvordan man overvejer flygtninges interesser mod
danskeres.

Da vi lavede særlove om palæstinenserne, da sagde en Radikal politiker, at
disse mennesker jo er "helt ødelagte, og er vant til at leve med
Kalashniskov-geværer i hænderne hver dag"
Det viser sig jo så også at disse palæstinensere er dømt for kriminalitet
for 50 pcts vedkommende. Hvorfor skal vi leve med disse tilstande?

Er det så rimeligt at hundrede af typedanskere skal have deres liv ødelagt
for at vi skal hente nogle kulturfremmede mennesker?

Ikke at det har ændret mit syn på indvandring, - men min bedstemor på 85 år
blev forsøgt voldtaget af en somalisk asylansøger. Det ER ikke altid lykken
at hente folk fra andre kulturer hertil.






Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 14:54

Knud Larsen skrev:
> Bertel Brander wrote:
>> JBH skrev:
>>> Er det fordi du ikke kan, eller der det fordi du ikke vil forstå
>>> hvad jeg skriver, at du bliver ved med at gentage dig selv.
>> Jeg forstår godt at du skriver at du vil have nogle
>> "u-integrerbare indvandrere" smidt ud af landet.
>> Men det løser, som du ved, ikke problemet.
>> Så hvad med at komme nogle forslag der kan gennemføres
>> og som har nogen reel virkning.
>
> Virkning?
>
> Jeg har i mange år tænkt på hvordan man overvejer flygtninges interesser mod
> danskeres.
>
> Da vi lavede særlove om palæstinenserne, da sagde en Radikal politiker, at
> disse mennesker jo er "helt ødelagte, og er vant til at leve med
> Kalashniskov-geværer i hænderne hver dag"
> Det viser sig jo så også at disse palæstinensere er dømt for kriminalitet
> for 50 pcts vedkommende. Hvorfor skal vi leve med disse tilstande?
>
> Er det så rimeligt at hundrede af typedanskere skal have deres liv ødelagt
> for at vi skal hente nogle kulturfremmede mennesker?
>
> Ikke at det har ændret mit syn på indvandring, - men min bedstemor på 85 år
> blev forsøgt voldtaget af en somalisk asylansøger. Det ER ikke altid lykken
> at hente folk fra andre kulturer hertil.

Jeg ser ikke noget forslag løsning på problemet?
Og det er jo kernen, der er ingen der har lyst til at gøre
det mindste for at løse problemet. Højreekstremisterne råber
op om udvisning, vel vidende at det ikke løser noget problem.

--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

N_B_DK (04-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 04-07-07 22:46

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:468ba66d$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Højreekstremisterne råber
> op om udvisning, vel vidende at det ikke løser noget problem.

Hvor ved du det fra ?, med de få der bliver udvist selv efter grove
voldsdomme, så er det da klart det ikke er noget skræmmebillede.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (04-07-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 04-07-07 23:20

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:468ba66d$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Højreekstremisterne råber
>> op om udvisning, vel vidende at det ikke løser noget problem.
>
> Hvor ved du det fra ?,

Kriminalstatistikken.


--
Just another homepage:
http://damb.dk
But it's mine - Bertel

El Trabajador (04-07-2007)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 04-07-07 06:39


"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i
news:468abac1$0$17770$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:468ab4a1$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> JBH skrev:
>>> http://news.tv2.dk/article.php/id-7451738.html
>>>
>>> En flækket læbe og andre småskrammer i ansigtet. Det var, ifølge
>>> Fyns Stifts­tidende, udfaldet af et groft overfald i Vollsmose
>>> klokken 2 i nat, hvor en kvinde i midten af halvtredserne blev
>>> overfaldet og berøvet foran sin hoved­dør i Birkeparken i Vollsmose.
>>>
>>> Fyns Politi i Odense oplyser, at de to mænd først truede kvinden
>>> til at udlev­ere hendes pung og derefter kastede hende ned i
>>> jorden. Ifølge vagthavende beskrives de to mænd som i midten af
>>> tyverne, arabisk af udseende, iført hættetrøjer og jeans.
>>>
>>> Politiet er nu på jagt efter de to mænd.
>>
>> Og?
>
> Du har slet ingen empati for offeret ?
>
>> Jeg tror at de fleste der læser dk.politik også læser
>> diverse nyheds kanaler som eb.dk jp.dk nyhederne.tv2.dk
>> dr.dk pol.dk osv
>> Så hvad er formålet med at starte en ny tråd i dk.politik
>> der ikke er andet end et kopi af en artikel fra den ene eller
>> andet medie?
>>
>
> At bidrage til at gøre offentligheden opmærksom på de
> ulyksagligheder som Socialdemokraterne og de Radikale har påført os
> med deres massive import af "ikke vestlige indvandrere" i 90'erne.
> Det kan måske afholde flertallet af befolkningen fra at stemme på
> disse partier fremover.

Du overvurderer dine landsmænd. De fleste af vore landsmænd er nogle naive
halalhippier, der ikke har fattet situationens alvor. Først den dag så
mange er vågnet op, at DF (og SIAD) får mindst 90 mandater, vil der kunne
gøres noget effektivt ved problemet, såsom udvisning af de kriminelle
muhamedanerdyr.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408894
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste